home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 11:29:54 Broen13 Blogkonkur... [9] Journeyman - Alle ...
I dag kl. 08:57:50 warmon Blogkonkur... Hjertet banker kun for...
I dag kl. 08:56:35 warmon Blogkonkur... The beautiful game
I går kl. 21:59:19 Broen13 Blogkonkur... #2 - Danish Viking War...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
Antal Registrerede Brugere: 23299
  2 Brugere, 218 Gæster Online.

Indlæg: 1132721 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: myracook
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  [202] The Youth Of The Nation - Reloaded
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 34 Udprint
Forfatter Emne: [202] The Youth Of The Nation - Reloaded  (Læst 100059 gange)
g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: The Youth Of The Nation - Reloaded
« Svar #45: 19 Apr 2011, 11:56 »

Ikke noget? Tunge

(Den var vist lige blevet en enkelt størrelse for stor)
Logged



Fernando
Gæst
 
Sv: The Youth Of The Nation - Reloaded
« Svar #46: 19 Apr 2011, 12:02 »

Da jeg så den før var den rimelig lille.
Logged

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: The Youth Of The Nation - Reloaded
« Svar #47: 19 Apr 2011, 12:03 »

OK, så har det været din computer (eller dig) der var noget galt med Tunge
Logged



Fernando
Gæst
 
Sv: The Youth Of The Nation - Reloaded
« Svar #48: 19 Apr 2011, 12:04 »

Nej for du har vist ændret skriften. Den stod, som normal men er ændret til en større skrift nu. Tunge
Logged

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: The Youth Of The Nation - Reloaded
« Svar #49: 19 Apr 2011, 12:05 »

Det eneste jeg har ændret, er at gøre den mindre. Den stod ved en fejl som 13pt, i stedet for 12pt som normalt Tunge
Logged



g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: The Youth Of The Nation - Reloaded
« Svar #50: 19 Apr 2011, 18:39 »


The Youth Of The Nation - 2009/10


I dette transfervindue har jeg rent faktisk udelukkende købt spillere, som mine scouts har anbefalet mig via deres assignments. Der er nok et par af navnene som klinger velkendt, mens de sidste 3 nok ikke får ret mange til at hæve øjenbrynene. Et par af de mere eksotiske navne er spillere som jeg har forsøgt at hente tidligere, men som ikke kunne få arbejdstilladelse. Dette problem er heldigvis løst nu, idet jeg har fået mig en belgisk feeder club (Club Brugge), og derfor vil både Siwahla og Neto være at finde i Belgien de næste 3 år, så de kan få et EU-statsborgerskab.

Der er også røget nogle spillere ud af døren, og jeg er endelig sluppet af med både Alexandre Song og Júlio Baptista. Song er røget til spotpris, for jeg kunne åbenbart ikke få mere for ham. Baptista havde kontraktudløb næste sæson, så det var yderst vigtigt at jeg fandt en aftager som ville smide bare lidt penge for ham inden det. Det blev Roma som blev den heldige vinder, og også her har jeg fået smidt en 50%-klausul ind, så det ser ud til at jeg minimum får de penge tilbage for ham som blev givet i sin tid.
>>> Ind

Hugo Lloris (Nice) - Free
Warck Flavien (Bordeaux) - £1,3M
Alexandre Pato (Internacional) - £14M
Mkhanyiseli Siwahla (Ajax CT) - Free
Neto (Fluminense) - £650K

I ALT: £16M
<<< Ud

Paul Rodgers (Crystal Palace) - Free
Alexandre Song (Everton) - £1,7M
Júlio Baptista (Roma) - £11,25M
Rhys Murphy (Celtic) - £900K

I ALT: £13,75M

Logged



Jonaspetersen93
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The Youth Of The Nation - Reloaded
« Svar #51: 19 Apr 2011, 18:45 »

gode køb, ville Rhys Murhpy ikke blive til noget synes eller jeg har haft gode erfaringer med ham
Logged

Tidligere: Baloo38

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: The Youth Of The Nation - Reloaded
« Svar #52: 19 Apr 2011, 18:49 »

I mine tidligere spil er Murphy aldrig rigtig blevet andet end en blød mellemvare. Til gengæld har jeg mere fidus til Nacer Barazite eller Cedric Evina, og med Pato, Bojan, Vela og Bendtner er der mere end rigeligt med unge angribere - nogen af dem skal ud Smiley
Logged



g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: The Youth Of The Nation - Reloaded
« Svar #53: 19 Apr 2011, 21:26 »


The Youth Of The Nation - 2009/10


Efter 29 kampe i træk uden nederlag sidste sæson, fortsatte stimen lidt endnu i denne sæson. Det blev til 10 kampe oveni, dvs. 39 ligakampe i træk uden nederlag, inden vi måtte overgive os (1-3 i Liverpool). På den baggrund må man sige at sæsonstarten har været godkendt. Til gengæld har vi allerede været hårdt ramt af skader endnu engang. Thierry Henry (igen igen), Hatem Ben Arfa og Sami Khedira har alle haft skadespauser på en måned eller mere, og minsandten om ikke Khedira brækkede benet i seneste ligakamp, og nu er ude i endnu 5 måneder. Med Henrys skadesfrekvens in mente, og med det høje antal af unge angribere i klubben (Vela, Bendtner og Pato er alle Wonderkids) i baghovedet, overvejer jeg faktisk om jeg skal sælge enten Henry mens han stadig er penge værd, eller evt. Vela med en 50%-klausul. Vela har lidt af et temperament, og i tidligere spil har han frustreret mig ved at nægte at forlænge kontrakt og bare forlade klubben på en fri transfer. Det må ikke ske igen.

Mål

Nicklas Bendtner - 12 mål
Alexandre Pato - 9 mål
Thierry Henry - 5 mål

Assists

Nicklas Bendtner - 8
Alexandre Pato - 5
Daniele Dessena - 5

Rating

Giorgio Chiellini - 7,40
Felipe - 7,37
Nicklas Bendtner - 7,25



Arsenal 2-0 Tottenham
Man Utd 1-3 Arsenal
Liverpool 3-1 Arsenal
Arsenal 1-0 Chelsea

I Carling Cuppen har reserverne for en gangs skyld imponeret. I 3. runde var vi ellers bagud med 0-2 hjemme mod Reading ved halvleg, men selv med en man i undertal lykkedes det at score 3 gange i de sidste kvarter, og dermed vende kampen totalt. Bedriften i 4. runde var mindst lige så imponerende, da Bojan med at sent mål sikrede en fuldstændig fortjent sejr på 1-0 ude mod Newcastle. Belønningen er en kvartfinale på hjemmebane mod West Ham.

Der er spillet 5 kampe i Champions League gruppe H, som udover Arsenal består af Juventus, Fenerbahce og Celta, og på trods af et nederlag på 2-1 til Celta, er vi med sejre i de øvrige 4 kampe allerede sikret førstepladsen i gruppen før den sidste kamp, som bliver et hævnopgør mod Celta.  Her vil marginalspillerne naturligvis få chancen for at vise sig frem.
Logged



g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: The Youth Of The Nation - Reloaded
« Svar #54: 19 Apr 2011, 22:25 »

Har forresten lige opdaget at udover Vela, Bendtner og Pato, er Nacer Barazite også Wonderkid! Jeg har dem jo i overflod.
Logged



g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: The Youth Of The Nation - Reloaded
« Svar #55: 20 Apr 2011, 11:41 »


The Youth Of The Nation - 2009/10


For en gangs skyld har der været lidt aktivitet her i transfervinduet midt på sæsonen, og som man kan se, er der både røget et par spillere ind og ud. Sjovt nok er det også en DM og en AMC der bliver købt, og samme positioner som bliver solgt

Det er endnu engang mine scouts der har anbefalet nogle talenter til mig, og så er det jo bare med at slå til. Især Lulinha ser ud til at have potentiale, og det er på en position hvor jeg egentlig kun har Fàbregas og Diaby lige nu. Jeg har haft snøren ude efter flere unge talenter, men det er ikke alle handler som har nået at falde på plads endnu, så det kunne sagtens tænkes at der støder et par stykker mere til når sæsonen er slut.
>>> Ind

Maurice Kemble (Ajax) - £1,1M
Lulinha (Corinthians) - £2,5M

I ALT: £3,6M
<<< Ud

Denílson (Benfica) - £2,5M
Henri Lansbury (Fulham) - £1,4M

I ALT: £3,9M

Logged



SkjoldManden
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: The Youth Of The Nation - Reloaded
« Svar #56: 20 Apr 2011, 11:44 »

God update. Men hvorfor spiller du FM2007?
Logged

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: The Youth Of The Nation - Reloaded
« Svar #57: 20 Apr 2011, 11:46 »

Fordi det er det bedste og mest vanedannende spil i FM-serien Smiley

(Efter min mening selvfølgelig).
Logged



SkjoldManden
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: The Youth Of The Nation - Reloaded
« Svar #58: 20 Apr 2011, 11:51 »

Okay, kan jeg ikke vide så meget om når jeg kun har 09, 10 og 11...
Logged

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: The Youth Of The Nation - Reloaded
« Svar #59: 20 Apr 2011, 11:53 »

Det har du ret i. Men når man har spillet det siden CM1, så har man sine favoritter - FM07 er bestemt i toppen!
« Seneste Redigering: 20 Apr 2011, 12:12 af g00n » Logged



Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 34 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010