Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
21 Maj 2025, 22:37
g00n
Blogs
Minimalistic 2020
15 Maj 2025, 21:08
szukizek
Blogkonkur...
Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37
Eraticator
Omklædning...
Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43
valverde4ever
Pro Cyclin...
Cycling Career - Kan d...
27 Mar 2025, 15:21
NAsMaR
Blogs
Lutz Pfannenstiel FM22...
17 Mar 2025, 14:40
szukizek
Træningsbanen
Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere:
23570
0 Brugere, 552 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
mmb79493
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andre Managerspil
Nostalgi
Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
[202] The Youth Of The Nation - Reloaded
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
...
12
13
[
14
]
15
16
...
34
Forfatter
Emne: [202] The Youth Of The Nation - Reloaded (Læst 130621 gange)
g00n
FmFreaks' Venner
Sv: The Youth Of The Nation - Reloaded
«
Svar #195:
18 Maj 2011, 18:22 »
Citat af: baloo38 18 Maj 2011, 18:11
han har slået landsholdsrekord
Hehe ja, han er lige nu landsholdets all-time topscorer.
Citat af: baloo38 18 Maj 2011, 18:15
hvordan er dine faciliteter?
Training facilities: Top training facilities
Youth facilities: State of the Art Youth Facilities + Youth Academy
Jonaspetersen93
Manager
«
Svar #196:
18 Maj 2011, 18:31 »
hold da op til begge dele
Tidligere: Baloo38
g00n
FmFreaks' Venner
«
Svar #197:
18 Maj 2011, 20:32 »
The Youth Of The Nation - 2016/17
<<<
Ud
Maurice Kemble (Chelsea) - £16,25M
Francesc Fàbregas (Fiorentina) - £15,25M
Bo Petersen (Southend) - Free
Guillaume Barré (Bournemouth) - Loan
Mohammed Oliseh (Hearts) - Loan
Jesper Hansen (Rushden) - Loan
Levente Horvath (Southampton) - Loan
René Damgaard (Hibernian) - Loan
Matthew Curran (Crewe) - Loan
Julian Walton (Doncaster) - Loan
Jamie Steele (Hull) - Loan
Anthony McKnight (Crewe) - Loan
James Stamp (Charlton) - Loan
Paul Bloomer (Southampton) - Loan
Hugo Lloris (Werder Bremen) - Loan
Neil Edwards (Blackpool) - Loan
I ALT: £31,5M
For en gangs skyld er der sket et par store ændringer i spillertruppen i Arsenal. Folk som brokker sig konstant, og kun har 1 sæson tilbage af sin kontrakt, vil uden undtagelser blive forsøgt solgt. Maurice Kemble udtrykte allerede inden for de første par måneder af sin egentlige første sæson hos Arsenal ønske om at søge nye udfordringer. Dem har han så åbenbart fundet andetsteds i London, idet han er blevet solgt til Chelsea for £16,25M - £15,15M mere end han blev købt for i sin tid. En aldrende Fàbregas har haft det samme på sin ønskeseddel i et par sæsoner nu, og nu er det så endelig gået i opfyldelse. £15,25M har Fiorentina lagt i vores klubkasse for en 29-årig Fàbregas.
Disse to spillere er som nævnt tidligere blevet erstattet i førsteholdstruppen af Bruno Sabatini og Raul Maltez, og med Maurice Kemble ude af billedet vil Andrew Goodchild nu være ubetinget førstereserve for Dan Troacã.
Også på udlejningssiden er der sket en hel del, og mest bemærkelsesværdigt er det nok at Hugo Lloris er blevet udlejet til Werder Bremen. Før sæsonen tog jeg en kigger på et par af mine målmænds attributter, og kom frem til at Hugo Lloris egentlig ikke var den 2. bedste målmand i klubben. Han er derfor blevet smidt ned på reserveholdet, og vil sandsynligvis blive solgt efter sæsonen. Bruno Garnier er ny reserve for Igor Akinfeev.
«
Seneste Redigering: 23 Maj 2011, 20:44 af g00n
»
g00n
FmFreaks' Venner
«
Svar #198:
19 Maj 2011, 21:58 »
Så har jeg endelig fået sneget mig op på 19 kampe, og som det ses er det minimum 2 kampe færre end de andre hold i ligaen. Dette skyldes at jeg både har spillet Europæisk Super Cup (som blev vundet med 3-0 over CSKA Moskva) og VM for klubhold (som blev vundet via 2 sejre på 9-0 over hhv. Canterbury Utd og Corinthians), samt at jeg stadig er med i alle 3 pokalturneringer.
Arsenal 5-0 Newcastle
Fulham 4-3 Arsenal
Watford 3-5 Arsenal
Man Utd 3-3 Arsenal
Arsenal 5-0 Tottenham
Arsenal 5-0 Fulham
Arsenal 7-1 West Ham
Sæsonen startede fremragende med en sejr på 5-0 over Newcastle, men derefter gik det støt ned ad bakke. Det skulle tage hele 6 forsøg før jeg fik min første udesejr, og de mislykkede forsøg var endda mod hold som Fulham (hvor jeg var foran 3-1 ved halvleg, men tabte 3-4), West Ham, Everton, Bournemouth og Sheff Utd. Gevinsten kom så i form af en sejr på 5-3 ude mod Watford. Som I kan se, har jeg absolut ikke problemer med at score mål (100 mål i 34 kampe indtil videre), mens de til gengæld ryger lige så nemt ind i den anden ende. Det har givet en hel del seværdige kampe, som I kan se ude i siden.
Jeg er stadig godt distanceret i ligaen, men jeg er inde i en god stime i øjeblikket, og jeg håber på at kunne komme lidt længere inden for rækkevidde ved hjælp af de kampe jeg har i overskud. Det er Liverpool og Chelsea som skal indhentes, og jeg mangler stadig at spille begge kampe mod Chelsea, samt hjemmekampen mod Liverpool, så der er stadig mulighed for en god placering. Og placeringen skal i hvert fald forbedres for at tilfredsstille bestyrelsen…
Carling Cuppen startede med en udekamp mod Brentford, som noget besværligt blev vundet med 2-1. I 4. runde gik det lidt nemmere, da Crystal Palace blev besejret med 4-1, ligeledes på udebane. I kvartfinalen fik vi endelig en hjemmekamp, men det var så mod Man Utd. Ingen problemer - sådan da. Kampen domineres totalt, men Nicklas Bendtners føringsmål udlignes kort før tid af Cristiano Ronaldo. I den forlængede spilletid har de dog ikke mere at byde på, og vi scorer yderligere 3 gange og sikrer os en sejr på 4-1. I semifinalerne skal Middlesbrough mødes 2 gange, og kun hjemmekampen er indtil videre blevet spilllet, med en sejr på 2-1 til følge. Alt er altså åbent inden returopgøret. I FA Cuppen har vi kun spillet én kamp, hvor Brighton er blevet slået med 4-1. Næste runde har givet os endnu en hjemmekamp, denne gang mod Sheff Utd.
Arsenal 5-2 NEC
Benfica 1-2 Arsenal
Arsenal 2-0 Fenerbahce
Fenerbahce 2-0 Arsenal
NEC 1-1 Arsenal
Arsenal 1-0 Benfica
I Champions League kom vi i en overkommelig gruppe med Benfica, Fenerbahce og NEC, og med 13 point i de 6 kampe, sikrede vi os førstepladsen i gruppen endnu engang. Herefter byder turneringen på 2 kampe mod Sporting CP, som vi tidligere har haft det svært med. Vi må dog alligevel betragtes som storfavoritter til at gå videre til kvartfinalerne.
«
Seneste Redigering: 20 Maj 2011, 21:27 af g00n
»
mikk1446
Reserveholdsspiller
«
Svar #199:
20 Maj 2011, 11:18 »
Hmm tvivlsom start i ligaen, men håber du kan få rettet op på det.
Hvordan ser dit forsvar ud siden du lukker så mange mål ind?
"For me each match with Manchester United is a challenge and a dream"
"The red army is on the march and in a state of complete battle-readiness. We are united for United."
g00n
FmFreaks' Venner
«
Svar #200:
20 Maj 2011, 17:30 »
Mit forsvar består af Igor Akinfeev på mål, Loïc Abenzoar på højre back, Steve Bull og Craig Brown i midterforsvaret og Giorgio Chiellini på venstre back, og alle disse spillere har 7,20+ i snit i rating. Jeg ved ikke rigtig hvad problemet er, men jeg har bemærket et mønster i antallet af mål som er lukket ind de sidste 9 sæsoner - hver 3. sæson falder antallet, for derefter at stige de næste 2 sæsoner:
08/09 - 23
09/10 - 26
10/11 - 32
11/12 - 23
12/13 - 33
13/14 - 36
14/15 - 28
15/16 - 30
16/17 - ?
Noget tyder altså på at det vi i denne sæson vil lukke mere end 30 mål ind i ligaen, hvilket vi da også er godt på vej til med 23 efter 19 kampe
«
Seneste Redigering: 20 Maj 2011, 18:32 af g00n
»
g00n
FmFreaks' Venner
«
Svar #201:
20 Maj 2011, 21:50 »
For en gangs skyld er der efter 30 kampe ikke blot 2 hold, som kan kaldes en seriøs bejler til mesterskabet, for denne gang har både Chelsea, Liverpool og også Arsenal skilt sig en lille smule ud fra det resterende felt. Det har ellers ikke set ud som om at vi har skullet være med i den sjove ende i år, idet vi pga. diverse andre turneringer hele tiden har været en del kampe bagud, og derfor har ligget omkring 10. pladsen det meste af sæsonen. Nu har vi imidlertid indhentet de manglende kampe, og vi er alligevel 5 point fra førstepladsen. Erfaringer fra de sidste sæsoner viser dog at alt kan ske i de sidste 8 kampe, og der kommer da også en helt stime af vigtige kampe - de næste 5 kampe i programmet for mit vedkommende hedder fx Chelsea, Man Utd, Chelsea, Tottenham og Liverpool, og derudover er 3. sidste kamp i sæsonen en udekamp mod Chelsea. Meget kan altså nå at ændre sig endnu, selvom både Liverpools og Chelseas slutprogram er væsentligt nemmere end mit.
Man Utd (H)
Tottenham (U)
Liverpool (H)
Birmingham (U)
Leeds (H)
Chelsea (U)
Blackburn (U)
Wolves (H)
Den resterende del af Carling Cuppen er gået rigtig godt. Efter sidste update manglede vi returkampen mod Middlesbrough, og da den uden problemer blev vundet med 2-0, var vi videre til finalen mod Liverpool. Det skulle vise sig at blive en vanvittigt dramatisk kamp, og det starter skidt da Liverpool bringer sig foran efter 36 minutter. 5 minutter inde i 2. halvleg reduceres Liverpool dog til 10 mand, men alligevel udbygger de føringen 7 minutter senere. Så må jeg satse alt, og da jeg har Bojan og Alexandre Pato siddende på bænken sættes de naturligvis ind med det samme. Der sker faktisk ikke det store før 7 minutter før tid, hvor Pato endelig får reduceret - troede vi. Målet annulleres. Reduceringen kommer dog alligevel, men først i kampens sidste minut. Utroligt nok finder Pato tid til at score endnu engang før den ordinære spilletid udløber, så med 2 mål i 90. minut ender kampen 2-2 og skal i forlænget spilletid. Den forløber uden scoringer… indtil allersidste minut, hvor Pato endnu engang dukker op, og sikrer en helt utrolig sejr på 3-2, og vores første Carling Cup-trofæ siden spillets start!
I FA Cuppen fik vi med møje og besvær besejret Sheff Utd med 2-1 i 4. runde, men i 5. runde kommer Man Utd så på besøg. Det er en meget jævnbyrdig kamp, men på 7 gyldne minutter i 1. halvleg formår de at score hele 3 gange, så vi går til pausen nede med 0-3. En opsang i pausen gør ikke den store forskel, og i 2. halvleg må vi nøjes med et trøstmål af Nigel Howard, og er dermed ude af årets FA Cup.
Champions League har også kun budt på 2 opgør siden sidst, begge med Sporting CP. Vi sikrer os et godt udgangspunkt via en sejr på 1-0 på udebane, og selvom den føres udlignes allerede efter et kvarters tid på hjemmebanen, kører vi alligevel en nogenlunde sikker sejr på 2-1 hjem, og vinder dermed samlet med 3-1. I kvartfinalen har vi igen igen trukket Chelsea, så som sædvanlig skal vi møde dem 4-5 gange i løbet af en sæson.
g00n
FmFreaks' Venner
«
Svar #202:
22 Maj 2011, 13:32 »
De sidste 8 kampe i sæsonen afspejler på typisk vis hvordan størstedelen af sæsonen har udspillet sig. Fremragende på hjemmebanen, og mildest talt chokerende ringe på udebane. De fire hjemmekampe vindes alle med sammenlagt 11-0, mens de fire udekampe naturligvis alle tabes, med sammenlagt 0-9. Så selvom sæsonen har budt på sejre på 3-0 over Man Utd og 4-0 over både Chelsea og Liverpool, ender vi på en 3. plads, hele 10 point efter Chelsea og 7 point efter Liverpool - en ny bundrekord for klubben. Det hjalp selvfølgelig heller ikke på sagen at Alexandre Pato straks efter skrivningen af sidste update pådrog sig en skade, som holdt ham ude i resten af sæsonen. Endnu et godt eksempel på vores dobbeltsidethed, er vores målscore. 85 mål scoret i ligaen er ny rekord, men det samme er de 38 mål som er gået ind. Det er i det hele taget en rekordernes sæson, for de 10 nederlag er ligeledes rekord, og det samme er de blot 72 point. Den hjemlige liga er trods alt det vigtigste, så selvom sæsonen slutter med 3 vundne trofæer (Europæisk Super Cup, Carling Cup og VM for klubhold), må den betegnes som en skuffelse. Selvom bestyrelsen også er skuffede over det manglende mesterskab, er de dog stadig ’pleased’ generelt.
Mål
Bojan - 35 mål
Alexandre Pato - 33 mål
Nicklas Bendtner - 15 mål
Assists
Warck Flavien - 20
Theo Walcott - 18
Bojan - 12
Rating
Alexandre Pato - 7,69
Steve Bull - 7,46
Bojan - 7,29
Flere og flere spillere erklærer sig også utilfredse med tingenes tilstand, og det lader til at der kommer endnu et par afgange fra klubben her i sommerperioden. Selv en del af reservespillerne nægter nu at indfinde sig med at de netop er reservespillere, og det bliver meget svært at få erstattet de spillere som ikke vil forlænge deres kontrakter. Jeg har netop fået en ny kontrakt for 4 sæsoner, men som tingene udvikler sig lige nu, vil jeg blive meget overrasket hvis jeg stadig er at finde i klubben efter næste sæson. Projektet er efterhånden ved at løbe af sporet.
Positive ting er det dog også blevet til. Jeg har fået udviklet verdensklassespille
re som Dan Troacã, Lulinha, Warck Flavien og Craig Brown, og også en spiller som Steve Bull er jeg stolt af. Før denne sæson var han betragtet som en god reserve, og måske 4. eller 5. valg i midterforsvaret, men han har grebet chancen og spillet forrygende når han har været med, og dermed vist at man godt kan kæmpe sig ind på holdet hvis man er god nok. Steve Bull er lige nu en sikker mand i startopstillingen sammen med Craig Brown.
Champions League-eventyret fik sig i denne sæson en brat ende, og det var vel nærmest allerede slut efter den første kvartfinale. Her tabte vi nemlig hele 4-0 ude mod Chelsea, og fik samtidig Dan Troacã udvist. I hjemmekampen dominerer vi som sædvanlig totalt, men på trods af 9 forsøg inden for rammen, er det kun Steve Bulls enlige træffer i 1. halvleg som formår at passere Chelseas målmand Ralf Langen.
g00n
FmFreaks' Venner
«
Svar #203:
22 Maj 2011, 20:57 »
The Youth Of The Nation - 2017/18
Shelbourne 0-3 Arsenal
0-1 Kim Jørgensen (9)
0-2 Mohammed Oliseh (36)
0-3 Kim Jørgensen (45)
Chievo 1-2 Arsenal
0-1 Raul Maltez (66)
0-2 Mohammed Oliseh (68)
1-2 Toto Tamuz (70)
Kun 2 venskabskampe kunne det blive til i denne sæson, men så må jeg jo bare anse kvalifikationen til Champions League for at være venskabskampe… Ej, de skal selvfølgelig tages seriøst. Det bliver til 2 kampe mod Basel, hvor den samlede vinder som bekendt går videre til gruppespillet. Vi har tidligere mødt Basel 2 gange, begge i CL-sammenhæng, og det er blevet til 0-0 på udebane og 2-0 hjemme.
Som det ses, udnytter Mohammed Oliseh stadig enhver chance til at score et par kasser, og derudover har jeg også fået en 18-årig lovende dansk angriber i Kim Jørgensen på reserveholdet, som fik vist sig frem på flotteste vis. Kampene bød også på fine optrædener fra unge Neil Edwards på midtbanen i første kamp, samt et godt indhop af Raul Maltez i den sidste kamp.
Netop 2 af ovennævnte spillere er med i min sædvanlige talentpræsentation før hver sæson, og udover dem har jeg valgt en målmand, som ikke er specielt værdifuld endnu, men såfremt at jeg skulle blive i klubben indtil Igor Akinfeev bliver for gammel/dårlig, så kunne Rob Witschge (jeps, det hedder han) godt ligne det bedste bud på en ny målmand i Arsenal.
Rob Witschge
- Witsche har et legendarisk navn, men den unge hollænder ser måske ikke ud af så meget endnu, og har kun en værdi på £350K. Hans værdi er dog fordoblet i løbet af sidste sæson, og hvis hans attributes følger den tendens de har haft det sidste stykke tid, kan vi her have med en kommende førsteholdsmålmand at gøre.
Neil Edwards
- Den centrale midtbane er ellers ret godt besat, med Lulinha, Bruno Sabatini og også Raul Maltez på pladsen, så der skal hårdt arbejde til, for at Edwards vil få chancen. Men han skal blot kigge på Steve Bull i foregående sæson, så vil han se at alt er muligt, og selv unge ukendte spillere kan få deres drøm om førsteholdsfodbold opfyldt.
Kim Jørgensen
- Jørgensen er en 18-årig dansker, som netop har fået sin debut på U21-landsholdet. Han bombede løs på U18-holdet i sidste sæson, og enten skal han gøre det samme på reserveholdet i denne sæson, ellers skal han udlejes. Her er der også flere muligheder, idet han enten kan få et ophold i en engelsk klub i de lavere rækker, eller komme en tur til Skotland og spille for min nye feeder club Dundee Utd.
Philips
Gæst
«
Svar #204:
23 Maj 2011, 10:41 »
Virkelig fed blog
Hawkins
FmFreaks' Venner
«
Svar #205:
23 Maj 2011, 14:08 »
Puha du må lige stramme dit forsvar hvis du skal beholde dit job i næste sæson.
Ellers tillykke med Mickey Mouse cuppen, det er jo langt bedre end at vinde ligaen og CL - det er jeg i øvrigt sikker på at Birmingham vil give mig ret i!
Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.
g00n
FmFreaks' Venner
«
Svar #206:
23 Maj 2011, 20:45 »
The Youth Of The Nation - 2017/18
<<<
Ud
Neto (R. Madrid) - £9M
Óscar Bueno (Milan) - £15M
Paul Bloomer (Doncaster) - Loan
Anthony McKnight (Scunthorpe) - Loan
Rob Poole (Reading) - Loan
John Reeve (West Brom) - Loan
Jamie Steele (Gillingham) - Loan
Antonio Morales (Blackpool) - Loan
Matthew Curran (Leyton Orien) - Loan
I ALT: £24M
Endnu engang er der et par afgange fra klubben, og som sædvanlig er det 2 spillere som ikke vil forlænge deres kontrakt udover den kommende sæson. Denne gang er det dog 2 spillere fra samme position, så man må sige at vi ny er lidt tyndt besatte på den højre fløj. Theo Walcott er selvfølgelig stadig en sikker starter, og derudover har jeg rykket danske Jesper Hansen op i førsteholdstruppen som back-up.
Det er ikke blevet til så mange lejeaftaler endnu, og de fleste af dem som er blevet lejet ud er forholdsvis ukendte upcoming navne. Jeg har så også ladet en del spillere gå på fri transfer efter deres kontrakter udløb, men mon ikke der bliver lejet en hel del flere ud i løbet af sæsonen.
maarup88
Ynglingespiller
«
Svar #207:
23 Maj 2011, 21:16 »
Hvordan ser din økonomi egentlig ud her på 8? 9? år uden spillerkøb med rigtig pæn succes sammen med en del spiller salg?
Hala Madrid!
g00n
FmFreaks' Venner
«
Svar #208:
23 Maj 2011, 21:20 »
Økonomien er selvfølgelig rigtig, rigtig god. Nu spiller jeg spillet hurtigere end blogindlæggene bliver lagt op, så jeg kan blot fortælle hvordan det ser ud inden sæson 2018/19:
Balance: £770.272.994
Transferbudget: £686.919.128
maarup88
Ynglingespiller
«
Svar #209:
23 Maj 2011, 22:24 »
Ja okay det må siges at være et ganske solidt fundament du efterlader dig (såfremt du skulle blive fyret)..
Hala Madrid!
Sider:
1
...
12
13
[
14
]
15
16
...
34
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
=====> Blogkonkurrencen 2025
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »