home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23285
  0 Brugere, 449 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenoflucknow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  [202] The Youth Of The Nation - Reloaded
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 34 Udprint
Forfatter Emne: [202] The Youth Of The Nation - Reloaded  (Læst 98978 gange)
g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
[202] The Youth Of The Nation - Reloaded
« : 27 Mar 2011, 16:08 »


The Youth Of The Nation - 2006/07


Jeg havde ellers lavet et fancy indlæg med små flag og alt muligt, men fmfreaks.dk er simpelthen så ringe at det kan siden ikke klare. Så måtte jeg jo lave et simplere indlæg, så for en gangs skyld er det ikke min egen skyld at der ikke er så meget grafik i denne blog!

Hvorom alting er, så er jeg på banen igen! Som nogen af jer sikkert ved, er mit spil desværre blevet offer for de såkaldte crash dumps, hvilket har gjort at jeg ikke kan komme længere end 13. januar 2047. Jeg ser derfor ingen anden udvej end at starte forfra!

Jeg har denne gang valgt at involvere jer i spillet helt fra starten af, så kan det også være der er flere som vil følge med når konceptet 'Youth Of The Nation' sætter ind for fuld kraft! (Hvis der stadig er nogen som ikke ved hvad det går ud på, kan jeg henvise til mine tidligere blogs i denne sektion).

Endnu engang starter jeg naturligvis med Arsenal, og til orientering har jeg følgende lande/ligaer med:

Alle ligaer fra: England, Danmark

2 øverste ligaer fra: Frankrig, Tyskland, Italien, Norge, Spanien, Sverige

Øverste liga fra: Østrig, Belgien, Kroatien, Tjekkiet, Finland, Grækenland, Holland, Portugal, Rusland, Skotland, Schweiz, Tyrkiet

Database-størrelsen er Large, og spillet starter i England i juni 2006.

Jeg vil ikke binde mig til at skulle skrive i fastlagte intervaller, eller en fast mængde af information, så her fra starten af vil der sandsynligvis bare komme updates af svingende længde og svingende regelmæssighed, når jeg lige føler for det. Håber I vil følge med alligevel!

« Seneste Redigering: 06 Nov 2011, 18:03 af g00n » Logged



g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: The Youth Of The Nation - Reloaded
« Svar #1: 27 Mar 2011, 17:53 »


The Youth Of The Nation - 2006/07


En hurtig update på transfervinduet - nogen ville måske kalde det kedeligt, men jeg har forsøgt at hente et par af de samme spillere jeg kan huske jeg hentede i første version af dette spil. Måske jeg på den måde kan opnå den samme ’hjemlige’ følelse igen.

Ind:

Mamadou Sakho - Paris - £300K
Darijo Srna - Shakhtar - £6,75M
Hatem Ben Arfa - Lyon - £11M
Giorgio Chiellini - Juventus - £4,2M
Igor Akinfeev - CSKA Moskva - £9,25M

Ud:

Tomas Rosicky - Aston Villa - £13M
Mathieu Flamini - Palermo - £2,9M

Jeg ville gerne have solgt flere spillere, såsom Almunia, Eboué, Hleb og Adebayor, men de interesserede klubber vælger altid at lade være med at byde. Jeg ville også gerne have haft en del mere for Flamini, men jeg var nødt til at tage hvad jeg kunne få, da det var transfervinduets sidste dag, og jeg manglede lige £500K for at have råd til Akinfeev!

Udover det, er det foreløbig ikke så meget andet at sige end at Thierry Henry bomber endnu engang som en gal…



Logged



g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: The Youth Of The Nation - Reloaded
« Svar #2: 08 Apr 2011, 18:47 »


The Youth Of The Nation - 2006/07


Første sæson er gået, og selvom det på et tidspunkt så ud til det, lykkedes det ikke at hive et mesterskab hjem med det samme.

Mål

Thierry Henry - 28 mål
Júlio Baptista - 19 mål
Emmanuel Adebayor - 16 mål

Assists

Hatem Ben Arfa - 20
Thierry Henry - 12
Aliaksandr Hleb - 10

Rating

Thierry Henry - 7,28
Hatem Ben Arfa - 7,25
Kolo Touré - 7,21


Det startede ellers med en flok blandede resultater, fx nederlag til hold som Reading og Watford, men som sæsonen skred frem, og de nyindkøbte spillere blev spillet sammen, fik vi gang i et par sejrsstimer. Dette kulminerede i et forspring på 3 point til de senere mestre fra Man Utd, men først et nederlag på 1-0 i en jævnbyrdig affære mod Man City, og derefter et fuldstændig uforståeligt hjemmebanenederlag på 0-1 til Newcastle (Shots: 21-3, On target: 12-2), gjorde at forspringet pludselig var vendt til 3 point i Man Utd’s fordel. Herefter vandt de desværre samtlige ligakampe, og så er det jo som bekendt svært at indhente noget som helst. Dermed ender Man Utd som nr. 1 med 89 point, mens vi må tage til takke med 84 point og en 2. plads.

Både Champions League og Carling Cuppen endte efter semifinalerne, mens vi i FA Cuppen kun nåede 5. runde, hvor endestationen oprandt i form af et højst overraskende nederlag på 0-1 hjemme mod Portsmouth.

Jeg vender tilbage med næste indlæg efter sommerens transfervindue, hvor jeg allerede nu godt kan love at der kommer lidt aktivitet…
Logged



Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: The Youth Of The Nation - Reloaded
« Svar #3: 08 Apr 2011, 19:13 »

1. Selvom du har skrevet tidligere blogs med samme koncept, så skriv da lige hvad det går ud på, så evt. nye læsere ved det, og ikke skal til at søge efter dine blogs.

2. Gør mere ud af sæsonen. Jeg gider personligt ikke at have en round-up hvor én update = én sæson... I slutningen af din tidligere blog gik du især i detaljer med slutningerne af sæsonen, hvor man fik det delt lidt ud, og dermed blev lidt interesseret. Det er slet ikke spændende på denne måde.
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: The Youth Of The Nation - Reloaded
« Svar #4: 08 Apr 2011, 21:35 »

1. Det overvejer jeg lige så - selvom det jo bare lige er at læse første indlæg i bloggen lige nedenunder Opstemt

2. Det er netop pointen - den slags updates vil komme igen, når jeg når til 'Youth Of The Nation'-konceptet. Her i starten har jeg (som skrevet i første indlæg) sandsynligvis ikke lysten til at skrive alt for lange, detaljerede og hyppige updates. Disse er blot ment som en hurtig opdatering over hvordan det går indtil den "rigtige" del af historien går i gang.

Men tak for comments Smiley
Logged



g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: The Youth Of The Nation - Reloaded
« Svar #5: 09 Apr 2011, 14:25 »

Efter voldsom forespørgsel (eller noget), vil jeg da godt lige forklare de uindviede i hvad Youth Of The Nation går ud på. Dette gøres nemmest ved at kopiere teksten fra en tidligere blog:

Som nogle få indviede personer ved, har jeg en regel jeg indfører i mine langtidsspil når det bliver for nemt - vinder jeg mesterskabet i 3 sæsoner i træk, er det ikke tilladt at købe nye spillere (heller ikke på free transfer!), og dermed gælder det om at se hvor længe først de nuværende spillere og derefter ungdomsafdelingen kan holde klubben kørende indtil jeg bliver fyret. Herefter opnår jeg forhåbentlig samme scenarie i en ny klub…

Så fik vi vist det på plads Smiley
Logged



g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: The Youth Of The Nation - Reloaded
« Svar #6: 09 Apr 2011, 14:58 »


The Youth Of The Nation - 2007/08


Endnu et spændende transfervindue er nu overstået, og som lovet tidligere har der været godt gang i svingdørene ved Emirates Stadium. Hvis der altså var nogen.

Jeg har fået ryddet godt ud i truppen, hvor der især efter tilbagevendte spillere fra lån har været en overflod af angribere. Med folk som Thierry Henry, Emmanuel Adebayor, Júlio Baptista, Robin van Persie, José Antonio Reyes, Nicklas Bendtner, Carlos Vela, Arturo Lupoli og til dels Theo Walcott i kamp om 2 pladser forrest på banen, er det klart at der skal sælges en del.

Det har givet masser af penge i klubkassen, og derfor har jeg fået købt en hel del spillere ind også. Mestendels unge stjernefrø, et par af dem endda på free transfer, og så er også Júlio Baptista hentet permanent til klubben - denne transfer er dog arrangeret fra starten af spillet, så det har jeg ikke haft indflydelse på. Jeg ville i hvert fald aldrig have givet £13M for ham, og jeg pønser da sådan set også på at få ham afhændet igen…

>>> Ind

Júlio Baptista (R. Madrid) - £13M
Sami Khedira (Stuttgart) - Free
Bojan (Barcelona) - £1,7M
Loïc Abenzoar (Lyon) - £975K
Daniele Dessena (Parma) - £8,75M
Felipe (Udinese) - £12M
Leighton Baines (Wigan) - £6M

I ALT: £42,5M
<<< Ud

Justin Hoyte (Rangers) - Free
William Gallas (R. Madrid) - £7,25M
Philippe Senderos (Liverpool) - £5,75M
Emmanuel Eboué (Marseille) - £5M
Gaël Clichy (Barcelona) - £4,3M
José Antonio Reyes (Valencia) - £17M
Aliaksandr Hleb (Inter) - £13M
Armand Traoré (Reading) - £1,1M
Robin van Persie (Barcelona) - £15,75M
Kerrea Gilbert (Reading) - £800K
Emmanuel Adebayor (Tottenham) - £15M
Arturo Lupoli (Portsmouth) - £6,75M

I ALT: £92M



















Det er dog værd at bemærke, at i ca. halvdelen af handlerne med solgte spillere indgår der også en videresalgsklausul på 50% - så der kommer sandsynligvis en hel del flere millioner ud af disse salg.

Ingen finanskrise i 2007!

Logged



Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: The Youth Of The Nation - Reloaded
« Svar #7: 09 Apr 2011, 16:30 »

Fornuftige køb (dem jeg kender af dem ihf) og også fint at du kom af med spillere som Senderos, Adebayor, Reyes osv.. Og godt at høre konceptet, for jeg havde glemt hvor mange mesterskaber i træk du skulle vinde for at starte konceptet. Rart at du lytter til flertallet herinde.

Og ja, mere detaljerede updates, det er jo spændende i starten, når man kender spillerne Wink

Kan man få SS af Dessena og Abenzoar?
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: The Youth Of The Nation - Reloaded
« Svar #8: 09 Apr 2011, 16:35 »

Flertallet har (næsten) altid ret Tunge Jeg vil stadig ikke love en voldsom intesivering af mine updates her i starten, da jeg kun gider at sidde og skrive noget ned når jeg decideret har lyst til det. Vi får se.

Der er screenshots af alle de indkøbte spillere (undtagen Baptista) - bare tryk på linket Wink
Logged



Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: The Youth Of The Nation - Reloaded
« Svar #9: 09 Apr 2011, 16:39 »

Tak. Han ser god ud ham Dessena, hvor har du tænkt dig at bruge ham?
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: The Youth Of The Nation - Reloaded
« Svar #10: 09 Apr 2011, 16:44 »

Dessena er 'Natural' både på den centrale midtbane og i højresiden, og er umiddelbart tiltænkt at erstatte Hleb på højre fløj. Han vil dog uden tvivl også komme ind centralt fra tid til anden, som aflastning for Fàbregas og Diaby.
Logged



Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: The Youth Of The Nation - Reloaded
« Svar #11: 09 Apr 2011, 16:47 »

Okay, ja han ser da i hvert fald også ud til at have ability til at spille både fløj og centralt. Har du ikke nogen bedre end Diaby ved siden af Fabregas, eller er han sygt overvurderet i FM?
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: The Youth Of The Nation - Reloaded
« Svar #12: 09 Apr 2011, 16:54 »

Jeg spiller faktisk med Gilberto Silva fast på midten, sammen med enten Fàbregas eller Diaby. Jeg ville egentlig have solgt Diaby helt fra starten af, men der kom ingen fornuftige tilbud, og så spillede han mod al forventning overraskende godt. 25 (9) kampe, 6 mål, 1 assist og 7,12 i snit... en del bedre end Fàbregas, som slet ikke lever op til forventningerne endnu.
Logged



g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: The Youth Of The Nation - Reloaded
« Svar #13: 09 Apr 2011, 17:06 »

Apropos Diaby:



Opstemt
Logged



g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: The Youth Of The Nation - Reloaded
« Svar #14: 09 Apr 2011, 21:35 »


The Youth Of The Nation - 2007/08


En tredjedel af sæsonen er nu gået, og tingene ser ret lyse ud indtil videre. En 1. plads i ligaen, 1. plads i Champions League-gruppen bestående af Villarreal, Fenerbahce og Chievo, samt videre deltagelse i Carling Cuppen, hvor vi nu er nået til kvartfinalen. Derudover blev Community Shield vundet efter straffesparkskonkur rence mod Man Utd.

Mål

Thierry Henry - 18 mål
Nicklas Bendtner - 7 mål
Carlos Vela - 6 mål

Assists

Hatem Ben Arfa - 8
Carlos Vela - 6
Abou Diaby - 6

Rating

Thierry Henry - 7,74
Abou Diaby - 7,67
Felipe - 7,53


I ligaen har vi endnu ikke tabt nogen kampe, og har kun lukket 3 mål ind i de 13 spillede kampe. Som det ses nedenfor har vi også opnået pæne resultater mod rivaler og titeludfordrere:

Man Utd 0-4 Arsenal
Arsenal 0-0 Chelsea
Arsenal 3-0 Tottenham
Man City 1-3 Arsenal
Liverpool 1-1 Arsenal


Sæsonens store positive overraskelse hidtil har naturligvis været Abou Diaby. Han har aldrig været tiltænkt den store rolle på holdet, men han har gjort det så godt at han lige nu har fortrængt selveste Fàbregas fra pladsen ved siden af Gilberto Silva.

Også nyindkøbene Felipe og Daniele Dessena har excelleret i starten af deres Arsenal-karriere, mens andre er blevet udlejet - dette gælder fx Loïc Abenzoar (Preston) og Bojan (Derby).
Logged



Sider: [1] 2 3 ... 34 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010