home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
14 Apr 2025, 19:43 Sunbao Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
12 Apr 2025, 20:18 g00n Blogs Minimalistic 2020
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
27 Mar 2025, 15:21 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
17 Mar 2025, 09:49 Fand23 Baren cykeltøj/cykelbutikker
Antal Registrerede Brugere: 23555
  0 Brugere, 632 Gæster Online.

Nyeste Bruger: capitalerdq
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  [202] The Youth Of The Nation - Reloaded
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 18 19 [20] 21 22 ... 34 Udprint
Forfatter Emne: [202] The Youth Of The Nation - Reloaded  (Læst 128326 gange)
g00n
FmFreaks' Venner
*

Sv: The Youth Of The Nation - Reloaded
« Svar #285: 13 Jun 2011, 21:26 »

The Youth Of The Nation - 2022/23

Velkommen til et syn som ikke er set i meget lang tid - Arsenal er nr. 1! Godt nok kun 1 point foran Man Utd, som har 2 kampe i hånden, men alligevel. Det er blevet til et par gode resultater, bl.a. 7-0 hjemme mod Birmingham og noget så sjældent som en ret ufortjent sejr på 1-0 ude mod Liverpool. De seneste par kampe har dog desværre budt på 0-1 mod Aston Villa og 0-0 hjemme mod Bolton, ellers havde det set endnu bedre ud! Vi har allerede nu scoret flere mål end sidste sæson, men har også indkasseret lige så mange. Efter 30 kampe mangler jeg kun 5 point i de sidste kampe for at nå pointantallet for sidste sæson. Jeg har stadig nogle svære kampe, i særdeleshed på udebane, tilbage, men sådan som de formodede tophold har spillet i denne sæson, vil jeg slet ikke udelukke at det hele kan ende i det mest usandsynlige mesterskab nogensinde…

Middlesbrough (U)
Man City (H)
Blackburn (U)
Everton (H)
Tottenham (U)
Bournemouth (H)
Chelsea (U)
Luton (H)
Spillermæssigt er der mange spillere at fremhæve. Krunoslav Steko og Frank Brooks står tilsammen noteret for 28 assists fra fløjene, og både Brooks og Anthony Morris er nu at betegne som Wonderkids. Både Mohammed Oliseh og Bojan bomber løs, og har pt. præsteret henholdsvis 27 og 20 scoringer. Steve Bull er lige så god som han altid har været, og på midtbanen har René Damgaard og Danny Holmes vist sig at være et rigtig godt makkerpar. I øvrigt har jeg netop stået i spidsen for min kamp nr. 1.000 for Arsenal, som endte med en hjemmesejr på 2-0 over Wolves.

Carling Cuppen er jo som bekendt slut for vores vedkommende, og skuffende nok er FA Cuppen det også. Kampen i 3. runde mod Scunthorpe blev vundet sikkert med 2-0, og næsten lige så sikkert var det da Luton i næste runde blev slået med 2-1 på udebane. I 5. runde skulle vi så en tur til Old Trafford, og her leverer vi faktisk en rigtig god præstation. Bojan bringer os foran efter et kvarters spil, og vi har flere store chancer for at udbygge føringen, inden Man Utd udligner på deres første chance. Kort inde i 2. halvleg scorer de igen, og så ryger vi ud af FA Cuppen på trods af at have domineret kampen med en skudstatistik på 11-17 i vores favør.

Trenden med tætte kampe fortsatte mod Fiorentina i Champions League, og selvom vi i udekampen kommer bagud allerede efter 37 sekunder, kan vi med 2 scoringer i de sidste 10 minutter drage hjem med en fortjent sejr på 2-1. Hjemmekampen er endnu en tæt affære, og med 1-1 er vi videre til kvartfinalerne. Her er vi endnu engang utroligt uheldige med lodtrækningen, for ud af de 8 hold er faktisk hold som Lille, Sporting CP, Zaragoza og St. Etienne. Vi trækker dog Man City, og hvis vi kan slå dem over 2 kampe, skal vi møde enten Milan eller Chelsea. Dobbelt uheldigt.
« Seneste Redigering: 13 Jun 2011, 21:28 af g00n » Logged

maarup88
Ynglingespiller

« Svar #286: 13 Jun 2011, 21:48 »

Hvad er der blevet af en spiller som Warven Flavick? Okay det var et skud i tågen. Ham den franske fløjspiller der var ret så god..

Hala Madrid!

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #287: 13 Jun 2011, 21:52 »

Godt skud, men ikke helt rigtigt. Navnet er Warck Flavien, og han befinder sig lige nu på reserveholdet men henblik på at blive solgt. Han er blevet 31 år, og de seneste 5 sæsoner er det ikke gået andet end nedad for ham, så derfor valgte jeg inden sæsonen at give chancen til de yngre kræfter - dette har bestemt givet bonus i form af Krunoslav Stekos fremgang.

maarup88
Ynglingespiller

« Svar #288: 13 Jun 2011, 21:54 »

Hahaha ja okay, det var godt nok langt fra.. Kan godt se det lyder noget mere fransk med din stave metode.. Men okay tak for infoen og thumbs up for det flotte resultat..

Hala Madrid!

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #289: 13 Jun 2011, 21:54 »

Hvad laver man i øvrigt når man ligger på patienthotellet med sin nyfødte dreng?

http://martin.hawkins.dk/FM/YOTNR/22-23/DSCN3525.jpg

Man gamer da FM07! Billedet viser nederlagt til Ajax i forrige update, så hvis jeg ser lidt negativ ud, er det derfor... Opstemt

EDIT: FmF's elendige server vil desværre ikke lade mig poste det som et billede, så I må selv trykke på linket...

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #290: 14 Jun 2011, 17:01 »

The Youth Of The Nation - 2022/23

Hvis vores sæsonstart kunne kaldes fremragende, så var sæsonafslutningen det diametralt modsatte. Ussel, ganske enkelt. Vi havde chancen for at vinde mesterskabet for første gang på 5 sæsoner, og så med et hold bestående næsten udelukkende af akademispillere, og så fucker vi det fuldstændig up. De sidste 8 kampe giver helt utroligt kun én enkelt sejr (i allersidste spillerunde), 4 uafgjorte og 3 nederlag.  Vi præsterer endda at spille 9 kampe i træk i ligaen uden sejr, og 6 kampe i træk (alle turneringer) uden at score. Det er med gru at jeg kan se at vi ender blot 5 point efter Man Utd, og så har spillet 0-0 på hjemmebane mod fx Everton og Bournemouth, og tabt 3-2 i Blackburn efter at have ført 2-1. Dette var måske vores sidste chance for et mesterskab, og så klokkede vi i det. Meget, meget bittert.

Det ender lige med nød og næppe med endnu en 3. plads, for 5. sæson i træk. Først i sidste spillerunde sikrede vi os denne placering med en sejr på 3-0 over Luton. De 66 scorede mål er det højeste siden sæsonen 2018/19, mens de 40 indkasserede mål er delt bundrekord. Selvom det blev til hele 4 nederlag færre end sidste sæson, betyder de mange uafgjorte kampe at vi kun opnår 2 point mere i år.

Mål

Mohammed Oliseh - 29 mål
Bojan - 22 mål
Alexandre Pato - 14 mål

Assists

Krunoslav Steko - 16
Frank Brooks - 13
Mohammed Oliseh - 8

Rating

Steve Bull - 7,35
Krunoslav Steko - 7,24
Mohammed Oliseh - 7,23

Nå, nok om det negative, selvom det er de følelser der dominerer i øjeblikket. Sæsonen har stadig budt på store positive præstationer, fra især Mohammed Oliseh, Krunoslav Steko og Frank Brooks. Selvom det gik ned ad bakke til sidst, er det klart vores offensive og kreative kræfter der har båret os så langt i denne sæson. Disse 3 spillere har tilsammen stået for 36 mål og 37 assists, hvilket er intet mindre end glimrende, især når man tænker på at de er henholdsvis 24, 22 og 19 år, og at det for 2 af dem er deres første sæson på førsteholdet.

I Champions League spiller vi rigtig godt mod Man City, men må alligevel nøjes med 1-1 i den første kamp på udebane. På hjemmebanen starter det skidt, da Craig Brown udvises efter 20 minutter, men kort efter halvlegen scorer Bojan alligevel det, der skulle vise sig at blive kampens eneste mål, og vi er dermed videre til et par semifinaler mod Milan. Vi starter på udebane, og er faktisk rigtig godt med i starten af kampen, men Milan scorer på deres 3 første chancer, og kort før halvleg får vi for 2. kamp i træk et rødt kort, da René Damgaard må forlade banen før tid. I 2. halvleg scorer Milan så endnu engang på deres eneste chance, så vi taber hele 4-0, i en kamp hvor modstanderne havde 4 skud på mål. Jeg vælger at acceptere at vi er ude, og vil derfor koncentrere mig om ligaen. Returkampen spilles derfor af reservespillere, som i en tæt kamp taber 0-1. Milan er videre til finalen, som de i øvrigt vinder over Lille.

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #291: 14 Jun 2011, 19:41 »

The Youth Of The Nation - 2023/24

CSKA (Sofia) 0-2 Arsenal
0-1 Andrew Ogden (32)
0-2 Danny Holmes (71)

Beauvais 1-3 Arsenal
0-1 Andrew Ogden (41)
0-2 Andrew Ogden (49)
1-2 Mickaël Duval (56)
1-3 Nigel Howard (68)

Grenoble 1-0 Arsenal
1-0 Jean-Luc Servais (34)

Brest 1-1 Arsenal
0-1 Andrew Ogden (45)
1-1 Pablo García (78, pen)

Southampton 0-3 Arsenal
0-1 Krunoslav Steko (2)
0-2 Mickaël Malonga (45)
0-3 Nigel Howard (71)

Boreham Wood 0-6 Arsenal
0-1 Chris Davies (13)
0-2 Jermaine Robinson (29)
0-3 Chris Davies (33)
0-4 Benigno Marrero (41)
0-5 Alexandre Pato (86)
0-6 Andrew Ogden (90)

Som sædvanlig er der et par svipsere blandt venskabskampene, og som sædvanlig var det naturligvis ikke fortjente resultater. Ellers nogle udmærkede præstationer, uden at være udover det sædvanlige. Andrew Ogden er den som har gjort mest opmærksom på sig selv, men det er som om at når han får chancen i betydningsfulde kampe, magter han ikke rigtig at benytte den. Dette har været tilfældet med både ham og Matty Barnett, og det er også grunden til at Alexandre Pato fortsat er den mest benyttede indskiftningsspille r i angrebet.

Giorgio Chiellini har i en alder af 38 år indstillet sin karriere som spiller, men jeg var heldigvis hurtig til at ansætte ham som træner i stedet, for her har han også en masse kvaliteter. Dette betyder dog også at han ikke længere kan agere back-up for Phil Beck, så derfor har Tony Tait fået chancen for at vise sit værd i de fleste af venskabskampene. Det samme har Paul Watson, som til den kommende sæson vil være back-up for Anthony Morris på højre back. Watson er kun 17 år, men det er uden tvivl ham som viser mest potentiale af de to back-up-backs.

Ellers må jeg sige at jeg er forholdsvis pessimistisk med hensyn til den nye sæson. Jeg har på fornemmelsen at de sidste 8 kampe var tættere på vores reelle niveau end de første 30, og det virker som om at vores flotte placering langt hen ad vejen mere var et resultat af de andre topholds ringe præstationer, end af vores gode. Selv mestrene fra Man Utd tabte fx til både Blackburn, West Ham, Birmingham, Everton, Bolton, Bournemouth… Vi skal i hvert fald satse på at de øvrige tophold skal være mindst lige så elendige i den kommende sæson, hvis vi skal bevare håbet om en god placering. Arsenal og Man Utd er i udnævnt som favoritter til mesterskabet, men for første gang nogensinde forventer bestyrelsen faktisk ikke at vi bliver mestre, men blot at vi skal være udfordrere til titlen - fansene mener dog stadig at vi skal vinde.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #292: 14 Jun 2011, 20:35 »

Skidt afslutning på sæsonen og "bla bla bla", nu er det 3. sæson hvor du er pessimistisk og siger at du nok bliver fyret. Du var tættere på end længe i sidste sæson, så det er bare om at klø på! Dine tre bedste spillere var unge, så de er endnu bedre i denne sæson hvor du endelig vinder mesterskabet igen! Blev der sagt!

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #293: 14 Jun 2011, 20:37 »

Haha! Jeg hader at blive skuffet, især mht. FM, så det er bedre at skrue forventningerne lidt ned Tunge

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #294: 15 Jun 2011, 13:56 »

<<< Ud

John Reeve (Sunderland) - £625K
Bruno Sabatini (Celtic) - £1,4M

Kevin Kennedy (Rangers) - Loan
Jermaine Robinson (Southend) - Loan
Paul Watson (Chesterfield) - Loan
Wayne Doyle (Leicester) - Loan
Tony Tait (Leicester) - Loan
John Dean (Doncaster) - Loan

I ALT: £2,25M
Ikke en voldsom overdreven aktivitet i dette transfervindue, selvom det er blevet til et farvel til 2 marginalspillere. John Reeve havde ellers fået chancen på venstrefløjen i en sæson, men greb den ikke. Bruno Sabatini havde altid set lovende ud, men som så mange andre på den centrale midtbane, var det umuligt for ham at slå Lulinha af. Nu har Danny Holmes så overtaget pladsen, og derfor fortsætter Sabatini karrieren i det skotske.

Den skarpsindige læser vil måske opdage, at de 2 spillere jeg netop har nævnt som back-ups på bakcpladserne nu er blevet lejet ud. Dette er naturligvis sket med en tilbagekaldelseskla usul, så jeg har hele tiden muligheden for at få dem tilbage til klubben hvis der skulle blive brug for det. Jeg håber dog ikke det bliver nødvendigt, da både Anthony Morris og Phil Beck er et par niveauer over deres nærmeste konkurrenter.

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #295: 15 Jun 2011, 18:01 »

Som i forrige sæson har vi i år fået en svær start. Selvom vi kommer foran i de første 3 kampe, bliver det til 3 nederlag i de første 4 kampe. Derefter løber vi ind i en stime på 7 kampe uden nederlag, indtil vi møder Liverpool og Man Utd. Selvom de sidste 6 ligakampe ikke har budt på nogen nederlag, er de 4 af dem desværre endt uafgjort, og det virker til at være trenden i denne sæson. Vi er ret ofte foran i kampene, også med 2 mål, men alt for tit sløser vi føringerne væk og må nøjes med 1 eller 0 point. Som det ses på tabellen er der stadig masser af mål i vores kampe. Kun Chelsea har scoret flere mål end os, men til gengæld er der kun 2 hold som har et dårligere forsvar end os, nemlig Aston Villa og Birmingham. Selv de 3 hold som ligger under nedrykningsstregen har indkasseret 5 mål færre.

Mohammed Oliseh er ellers godt i gang med endnu en fremragende sæson, men den er desværre ved at blive ødelagt af skader. I de første 17 kampe har han scoret 16 mål, men blev herefter skadet i 2 måneder. Netop som han kom tilbage, blev han skadet i endnu 4 uger inden han nåede at spille så meget som én kamp. Når Oliseh er ude, er det svært at finde angribere som scorer mål - hverken Bojan, Pato eller Ogden formår at gribe chancen, og vi må derfor forlade os på mål fra midtbanen for tiden. Også Matthew Lee har været ude med et par skader, og Rob Witschge lever desværre ikke op til de høje forventninger jeg havde til ham fra starten. Stjernespillerne indtil videre, udover Oliseh, har været Frank Brooks og Steve Bull. Brooks scorede 3 mål i hele sidste sæson, men har allerede nu nettet 6 gange, og er derudover noteret for 8 assists. Bull spiller lige så godt som han har gjort de seneste 7 sæsoner, og er bare den mest stabile forsvarsspiller nogensinde. I de seneste 7 sæsoner for Arsenal har hans sæsongennemsnit ikke været under 7,20.

Jeg havde ellers bestemt mig for at Carling Cuppen skulle være noget vi ville satse på i denne sæson, da bestyrelsen og fansene nok egentlig gerne vil have et trofæ snart. Det starter også forholdsvis udmærket med en sejr på 1-0 over Bournemouth i 3. runde. I 4. runde, hvor der er 2 League Two-hold, 1 League One-hold, 2 Championship-hold og et hav af dårlige Premier League-hold at trække, skal vi selvfølgelig en tur på Old Trafford. Her taber vi 2-1, og så er den fornøjelse slut.

Auxerre 1-0 Arsenal
Arsenal 3-0 Pomorac
Ajax 2-2 Arsenal
Arsenal 1-0 Ajax
Arsenal 4-1 Auxerre
Pomorac 0-3 Arsenal
I Champions League skulle vi i kvalifikationen møde Beitar Jerusalem, som tilfældigvis var det hold som Zlin slog ud sidste sæson, inden de skulle møde os. 2 sikre sejre på 3-0 giver os adgang til gruppespillet, hvor der venter kampe mod Ajax, Auxerre og kroatiske Pomorac. Endnu engang er vi absolut ikke heldige i begge de kampe hvor vi mister point (Shots: Auxerre 8-16 Arsenal, On target: 4-9 - Shots: Ajax 8-19 Arsenal, On target: 3-9), men heldigvis formår vi da at vinde de 4 øvrige kampe, og sikre os førstepladsen i gruppen foran Auxerre. Den næste udfordring bliver 2 opgør mod Betis, som vi rent faktisk aldrig har mødt for. Det må betegnes som et par helt åbne opgør.

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #296: 16 Jun 2011, 16:52 »

Med 8 kampe tilbage kan vi vist godt konkludere, at det heller ikke bliver i denne sæson at vi tilbageerobrer det engelske mesterskab. Chelsea og Everton er stukket en lille smule af fra resten af feltet, og herefter er der en sub-top på hele 5 hold, som kæmper om de eftertragtede Champions League-pladser. Vi har haft meget svært ved at skabe resultater, og at score mål i det hele taget, især fordi Mohammed Oliseh har været så meget skadet. De næste angribere i rækken er bare ikke i nærheden af hans klasse, og dette har givet udslag i flere 0-0-kampe, bl.a. på hjemmebane mod to hold som på daværende tidspunkt lå sidst i rækken: Q.P.R. og Sunderland. Jeg har indtaget en vis laissez-faire-holdning til det hele, og tager egentlig bare resultaterne som de kommer.

Q.P.R. (U)
Tottenham (U)
Man Utd (H)
Sheff Utd (U)
Liverpool (H)
Bournemouth (H)
Blackburn (U)
Nottm Forest (H)
I FA Cuppen lagde vi rigtig godt ud med at spille 1-1 hjemme mod Championship-holdet Burnley, men i det mindste fik vi taget os sammen til omkampen, som blev vundet med 2-0. I 4. runde skulle vi så på en yderst svær opgave på udebane på Wolves, som virkede meget skræmmende på deres 14. plads i ligaen. Resultatet af kampen var også derefter, for stormagten Wolves kunne se sig selv gå videre til 5. runde med en sejr på 1-0.

I Champions League er vi stadig med. Det var ellers op ad bakke på udebane mod Betis, hvor hjemmeholdet først bringer sig foran, og derefter udvises René Damgaard kort før pausen. Få minutter senere må Mohammed Oliseh udgå med en skade… Kort efter 2. halvleg får Betis også en mand udvist, men 10 minutter før tid udbygger de alligevel føringen. 5 minutter senere scorer Krunoslav Steko heldigvis et vældig fortjent reduceringsmål, som også viser sig at være af største vigtighed. I hjemmekampen er der nemlig kun én målscorer, Mohammed Oliseh, som på trods af kæmpe dominans må nøjes med at være den eneste som kunne få bolden i modstandernes net. Vi er videre på reglen om udebanemål, og står i kvartfinalen overfor en svær modstander, nemlig de forsvarende mestre fra Milan.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #297: 16 Jun 2011, 17:03 »

Du skal liiiige have kæmpet dig op på den 3. plads, og ryge ud i næste runde af CL, så er alt status quo og vi kan høre mere om dit Arsenal hold som SLET ikke er blevet trættende at høre om.. Smiley

Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #298: 16 Jun 2011, 17:11 »

Det lød som en fornærmelse  Shockeret

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #299: 16 Jun 2011, 19:01 »

Nej nej nej da.. Det er ikke din skyld at du ikke er blevet fyret endnu.. Eller jo, det er det, men selvom det fortsat er lidt spændende at høre om Arsenal, så vinder du jo alligevel aldrig noget mere, og det kunne være lidt federe hvis du kom til en ny klub og kunne spendere £100.000.000.000 igen.

Sider: 1 ... 18 19 [20] 21 22 ... 34 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010