home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 09:35:20 Broen13 Blogkonkur... [13] Journeyman - Son ...
I dag kl. 00:44:38 Bubbles Blogkonkur... #5 - Danish Viking War...
I går kl. 18:03:39 Wester Jr. Blogkonkur... 3# Hjertet banker kun ...
I går kl. 18:01:13 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
Antal Registrerede Brugere: 23301
  1 Bruger, 271 Gæster Online.

Indlæg: 1132739 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: Jøddi
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  [202] The Youth Of The Nation - Reloaded
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 34 Udprint
Forfatter Emne: [202] The Youth Of The Nation - Reloaded  (Læst 100081 gange)
nicolajtmadsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The Youth Of The Nation - Reloaded
« Svar #30: 16 Apr 2011, 00:43 »

Hold da kæft hvor er Bendtner vild. Har du et ss af ham fra den periode du er inde i nu? Smiley
Logged

FCK

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: The Youth Of The Nation - Reloaded
« Svar #31: 16 Apr 2011, 11:51 »

Det har jeg da. Som det ses, er han startet ganske godt i denne sæson Smiley

« Seneste Redigering: 16 Apr 2011, 12:11 af g00n » Logged



g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: The Youth Of The Nation - Reloaded
« Svar #32: 16 Apr 2011, 14:56 »


The Youth Of The Nation - 2008/09


Sommertransfervindu et er kommet og gået, og det har ikke budt på den store aktivitet I Arsenal. Som nævnt tidligere, er Serdar Tasci kommet til fra Stuttgart, og han vil blive brugt som rotationsspiller på den defensive midtbaneplads, samt back-up for Gilberto Silva.

Til gengæld er 5 spillere blevet afhændet, og det drejer sig udelukkende om spillere der stort set ikke havde fået spilleminutter på førsteholdet. Ikke det store tab. Det er dog værd at bemærke, at endnu en Arsenal-spiller har taget turen til rivalerne fra Tottenham - Manuel Almunia er synderen denne gang, og jeg ville såmænd nok have betalt dem for at overtage ham.

>>> Ind

Serdar Tasci (Stuttgart) - £8,75M

I ALT: £8,75M
<<< Ud

Rene Steer (Charlton) - £130K
Vincent van den Berg (Ajax) - Free
Manuel Almunia (Tottenham) - Free
Fredrik Ljungberg (Man City) - £1M
Mark Randall (Reading) - £1M

I ALT: £2,1M

Logged



g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: The Youth Of The Nation - Reloaded
« Svar #33: 16 Apr 2011, 15:52 »


The Youth Of The Nation - 2008/09


Første tredjedel af sæsonen er overstået, og det kræver (ifølge nogen) en update. Det har været en svær start på sæsonen. Man Utd blev slået i første kamp, men 2 kampe senere var sæsonens første nederlag i hus, da vi tabte 1-2 ude mod Chelsea. Ugen forinden blev den europæiske Super Cup tabt med samme cifre til Leverkusen.

Derefter har resultaterne været blandede. Jeg har fået et par storsejre på hjemmebanen, men som sædvanlig er de blevet krydret med et par underlige resultater. Som eksempel kan nævnes et nederlag på 2-1 i Wigan, hvor Wigan vel at mærke kun havde et enkelt skud på mål…
Derudover er også en hjemmekamp mod Middlesbrough blevet tabt, og derfor har vi efter 13 kampe allerede 3 nederlag. Til gengæld er der ikke rigtig nogen hold i ligaen der er suverænt kørende for tiden, så det er stadig åbent og meget tæt i toppen. Jeg har valgt ikke at inkludere Man City i de udvalgte resultater, da de simpelthen ikke virker som en trussel i denne sæson.

Mål

Nicklas Bendtner - 18 mål
Thierry Henry - 11 mål
Carlos Vela - 4 mål

Assists

Daniele Dessena - 6
Nicklas Bendtner - 6
Hatem Ben Arfa - 6


Rating

Nicklas Bendtner - 7,84
Thierry Henry - 7,50
Hatem Ben Arfa - 7,44



Arsenal 4-2 Man Utd
Chelsea 2-1 Arsenal
Arsenal 3-0 Tottenham
Arsenal 2-2 Liverpool

I Carling Cuppen røg vi ud allerede i 3. runde, da jeg som sædvanlig stillede med et meget ungt hold - de faldt med ære på Anfield og tabte kun 3-2. Champions League-gruppen byder på opgør mod HSV, Benfica og Wisla, og efter 4 kampe ligger vi nr. 2 i en tæt pulje, efter 3 sejre og et enkelt nederlag.

Noget andet som også er spændende, er begivenhederne uden for banen lige nu. Klubben er lige blevet overtaget af et ’consortium’, og den nye chairman overvejer fortsat om han vil beholde mig som manager, eller om han vil ansætte en ny. Til gengæld er der blevet indskudt en hel del ekstra penge i klubben, hvilket bl.a. har betydet at vores lån i banken nu vil være væk allerede i 2027, i stedet for 2039. Derudover er der også blevet indsat £56M mere på mit transferbudget, således at jeg nu har £108M at købe for. Så må vi se om jeg får lov at blive i klubben længe nok til at kunne fyre dem af.
Logged



g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: The Youth Of The Nation - Reloaded
« Svar #34: 17 Apr 2011, 21:26 »


The Youth Of The Nation - 2008/09


Lad os bare lige få én til på det rene med det samme: Jeg fik lov at fortsætte som manager i klubben. Selvfølgelig. Godt nok. Dernæst må jeg henlede jeres opmærksomhed på stillingen efter 26 kampe, hvor man ikke kan undgå at bemærke, at antallet af nederlag fortsat er 3. Ergo har jeg ikke tabt nogen ligakampe siden sidste update. Også godt nok.

Mål

Thierry Henry - 30 mål
Nicklas Bendtner - 27 mål
Carlos Vela - 7 mål

Assists

Nicklas Bendtner - 14
Sami Khedira - 12
Daniele Dessena - 9

Rating

Thierry Henry - 7,71
Nicklas Bendtner - 7,54
Felipe - 7,44



Man Utd 0-4 Arsenal
Arsenal 3-0 Chelsea

Til gengæld har jeg oplevet noget som jeg aldrig har oplevet nogensinde før. At tabe finalen i VM for klubhold. Efter at have ekspederet Orlando Pirates ud af semifinalen med en sejr på 4-0, skulle finalen mod São Paolo vel bare overstås. Føring på 2-0 ved halvleg er såmænd også godt nok, men efter 87 minutter udlignes føringen, og vi taber efterfølgende efter straffesparkskonkur rence. Ikke godt nok. Og ufortjent.

I FA Cuppen er Colchester blevet pryglet (4-0) og Hull blevet pryglet en lille smule (2-0). I 5. runde skal Chelsea prygles på udebane. Champions Leagues sidste gruppespilskamp bød på en sejr på 4-0 over Wisla (prygl), og næste prügelknabe i den turnering bliver Valencia.

I øvrigt har der været en lille smule aktivitet i det netop forgangne transfervindue, idet vi har sagt farvel (eller tschüß om man vil) til Jens Lehmann. Han er smuttet til Bochum for den fyrstelige sum af £75K.
« Seneste Redigering: 17 Apr 2011, 22:00 af g00n » Logged



g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: The Youth Of The Nation - Reloaded
« Svar #35: 18 Apr 2011, 15:55 »

Jeg synes kampprogrammet begynder at være presset her i slutningen af sæsonen...

Logged



Marchang
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The Youth Of The Nation - Reloaded
« Svar #36: 18 Apr 2011, 16:08 »

God update. Hold kæft hvor Henry og Bendtner bare bomber Opstemt

Lidt ærgeligt med VM for klubhold, men engang imellem sker der jo overraskelser, hvis man ikke har helt fokus på kampene Peace
Logged

Maradona good; Pelé better; George Best

Green and Gold..

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: The Youth Of The Nation - Reloaded
« Svar #37: 18 Apr 2011, 16:14 »

Det må siges at se godt ud i ligaen. Men se at få brændt nogle af de mange millioner af på fuldstændig sindssyge indkøb. Eller find i det mindste en masse unge talenter, så du har nogle alternativer når spillet 'går i gang'. Tunge

Og ja, kampprogrammet bliver tit meget presset i FM, hvis man holder sig i alle turneringer plus VM for klubhold. Carling Cuppen tæller ikke rigtig, da den ville have været færdigspillet nu Wink
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: The Youth Of The Nation - Reloaded
« Svar #38: 18 Apr 2011, 16:25 »

Henry og Bendtner har været helt uforlignelige i denne sæson, ja.

Ligesom i virkeligheden er jeg som manager en nærig motherfucker, så jeg tvivler på der vil blive købt verdensstjerner for sindssyge beløb. Jeg er dog i gang med at scoute verden for potentielle stjerner Wink
Logged



g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: The Youth Of The Nation - Reloaded
« Svar #39: 18 Apr 2011, 18:31 »


The Youth Of The Nation - 2008/09


Sæsonen startede ikke lovende med 3 nederlag inden for de første 9 kampe, men når man så kan spille de resterende 29 kampe uden nederlag, så er der et godt grundlag for at få en fornuftig sæson alligevel. Det var i hvert fald hvad vi præsterede i denne sæson, og det er da også endt med at vi har vundet vores 2. mesterskab i træk. Man kan ikke komme udenom at især 2 spillere har en høj andel i denne bedrift, nemlig Thierry Henry og Nicklas Bendtner. De har banket mål ind efter behag, og så længe de gør det, har det været mindre vigtigt at forsvaret ikke har været helt så solidt som tidligere. Sæsonen slutter med et forspring på hele 18 point ned til Liverpool, så man må sige at det trods alt har været ret suverænt.

Mål

Thierry Henry - 41 mål
Nicklas Bendtner - 35 mål
Carlos Vela - 12 mål

Assists

Nicklas Bendtner - 16
Daniele Dessena - 15
Sami Khedira - 14

Rating

Thierry Henry - 7,59
Nicklas Bendtner - 7,43
Felipe - 7,33



Liverpool 1-1 Arsenal
Tottenham 0-0 Arsenal

I sidste update lovede jeg prygl til Chelsea i FA Cuppen, meeen det har jeg ikke helt kunne holde. Henry bragte os foran, men på forunderlig vis går Chelsea til pause med en føring på 2-1, på trods af at de kun har haft ét forsøg inden for rammen. I slutningen af kampen satses alt på en udligning, men trods kæmpe dominans ender det med 2 yderligere mål til Chelsea i kampens sidste 10 minutter, så det ender rent faktisk med prygl til os. Utroligt ufortjent, men stadig prygl.

Så må vi hellere til lidt mere positive nyheder - Champions League. Mit seneste screenshot løftede sløret for at jeg som minimum har nået semifinalen, men det har været noget af en rutsjetur. Allerede i første knockout-runde var vi i problemer, da første kamp blev tabt 0-2 i Valencia. Som sædvanlig er vi dog ret suveræne på hjemmebane, hvor vi hiver en overlegen sejr på 5-1 hjem.

I kvartfinalen dyster vi mod Lyon, og opnår 0-0 på udebane. Fint nok. Felipe bringer os foran 1-0 i returopgøret, men Hatem Ben Arfa udvises for 2 gule kort allerede efter en halv time. 5 minutter inde i 2. halvleg sker det frygtede så; Fred scorer et udebanemål og bringer stillingen på 1-1. Det bliver kun værre af at Giorgio Chiellini får direkte rødt efter 73 minutter, og alt ser sort ud. Men hvem ringer man til når det ser sort ud? Ikke Ghostbusters, men derimod Thierry Henry. Med 2 mand i undertal scorer Henry kampens sidste mål efter 79 minutter, og vi er videre til semifinalen.

1-1 på udebane (hvor det i øvrigt kun er Michael Rensing der sørger for at vi ikke scorer 4 mål), og en kedelig nullert på hjemmebane, så er drømmescenariet klar: En finale mod Barcelona. Her udlignes begge vores føringsmål, men 3. gang er lykkens gang som man siger, og Thierry Henrys mål et kvarter før tid bliver også kampens sidste. 3-2, og den 2. double i træk er i hus!
Logged



Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: The Youth Of The Nation - Reloaded
« Svar #40: 18 Apr 2011, 18:40 »

Det må da vist være en godkendt sæson. Så skal du bare holde teten med de 7 stjernespillere du køber i sommerpausen, så er 3. mesterskab der, og så bliver det spændende Smiley
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: The Youth Of The Nation - Reloaded
« Svar #41: 18 Apr 2011, 18:51 »

Sæsonen er selvfølgelig godkendt, da de 2 vigtigste trofæer vindes. Til gengæld er det alligevel et lidt skuffende udbytte, når der var mulighed for at vinde ikke mindre end 7 af slagsen. Især nederlagene i den europæiske Super Cup og VM for klubhold piner mig.
Logged



g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: The Youth Of The Nation - Reloaded
« Svar #42: 18 Apr 2011, 20:44 »

I øvrigt har Newcastle lige udlejet Andy Carroll til Silkeborg. Noget af en kontrast fra virkeligheden.
Logged



g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: The Youth Of The Nation - Reloaded
« Svar #43: 19 Apr 2011, 11:48 »


The Youth Of The Nation - 2009/10

Exeter 1-6 Arsenal
0-1 Nacer Barazite (2)
0-2 Theo Walcott (26)
0-3 Warck Flavien (43)
1-3 Dean Moxey (56, pen)
1-4 Nacer Barazite (57)
1-5 Abou Diaby (79)
1-6 Hatem Ben Arfa (90)

Nîmes 0-4 Arsenal
0-1 Yoan Benyahya (12, OG)
0-2 Nacer Barazite (35)
0-3 Johan Djourou (58)
0-4 Gilberto Silva (82)

Amiens 0-1 Arsenal
0-1 Bojan (45)

Troyes 2-3 Arsenal
0-1 Alexandre Pato (28)
0-2 Francisco Merida (44)
1-2 Ibrahima Bangoura (68)
2-2 Ibrahima Bangoura (77)
2-3 Carlos Vela (79)

Lorient 1-2 Arsenal
0-1 Carlos Vela (48)
0-2 Carlos Vela (69)
1-2 Yves Deroff (90)


Venskabskampene er overstået, og det kan endnu engang allerede her bemærkes, at der er et par nye ansigter at finde i truppen. Som sædvanlig vil dette blive gennemgået i næste update.

I modsætning til sidste sæson, er der dog ikke allerede blevet høstet et trofæ, idet en jævnbyrdig Community Shield-kamp tabes med 1-2 til Man Utd. Bojan scorede det enlige Arsenal-mål, og det ser bestemt ud til at han bliver en kæmpe gevinst i fremtiden.

Desuden er den europæiske Super Cup endnu engang blevet tabt, og det endda endnu mere ufortjent end sidste gang. Kampen stod mod UEFA Cup-vinderne fra Newcastle, altså hvad der burde være en overkommelig modstander. Men selv om angrebene bølgede ned mod deres mål, ville bolden bare ikke ind bag målmand Franco Costanzo. 26 skud, 11 af dem inden for rammen blev det til i løbet af 120 minutter, men utroligt nok ender kampen 0-0. I straffesparkskonkur rencen scorer Newcastle på deres 4 første forsøg, og da kun Gilberto Silva ud af vores 3 første skytter formår at gøre det samme, taber vi med 4-1. Lige til at lukke op og puste grise i.

En ting jeg i øvrigt har glemt at fortælle, og som muligvis kan komme mig til gavn senere hen i spillet, er at da klubben blev overtaget, var det en del af den nye chairmans ”salgstale”, at han ville investere voldsomt i ungdomsarbejdet i klubben. Som sagt, så gjort, og i forbindelse med overtagelsen blev der rent faktisk smidt £46M i ungdomsakademiet. Så hvor jeg kun har ”Top training facilities”, har jeg nu ”State of The Art Youth Facilities + Youth Academy” - jeg kan da håbe på at det betyder at der vil blive spyttet en masse gode talenter ud, som vil kunne klare sig på holdet når jeg har vundet 3 mesterskaber i træk!
« Seneste Redigering: 19 Apr 2011, 11:55 af g00n » Logged



Fernando
Gæst
 
Sv: The Youth Of The Nation - Reloaded
« Svar #44: 19 Apr 2011, 11:50 »

Hvad er der sket med din skrift?
Logged

Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 34 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010