|
Mathi89
|
|
Nu når i snakker om at klarer træner opgaverne.. så har jeg et spørgsmål/problem.. Jeg mangler at klarer den hvor man skal spille sin første turningerskamp.. problemer er bare jeg har spillet en hel turninger frem til finalen uden at få den? gør jeg noget forkert? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
hansen03
|
|
Nu når i snakker om at klarer træner opgaverne.. så har jeg et spørgsmål/problem.. Jeg mangler at klarer den hvor man skal spille sin første turningerskamp.. problemer er bare jeg har spillet en hel turninger frem til finalen uden at få den? gør jeg noget forkert?  Det virker når du spiller en turneringskamp offline - altså mod cpu'en. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
0603anderss
|
|
Får man kun en guldpakke ved at gennemføre de der træneropgaver én gang? Har lige klaret dem igen, men har ikke fået pakken, selvom den fortalte mig, at den ventede i butikken. Der er den ikke...
|
|
|
|
|
|
Simply Arsenal.
|
|
|
|
|
Dios
|
|
Nogen der havde et godt forslag til 4-4-2 team til omkring 20-30k som er værd at spille med?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ACMilan2011#18
|
|
|
|
|
|
« Seneste Redigering: 25 Dec 2012, 22:42 af ACMilan2011#18 »
|
|
|
|
|
|
|
Sir Jeppe
|
|
I hvilket land er det billigst at stable et udemærket guldhold på benene? Her tænker jeg maks. 20-30.000 mønter - hvor er der mest value for money? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Legenden
|
|
I hvilket land er det billigst at stable et udemærket guldhold på benene? Her tænker jeg maks. 20-30.000 mønter - hvor er der mest value for money?  Kommer an på, hvad du synes der er 'value for money'. Er det bare pace eller hvad?
|
|
|
|
|
|
[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]
|
|
|
|
|
ACMilan2011#18
|
|
I hvilket land er det billigst at stable et udemærket guldhold på benene? Her tænker jeg maks. 20-30.000 mønter - hvor er der mest value for money?  Rusland, Portugal, måske Frankrig Ligaer med nogle gode spillere der ikke er hypet Har lige lavet tre hold oven for du kan kigge på
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Anfield Road
|
|
I hvilket land er det billigst at stable et udemærket guldhold på benene? Her tænker jeg maks. 20-30.000 mønter - hvor er der mest value for money?  Serie A og Bundesligaen, koster ikke så meget.
|
|
|
|
|
|
"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly
|
|
|
|
|
Legenden
|
|
|
|
|
|
|
|
[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]
|
|
|
|
|
Arsrea
|
|
Er det noget tidspunkt der er bedst og sælge sine spillere på?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Legenden
|
|
Er det noget tidspunkt der er bedst og sælge sine spillere på?
Jeg kan bedst lide at sælge i løbet af dagen, og så kan jeg som regel finde de billigste spillere om natten. Men det er måske bare et tilfælde.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Oli
|
|
Nøhj, hvor er jeg dog fristet til at købe en af de der 35k pakker lige nu... Men ved at jeg bliver yderst skuffet når jeg bare spilder næsten alle mine coins på ingenting. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
0603anderss
|
|
Hvad skal man max. give for Agüero i øjeblikket?
|
|
|
|
|
|
Simply Arsenal.
|
|
|
|