Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
24 Aug 2025, 20:37
NAsMaR
Blogs
Lutz Pfannenstiel FM22...
24 Aug 2025, 13:08
NAsMaR
Blogs
Minimalistic 2020
20 Jul 2025, 23:41
Balslev
Pro Cyclin...
Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03
Nodiem
Blogs
Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08
szukizek
Blogkonkur...
Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37
Eraticator
Omklædning...
Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere:
23607
2 Brugere, 726 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
Brendansow
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andre Managerspil
Nostalgi
Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
[202] The Youth Of The Nation - Reloaded
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
...
13
14
[
15
]
16
17
...
34
Forfatter
Emne: [202] The Youth Of The Nation - Reloaded (Læst 136776 gange)
g00n
FmFreaks' Venner
Sv: The Youth Of The Nation - Reloaded
«
Svar #210:
23 Maj 2011, 22:57 »
Præcis - og det er jeg rigtig glad for. Når jeg forlader klubben, skulle de jo gerne hives op i den absolutte top igen, så det er kun godt at de har ressourcerne til at købe et helt nyt hold hvis det er
g00n
FmFreaks' Venner
«
Svar #211:
27 Maj 2011, 21:56 »
The Youth Of The Nation - 2017/18
Halvvejs i den nye sæson, og holdet virker helt forandret i forhold til sidste sæson. 15 ud af 19 ligakampe er blevet vundet, og 2 ud af de 3 nederlag har været mildest talt ufortjente. Først et nederlag på 2-0 ude mod West Ham, hvor vi havde 11 skud på mål mod deres 5. Dernæst en kæmpelussing ude mod Aston Villa - Skudstatistikken sagde 14-14, heraf 7-7 i skud på mål, men alligevel taber vi helt uforståeligt med hele 5-1. Det tredje nederlag var 0-1 ude mod Chelsea. Udover disse svipsere har vi som sagt set rigtig gode ud. Både Man Utd og Liverpool er blevet slået på Emirates, og det er også blevet til et par storsejre med 7-0 over Wolves og 5-1 over Charlton. Mønsteret er dog til dels stadig det samme, idet det er blevet til 11 hjemmesejre ud af 11 mulige, mens kun 4 af de 8 udekampe er blevet vundet. Der er derfor overtal af udekampe i den resterende del af sæsonen, så det skal blive spændende om vi kan holde os i toppen alligevel. I øvrigt har Nigel Howard profiteret af endnu flere lange skadespauser til Alexandre Pato, og kan i skrivende stund kalde sig Premier League-topscorer med 15 mål.
I Carling Cuppen skulle vi i 3. runde på udebane møde Birmingham, som må siges at være min onde ånd her i spillet. 2 nederlag og en uafgjort var det blevet til i de seneste 3 opgør inden dette. Her lykkedes det os dog at være foran 2 gange, inden de udligner kort før tid. Da de så kommer foran i den forlængede spilletid ser det ud til at de endnu engang skal være vores overmænd, men Nicklas Bendtner scorer heldigvis kort før halvlegen, og straffesparkskonkur
rencen vinder vi med 5-4. I 4. runde skulle vi endnu engang på udebane mod et Premier League-hold, denne gang Fulham. Vi er ikke lige så heldige denne gang, og må ved kampens slutfløjt se os besejret med 2-1. Ikke flere kampe til marginalspillerne i denne omgang.
Arsenal 3-1 Villarreal
Red Star 0-5 Arsenal
Arsenal 3-0 Paris-SG
Paris-SG - 1-4 Arsenal
Villarreal 1-0 Arsenal
Arsenal 6-0 Red Star
Qua vores dårlige placering sidste sæson skulle vi som bekendt ud i kvalifikationskampe mod Basel for at komme i Champions League. Katastrofen lurer allerede efter første kamp, som helt sensationelt tabes med 0-2 på hjemmebane. I returopgøret går jeg dog offensivt til værks lige fra kampens start, og da Steve Bull scorer efter et kvarter tror vi for alvor på at det kan lade sig gøre. Nigel Howard udligner føringen fra første kamp kort før halvleg, og da Nicklas Bendtner 20 minutter inde i 2. halvleg scorer til 3-0, er comebacket fuldendt. Således ender kampen, og med en samlet sejr på 3-2, havner vi i Champions Leagues gruppe H sammen med Villarreal, Paris-SG og Red Star. Her spiller vi fremragende, og på nær en enkelt svipser i Villarreal (da vi allerede er gået videre, og derfor sparede et par spillere), byder kampene ellers på 5 sikre sejre. Nu skal jeg passe på med at udnævne ønskemodstandere, men i næste runde har vi trukket Hibernian, og det var vel nok det nemmeste hold vi kunne trække. Anti-jinx, anti-jinx.
g00n
FmFreaks' Venner
«
Svar #212:
29 Maj 2011, 13:13 »
Med ligaens suverænt bedste angreb, og noget overraskende det tredjebedste forsvar efter de 2 Manchester-klubber, er det lykkes mig at skabe et forspring på 10 point ned til Man City og Chelsea inden de sidste 8 kampe. Det må siges at være noget af en ønskeposition, og bestemt ikke noget jeg havde regnet med inden sæsonen gik i gang. Jeg mangler dog stadig at møde både Man City og Liverpool på udebane, samt Aston Villa hjemme, så der kan som altid ske meget endnu her i slutningen af sæsonen. Jeg er desuden inde i et lille formdyk, idet de sidste 2 kampe i ligaen rent faktisk er blevet tabt, med hhv. 0-1 og 1-2 på udebane mod Sheff Utd (som ligger ubehjælpeligt sidst) og Bolton…
Newcastle (H)
Blackburn (H)
Man City (U)
Fulham (H)
Nottm Forest (U)
Liverpool (U)
Aston Villa (H)
Southend (U)
Gode resultater er det dog også blevet til, og 2 vigtige kampe i træk gav 1 point på Old Trafford, og derefter fuld gevinst med en vital sejr på 4-1 over Chelsea på hjemmebanen. FA Cuppen er også skudt i gang, og efter 3-1 ude over Leeds i 3. runde gik det ud over Sheff Wed i 4. runde, som blev besejret med 4-0, ligeledes på udebane. Da vi så endelig fik en hjemmekamp i 5. runde, formåede vi ikke at score, så opgøret mod Bolton endte 0-0. Omkampen blev dog vundet med 2-1, og i 6. runde ventede så endnu en udekamp, denne gang mod Crewe fra League One. Nemmeste modstander ever, men vi klarer alligevel at smide en halvlegsføring væk, og tabe 3-2. Pinligste exit fra pokalturneringen i min tid som manager. I øvrigt har januar budt på exit til en enkelt spiller, for Gladbach ville gerne smide penge efter Johan Djourou selvom han kun havde 6 måneder tilbage af sin kontrakt. £3,1M røg i klubkassen til gengæld for at Djourou flyttede til Tyskland.
Exit er det heldigvis ikke blevet til endnu i Champions League, selvom mit anti-jinx ikke helt så ud til at virke efter den første kamp mod Hibernian, som blev tabt med 0-1 på udebane. På Emirates var der dog ingen slinger i valsen, og med en sikker sejr på 3-0 er vi videre til kvartfinalerne som står mod selveste Real Madrid. Vi har tidligere mødt dem 2 gange, og begge gange har rent faktisk været i Champions League-finalen. Begge gange er det også endt uafgjort, med henholdsvis 0-0 og 1-1 som resultat, så det tyder på et par jævnbyrdige kampe.
Jonaspetersen93
Manager
«
Svar #213:
29 Maj 2011, 16:31 »
kan jeg ikke få et SS af Real
Tidligere: Baloo38
g00n
FmFreaks' Venner
«
Svar #214:
29 Maj 2011, 17:19 »
Det kan du godt, men da jeg i spillet er ca. en sæson foran bloggen, bliver det et screenshot af deres hold midt i sæsonen 2018/19:
g00n
FmFreaks' Venner
«
Svar #215:
29 Maj 2011, 22:59 »
Så er vi tilbage på toppen! Nederlag på 1-2 til Man City og 0-1 til Liverpool var ellers ved at blive dyre, for efter en stribe sejre var Man City pludselig kun 1 point efter os. De taber dog deres næstsidste kamp mod Blackburn, og da vi samtidig vinder 2-0 over Aston Villa, kan Man City med kun én kamp tilbage ikke indhente os. Det giver spilletid til reserverne i de 2 sidste ligakampe - en udskudt kamp mod Nottm Forest ender 2-2, mens det bliver til en sejr på 4-2 i Southend.
Som det ses, har vi det klart farligste angreb i ligaen, og det er minsandten kun Man Utd og Man City som har lukket færre mål ind end os. Der er ingen tvivl om hvad det er der har skaffet os endnu et mesterskab, nemlig fæstningen Emirates Stadium. 19 hjemmekampe, 19 sejre og en målscore på 50-5 vidner om en helt utrolig styrke på hjemmebanen. Kun 7 udesejre er det blevet til, men de andre hold er heldigvis ikke meget bedre på udebane, og vores udebanestatistik er den fjerdebedste i ligaen, efter Chelsea, Aston Villa og Man City.
Mål
Nigel Howard - 24 mål
Bojan - 24 mål
Alexandre Pato - 17 mål
Assists
Warck Flavien - 25
Theo Walcott - 12
Bojan - 7
Rating
Warck Flavien - 7,46
Craig Brown - 7,43
Steve Bull - 7,27
En spiller som Warck Flavien har været helt ustyrlig på venstrefløjen i denne sæson, og allerede i januar slog han klubrekorden for flest assists. Også Steve Bull har haft en fremragende sæson, og selvom Nigel Howard havde et mildest talt elendigt forår, bør han også nævnes for et ganske glimrende efterår, hvor hans mange mål var med til at holde os i toppen. Og tjek så lige hvor god Mohammed Oliseh efterhånden er blevet…
I Champions League skulle det vise sig at Real Madrid ikke var så svære at slå som man skulle tro. Mohammed Oliseh sikrer os med 2 mål i Madrid en sejr på 2-0, og på hjemmebanen er det en smal sag at hente en sejr på 3-0. I øvrigt med Oliseh på scoringstavlen igen. I semifinalerne skulle vi så møde Fiorentina, og med en sejr på 3-2 på udebane sikrer vi os endnu engang et rigtig godt udgangspunkt. I returkampen spares et par spillere som med et gult kort ville løbe ind i karantæne i en eventuel finale, og den begivenhedsløse kamp ender 0-0. Sæsonens sidste kamp bliver dermed en CL-finale mod… ja, hvem ellers end Chelsea. Vi slog dem 4-1 på hjemmebane i denne sæson, og i finalen var vi mindst lige så dominerende. Det hjælper dog ikke når man ikke scorer på sine chancer - Chelsea scorer nemlig på deres, og er foran med 3-0 allerede efter 23 minutter. Det bliver kun til et enkelt trøstmål af Warck Flavien, så Champions League-trofæet går i stedet til Chelsea. Meget bittert med en skudstatistik som siger 18-10, og 11-5 i skud på mål, men Chelseas målmand Ralf Langen står endnu engang en brandkamp mod os, og bliver kampens spiller med 10 i rating.
«
Seneste Redigering: 29 Maj 2011, 23:24 af g00n
»
g00n
FmFreaks' Venner
«
Svar #216:
30 Maj 2011, 17:32 »
The Youth Of The Nation - 2018/19
Kilmarnock 0-2 Arsenal
0-1 Nigel Howard (55)
0-2 Mohammed Oliseh (80)
Francs Borains 0-7 Arsenal
0-1 Neil Edwards (24)
0-2 Nigel Howard (51)
0-3 René Damgaard (54)
0-4 Warck Flavien (65)
0-5 Giorgio Chiellini (67)
0-6 Bruno Sabatini (70)
0-7 Jesper Hansen (79)
Cercle Brugge 0-4 Arsenal
0-1 Theo Walcott (29)
0-2 Nigel Howard (32)
0-3 Mohammed Oliseh (61)
0-4 Mohammed Oliseh (76)
Cercle Brugge 0-3 Arsenal
0-1 Alexandre Pato (21)
0-2 Theo Walcott (45)
0-3 Bojan (45)
Arsenal 3-0 Inter
1-0 Bojan (25, pen)
2-0 Bojan (37)
3-0 Bojan (45)
Så er årets venskabskampe overstået, og bemærkelsesværdigt er det da, at det er sket uden at vi har indkasseret ét eneste mål. Egentlig også bemærkelsesværdigt at kampen mod Francs Borains bød på 7 mål, scoret af 7 forskellige spillere. Ellers er der faktisk ikke så meget at sige til det, det er efterhånden en sammentømret flok talenter jeg har rendende, og jeg har godt styr på hvem der kandiderer til startelleveren, og hvem som nok må affinde sig med reserveholdsfodbold
.
I denne her omgang har det dog været svært at finde 3 nye talenter at præsentere, for jeg synes ikke der er nogen som vil banke på førsteholdets dør, som jeg ikke allerede har præsenteret for jer. Der er derfor blevet tænkt grundigt over de 3 udvalgte, som i denne sæson er en 17-årig fransk midterforsvarer, en engelsk højrefløj, og en angriber som også er englænder.
Mickäel Malonga
- På trods af sine 17 år, er Malonga faktisk ret godt med i de 3 attributes som jeg vægter højest når jeg kigger på midterforsvarere: Heading, Marking og Tackling. Naturligt nok mangler han mange andre ting, men det har været spændende at følge hans første par sæsoner på U18-holdet, og jeg vil helt sikkert følge med i hvordan han klarer det for reserverne i denne sæson.
Anthony McKnight
- McKnight har de sidste 2 sæsoner været udlejet til Championship-hold, og det er overvejende sandsynligt at det samme vil ske i denne sæson. Han vil i hvert fald ikke komme til at spille på førsteholdet i denne sæson, og med Theo Walcott, Jesper Hansen og til dels Mohammed Oliseh foran ham i køen, er det tvivlsomt om han nogensinde vil få chancen.
Chris Lewis
- De sidste 2-3 sæsoner er der blevet produceret rigtig mange udmærkede angribere fra Arsenals akademi, og de er simpelthen ved at være så meget i overtal at jeg har måttet lade en del af dem gå på frie transfers. Lewis er en af dem jeg har valgt at beholde, og det er mestendels pga. hans 15 i Finishing og 17 i Heading. Han har været med i et par af venskabskampene, og har gjort det fornuftigt uden at være prangende.
g00n
FmFreaks' Venner
«
Svar #217:
30 Maj 2011, 20:45 »
<<<
Ud
Danny Cattermole (Leyton Orient) - Free
Danny Lamacraft (Bristol City) - Free
Felipe (Charlton) - Free
Jamie Steele (Preston) - Loan
Anthony McKnight (Norwich) - Loan
Julian Walton (Leicester) - Loan
Levente Horvath (Leicester) - Loan
Rob Poole (Cardiff) - Loan
John Reeve (Leicester) - Loan
Krunoslav Steko (Hereford) - Loan
Danny Holmes (Accrington) - Loan
Paul Bloomer (Wigan) - Loan
I ALT: £0
Endnu et temmelig begivenhedsløst transfervindue er overstået, og som det ses, er der ikke sket nogen nævneværdige spillersalg. Der er ikke kommet nogen penge i kassen, og de eneste som har forladt klubben har gjort det på frie transfers.
På listen over udlejede spillere finder man mange gengangere, og for en del af dem vil udlejning nok være deres eneste mulighed for førsteholdsfodbold, så længe de befinder sig i Arsenal. De mest interessante spillere som er udlejet denne sæson, er John Reeve, Krunoslav Steko og Danny Holmes. Disse navne vil nok være dem som man skal bide mærke i, og vil også være de 3 som har størst chance for at kunne blande sig i førsteholdstruppen fremover.
g00n
FmFreaks' Venner
«
Svar #218:
31 Maj 2011, 18:23 »
Efter en svær start på sæsonen med resultater som disse:
…er vi heldigvis kommet lidt bedre med, og hænger stadig på i toppen af tabellen. Det er ikke blevet til mange nederlag, men endnu engang får vi alt for mange uafgjorte, selv når vi dominerer kampene. Igor Akinfeev ser ud til at spille sin dårligste sæson nogensinde, og den ellers så stabile målmand må nok tage en del af æren for at modstandere i mange tilfælde ikke skal bruge ret mange forsøg for at score mod os. Jeg overvejer kraftigt at give chancen til enten Bruno Garnier eller Rob Witschge, og hvis ikke det bliver i denne sæson, bliver det sandsynligvis i næste.
Carling Cup-eventyret blev en kort fornøjelse i denne sæson, da vi i 3. runde trækker vores onde ånd, Birmingham. Selvom det er på vores hjemmebane, må man sige at marginalspillerne udspilles, og det er ikke ufortjent at Birmingham kan rejse tilbage nordpå med en sejr på 1-0 i bagagen. FA Cuppens 3. runde spilles i starten af det nye år, og vi har trukket Leicester fra midten af Championship, ligeledes på hjemmebane.
Feyenoord 1-0 Arsenal
Arsenal 4-0 Levski (Sofia)
Arsenal 0-1 Lille
Lille 0-3 Arsenal
Arsenal 3-0 Feyenoord
Levski (Sofia) 0-4 Arsenal
I Champions League har det holdt hårdt. Vi kom ellers i en relativt nem gruppe med Feyenoord, Lille og Levski (Sofia), men 2 (mildest talt ufortjente) nederlag i de første 3 kampe gjorde at vi skulle helt hen til sidste spillerunde før vi kunne sikre os videre deltagelse. Her flaskede det sig heldigvis således at vi med en sejr på 4-0 i Sofia kunne sikre os 1. pladsen i gruppen foran Feyenoord, som måtte nøjes med 1-1 hjemme mod Lille. I næste runde skal vi endnu engang op imod skotske Hibernian, så vi kan da håbe på at det går lige så godt som sidst.
g00n
FmFreaks' Venner
«
Svar #219:
31 Maj 2011, 19:47 »
Som noget nyt vil man fra nu af også kunne følge dette spil via Twitter, hvor jeg fra tid til anden vil poste lidt facts, resultater og andre småting fra de skelsættende begivenheder. Folk som følger med der vil også kunne få info før det bliver opdateret her, da mine tweets vil være 'live'.
Følg med på Twitter - @g00nerdk
g00n
FmFreaks' Venner
«
Svar #220:
31 Maj 2011, 21:20 »
Så er der kun 8 kampe tilbage af sæsonen, og man må sige at vi er godt og grundigt SAT. 11 point op til Chelsea på 2. pladsen, og hele 18 point op til Liverpool som er duksene lige nu. Derudover er der pres på nedefra, med både Blackburn, Man Utd og Everton som puster os i nakken. Man må sige at det går op og ned fra sæson til sæson, men i denne sæson synes jeg faktisk ikke vi har spillet så skidt som ligaplaceringen antyder. Eneste problem er, at modstanderne tit og ofte scorer på deres eneste skud på mål, hvilket efterhånden har kostet os ret mange point. Et par gode eksempler var de screenshots fra kampene mod Watford og Burnley, og minsandten om ikke mønsteret var præcis det samme i de omvendte kampe. I hjemmekampen mod Burnley har de endnu engang 1 forsøg på mål, som de selvfølgelig scorer på. Heldigvis scorer vi 3 gange, men i kampen mod Watford får vi kun scoret 1 gang - og da Watford også scorer på deres enlige forsøg bliver det til uafgjort igen. Og dermed 1-1, 1-1, 3-1 og 1-1 mod modstandere som sammenlagt har haft 4 forsøg på mål…
Man City (H)
Aston Villa (U)
Everton (H)
Blackburn (U)
Middlesbrough (H)
Newcastle (U)
Bolton (H)
West Ham (U)
Vi har altså ikke en kinamands chance for at blive mestre, men hvad så med de andre turneringer? I FA Cuppen formåede vi lige at skraben bolden over linjen en enkelt gang på de 21 forsøg mod Leicester, og gik dermed videre med en sejr på 1-0. Næste runde, på udebane mod Cardiff, dominerer vi også, men må surprise surprise nøjes med 1-1. I omkampen scorer Cardiff på deres eneste skud på mål… Men vi er heldigvis mere træfsikre end normalt, og vinder trods alt med 5-1. I kvartfinalen skal vi desværre møde Liverpool, og på Emirates Stadium er det også en helt jævnbyrdig kamp, måske endda med et lille overtag til os. Desværre står Igor Akinfeev endnu en elendig kamp, og vi må se os slået med 2-4.
Så er der kun Champions League tilbage, og her er vi såmænd stadig med. Kampene mod Hibernian blev ikke det store problem, og efter en sejr på 1-0 på udebane, bliver tingene sat fuldstændig på plads med 4-0 på hjemmebanen. I lodtrækningen til kvartfinalen undgik vi hold som Chelsea, Barcelona, Man Utd og Milan, og trak i stedet Zaragoza, som jeg på forhånd havde håbet på. Hvis vi kan overkomme dem, vil vi i semifinalerne skulle møde enten Villarreal eller Man Utd.
I øvrigt har januars transfervindue budt på et enkelt spillersalg. Loïc Abenzoar, som havde 1½ år tilbage af sin kontrakt, gav udtryk for at han ønskede nye udfordringer, og ville under ingen omstændigheder forlænge sin kontrakt. Milan kom herefter med en forspørgsel, og da hans værdi stod på £7,25M, tænkte jeg at jeg ville sætte salgsprisen til £14M. Dette tilbud var Milan ikke sene til at acceptere, og dermed fik de en ny 29-årig højre back, jeg fik £14M, og Nicola Fusco blev forfremmet til førstevalg.
g00n
FmFreaks' Venner
«
Svar #221:
01 Jun 2011, 16:55 »
Sæsonen 2018/19 byder kun på en 3. plads i ligaen, men jeg føler mig underligt tilfreds med situationen alligevel. Det var nemlig ved at gå helt galt, og med 4 kampe i træk uden sejre, lå vi helt nede på 6. pladsen og altså udenfor de livsvigtige CL-pladser med kun 5 kampe tilbage. Herefter vender skuden dog heldigvis, og med 5 sejre i de sidste 5 kampe, ender vi alligevel på en forholdsvis sikker 3. plads. Som det ses har Liverpool været fuldstændig suveræne i denne sæson, har slået rekorden for antal point i Premier League, og har derudover også vundet FA Cuppen. 8 point efter finder vi Chelsea, og vi ligger altså yderligere 13 (!) point længere nede.
Mål
Alexandre Pato - 46 mål
Bojan - 24 mål
Mohammed Oliseh - 12 mål
Assists
Bojan - 15
Warck Flavien - 14
Dan Troacã - 12
Rating
Alexandre Pato - 7,46
Steve Bull - 7,39
Craig Brown - 7,37
Det er blevet til endnu et par negative rekorder for vores vedkommende, idet de blot 21 sejre er et nyt lavpunkt. Også antallet af indkasserede mål har nået nye højder, og de 40 mål er 2 mere end den tidligere rekord på 38 for 2 sæsoner siden. 72 point er en delt bundrekord, ligeledes med sæsonen for 2 år siden. Som jeg har nævnt tidligere, har Igor Akinfeev har en stor andel af det høje antal af mål - han er blevet 33 år og har spillet sin klart dårligste sæson hidtil med et snit på blot 6,76 i ligaen. Til den kommende sæson overvejer jeg kraftigt at se om 20-årige Rob Witschge kan stå distancen. Hvis Szczesny kan i virkeligheden, så…
Og så til den primære grund til at jeg trods alt kan være tilfreds med sæsonen: Champions League. Som bekendt skulle vi møde Zaragoza i kvartfinalerne, og efter en temmelig ufortjent sejr på 1-0 på udebane, så det godt ud inden returkampen, hvor det til gengæld er helt fortjent at vi hiver en sejr på 3-1 i land. I semifinalerne skulle vi så møde de spanske mestre fra Villarreal, som noget overraskende slog Man Utd ud. Første kamp er vi på udebane, og efter en halvleg med total dominans fører vi 2-0 ved pausen. 2. halvleg er mere jævnbyrdig, og med 2 scoringer kan Villarreal være glade for at kampen slutter 2-2. I hjemmekampen er der ingen problemer med at vinde kampen 2-0, og dermed er vi for 2. sæson i træk klar til en Champions League-finale. Denne gang er det utroligt nok ikke Chelsea vi skal møde, da de blev slået ud af Milan i kvartfinalerne. Netop Milan er også nået hele vejen frem til finalen, og det skulle vise sig at være en jævnbyrdig kamp, med et lille overtag Arsenals vej. Alexandre Pato scorer i 1. halvleg, Yoann Gourcuff udligner 10 minutter inde i 2. halvleg, men et kvarter før tid scorer Alexandre Pato endnu engang, og sikrer os dermed en kæmpe europæisk triumf!
g00n
FmFreaks' Venner
«
Svar #222:
01 Jun 2011, 19:11 »
The Youth Of The Nation - 2019/20
Morton 2-3 Arsenal
1-0 Brian Gardner (32)
1-1 Bruno Sabatini (35)
2-1 Stephen Campbell (40)
2-2 Nigel Howard (69)
2-3 Mohammed Oliseh (77)
Celaya 1-3 Arsenal
0-1 Kim Jørgensen (2)
0-2 Matty Barnett (12)
0-3 Kim Jørgensen (33)
1-3 Juan Hernandez (75)
Veracruz 1-3 Arsenal
0-1 Kim Jørgensen (1)
1-1 Fosu Boateng (27)
1-2 Matty Barnett (36)
1-3 Nigel Howard (79)
Morelia 1-2 Arsenal
0-1 Matty Barnett (2)
1-1 Ramón Ugalde (37)
1-2 Hatem Ben Arfa (81)
Cruz Azul 2-3 Arsenal
0-1 Nigel Howard (13)
1-1 Prince Tagoe (36)
1-2 Bruno Sabatini (53)
2-2 Prince Tagoe (73)
2-3 Kim Jørgensen (90)
CSKA (Sofia) 0-0 Arsenal
Selvom det blev til 5 sejre ud af 6 mulige i årets venskabskampe, kan man ikke ligefrem sige at resultaterne er imponerende. Hvis man bare lige kigger overfladisk på det, kunne man tro at det var jævnbyrdige kampe mellem hold som var nogenlunde lige gode. Sådan hænger det bare ikke sammen, og som det normalt er tilfældet her i pre-season har vi domineret kampene totalt. I de 6 kampe har modstanderne sammenlagt haft 13 skudforsøg inden for rammen, og det har altså resulteret i 7 mål. Man kan derfor ikke påstå at unge Rob Witschge umiddelbart har grebet chancen og vist sit værd. Derfor er det taget en afgørende beslutning - Igor Akinfeev får en sidste chance, og starter denne sæson som førstemålmand. Til gengæld vil han prompte ryge af holdet hvis han ryger ind i en dårlig stime af kampe, som han havde nærmest hele sidste sæson.
Til talentpræsentatione
n har jeg i år valgt lidt af hvert - 2 spillere er kommet på listen på grund af deres udmærkede attributes, og den sidste er nærmest med for sjov. Det viser sig nemlig at han af medierne er udnævnt til at være den nye……..
Danny Holmes
- Den seneste i rækken af lovende nigerianske talenter fra vores akademi. Danny Holmes har allerede spillet 6 kampe for det nigerianske U21-landshold, hvor han begår sig på den centrale midtbane. Han har netop underskrevet en kontrakt gældende for det næste 3 sæsoner, så det skal blive spændende at se om han i løbet af den tid kan komme nærmere førsteholdet.
Matty Barnett
- Irsk angriber, som i denne sæson er udlejet til Millwall i Championship. Med 17 i både Finishing og Heading, har han allerede fået chancen i venskabskampene, og som det ses takkede han for tilliden med 3 kasser. Han kan stille sig op i køen af angrebstalenter som har ambitioner om andet end reserveholdet i Arsenal.
Rasmus Christensen
- Her har vi endnu en central midtbanespiller, men ham her er ikke med på listen pga. hans attriubutes, men derimod pga. sammenligningen med en dansk legende. Under hans personlige detaljer står der nemlig ’Touted as the next Michael Laudrup’! Dette kunne jeg simpelthen ikke bare lade gå hen, for det er da intet mindre end en ære at have sådan en spiller rendende. Han har noget at leve op til…
«
Seneste Redigering: 30 Jan 2012, 12:45 af g00n
»
g00n
FmFreaks' Venner
«
Svar #223:
02 Jun 2011, 12:56 »
<<<
Ud
Matthew Curran (Leyton Orient) - Free
Liam Wareham (York) - Free
Rob Poole (Tottenham) - Free
Nick Howe (West Brom) - Free
Shaun Appleby (Motherwell) - Free
Andrew Goodchild (Sheff Utd) - £6,25M
Krunoslav Steko (Rotherham) - Loan
Anthony McKnight (Gillingham) - Loan
Matty Barnett (Millwall) - Loan
Tony Tait (Crewe) - Loan
Rasmus Christensen (Wycombe) - Loan
Mark Storrie (Portsmouth) - Loan
I ALT: £6,25M
Udover de sædvanlige ‘released on a free’-spillere, har 6 spillere skrevet kontrakt med andre klubber. 5 af disse var dog også ved kontraktudløb, mens Andrew Goodchild får opfyldt sin drøm om regelmæssig førsteholdsfodbold - det vil fremover ske i Sheffield Utd. Han er blot endnu én i rækken af spillere som nægter at underskrive kontraktforlængelse
r, så de £6,25M må siges at være en fin pris for et hjemmedyrket talent som ham. Danske René Damgaard overtager hans plads som back-up for Dan Troacã. Ellers er der ikke sket meget andet end en håndfuld udlån, men det skal ikke være nogen hemmelighed at jeg forsøger at afhænde flere spillere, med henblik på at få bare en lille smule penge for dem inden deres kontrakt udløber efter sæsonen. Disse tæller bl.a. spillere som Bruno Garnier, Hatem Ben Arfa og Nicklas Bendtner.
BIG Bauke Mollema
Manager
«
Svar #224:
02 Jun 2011, 13:36 »
Det er sgu en klasse blog det her, g00n.
Updatesne er lige til pas i længden, og bloggen er flot og simpel. Det kan jeg godt lide. Et lille minus, er skrifttypen. Den er jeg ikke så meget for, men det er jo en smagssag.
Fortsæt endelig!
Sider:
1
...
13
14
[
15
]
16
17
...
34
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
=====> Blogkonkurrencen 2025
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »