|
Balkanos
Gæst
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
jokke
|
|
Brazil er bedst 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Balkanos
Gæst
|
|
Hvad for en anden god spiller kan man have til brazil hold til CM har ramires hvad kunne være en anden god en`?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Arsrea
|
|
Jeg ville beholde Ramires og så sætte Ronaldinho ind på OMC i stedet for Eduardo. og hvis du har råd til det så brug Lucas på venstre kant og køb Kaka eller Hernanes til OMC 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kratos
|
|
Evt skift Naldo ud med Santana, så har du det bedste forsvar i spillet imo.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Arsrea
|
|
Nogen der har lyst til at købe Hulk 433?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Balkanos
Gæst
|
|
Jeg har Naldo Dede og Luiz. er santana bedre end dem???.. har 2 spørgsmål mer.. 1 : Nu når mine spiller alle er fra Braslien hvordan kan det så være at der kun er Orange linier imellem dem og ikke grønne nu når de er fra samme land?? Nu når jeg bruger 4-5-1 formation, hvad bruger i som taktik altså skal den være på blancert defensive offensiv??? og bruger i off.fælde eller backs angriber med eller  håber i forstår hvad jeg mener ?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kratos
|
|
Det med hvad farve links er, er ikke så vigtigt. Det er bare en måde man kan se hvor meget linket "tæller" for. Hvis de stadig har 9 chem er det ligemeget med linkfarven.
Udover det så har Santana 84 i sprintspeed (det er næsten mere end de fleste 85+ OVR STs har) og med 84 i heading + en højde på 194 cm er han den mest scorende spiller på hjørnespark jeg har haft.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Balkanos
Gæst
|
|
når du siger sprint speed er det så når man bruger højre pinden??? eller er det når man løber på R2
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Balkanos
Gæst
|
|
men ok hvem synes du så jeg skal bruge Dede og sanatana eller Luiz og sanatana ??
hvem skal jeg sælge så luiz naldo eller dede?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MoneyGang
|
|
Jeg har Naldo Dede og Luiz. er santana bedre end dem???.. har 2 spørgsmål mer.. 1 : Nu når mine spiller alle er fra Braslien hvordan kan det så være at der kun er Orange linier imellem dem og ikke grønne nu når de er fra samme land?? Nu når jeg bruger 4-5-1 formation, hvad bruger i som taktik altså skal den være på blancert defensive offensiv??? og bruger i off.fælde eller backs angriber med eller  håber i forstår hvad jeg mener ? Sælg Naldo. Grunden til de er oranje er, at det kun er fra samme land og ikke samme liga/ klub. Grøn = Samme klub eller samme land + liga. Oranje = samme liga eller samme land. Rød = ingen sammenhæng. Mht. dit sidste spørgsmål må du vel finde ud af hvad der passer bedst til dig? Det er dig der styre spillerne, dermed også dig der skal finde den filosofi der passer dig bedst.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Balkanos
Gæst
|
|
Ok tak for det  fanme en god side det her hvor man kan spørg om alt
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Oli
|
|
Har du prøvet at spille med det hold? Det ser super fedt ud, synes jeg!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|