home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 367 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  [202] The Youth Of The Nation - Reloaded
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 ... 34 Udprint
Forfatter Emne: [202] The Youth Of The Nation - Reloaded  (Læst 98471 gange)
Jonaspetersen93
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The Youth Of The Nation - Reloaded
« Svar #15: 09 Apr 2011, 21:59 »

jeg er nylæser i den her blog men synes det ser spændende ud Wink
Logged

Tidligere: Baloo38

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: The Youth Of The Nation - Reloaded
« Svar #16: 10 Apr 2011, 12:13 »

3 mål imod på 13 kampe? Ikke dårligt...! Og tak for en ikke-sæsondækkende update Wink
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: The Youth Of The Nation - Reloaded
« Svar #17: 10 Apr 2011, 13:15 »


The Youth Of The Nation - 2007/08


Med 26 kampe spillet ser det hele stadig fornuftigt ud. Vi har kun tabt 1 kamp i ligaen (2-1 ude mod Portsmouth), og holder et forspring på 5 point ned til Man Utd på 2. pladsen. Det er i øvrigt blevet til en ’double’ over Man Utd, da de også blev slået på hjemmebanen - det holdt dog hårdt. 2-0 foran efter 40 minutter, og så bliver målmand Igor Akinfeev skadet. Jeg har selvfølgelig ingen målmænd blandt de 5 udskiftere, så Abou Diaby må trække i handskerne, og så gælder det ellers bare om at holde dem fra chancer. Det hjælper lidt på det at Nicklas Bendtner udbygger føringen kort inde i 2. halvleg, men det varer ikke længe før Rooney får reduceret. Diaby formår at holde de få forsøg de ellers har ude, indtil Rooney endnu engang får reduceret i overtiden. Derefter fløjtes der af, og sejren på 3-2 er en realitet!

Mål

Thierry Henry - 30 mål
Nicklas Bendtner - 18 mål
Carlos Vela - 7 mål

Assists

Daniele Dessena - 9
Thierry Henry - 9
Carlos Vela - 8

Rating

Thierry Henry - 7,67
Felipe - 7,45
Abou Diaby 7,39


En anden spiller som har imponeret i denne periode er unge Matthew Connolly. Efter salget af en del forsvarsspillere, samt udlejning af Loïc Abenzoar, vælter skaderne selvfølgelig ind i forsvaret. Dette gav Matthew Connolly chancen for at vise sit værd, og man må sige at han har gjort det fremragende - han blev endda kåret til månedens unge spiller i januar!

Arsenal 3-2 Man Utd
Chelsea 1-1 Arsenal

I Carling Cuppen røg vi ud i kvartfinalen, som blev tabt med 1-0 til West Ham. Dette er selvfølgelig ingen katastrofe, da jeg har stillet med spillere som Giorgos Efrem, Joe O’Cearuill, Gavin Hoyte m.fl. Til gengæld har vi haft lodtrækningsheld i FA Cuppen, hvor først Barnsley (5-0), så Bournemouth (4-0) og senest Carlisle (5-0) er blevet ekspederet ud. Aston Villa venter i kvartfinalen. I Champions League så lodtrækningen også fin ud, da vi blev parret med Benfica i første knockout-runde. Første kamp vandt vi 1-0 på udebane.
« Seneste Redigering: 10 Apr 2011, 13:17 af g00n » Logged



Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: The Youth Of The Nation - Reloaded
« Svar #18: 10 Apr 2011, 14:04 »

Fin CL lodtrækning, men du er da lidt af en hat når du ikke engang har en keeper med på bænken. Det var noget andet hvis du kun havde 5 udskiftere, men ud af 7?
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: The Youth Of The Nation - Reloaded
« Svar #19: 10 Apr 2011, 14:06 »

Hvis du nu havde læst indlægget, står der vist ret tydeligt "blandt de 5 udskiftere" Wink
Logged



Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: The Youth Of The Nation - Reloaded
« Svar #20: 10 Apr 2011, 14:23 »

Hvis du nu havde læst indlægget, står der vist ret tydeligt "blandt de 5 udskiftere" Wink

Nå for pokker, jamen det vil jeg forsøge næste gang. Men du er dog stadig en hat.
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: The Youth Of The Nation - Reloaded
« Svar #21: 10 Apr 2011, 14:56 »

Gider da ikke spilde de sparsomme pladser på en spiller som næsten aldrig kommer ind alligevel Tunge
Logged



g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: The Youth Of The Nation - Reloaded
« Svar #22: 13 Apr 2011, 19:35 »


The Youth Of The Nation - 2007/08


Lad det bare være sagt med det samme - mesterskabskampen blev lidt mere spændende end den burde være blevet, med tanke på at vi efter 31 kampe stadig kun havde lidt ét nederlag. Skaderne gjorde dog deres del. Thierry Henry har her i den sidste tredjedel af sæsonen haft 2 længere skadespauser, og også Gilberto og Johan Djourou har været hårdt ramt. Det har kostet lidt, og især målscoringen gik lidt i stå. Når resultaterne så svinger så meget (5-0 over Bayern, 0-1 mod Fulham / 3-3 på Camp Nou, 1-1 mod Portsmouth / 5-1 over Barcelona, 1-2 mod Aston Villa), så kan man aldrig vide sig sikker.

På bundlinjen endte det hele dog alligevel lykkeligt, endda 1 spillerunde før tid, da forspringet ned til Man Utd var på 3 point, og vores målscore var deres langt overlegen. Matematikken kom helt på plads da Charlton blevet slået i sidste kamp, og dermed har jeg sikret mig det første mesterskab allerede i 2. sæson. Det skal blive spændende at se om holdet kan gentage succesen.

Mål

Thierry Henry - 35 mål
Nicklas Bendtner - 26 mål
Carlos Vela - 12 mål

Assists

Hatem Ben Arfa - 15
Daniele Dessena - 13
Thierry Henry - 11

Rating

Thierry Henry - 7,58
Kolo Touré - 7,41
Felipe - 7,35


Arsenal 0-0 Man City
Arsenal 1-0 Liverpool
Tottenham 1-2 Arsenal

Desværre blev det ikke til en mesterskabs-/FA Cup-double, da vi ikke kunne komme forbi Aston Villa i 2 forsøg. På hjemmebanen sørgede Nicklas Bendtner ellers for en tidlig føring på 2-0, men et mål i overtiden af begge halvlege sikrede Villa en omkamp. Her scorede Theo Walcott allerede efter 58 sekunder, og da Liam Ridgewell blev udvist 5 minutter senere, så det lyst ud. Men ak, nøjagtig som i første kamp scorede Aston Villa utroligt nok et mål i begge halvleges overtid - sejrsmålet endda sat ind af Tomas Rosicky direkte på frispark… Aston Villa vandt i øvrigt senere finalen mod Chelsea efter forlænget spilletid.

Mens det ikke kunne blive til en hjemlig double, var der større succes med det europæiske forsøg! På trods af 0-0 hjemme mod Benfica var vi videre i bowlen til kvartfinalen. Her trak vi de forsvarende mestre fra Bayern München, men der var ikke meget mestre over dem i første kamp, som blev vundet med 5-0. 1-1 i returkampen var selvfølgelig rigeligt til at gå videre. Næste hold som stod for skud var selveste Barcelona, og med 3-3 på udebane var udgangspunktet sikret. Som nævnt tidligere var hjemmekampen ren opvisning, og efter 5-1 var Arsenal i Champions League-finalen, hvor endnu et storhold ventede - Real Madrid! Denne kamp dominerer vi også, men kan ikke finde vej gennem forsvaret, hverken i ordinær eller forlænget spilletid. I straffesparkskonkur rencen starter en vis Ruud van Nistelrooy med at brænde sit forsøg, og da vi scorer alle 5 gange, er doublen en realitet!
« Seneste Redigering: 13 Apr 2011, 19:54 af g00n » Logged



AlexanderStrandby
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: The Youth Of The Nation - Reloaded
« Svar #23: 13 Apr 2011, 20:12 »

Jeg syntes det lyder fedt det her..Meeeeen har ikke helt fanget det hele Skuffet ?
Kan i forklare... sorry
Logged

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: The Youth Of The Nation - Reloaded
« Svar #24: 13 Apr 2011, 20:42 »

Jeg syntes det lyder fedt det her..Meeeeen har ikke helt fanget det hele Skuffet ?
Kan i forklare... sorry

Det er egentlig ikke så kompliceret - Indtil videre er det bare et almindeligt spil FM. Når (eller hvis) jeg vinder 3 nationale mesterskaber træk, har jeg så indført en regel om at jeg ikke køber nye spillere, og derfor skal klare mig med de spillere jeg allerede har i truppen, samt spillere som kommer igennem klubbens ungdomsakademi, indtil jeg bliver fyret. Herefter finder jeg en ny klub, og vil derefter gentage førnævnte scenarie...

Håber det var svar nok Smiley
Logged



AlexanderStrandby
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: The Youth Of The Nation - Reloaded
« Svar #25: 13 Apr 2011, 20:46 »

Ja lidt. men hvorfor starter i så i 2006 bl.a ? og jeg forstår ikke helt alligvel Opstemt men lyder fedt (Y)
Logged

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: The Youth Of The Nation - Reloaded
« Svar #26: 13 Apr 2011, 20:49 »

Spillet starter i 2006, fordi det er FM2007 jeg spiller Smiley
Logged



AlexanderStrandby
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: The Youth Of The Nation - Reloaded
« Svar #27: 13 Apr 2011, 20:55 »

Spillet starter i 2006, fordi det er FM2007 jeg spiller Smiley

Aha...
Nu faldt brikkerne på plads !
 Rullende Øjne..
Logged

mikk1446
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: The Youth Of The Nation - Reloaded
« Svar #28: 13 Apr 2011, 22:14 »

Dejlig og god blog. Har læst en anden af dine Youth blogs dog uden at kommentere, men en gang skal vel være den første.

Bliv endelig ved. Elsker at læse en blog om et af de ældre spil. Jeg spiller selv 2008 versionen.
Logged

"For me each match with Manchester United is a challenge and a dream"
"The red army is on the march and in a state of complete battle-readiness. We are united for United."

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: The Youth Of The Nation - Reloaded
« Svar #29: 15 Apr 2011, 22:33 »


The Youth Of The Nation - 2007/08

Bezanija 0-4 Arsenal
0-1 Serdar Tasci (2)
0-2 Bojan (6)
0-3 Carlos Vela (51)
0-4 Nicklas Bendtner (64)


CSKA (Sofia) 2-0 Arsenal
1-0 Dinko Dimitrov (19)
2-0 Ventsislav Nikiforov (43)


Wisla 1-4 Arsenal
0-1 Francesc Fàbregas (3)
0-2 Cedric Evina (18)
0-3 Bojan (25)
0-4 Francesc Fàbregas (39)
1-4 Maciej Murdza (83)


Rapid 0-2 Arsenal
0-1 Thierry Henry (2)
0-2 Carlos Vela (85)

Som skrevet står, er venskabskampene for denne sæson overstået, og som den kvikke læser allerede nu har opdaget, er Serdar Tasci blevet indlemmet i truppen. Han er blevet købt i Stuttgart, og som den endnu kvikkere læser måske har opdaget, er han tiltænkt at være afløser for Gilberto Silva på den defensive midtbane på længere sigt. Jeg forventer ikke at Alexandre Song udvikler sig tilstrækkeligt, og hvis det endelig skal være, tror jeg faktisk mere på Fabrice Muamba.

Vi har såmænd også fået smidt endnu en pokal i skabet, da Community Shield-kampen blev vundet ganske overlegent med 4-0 mod Aston Villa. 4-0 stod der faktisk allerede efter en halv time, men som det er set så ofte før, fes kampen lidt ud i sandet efter det.

Transfervinduet er ikke lukket endnu, men jeg forventer ikke at skulle styrke truppen yderligere - hvis der kommer til at ske noget, vil det være salg. Faktisk er 6 spillere fr førsteholdstruppen allerede nu blevet udlejet - det drejer sig om Wojciech Szczesny (Gillingham), Matthew Connolly (Rangers), Fabrice Muamba (Reading), Francisco Merida (Rangers), Henri Lansbury (Hull) og Nacer Barazite (Rangers). Mere om transfervinduet i næste indlæg. I øvrigt kan jeg oplyse at der bliver gang i den lige fra sæsonstart, idet vi lægger ud med en hjemmekamp mod Man Utd, derefter ude mod West Ham, og så ude mod Chelsea...
Logged



Sider: 1 [2] 3 4 ... 34 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010