|
Balkanos
Gæst
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Balkanos
Gæst
|
|
det er da et fint hold som du sikkert ikke har betalt meget for??
Ja jeg tror også jeg tager det franske billigt og gode hehe:) blev træt af mit brazil hold ..
Jeg har prøvet 3-5-2 og 4-3-3 og 4-5-1 og 4-2-3-1- og 4-1-2-1-2 og synes klart 4-1-2-1-2 er bedst den er god i forsvar og god i angreb så kan klart anbefales men problemet er bare at det er det dyrste formation, det der franske hold jeg har lavet koster jo 26 med denne formation ville den sikkert kosrte 35-45.000
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sir Jeppe
|
|
det er da et fint hold som du sikkert ikke har betalt meget for??
Ja jeg tror også jeg tager det franske billigt og gode hehe:) blev træt af mit brazil hold ..
Jeg har prøvet 3-5-2 og 4-3-3 og 4-5-1 og 4-2-3-1- og 4-1-2-1-2 og synes klart 4-1-2-1-2 er bedst den er god i forsvar og god i angreb så kan klart anbefales men problemet er bare at det er det dyrste formation, det der franske hold jeg har lavet koster jo 26 med denne formation ville den sikkert kosrte 35-45.000
Det har du ret i... tror det har kostet 10.000 eller sådan noget. Vidste faktisk ikke der var forskel på priserne på formationerne. Er min 4-4-1-1 dyr?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Balkanos
Gæst
|
|
nej den er ikke så dyr... har lige set forskelen på Nasri.
4-4-1 koster han ca 33.000 4-1-2-1-2 koster han 37.000
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
blomvikings
|
|
Til de folk der stadigvæk er lidt i tvivl om formation, kan jeg på det kraftigste anbefale 4-5-1. Den er bundsolid defensivt, og når man så har bolden, fungerer de to offensive midtbanespillere nærmest som angribere, så du har altså 3 mand der konstant løber dybt, jeg synes virkelig det er en god formation, og kan kun anbefale den!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
bert0089
|
|
|
|
|
|
|
|
Inter 2010: Serie A, Coppa Italia, Champions League, Super Cup, VM for Klubhold Forza Nerazzurri... C'e Solo L'Inter
|
|
|
|
|
Sir Jeppe
|
|
Tak blom! Det vil jeg tage til overvejelse for syntes tit jeg mangler folk fremme med min 4-4-1-1! Btw. går folk også bare med det samme i kommer foran med 2-3 stykker? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
HansenLFC
Gæst
|
|
Tak blom! Det vil jeg tage til overvejelse for syntes tit jeg mangler folk fremme med min 4-4-1-1! Btw. går folk også bare med det samme i kommer foran med 2-3 stykker?  Ja.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sir Jeppe
|
|
Ja.
Det driver mig til vanvid! Hvorfor kan folk ikke bare spille deres fucking kamp færdig? 2/3 af mine sejre er hvor min modstander er gået før tid!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Legenden
|
|
Tak blom! Det vil jeg tage til overvejelse for syntes tit jeg mangler folk fremme med min 4-4-1-1! Btw. går folk også bare med det samme i kommer foran med 2-3 stykker?  Nope. Har kun mødt 5 i alt, der har quittet.
|
|
|
|
|
|
[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]
|
|
|
|
|
Grün
|
|
Jeg bliver for det meste, det har også resulteret i et par 16-0 nederlag 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sir Jeppe
|
|
Nope. Har kun mødt 5 i alt, der har quittet.
Seriøst? Når jeg kommer foran med 2-3 stykker quitter minimum halvdelen! Hvad division spiller du i?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Legenden
|
|
Seriøst? Når jeg kommer foran med 2-3 stykker quitter minimum halvdelen! Hvad division spiller du i?
1. division. Jeg quitter aldrig, fordi jeg ikke gider miste det der US ting. 
|
|
|
|
|
|
[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]
|
|
|
|
|
Sir Jeppe
|
|
1. division. Jeg quitter aldrig, fordi jeg ikke gider miste det der US ting.  Det har sikkert noget at gøre med at jeg er ved at kæmpe mig vej gennem divisionerne! Hvad er den der US ting? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|