home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:58:30 andersnomanni Blogs SAF Challenge
06 Nov 2024, 11:45 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
Antal Registrerede Brugere: 23449
  1 Bruger, 780 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Listeria
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Herrehåndbold VM 2011
0 Brugere og 18 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 30 Udprint
Forfatter Emne: Herrehåndbold VM 2011  (Læst 89568 gange)
Chamberlain15
Manager

Sv: Herrehåndbold VM 2011
« Svar #45: 02 Jan 2011, 22:38 »

De islandske spillere jeg forresten lige har nævnt er dem som har været de bærende kræfter på holdet i den sidste slutrunde foreksempel. Så hvis det ikke skal være dem som skal gøre det for Island, hvem så? Jeg tror i hvert fald på de islandske drenge og jeg tror på medaljer. Om det så bliver bronze. sølv eller måske den usandsynlige guld medalje som hænger rundt om halsen på Arón Pálmarsson og de andre islandske spillere må vi jo få at se Smiley

Tidligere brugernavn: petur

Arsenal og Knattspyrnufélag Akureyrar <3

Har et stort had til især Tottenham.

Arsene Wenger: "I tried to watch the Tottenham match on television in my hotel yesterday, but I fell asleep."

Suckins
Førsteholdsspiller

« Svar #46: 02 Jan 2011, 22:42 »

Nu har jeg heller ikke kaldt dem guldfavoritter men jeg tror i derimod godt de kan få medaljer. Og måske overraske i en finale. Men at du siger det højst bliver en 5-6 plads er jeg langt fra enig med dig i. Holdet kan byde på mere end det. Det ved jeg og det skal vi nok vise! Smiley

Tja, de har da i hvert fald haft heldet med sig i deres indledende gruppe. Der burde de nok få 4 point med over. Jeg tror virkelig ikke på Norge har noget at byde på i år. Og med 4 point til mellemrunden er en semi jo virkelig i sigte. Jeg tror dog højest de får 2 point mod Frankrig, Spanien og Tyskland, hvis de hold lever op til deres spillerniveau. Om de kan gå videre med 6 point eller får en 5-6. plads er svær at spå om. Jeg tror de ender lige på den grænse med højest en 4. plads.  Peace

Til dit sidste indlæg: Selvfølgelig er det da dem der skal trække holdet + Alexander Petersson, men jeg tror nu, at nogle af de spillere har været i bedre form end de er pt.

former zoesuckins

Chamberlain15
Manager

« Svar #47: 02 Jan 2011, 22:54 »

Tja, de har da i hvert fald haft heldet med sig i deres indledende gruppe. Der burde de nok få 4 point med over. Jeg tror virkelig ikke på Norge har noget at byde på i år. Og med 4 point til mellemrunden er en semi jo virkelig i sigte. Jeg tror dog højest de får 2 point mod Frankrig, Spanien og Tyskland, hvis de hold lever op til deres spillerniveau. Om de kan gå videre med 6 point eller får en 5-6. plads er svær at spå om. Jeg tror de ender lige på den grænse med højest en 4. plads.  Peace

Til dit sidste indlæg: Selvfølgelig er det da dem der skal trække holdet + Alexander Petersson, men jeg tror nu, at nogle af de spillere har været i bedre form end de er pt.

Ja Alexander Petersson havde jeg jo glemt at nævne  crazy

Han er virkelig en fantastisk håndboldspiller. Man skal da være glad for han ikke valgte at spille for Lithauen og i stedet valgte Island.

Alexander Petersson <3

http://www.youtube.com/v/5vmUecCpWg0

Arsene Wenger: "I tried to watch the Tottenham match on television in my hotel yesterday, but I fell asleep."

Chamberlain15
Manager

« Svar #48: 02 Jan 2011, 23:02 »

Til det med at mange af de islandske spillere har været i bedre form har du selvfølgelig ret i. Nogle af dem har været meget skadet. Især Gudjón Valur. Han var vist væk i over et halvt år. Nogen af dem spiller ikke 100% på klubplan. Men vi må vente og se hvad de islandske drenge kan. Jeg tror på dem og de skal nok leve op til mine forventninger! Smiley

kanok
Reserveholdsspiller

« Svar #49: 03 Jan 2011, 19:08 »

Jeg tror, desværre, at Danmark skuffer. Wilbek havde ret da han udtalte at alt mellem 10 og guld ikke er en fiasko.
Det danske hold har alt for mange skader. Jesper Jensen, Kasper Irming, Anders Oechsler ville alle have pyntet på et i forvejen ikke alt for profilstærkt hold. Lars C., Lindberg og Knudsen er der stadig, men hvad med bagspillerne?

Lasse Boesen har ikke spillet godt siden EM '08 og hvornar fanden har Mads Christiansen nogensinde gjort det? Kasper Søndergaard har, som Kasper Hvidt også har udtalt, fysikken til Den Danske Liga, men ikke til europæisk håndbold. Bo Spellerberg er alt for svingende..
Af kvalitet i bagkæden kan nævnes Mikkel Hansen og Thomas Mogensen.

Til gengæld ser forsvaret godt ud. Kasper Nielsen og Rene Toft i midten med Knudsen og Mikkel Hansen på backerne ser som udemærket ud.

Lars C. og Lindberg er blandt de 3 bedste på deres plads, Eggert og Lasse Svan spiller fast i en topklub i Tyskland. Det siger alt.

Frankrig vinder, som sædvanlig, finalen mod Island og Kroatien slår DK i bronzekampen. Smiley

nikolajl
Ynglingespiller

« Svar #50: 03 Jan 2011, 21:12 »

Jeg tror, desværre, at Danmark skuffer. Wilbek havde ret da han udtalte at alt mellem 10 og guld ikke er en fiasko.
Det danske hold har alt for mange skader. Jesper Jensen, Kasper Irming, Anders Oechsler ville alle have pyntet på et i forvejen ikke alt for profilstærkt hold. Lars C., Lindberg og Knudsen er der stadig, men hvad med bagspillerne?

Lasse Boesen har ikke spillet godt siden EM '08 og hvornar fanden har Mads Christiansen nogensinde gjort det? Kasper Søndergaard har, som Kasper Hvidt også har udtalt, fysikken til Den Danske Liga, men ikke til europæisk håndbold. Bo Spellerberg er alt for svingende..
Af kvalitet i bagkæden kan nævnes Mikkel Hansen og Thomas Mogensen.

Til gengæld ser forsvaret godt ud. Kasper Nielsen og Rene Toft i midten med Knudsen og Mikkel Hansen på backerne ser som udemærket ud.

Lars C. og Lindberg er blandt de 3 bedste på deres plads, Eggert og Lasse Svan spiller fast i en topklub i Tyskland. Det siger alt.

Frankrig vinder, som sædvanlig, finalen mod Island og Kroatien slår DK i bronzekampen. Smiley
Hvis Danmark ikke vinder pga. bredden gør Frankrig det højst sandsyligt heller ikke Smiley
Det er jo nøjagtig det samme med Frankrig, hvem har de i bagkæden udover Karabatic og Narcisse? Og hvem har de på fløjene udover Abalo og Guigou? Ingen af dem, især ikke Karabatic og Narcisse, holder hele VM.

Njaourinho
Landsholdsspiller

« Svar #51: 03 Jan 2011, 21:16 »

Hvis Danmark ikke vinder pga. bredden gør Frankrig det højst sandsyligt heller ikke Smiley
Det er jo nøjagtig det samme med Frankrig, hvem har de i bagkæden udover Karabatic og Narcisse? Og hvem har de på fløjene udover Abalo og Guigou? Ingen af dem, især ikke Karabatic og Narcisse, holder hele VM.

Nej, det beviser de sidste 20 slutrunder jo...

nikolajl
Ynglingespiller

« Svar #52: 03 Jan 2011, 21:24 »

Nej, det beviser de sidste 20 slutrunder jo...
Narcisse er højst sandsyligt ikke 100% klar, han er jo først for nyligt kommet over sin skade som har holdt ham ude i et halvt år. Karabatic har været bedre og er oppe i den ældre generation.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #53: 03 Jan 2011, 21:33 »

Narcisse er højst sandsyligt ikke 100% klar, han er jo først for nyligt kommet over sin skade som har holdt ham ude i et halvt år. Karabatic har været bedre og er oppe i den ældre generation.
Han er 26 år? Det er overhovedet ingen alder. Han holder 100 % sikkert hele VM, og han er fremragende. Jeg tror desværre ikke på Frankrig får problemer under VM.

Suckins
Førsteholdsspiller

« Svar #54: 03 Jan 2011, 21:47 »

Så vidt jeg ved, er Narcisse da slet ikke med. Og med Guillaume Gille ude også, ser det ikke skide godt ud for deres bagkæde. Eftersom de aldrig rigtig har brugt deres bredde, glæder jeg mig dog til at se, hvad de hiver frem. Karabatic er selvfølgelig ikke ved at være op i alderen endnu. Egentlig utroligt han har opnået så meget allerede, men jeg tror ikke på, han kommer til VM i super form. Han har været en del skadet og virker måske lidt slidt i år. Jeg kunne godt forestille mig det bliver i år de får problemer, og med 4 hårde/småhårde kampe allerede i indledende mod Spanien, der eftersigende skulle være stærke i år, Tyskland, som jeg synes så skarpe ud i dag, Egypten og Tunesien kunne de måske allerede tabe lidt point der.

former zoesuckins

bøvle
Manager

« Svar #55: 07 Jan 2011, 17:19 »

Nu nærmer tiden sig med hastige skridt den 13 januar, hvilket er lig med længe ventet VM i Herrehåndbold.

I den forbindelse skal vi da lige ha en diskussion i gang, skal vi ikke?
JO det tror jeg nok vi skal, godt at høre alle her er enige

Jeg skal med glæde starte med et spørgsmål. Hvem tror i perosnligt bliver den helt store sejrsherre blandt stregspillerne ved dette EM, hvis man altså ser Bort fra en Igor Vori, der stort set er fast inventar på ALL-STAR holdet

Swizz CataR
Manager

« Svar #56: 07 Jan 2011, 17:25 »

Jeg forstår egentlig ikke Igor Vori - jo jo, jeg kan jo sagtens se han klarer sig godt, men på mange måder synes jeg bare ikke jeg bider mærke i hans vildt gode spil i angrebet. I forsvaret kan jeg sagtens se han er klasse, men hans præstationer og deltagelse på diverse all-star hold siger jo alligevel en del.

Nu ved jeg ikke om han er med til VM, men Gille fra Frankrig blev jo kåret til verdens bedste streg for nogle år siden - han bør blive vigtig for et fransk hold uden Narcisse.
Ellers er det jo interessant med Serbien, såfremt de udtager Dragizevic der spillede så fremragende for BSV sidste sæson. Af andre plejer Løkke fra Norge også at være god og Spanien har vist også et par stykker Smiley

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

Chamberlain15
Manager

« Svar #57: 07 Jan 2011, 17:30 »

Den er svær! Men man kan da altid håbe på Robert Gunnarsson! Wink Han er klasse imo men selvfølgelig ikke på niveu med foreksempel Gille og Vori. Så jeg aner det ikke rigtigt! Wink

bøvle
Manager

« Svar #58: 07 Jan 2011, 17:34 »

Hvad med en fyr som gal? Nogen, der harfidus til ham? Wink

Swizz CataR
Manager

« Svar #59: 07 Jan 2011, 17:36 »

Jeg kan ikke lige huske Gal, så det ved jeg ikke. Gunnarson har jeg heller ikke så meget fidus til. En helt anden, der måske nok ikke matcher de bedste defensivt, men er sublim offensivt er vores egen Jesper Nøddesbo som jeg gerne ser kommer med. Synes han er blandt de aller aller bedste offensivt, især med bolden hvor han har enormt god skudteknik.

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 30 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010