Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
24 Aug 2025, 20:37
NAsMaR
Blogs
Lutz Pfannenstiel FM22...
24 Aug 2025, 13:08
NAsMaR
Blogs
Minimalistic 2020
20 Jul 2025, 23:41
Balslev
Pro Cyclin...
Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03
Nodiem
Blogs
Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08
szukizek
Blogkonkur...
Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37
Eraticator
Omklædning...
Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere:
23607
1 Bruger, 689 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
Brendansow
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andre Managerspil
Nostalgi
Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
[202] The Youth Of The Nation - Reloaded
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
...
17
18
[
19
]
20
21
...
34
Forfatter
Emne: [202] The Youth Of The Nation - Reloaded (Læst 136554 gange)
g00n
FmFreaks' Venner
Sv: The Youth Of The Nation - Reloaded
«
Svar #270:
10 Jun 2011, 20:19 »
The Youth Of The Nation - 2021/22
Man City 1-0 Bolton
1-0 Thomas Nordin (8)
Birmingham 1-2 Liverpool
0-1 David Connor (14)
1-1 Stephen Hindmarch (49)
1-2 Nicolas Aubry (72)
Sunderland 1-2 West Ham
1-0 Giorgos Vlastos (23)
1-1 Guy Asulin (49)
1-2 Balázs Papp (60)
Arsenal 2-0 Sheff Utd
1-0 Jesper Hansen (13)
2-0 Danny Holmes (39)
Nederlaget til Birmingham og West Hams smalle sejr betød at det reelt kun var Man City der kunne true vores placering som nummer 3 i ligaen. City snupper de 3 point via et tidligt mål mod Bolton, og derfor var intet andet end en sejr godt nok i vores hjemmekamp mod Sheffield Utd. Heldigvis var der da heller aldrig tvivl om at det skulle blive til en sejr, og et sjældent mål af Jesper Hansen grundlægger den sikre sejr på 2-0, som i øvrigt sagtens kunne have været meget større. Det bliver dog kun til et enkelt mål mere, sat ind af unge Danny Holmes.
For fjerde sæson i træk ender det dermed med en 3. plads, hvilket jeg kun kan være tilfreds med efter den katastrofale sæsonstart. Det skal ikke være nogen hemmelighed, at efter de første 5 kampe forventede jeg nærmest at blive fyret midt i sæsonen, så dette comeback er ovenud tilfredsstillende. Jeg har fået gennemført et mindre generationsskifte, hvor Matthew Lee har gjort det godt som arvtager for Igor Akinfeev, og også Danny Holmes har excelleret på midtbanen, hvor han har snuppet pladsen fra Lulinha. René Damgaard var godt på vej til det allerede sidste sæson, men i denne sæson har han i hvert fald cementeret sin plads som førstevalget på den defensive midtbane. Sidst men ikke mindst har Mohammed Oliseh været forrygende på sin foretrukne plads helt fremme på banen. 18 mål og 7 assists er det blevet til, på trods af et par ærgerlige skadespauser. Til gengæld kan jeg faktisk også være godt tilfreds med Patos indsats når Oliseh har været fraværende, for han har i denne sæson spillet ganske udmærket og også scoret 16 kasser.
Mål
Bojan - 22 mål
Mohammed Oliseh - 18 mål
Alexandre Pato - 16 mål
Assists
Bojan - 13
Warck Flavien - 11
Mohammed Oliseh - 7
Rating
Craig Brown - 7,38
Steve Bull - 7,28
Mohammed Oliseh - 7,27
Kun Champions League tilbage at rapportere om, og selvom det kunne være blevet til meget mere, bliver det desværre også en kort fornøjelse. I udekampen mod Man Utd er vi klart bedst, men Alexandre Patos 2 mål bliver overgået af Samir Lovric’s 3 scoringer for hjemmeholdet. Alligevel ikke helt skidt at tage til Emirates med 2 udebanemål og et nederlag på 3-2. Efter 53 sekunder af hjemmekampen udligner René Damgaard føringen og sender os i front på udebanemål, men selvom de bliver spillet i bund, formår Man Utd at udligne før halvleg. I 2. halvleg presser og presser vi, men bolden vil bare ikke ind. Warck Flavien udvises efter 62 minutter, men vi er stadig altdominerende - desværre står Man Utd’s norske målmand Arne Dyrnes en brandkamp. Vi slutter faktisk kampen 3 mand i undertal da Raul Maltez og Matty Barnett må udgå kort før tid med skader, og det lykkes os ikke at score det forløsende mål. Man Utd går videre til semifinalerne.
«
Seneste Redigering: 11 Jun 2011, 09:57 af g00n
»
Hawkins
FmFreaks' Venner
«
Svar #271:
11 Jun 2011, 10:35 »
Alligevel vildt at 3. og 4. pladsen indkasserer hhv 12 og 11 nederlag men ender så højt. Hvem tabte Liverpool mod? Og på trods af en pokalløs sæson må det være fint med en 3. plads. Hvordan ser kassebeholdningen ud og transferbudgettet? Hvis du bliver fyret må den nye træner godt nok gå amok i køb. Tænk hvis en redknapp type overtager...
Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.
g00n
FmFreaks' Venner
«
Svar #272:
11 Jun 2011, 10:48 »
Liverpool så længe ud til at skulle gå hele sæsonen som ubesejret, men i kamp 29 tabte de hele 3-0 - til Bolton, såmænd.
Pr. 3. september 2022 er der £1.072.424.122 i kassen, og et transferbudget på hele £1.081.761.146, så der er ingen tvivl om at
når
jeg bliver fyret, vil næsten hele holdet bliver udskiftet.
Er der i øvrigt nogen der ved hvordan listen over de rigeste klubber i verden bliver udregnet? For jeg er rutsjet ned ad listen konstant, og selv om jeg har over 1 milliard pund i kassen, er jeg nu kun den 9. rigeste klub i verden, med en værdi på £317M...
«
Seneste Redigering: 11 Jun 2011, 11:36 af g00n
»
Hawkins
FmFreaks' Venner
«
Svar #273:
11 Jun 2011, 11:16 »
Jeg tror det har noget med værdien af holdet at gøre, og ikke så meget pengene i kassen .. Utroligt nok.
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.
Ariana Grande
Manager
«
Svar #274:
11 Jun 2011, 11:51 »
Citat af: Gazlgor 11 Jun 2011, 11:16
Jeg tror det har noget med værdien af holdet at gøre, og ikke så meget pengene i kassen .. Utroligt nok.
Der tror jeg du har fuldstændig ret. Det er jeg faktisk ret sikker på
g00n
FmFreaks' Venner
«
Svar #275:
11 Jun 2011, 12:15 »
Råddent alligevel...
EDIT: Blev i øvrigt lige spontant tilbudt jobbet i Milan med et transferbudget på £328M. Noget af et ønskejob, men først når jeg bliver fyret i Arsenal jo
«
Seneste Redigering: 11 Jun 2011, 12:23 af g00n
»
Cesc
Landsholdsspiller
«
Svar #276:
11 Jun 2011, 12:37 »
Lidt ærgerlig sæson i denne omgang, håber du tager revanche i næste og sender trofæer vores vej! Bojan er da i øvrigt ret så vild!
Up the Gunners!!
g00n
FmFreaks' Venner
«
Svar #277:
11 Jun 2011, 13:41 »
Ja Bojan er skam stadig en målfarlig herre, selvom han har rundet 32 år nu. Han har i skrivende stund scoret 162 ligamål i 378 kampe.
Ikke for at være alt for pessimistisk, men jeg tror i øvrigt du bliver slemt skuffet hvis du forventer flere trofæer til Arsenal i min tid som manager
g00n
FmFreaks' Venner
«
Svar #278:
11 Jun 2011, 18:47 »
The Youth Of The Nation - 2022/23
Boreham Wood 0-5 Arsenal
0-1 Krunoslav Steko (3)
0-2 Finn Simonsen (8)
0-3 Krunoslav Steko (22)
0-4 Anthony Morris (44, pen)
0-5 John Madsen (61)
Arsenal 2-1 Inter
1-0 Bojan (20)
1-1 Róbert Németh (83)
2-1 Nigel Howard (90)
Barnet 0-3 Arsenal
0-1 Finn Simonsen (22)
0-2 Andrew Ogden (50)
0-3 Andrew Ogden (85)
Bologna 1-2 Arsenal
0-1 Bojan (19)
0-2 Alexandre Pato (72)
1-2 Nikolay Georgiev (82)
Shelbourne 0-4 Arsenal
0-1 Chris Davies (5)
0-2 Benigno Marrero (7)
0-3 Finn Simonsen (19)
0-4 Lulinha (66)
5 fine sejre i de 5 venskabskampe, og man må sige at det er de forventede navne som imponerer. Danske Finn Simonsen forsøger at spille sig ind i truppen, og har scoret 3 mål, mens også Krunoslav Steko har gjort det godt på venstrekanten. Warck Flavien er på udkig efter nye udfordringer (og har også rundet de 30), så det vil nok være en kamp mellem Steko og endnu en dansker, John Madsen, om hvem der skal overtage denne plads. Andrew Ogden har også fået smidt et par kasser ind, men han var såmænd indlemmet i førsteholdstruppen inden forrige sæson.
I det hele taget er det på fløjene og backpladserne de store spørgsmålstegn findes inden denne sæson. Nicola Fusco har nu spillet en hel sæson på højre back uden at have nogen kontrakt, og han har fortsat ikke tænkt sig at skrive under på noget som helst. Spørgsmålet her er om jeg skal fortsætte med at bruge ham, eller satse på fremtidens Anthony Morris allerede nu. I modsatte side er Giorgio Chiellini nu blevet 37 år, men har faktisk stadig fremragende attributes for sin alder. Det er dog gået lidt ned ad bakke med præstationerne de seneste par sæsoner, forståeligt nok, og reserven Phil Beck er begyndt at lufte sin utilfredshed med manglende spilletid. Det er derfor i hvert fald inde i overvejelserne at få spillet Beck ind på den plads.
Jesper Hansen har ikke rigtig formået at imponere voldsomt på højrefløjen, og jeg har hele 2 upcoming stjerner til den plads i Davide Perfetto og Frank Brooks. Jeg vakler meget imellem hvilken af de 2 jeg skal satse mest på, men lige nu hælder jeg mest til Brooks, som allerede har fået et par gode præstationer under bæltet. Dermed er der lagt op til at Arsenals starting XI i sæsonen 2022/23 vil bestå af ikke mindre end 9 spillere som er 100% egen avl. De 2 sidste er Craig Brown og Bojan, som blev hentet til klubben som henholdsvis 19-årig og 16-årig. Det er en præstation jeg føler jeg kan være stolt af, og derfor vil jeg heller ikke remse 3 nye talenter op før denne sæson, men blot opliste navnene på startopstillingen til denne sæson - som en hyldest til Arsenals akademiarbejde:
14. Matthew Lee
2. Anthony Morris 5. Craig Brown 33. Steve Bull 15. Phil Beck
23. Frank Brooks 27. Danny Holmes 29. René Damgaard 11. Krunoslav Steko
16. Mohammed Oliseh 9. Bojan
Hawkins
FmFreaks' Venner
«
Svar #279:
11 Jun 2011, 18:52 »
Det er egentlig pudsigt hvordan man får masser af nationale ungdomsspillere ind, alt efter hvilket land man kommer fra. Deraf alle de danske newgens. Et eller andet sted kan det selvfølgelig forsvares med at man som dansk træner ville kende til de upcoming unge og hentede dem før de begyndte at udvikle deres talent, men synes stadig der er underligt..
g00n
FmFreaks' Venner
«
Svar #280:
11 Jun 2011, 18:56 »
Man får også der hvor man har scouts fra - jeg har en scout fra Guinea-Bissau, og har indtil videre fået 5 spillere derfra: Tomé, Raul Maltez, Jermaine Robinson, Sérgio og Simão
mikk1446
Reserveholdsspiller
«
Svar #281:
12 Jun 2011, 14:54 »
Bliver sgu lidt misundelig når jeg ser din startellever.
Har aldrig set eller selv haft et hold med rene akadamispillere. Noget jeg altid har stræbet efter (dog ikke på kompromis med resultaterne)!
Intet mindre end fantastisk g00n!
"For me each match with Manchester United is a challenge and a dream"
"The red army is on the march and in a state of complete battle-readiness. We are united for United."
Hawkins
FmFreaks' Venner
«
Svar #282:
12 Jun 2011, 16:06 »
Ja, ud med Bojan, så er den der..
g00n
FmFreaks' Venner
«
Svar #283:
13 Jun 2011, 13:26 »
<<<
Ud
Alan Black (Wrexham) - £650K
Dan Troacã (Gladbach) - £6,5M
Michele Bernardo (Cagliari) - Free
Igor Akinfeev (Fiorentina) - Free
Jamie Steele (Sunderland) - Free
Anthony McKnight (Celtic) - £1,7M
Nicola Fusco (Valencia) - Free
Ray Wright (Luton) - Loan
Benigno Marrero (Cardiff) - Loan
Jermaine Robinson (Brentford) - Loan
Tony Tait (Scunthorpe) - Loan
Stuart Commons (Cheltenham) - Loan
Paul Bloomer (Leeds) - Loan
I ALT: £8,85M
Som det ses, er jeg “sluppet af” med nogle spillere, og heldigvis fik jeg da lidt penge for nogen af dem. Akinfeev, Steele og Fusco har også fundet nye klubber, og med afgangen af både Steele og Fusco, betyder det at eneste højre back i truppen er unge Anthony Morris. Hvis han skulle blive skadet eller løbe ind i en karantæne, skal jeg til at hente en 16-årig spiller op fra U18-holdet, så det er ikke optimalt.
Ellers er der ikke så meget at fortælle - førsteholdstruppen på 25 spillere består nu af 10 spillere på 21 år eller derunder, mens der dog stadig er 5 spillere på 30 år eller over. Gennemsnitsalderen for førsteholdstruppen står til at være 24. Jeg har 9 englændere i truppen, samt en skotte og en irer, så lidt britisk er holdet da også gået hen og blevet. Der har som bekendt været en del danskere inde over holdet, men lige nu er der kun 2 tilbage i førsteholdstruppen, nemlig René Damgaard, som efterhånden er en vigtig brik på holdet, og Jens Madsen, som umiddelbart fungerer som andetvalg på venstrefløjen efter Krunoslav Steko. 3 danskere er der at finde på reserveholdet, men det er kun Finn Simonson som ser ud til at have potentialet til mere end det. De 2 øvrige er Rasmus Christensen, som altså ikke ligner den næste Michael Laudrup, og så Jesper Hansen, som er blevet overhalet af både Frank Brooks og Davide Perfetto i kampen om højrefløjen.
g00n
FmFreaks' Venner
«
Svar #284:
13 Jun 2011, 17:19 »
I modsætning til katastrofen sidste sæson, må jeg sige at vi i år fik en sand drømmestart på sæsonen. 8 sejre i de første 10 kampe, og en stime på 9 kampe uden nederlag. Men hvad sker der så? Man taber til et middelmådigt Bolton-hold. Med 6-0. Sindssygt. I det hele taget falder der en del mål i vores kampe, hvilket afspejles ret tydeligt i målscoren. Jeg nævner i flæng en sejr på 4-3 ude mod Birmingham, ovennævnte kamp mod Bolton, og så en vanvittig kamp ude mod Man City, hvor vi er bagud 4-1 ved halvleg, vender kampen fuldstændig i 2. halvleg, kommer foran 5-4 med 10 minutter tilbage, for så at smide sejren væk i overtiden. Mål er der nok af.
Som det ses ser det nogenlunde fornuftigt ud i ligaen, hvor vi på 2. pladsen er á point med Man Utd, dog med en kamp mere spillet. De seneste 4 sæsoners suveræne mestre fra Liverpool er i øvrigt kommet skidt fra start, og har allerede tabt 5 kampe, bl.a. 2-1 til Arsenal. Chelsea er også faldet af på den, og ligger med 30 point blot på en 10. plads. Problemet med vores fine ligaplacering lige nu, er at vi kun har mødt Man Utd, Liverpool, og Chelsea på hjemmebane, og derfor er der med 95% sandsynlighed minimum 3 nederlag yderligere der ligger og lurer i fremtiden. Det skal dog ikke tage noget fra den fremragende præstation det er at ligge nr. 2 lige nu. Jeg vil fremhæve Mohammed Oliseh (endnu engang), som er gået amok i denne sæson, og har scoret 21 mål i 24 kampe. Slet ikke dårligt. Hans landsmand Danny Holmes har også gjort det fantastisk indtil videre, og har en rating på 7,38 i ligaen.
I Carling Cuppen er det desværre blevet til et hurtigt exit, for vi var uheldige med lodtrækningen og skulle allerede i 3. runde på udebane møde Man City, som har set stærke ud i denne sæson. Marginalspillerne følger ellers godt med indtil der er halvleg, hvor stillingen er 0-0. I 2. halvleg sættes de dog på plads, og Man City løber med en fortjent sejr på 3-0. FA Cuppen er vi i det mindste stadig med i, for 3. runde er stadig ikke spillet. Vi har trukket Scunthorpe på hjemmebane.
Arsenal 3-0 Alcoyano
Ajax 1-0 Arsenal
Arsenal 3-0 Gladbach
Gladbach 0-3 Arsenal
Alcoyano 2-3 Arsenal
Arsenal 1-0 Ajax
Kvalifikationen til Champions League bød på 2 opgør mod tjekkiske Zlin, og da det første opgør på udebane vindes med 4-1, bl.a. ved hjælp af et hattrick af Mohammed Oliseh, bliver det nok engang reserverne som får chancen i returen. Her sørger Davide Perfetto, Matty Barnett og Nigel Howard for en sikker sejr på 3-0. Vi ender i gruppe med Ajax, Gladbach og Alcoyano, og på nær et højst ufortjent nederlag til Ajax, gøres der rent bord og vi ender som nr. 1 i puljen. I næste runde har vi så trukket Fiorentina, som vi har mødt 4 gange tidligere. Det har været 4 tætte kampe, som har budt på 2 sejre, 1 uafgjort og 1 nederlag.
Sider:
1
...
17
18
[
19
]
20
21
...
34
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
=====> Blogkonkurrencen 2025
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »