|
manchester-mikkel
|
|
har også lige brygget et sammen med PL: http://www.futhead.com/fifa/squads/2799211/Men nej har ikke spillet med nogen af dem, men har tidligere hørt at de portugisiske liga hold man kan lave er virkelig gode i forhold til pris. SÅ pt hælder jeg mest til det eller la liga holdet.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kratos
|
|
Personligt ville jeg bruge Dede + Santana og så have Luiz til at skifte ud med når fitness er lav.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sir Jeppe
|
|
Der kommer lige endnu et spørgsmål fra min side af. Får spillere automatisk fitness igen og hvis ja, hvor hurtigt? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Balkanos
Gæst
|
|
ja præcis det har jeg også valgt  Nogen der ved hvordan det kan være at når mn spiller mod en på nettet og så ser på latenstid at der er 3 grønne streger så burde forbindelse være god jo.. men aligvel lagggggger den helt vildt ?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ACMilan2011#18
|
|
Der kommer lige endnu et spørgsmål fra min side af. Får spillere automatisk fitness igen og hvis ja, hvor hurtigt?  De får det igen hvis du spiller en kamp med dem på bænken eller reserver, i 12 fik de alt tilbage efter en kamp på bænken/reserve
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sir Jeppe
|
|
De får det igen hvis du spiller en kamp med dem på bænken eller reserver, i 12 fik de alt tilbage efter en kamp på bænken/reserve
Vielen dank 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Balkanos
Gæst
|
|
Jeg har Filipe Luis i mit brazil hold, hvem sku jeg købe som reserve til Filipe.. har bare ikke råd til Marcelo? på højre side har jeg Danilo og hvem kunne være mulighed som reserve til ham, har ikke råd til Alves ?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MoneyGang
|
|
Jeg har Filipe Luis i mit brazil hold, hvem sku jeg købe som reserve til Filipe.. har bare ikke råd til Marcelo? på højre side har jeg Danilo og hvem kunne være mulighed som reserve til ham, har ikke råd til Alves ?
HB: Rafinha VB: Maxwell billige og stabile
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Balkanos
Gæst
|
|
okay men er Mariano ikke bedre end rafinha og er Adriano ikke bedre end maxwell???
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sir Jeppe
|
|
Hvordan får i fat i kontrakter til jeres spillere billigst?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kratos
|
|
Søg efter guldkontrakter og sæt max pris på 150 og så tryk en 15-20 side til højre (R1) og så byd 150-200 på alle de kontrakter du kan. Du kommer ikke til at få dem alle, men hvis du bare byder på alle dem der er sat op er der nogen af dem der kommer til at gå igennem.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MoneyGang
|
|
okay men er Mariano ikke bedre end rafinha og er Adriano ikke bedre end maxwell???
Det er en smagssag ligesom alle andre spillere. Så prøv du dig frem og se hvem du bedst kan lide?? Det vel den nemmeste måde for dig at besvare det spørgsmål.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Balkanos
Gæst
|
|
ja det har du ret i  men tak for dine fine svar 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sir Jeppe
|
|
Søg efter guldkontrakter og sæt max pris på 150 og så tryk en 15-20 side til højre (R1) og så byd 150-200 på alle de kontrakter du kan. Du kommer ikke til at få dem alle, men hvis du bare byder på alle dem der er sat op er der nogen af dem der kommer til at gå igennem.
Mange tak 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|