home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23288
  0 Brugere, 491 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: pedenmedroden
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Herrehåndbold VM 2011
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 28 29 [30] Udprint
Forfatter Emne: Herrehåndbold VM 2011  (Læst 84253 gange)
Swizz CataR
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Herrehåndbold VM 2011
« Svar #435: 30 Jan 2011, 21:19 »

@Messi:
Må sige jeg er lidt uenig. Landin gør det fantastisk, og ligeså gør Hansen, intet mindre. Men Karabatic er stadig verdens bedste. Han var med i alt for Frankrig idag, og selvom Mikkel stråler om kap med ham i angrebet, så var der dog forskel i deres forsvarsspil. Hvor Mikkel i dag var noget bedre skudmæssigt og målmæssigt, da var Karabatic idag bedre på holdsiden og han var helt igennem fantastisk for sit hold. Men dog må jeg erkende, at de er meget tæt i dagens kamp.

Omkring det unge hold, DK skulle besidde, så er det dog værd at tage med, at rigtig få af vores spillere er særdeles unge. Landin er 22, Mikkel Hansen er 23/24, og Lauge er 19. Ellers er alderen vel generelt en del højere? Rene Toft er 27, Nøddesbo er 30, Knudsen er 34, Kasper Nielsen er 35, Lars Christiansen er 38, Bo Spellerberg er også rundet 30, det samme med Søndergaard og Boesen (mener jeg).

Så helt unge er vi dog ikke, men dog enig i, at vi har masser af fremtid Smiley
Logged

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

Sulo
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Herrehåndbold VM 2011
« Svar #436: 30 Jan 2011, 21:27 »

@Messi:
Må sige jeg er lidt uenig. Landin gør det fantastisk, og ligeså gør Hansen, intet mindre. Men Karabatic er stadig verdens bedste. Han var med i alt for Frankrig idag, og selvom Mikkel stråler om kap med ham i angrebet, så var der dog forskel i deres forsvarsspil. Hvor Mikkel i dag var noget bedre skudmæssigt og målmæssigt, da var Karabatic idag bedre på holdsiden og han var helt igennem fantastisk for sit hold. Men dog må jeg erkende, at de er meget tæt i dagens kamp.

Omkring det unge hold, DK skulle besidde, så er det dog værd at tage med, at rigtig få af vores spillere er særdeles unge. Landin er 22, Mikkel Hansen er 23/24, og Lauge er 19. Ellers er alderen vel generelt en del højere? Rene Toft er 27, Nøddesbo er 30, Knudsen er 34, Kasper Nielsen er 35, Lars Christiansen er 38, Bo Spellerberg er også rundet 30, det samme med Søndergaard og Boesen (mener jeg).

Så helt unge er vi dog ikke, men dog enig i, at vi har masser af fremtid Smiley

Du glemmer helt vores højre fløj. Hans Lindberg og Lasse Svan Hansen er der stor fremtid i, ligesom at Jacob Bagersted står på spring til pladsen som stregspiller. Samtidig står Nikolaj Markussen med sine 211 centimeter klar i kulissen til at foretage sit indtog på landsholdet. Han skifter til Ciudad Real om et eller to år, hvilket er et klart bevis for hans kæmpe potentiale. Så jo, talentmassen er stor på og omkring det danske landshold. Jeg spår en stor fremtid for Danmark på herresiden.
Logged

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Herrehåndbold VM 2011
« Svar #437: 30 Jan 2011, 21:31 »

Fantastisk slutrunde, og jeg er sgu en stolt dansker. Hold kæft vi er seje.

Vi tvang verdens bedste landshold helt ud i tovene. Sikke en finale. Jeg råbte og skreg hver gang Danmark scorede eller Landin lavede en redning hele 2. halvleg + forlænget spilletid. Det var en fantastisk medrivende kamp. Landin slog om nogle igennem, og det er fantastisk at se ham stå sådan. Jeg hader vi skal tabe til de her arrogante franskmænd, men de var foran stort set hele kampen, så sejren er vel fortjent, selvom det er helt ude i marginaler. Jeg er sgu skuffet og ked af det, for jeg brænder sgu for håndboldsporten, og elsker slutrunder. Det er en underlig følelse. Især når det er herrene. Men sådan er det jo. Fantastisk af Danmark.

Slutrundens skuffelser må være Polen, Tyskland og Kroatien, mens der var overraskelser som Sverige og Argentina. Hansen, Søndergaard og Landin var Danmarks bedste under slutrunden, mens Kasper Nielsen og René Toft også skal have stor stor ros. Jeg glæder mig allerede til OL og EM næste år. Jeg kan ikke vente. Nu skal skuffelsen lige ligge sig, og så vil jeg fortsat følge den danske liga, samt den tyske Bundesliga med stor spænding.



Jeg kunne have skrevet spalte op og spalte ned om dagens kamp, og slutrunden i sig selv!
Men hvorfor gøre det hårde arbejde, når en anden har skrevet ens tanker ned i forvejen.. Tak Jakob Kys Grin
Kom godt nok en tur gennem følelsesregisteret i dag, men desværre en fortjent sejr til Frankrig Peace
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

JKJ
Gæst
 
Sv: Herrehåndbold VM 2011
« Svar #438: 30 Jan 2011, 21:41 »

Jeg kunne have skrevet spalte op og spalte ned om dagens kamp, og slutrunden i sig selv!
Men hvorfor gøre det hårde arbejde, når en anden har skrevet ens tanker ned i forvejen.. Tak Jakob Kys Grin
Kom godt nok en tur gennem følelsesregisteret i dag, men desværre en fortjent sejr til Frankrig Peace

Jeg må også være enig med JakobE her.

Fandeme en flot slutrunde over stort set hele linien. Nederlaget havde måske været nemmere at leve med hvis vi havde tabt med 5-6 mål.
Logged

Altid FCK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Herrehåndbold VM 2011
« Svar #439: 30 Jan 2011, 21:49 »

Du glemmer helt vores højre fløj. Hans Lindberg og Lasse Svan Hansen er der stor fremtid i, ligesom at Jacob Bagersted står på spring til pladsen som stregspiller. Samtidig står Nikolaj Markussen med sine 211 centimeter klar i kulissen til at foretage sit indtog på landsholdet. Han skifter til Ciudad Real om et eller to år, hvilket er et klart bevis for hans kæmpe potentiale. Så jo, talentmassen er stor på og omkring det danske landshold. Jeg spår en stor fremtid for Danmark på herresiden.

Plus at vi har nogle rigtig gode spillere, som ikke er så kendte endnu. En Rasmus Overby regner jeg også med at se på landsholdet om et par år. Han har sin force i forsvaret og det kan vi godt bruge. En Lasse Mikkelsen fra Kolding har også gjort det rigtig godt det seneste år, sammen med en Rasmus Skram. Allan Damgaard kunne også være et bud, han var trods alt assistkonge sidste sæson. Nicolaj Øris kunne også blive god. Hundstrup regner jeg også med at komme på landsholdet, når Lars C. siger stop.

Ellers ved jeg, at vi har nogle rigtig spændende spillere fra årgang 93/94/95, men det er lidt for tidligt at sige endnu. Dog kan jeg fremhæve Frederik Andersson som, som bare 17-årig er andenmålmand for FIF og Nicolai Pedersen som er på U-19-landsholdet, og scorede fem mål i deres sidste kamp, i en alder af blot 16 år.

For at runde kampen i dag:

Kunne være gået begge veje, men Frankrig styrer det næsten hele vejen igennem, så man kan ikke sige at det er ufortjent. Vi spiller en sindssyg flot kamp og det må vi bare tage hatten af for. At det ikke rækker er bare ærgerligt.

Jeg synes, at det er til grin at begynde at give nogle spillere skylden. Lasse Boesen kommer aldrig rigtig i gang, men falder heller ikke fuldstændig igennem. Den eneste spiller jeg synes der falder igennem angrebsmæssigt, er Rene Toft. Bo Spellerberg er lidt for anonym, men spiller sig op til sidst, og det er sgu flot han tør skyde til sidst, når han skyder så sjældent. At de så begge misser en aflevering er bare udtur.
Mikkel og Landin spiller igen en rigtig flot kamp, og det ser meget lovende ud de kommende år.
Logged

Når du f. eks. bøjer dig fremover, bliver smerten så lidt mindre?

Rullende Øjne Hævet Øjenbryn

Sider: 1 ... 28 29 [30] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010