home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:58:30 andersnomanni Blogs SAF Challenge
06 Nov 2024, 11:45 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
Antal Registrerede Brugere: 23449
  0 Brugere, 825 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Listeria
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Herrehåndbold VM 2011
0 Brugere og 9 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 30 Udprint
Forfatter Emne: Herrehåndbold VM 2011  (Læst 89605 gange)
SC30
Landsholdsspiller

Sv: Herrehåndbold VM 2011
« Svar #30: 02 Jan 2011, 21:17 »

Tror Frankrig og Danmark mødes i finalen. Abalo, Omeyer og Karabatic er som sædvanligt selvsikre og arrogante men bliver overrumplede over DK, som står godt i forsvaret og løber dem over i kontraspillet.

Sulo
Landsholdsspiller

« Svar #31: 02 Jan 2011, 21:21 »

Tror Frankrig og Danmark mødes i finalen. Abalo, Omeyer og Karabatic er som sædvanligt selvsikre og arrogante men bliver overrumplede over DK, som står godt i forsvaret og løber dem over i kontraspillet.
Det ville virkelig være et drømmescenarie. Så kan vi også endelig få slået fast, at Danmark hører til blandt verdens bedste håndboldnationer. Vi skal bare ramme dem på en dårlig dag, hvor Karabatics fabelagtige skudarm ikke slår til, og hvor Omeyer ikke tager fra i målet.

xxbikbokxx
Førsteholdsspiller

« Svar #32: 02 Jan 2011, 21:24 »

Og så skal Mikkel Hansen self. brage nogle kasser ind!

Hala Madrid!

Badefar
Manager

« Svar #33: 02 Jan 2011, 21:35 »

I har vel husket at lave jeres VM-Manager så jeg kan blære mig når jeg har slået jer? Wink

Altid FCK
Manager

« Svar #34: 02 Jan 2011, 21:41 »

I har vel husket at lave jeres VM-Manager så jeg kan blære mig når jeg har slået jer? Wink

Kan du ikke lige linke til det, kan ikke finde det? Smiley

Når du f. eks. bøjer dig fremover, bliver smerten så lidt mindre?

Rullende Øjne Hævet Øjenbryn

Swizz CataR
Manager

« Svar #35: 02 Jan 2011, 21:44 »

Tror godt at Danmark kan vinde, men jeg vil ikke sige at jeg forventer os i finalen. Jeg forventer at vi spiller med helt til det sidste om semifinalerne, men sagen er, at i herrehåndbold er der internationalt så mange om buddet, at det er marginalerne der afgør det. Før slutrunden har marginalerne ikke været med os i form af skader, men mon ikke vi spiller forrygende alligevel Smiley

Som jer andre ser jeg også Frankrig som favorit - modsat mange af jer andre, så beundrer jeg dem dog. Skal siges at jeg er meget passioneret for håndbold, og lidt af en taktiknørd, men nøj hvor jeg er imponeret af hele den franske struktur. Vidste I fx, at man som ung i Frankrig spiller 3 halvlege, en hvor det er påkrævet at dække 6-0, og to andre med to forskellige forsvarsopstillinge r, typisk 5-1 og 3-2-1?

Frankrig er favoritter fordi de er gode, og selvom man kan sige nok så meget godt om Karabatic alene, så er det holdet som helhed der gør, at de er favoritter Smiley De får ikke en skandale som fodboldlandsholdet, dertil er de simpelthen for smarte oven i knoppen Smiley Karabatic er vigtig for dem i angreb, men ikke kun som afslutter, endnu mere for sin fightervilje, sin holdånd og sit blik for spillet.

Kroation håber jeg skuffer fælt. Hvor mange af jer åbenbart hader Frankrig, da hader jeg Balic og Kroation. Nuvel, de seneste år er det ikke fordi de generelt har spillet grimt, men mange af dem er dog stadig usportslige, og med en dårlig holdning (læs = især Balic). I min optik er Balic et af de værste (håndbold)idoler i verden - ja, han er pisse dygtig offensivt, men han har en forfærdelig holdning og indstilling til tingene. Han er så langt fra en holdspiller som muligt i tophåndbold, og derudover kan han jo ikke spille begge veje...

Ud over de par hold, så er det virkelig åbent. Jeg tror på et stærkt Tyskland, et svingende Spanien, der måske kan bide fra sig, og ellers gode hold som Island og Polen. Begge disse nationer tror jeg dog lige mangler det sidste, af en eller anden grund - just af feeling. Sverige tror jeg overrasker positivt. I gamle dage var de en stormagt i håndbold, og er uden tvivl faderne til det spil vi elsker i Danmark idag. Så er det gået nedad men de seneste år er det gået opad, og jeg synes de har en god blanding af rutine og store talenter Smiley

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

NicolaiPedersen
Juniorspiller
**

« Svar #36: 02 Jan 2011, 21:44 »

Jeg tror Kroatien løber med det hele i år, og jeg tror Spanien er at finde i top 4 Smiley

TroelsJ
Førsteholdsspiller

« Svar #37: 02 Jan 2011, 21:50 »

http://vmmanager.tv2.dk/ tror det er det han mener  Wink

Chelsea;

Hate United - Love Glazer!

Altid FCK
Manager

« Svar #38: 02 Jan 2011, 21:53 »

Tror godt at Danmark kan vinde, men jeg vil ikke sige at jeg forventer os i finalen. Jeg forventer at vi spiller med helt til det sidste om semifinalerne, men sagen er, at i herrehåndbold er der internationalt så mange om buddet, at det er marginalerne der afgør det. Før slutrunden har marginalerne ikke været med os i form af skader, men mon ikke vi spiller forrygende alligevel Smiley

Som jer andre ser jeg også Frankrig som favorit - modsat mange af jer andre, så beundrer jeg dem dog. Skal siges at jeg er meget passioneret for håndbold, og lidt af en taktiknørd, men nøj hvor jeg er imponeret af hele den franske struktur. Vidste I fx, at man som ung i Frankrig spiller 3 halvlege, en hvor det er påkrævet at dække 6-0, og to andre med to forskellige forsvarsopstillinge r, typisk 5-1 og 3-2-1?

Frankrig er favoritter fordi de er gode, og selvom man kan sige nok så meget godt om Karabatic alene, så er det holdet som helhed der gør, at de er favoritter Smiley De får ikke en skandale som fodboldlandsholdet, dertil er de simpelthen for smarte oven i knoppen Smiley Karabatic er vigtig for dem i angreb, men ikke kun som afslutter, endnu mere for sin fightervilje, sin holdånd og sit blik for spillet.

Kroation håber jeg skuffer fælt. Hvor mange af jer åbenbart hader Frankrig, da hader jeg Balic og Kroation. Nuvel, de seneste år er det ikke fordi de generelt har spillet grimt, men mange af dem er dog stadig usportslige, og med en dårlig holdning (læs = især Balic). I min optik er Balic et af de værste (håndbold)idoler i verden - ja, han er pisse dygtig offensivt, men han har en forfærdelig holdning og indstilling til tingene. Han er så langt fra en holdspiller som muligt i tophåndbold, og derudover kan han jo ikke spille begge veje...

Ud over de par hold, så er det virkelig åbent. Jeg tror på et stærkt Tyskland, et svingende Spanien, der måske kan bide fra sig, og ellers gode hold som Island og Polen. Begge disse nationer tror jeg dog lige mangler det sidste, af en eller anden grund - just af feeling. Sverige tror jeg overrasker positivt. I gamle dage var de en stormagt i håndbold, og er uden tvivl faderne til det spil vi elsker i Danmark idag. Så er det gået nedad men de seneste år er det gået opad, og jeg synes de har en god blanding af rutine og store talenter Smiley

Han er simpelthen et dårligt idol fordi han ikke kan spille begge veje?  Grin
Boldsen, Lars Jørgensen og Mikkel Hansen er også dårlige idoler så?

Jeg tror desværre, at Frankrig løber med det hele igen. Jeg kan kun se to hold der kan vinde, og det er Frankrig og Kroatien.

Et par spillere som jeg glæder mig til at følge, er Aron Palmarsson og Duvnjak, to kæmpe talenter som begge spiller for et tophold i den tyske liga. Jeg tror, at de får en hovedrolle for deres land.

Jeg tror ikke, at Danmark kommer i semifinalen, men det ser jeg ikke som en skuffelse. I forhold til at vi er ved, at bygge holdet op på en del pladser, så vil jeg være tilfreds med en plads blandt de seks bedste, selvom man jo altid håber det bedste...

Når du f. eks. bøjer dig fremover, bliver smerten så lidt mindre?

Rullende Øjne Hævet Øjenbryn

ItaliensLarsen
Manager

« Svar #39: 02 Jan 2011, 21:56 »

Han er simpelthen et dårligt idol fordi han ikke kan spille begge veje?  Grin
Boldsen, Lars Jørgensen og Mikkel Hansen er også dårlige idoler så?

Boldsen og Mikkel Hansen kan da godt spille begge veje? Grunden til at Hansen skiftede fra Barcelona, var at han ikke fik lov til det. Boldsen spillede playmaker hele hans landsholdskarriere.

Suckins
Førsteholdsspiller

« Svar #40: 02 Jan 2011, 21:56 »

Jeg ser virkelig frem til slutrunden. Bliver dejligt at se et dansk landshold, hvor man ikke skal være bekymret for, om de nu kan finde ud af at score i et normalt angrebsspil.

Jeg må sige, at jeg tror det bliver slutrunden, hvor Frankrigs dominans bliver stoppet. Nu har jeg ikke set deres trup og mange andres trupper, hvilket gør det lidt svært at spå, men jeg synes de virker lidt slidte og deres trup har aldrig været specielt bred. De bruger den i hvert fald ikke. Uden Narcisse er bagkæden svækket enormt meget, Karabatic har været meget skadet op til, Fernandez er ved at være en gammel herre og har haft en hård sæson med Kiel indtil videre mens Gille brødrende (specielt Bertrand) ikke er højest i hierarkiet i HSV og ligesom resten af holdet kan virke lidt slidte. Så jeg glæder mig meget til at se, hvad de hiver op ad ærmet i år. Specielt glæder jeg mig til at se Accambray og Guigou. Jeg tror nu nok de skal få sig en medalje, men om de vinder, er jeg mere i tvivl om.

Mine favoritter er derimod Kroatien, der dog også er et hold, hvis profiler måske er ved at være lidt slidte. Balic ser ikke helt så skarp ud som han har gjort, og Lackovic er også ved at være en rutineret mand. Jeg synes dog han har hævet sig i år hos HSV, hvor han til tider har været skræmmende. Deres bagkæde med Duvnjak (som jeg glæder mig allermest til at se), Balic og Lackovic ser IMO stærkest ud i turneringen. Samtidig har de et monster i Vori, et par gode fløje, reserver og en rigtig dygtig målmand i Alilovic, der dog ikke er i nærheden af Omeyer. Det er dog et stort tab, at de har mistet Cupic på fløjen.

Jeg ved virkelig ikke, hvad jeg skal forvente af Danmark. Jeg håber de kan gå i semifinalerne, men jeg er langt fra sikker på det. Deres lodtrækning ser dog ikke så hård ud igen. En sejr over Serbien og gode resultater mod Polen og Sverige i mellemrunden og så er den der. Det virker ikke uoverkommeligt.

Ellers tror jeg turnerings overraskelse bliver enten Sverige, Tyskland eller Serbien. Forhåbentlig ikke Serbien dog. Spanien er mit bud på en skuffelse. Jeg synes aldrig de leverer selvom deres bredde er enorm. Jeg håber dog mest, at Polen falder helt igennem, selvom de er meget stabile.

former zoesuckins

Swizz CataR
Manager

« Svar #41: 02 Jan 2011, 21:58 »

Jeg er ikke enig omkring Boldsen og Mikkel Hansen Smiley I sin storhedstid var Boldsen eminent i begge ender, det skal han have. Mikkel Hansen har stadig alleren med sig, og han er trods alt blevet en bedre forsvarsspiller over de seneste år, selvom han stadig mangler noget. Men han har indstillingen til at blive bedre i begge ender, det har Balic overhovedet ikke. Går det skidt er det jo ligefør han ikke engang gider komme på banen ...

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

nikolajl
Ynglingespiller

« Svar #42: 02 Jan 2011, 22:14 »

Jeg har svært ved at se Frankrig i finalen i år. De har overhovedet ikke den bredde der skal til for at vinde. Uden Narcisse og Karabatic er de jo faktisk ingenting i deres angrebsspil. Så skal de vinde deres kampe i forsvaret og på kontra, hvilket bestemt også er muligt, bare ikke til finalen.

En anden mulig overraskelse kunne være Norge. Hvis Kjelling kan spille op til sit bedste har de faktisk et rigtig godt hold. Norge har flere spillere på de forskellige pladser med international klasse, såsom Bjarte Myrholl, Tvedten og ikke mindst Mamelund.

Suckins
Førsteholdsspiller

« Svar #43: 02 Jan 2011, 22:16 »

At du ikke nævner Island som en af favoritterne kan jeg ikke helt tage seriøst. Men fair nok. Delte meninger. Dog er det islandsk hold stærkere end Polen og Sverige. Selvom svenskerne er på hjemmebane så er jeg sikker på at det er et hold som vi nok skal slå. Polen vandt vi over til sidste EM slutrunde. Vi vandt også mod Danmark samt spillede uafgjort imod Kroatien. Jeg ved godt at det måske ikke kan bruges til noget men alligevel. Det kan jeg ikke tage seriøst. Wink Et hold med spillere som Björgvin Gústafsson, Snorri Gudjonhsson, Arnór Atlason, Aron Pálmarsson, Gudjón Valur Sigurdsson, Ólafur Stéfansson og Róbert Gunnarsson skal tages seriøst og også med som en af favoritterne. Nu vil jeg ikke TVINGE dig til at sige "okay Island er også en af favoritterne". Men helt ærligt. Det er et rigtig godt sammenspillet hold. En del af dem spiller på samme klubhold samt har det Islandske hold haft mange af de samme spillere i ca. 8 år.

Jeg er helt enig med dig i, at de er et rigtig godt sammenspillet hold, der helt sikkert har et rigtig godt kollektiv. Vel meget ligesom Danmark har haft det. Men de spillere, du nævner der, kan du da virkelig ikke mene, er grund til at Island er en af guldfavoritterne?

- Alt respekt til Gustavsson, han står godt, men han er langt fra mange af favoritternes målmænd.
- Snorri og Atlason er da dygtige håndboldspillere, der gør de fint i AG, men mere er de vist ikke. Jeg tror ærlig talt ikke de skræmmer hold som Spanien, Frankrig og Kroatien. Igen er de gode, fordi Island er et godt sammenspillet hold, og ikke på navnet.
- Palmarsson kan blive en stjerne på det hold og han bliver hamrende spændende at se. Ikke så meget der.
- Gudjon Valur Sigurdsson er en rigtig dygtig fløj, men er han overhovedet i VM form, hvis han bliver en del af truppen? Jeg kan se på diverse hjemmesider, han knap nok har spillet i Rhein i år. Om det er en skade eller bare fordi han ikke er god nok til at være førstevalg dernede, ved jeg dog ikke. Men han kan umuligt være i storform.
- Olafur Stefansson er igen en stjerne, der dog er ved at være gammel. Han gør det dog fremragende med de andre bagspillere hos Island.
- Robert Gunnarsson. Ligesom Sigurdsson en rigtig god spiller, der dog knap nok spiller i Rhein? Hvert fald ikke angrebsmæssigt. Om han også har været skadet eller selveste Bjarte Myrhol har smidt ham på bænken, ved jeg dog heller ikke. Men han kan da umuligt skræmme nogle.

Jeg tror virkelig ikke, at det er de navne, der KAN skræmme, men landsholdet Island. Man skal helt sikkert ikke undervurdere Island, men at kalde dem guldfavorit er i mine øjne lidt stort. Jeg tror de får en flot kamp om 5-6. pladsen. Mere er de ikke til i mine øjne.

former zoesuckins

Chamberlain15
Manager

« Svar #44: 02 Jan 2011, 22:30 »

Man skal helt sikkert ikke undervurdere Island, men at kalde dem guldfavorit er i mine øjne lidt stort. Jeg tror de får en flot kamp om 5-6. pladsen. Mere er de ikke til i mine øjne.

Nu har jeg heller ikke kaldt dem guldfavoritter men jeg tror i derimod godt de kan få medaljer. Og måske overraske i en finale. Men at du siger det højst bliver en 5-6 plads er jeg langt fra enig med dig i. Holdet kan byde på mere end det. Det ved jeg og det skal vi nok vise! Smiley

Tidligere brugernavn: petur

Arsenal og Knattspyrnufélag Akureyrar <3

Har et stort had til især Tottenham.

Arsene Wenger: "I tried to watch the Tottenham match on television in my hotel yesterday, but I fell asleep."

Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 30 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010