home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23288
  0 Brugere, 436 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: pedenmedroden
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Herrehåndbold VM 2011
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 ... 30 Udprint
Forfatter Emne: Herrehåndbold VM 2011  (Læst 84255 gange)
Chamberlain15
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Herrehåndbold VM 2011
« Svar #15: 02 Jan 2011, 18:10 »

Er der nogen der skal til Malmö for at se nogle af kampene?

Personligt skal jeg selv derover d. 14. og 17. Smiley

Mig og min far snakker lige nu om at tage over at se nogle af Islands kampe. Smiley
Logged

Tidligere brugernavn: petur

Arsenal og Knattspyrnufélag Akureyrar <3

Har et stort had til især Tottenham.

Arsene Wenger: "I tried to watch the Tottenham match on television in my hotel yesterday, but I fell asleep."

Mikkel 2765
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Herrehåndbold VM 2011
« Svar #16: 02 Jan 2011, 18:11 »

Det har jeg lagt bag mig!!! Tror jeg gik i 4. klasse da det skete og jeg begyndte dælme at tude efter det!  Græder Min værste håndbold oplevelse. Heldigvis har vi fået en målmand som kan finde ud af at lave en redning. Björgvin Gústafsson! <3 Virkelig klasse keeper!

Ej Joker kun håber da vi møder Island i tuneringen det altid sjovt med en Nordisk duel. Grin

Logged

The Gunners - Arsenal FC

FC FmFreaks - Månedens tråd April 2011

Bolden er rund og man spiller 90 minutter - Sepp Herberger.

Chamberlain15
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Herrehåndbold VM 2011
« Svar #17: 02 Jan 2011, 18:13 »

Ej Joker kun håber da vi møder Island i tuneringen det altid sjovt med en Nordisk duel. Grin



Ja og hvis den ender ligesom sidste gang vi mødtes ved en slutrunde så klager jeg ikke!  Hævet Øjenbryn Det var fandme da en klasse kampe! Opstemt
Logged

Tidligere brugernavn: petur

Arsenal og Knattspyrnufélag Akureyrar <3

Har et stort had til især Tottenham.

Arsene Wenger: "I tried to watch the Tottenham match on television in my hotel yesterday, but I fell asleep."

Mikkel 2765
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Herrehåndbold VM 2011
« Svar #18: 02 Jan 2011, 18:14 »

Ja og hvis den ender ligesom sidste gang vi mødtes ved en slutrunde så klager jeg ikke!  Hævet Øjenbryn Det var fandme da en klasse kampe! Opstemt

Det altid god intense kamp og Danmark skal nok vinde den her gang xD

Logged

The Gunners - Arsenal FC

FC FmFreaks - Månedens tråd April 2011

Bolden er rund og man spiller 90 minutter - Sepp Herberger.

Altid FCK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Herrehåndbold VM 2011
« Svar #19: 02 Jan 2011, 18:21 »

Mig og min far snakker lige nu om at tage over at se nogle af Islands kampe. Smiley

Hvor er det de spiller henne?
Logged

Når du f. eks. bøjer dig fremover, bliver smerten så lidt mindre?

Rullende Øjne Hævet Øjenbryn

Chamberlain15
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Herrehåndbold VM 2011
« Svar #20: 02 Jan 2011, 18:24 »

Hvor er det de spiller henne?

Linköping og Norrköping! Smiley

Dog har jeg lige snakket med min far og jeg kommer vist desværre til at følge med på tv. Tror jeg. Har tænkt mig at gøre et sidste forsøg senere til at få ham overtalt! Wink
Logged

Tidligere brugernavn: petur

Arsenal og Knattspyrnufélag Akureyrar <3

Har et stort had til især Tottenham.

Arsene Wenger: "I tried to watch the Tottenham match on television in my hotel yesterday, but I fell asleep."

Badefar
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Herrehåndbold VM 2011
« Svar #21: 02 Jan 2011, 18:25 »

Linköping og Norrköping! Smiley

Dog har jeg lige snakket med min far og jeg kommer vist desværre til at følge med på tv. Tror jeg. Har tænkt mig at gøre et sidste forsøg senere til at få ham overtalt! Wink

Det bliver ihvertfald en lang tur.
Logged

fc-hansen
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Herrehåndbold VM 2011
« Svar #22: 02 Jan 2011, 18:28 »

Frankrig og Kroation er imo gigantiske favoritter, til at nappe titlen i år, det er der ingen tvivl om. De har individualisterne, som kan afgøre en kamp, og de er så gode offensivt, at han skal lave 30 mål som minimum for at få point mod dem, tror jeg. Så har de til lige med to af verdens klart bedste keepere, og specielt Kiels Omeyer, er en keeper, som kan vinde kampe alene, næsten. Balic og Karabatic er de to helt store navne, og de er meget omdrejningspunkter for det offensive, Karabatic egentlig også en fremragende forsvarspiller, men Offensivt, der er det dem som skal afgøre kampene, og hvis de rammer en dårlig dag, så tager folk som Narcisse, Dunjyak(stav), Lazkovic, eller Abalo bare over. Jeg tror at de sætter sig på plads 1 og 2, og så er der ellers åben kamp derfra.

Tror vi har en rigtig god chance for bronze, med nogle super gode offensive kort, og en fyldt Malmö hal, som jo er næsten ligesom hvis vi spillede hjemme, så tror jeg vi kan gå langt, men Frankrig og Kroatien er bare bedre end alle andre, og dem kan Danmark ikke matche tror jeg. Jeg tror på følgende stilling:

1. Frankrig
2. Kroatien
3. Danmark
4. Sverige

Svenskerne, med deres hjemmebane fordel, tager 4. pladsen foran Island tror jeg Wink

Men glæder  mig som et lille barn til at det starter! Opstemt
Logged

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

Chamberlain15
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Herrehåndbold VM 2011
« Svar #23: 02 Jan 2011, 18:41 »

Det bliver ihvertfald en lang tur.

Ja lidt for lang. Sidste overtalningsforsøg mislykkedes og jeg følger med foran fjernsynet i stedet for Wink

Nøøøøøj jeg glæder mig til det går i gang! Smiley
Logged

Tidligere brugernavn: petur

Arsenal og Knattspyrnufélag Akureyrar <3

Har et stort had til især Tottenham.

Arsene Wenger: "I tried to watch the Tottenham match on television in my hotel yesterday, but I fell asleep."

Vinokourov
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Herrehåndbold VM 2011
« Svar #24: 02 Jan 2011, 18:56 »

Gruppe B
Brazil
Island
Japan
Norge
Ungarn
Østrig

Frankrig er selvfølgelig favoritter. Det er de jo til hver slutrunde. Men man kan da håbe de rammer en skandale ligesom deres fodboldlandshold gjorde det. Jeg hader virkelig det franske herrehåndbold landshold. Men af andre mulige vindere er der Island, Danmark, Kroatien, Polen og Tyskland. Jeg mener at de er de eneste som kan true Frankrig.
Forventer du virkelig, at Østrig tager pladsen foran Ungarn i gruppe B? I så fald ville det være noget af en overraskelse.

Derudover glemmer du efter min mening at nævne Spanien og Sverige som favoritter til at vinde mesterskabet. Efter min mening er favoritterne følgende (bedste hold er listet først):
Frankrig
Kroatien
Spanien
Danmark
Tyskland
Sverige
Polen

Hvis to af de ovenstående hold ikke møder hinanden i finalen, ville det være en kæmpe overraskelse for mig. Bliver spændende!
Logged

Den stolte vinder af Tour-konkurrencen

Chamberlain15
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Herrehåndbold VM 2011
« Svar #25: 02 Jan 2011, 20:18 »

Forventer du virkelig, at Østrig tager pladsen foran Ungarn i gruppe B? I så fald ville det være noget af en overraskelse.

Derudover glemmer du efter min mening at nævne Spanien og Sverige som favoritter til at vinde mesterskabet. Efter min mening er favoritterne følgende (bedste hold er listet først):
Frankrig
Kroatien
Spanien
Danmark
Tyskland
Sverige
Polen

Hvis to af de ovenstående hold ikke møder hinanden i finalen, ville det være en kæmpe overraskelse for mig. Bliver spændende!

At du ikke nævner Island som en af favoritterne kan jeg ikke helt tage seriøst. Men fair nok. Delte meninger. Dog er det islandsk hold stærkere end Polen og Sverige. Selvom svenskerne er på hjemmebane så er jeg sikker på at det er et hold som vi nok skal slå. Polen vandt vi over til sidste EM slutrunde. Vi vandt også mod Danmark samt spillede uafgjort imod Kroatien. Jeg ved godt at det måske ikke kan bruges til noget men alligevel. Det kan jeg ikke tage seriøst. Wink Et hold med spillere som Björgvin Gústafsson, Snorri Gudjonhsson, Arnór Atlason, Aron Pálmarsson, Gudjón Valur Sigurdsson, Ólafur Stéfansson og Róbert Gunnarsson skal tages seriøst og også med som en af favoritterne. Nu vil jeg ikke TVINGE dig til at sige "okay Island er også en af favoritterne". Men helt ærligt. Det er et rigtig godt sammenspillet hold. En del af dem spiller på samme klubhold samt har det Islandske hold haft mange af de samme spillere i ca. 8 år.

Jeg har ikke set det ungarske hold i aktion så meget. Men tilgengæld er jeg imponeret over det Østrigske hold. Så det må vi jo vente og så med. Smiley Østrig spillede i hvert fald en flot omgang håndbold ved EM sidste år hvor de var på hjemmebane. Jeg tror på dem.
« Seneste Redigering: 02 Jan 2011, 20:29 af petur » Logged

Tidligere brugernavn: petur

Arsenal og Knattspyrnufélag Akureyrar <3

Har et stort had til især Tottenham.

Arsene Wenger: "I tried to watch the Tottenham match on television in my hotel yesterday, but I fell asleep."

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Herrehåndbold VM 2011
« Svar #26: 02 Jan 2011, 20:26 »

Jeg glæder mig også utrolig meget. Tror selvfølgelig Frankrig vinder det hele, men glæder mig til at følge Tyskland, Spanien Sverige, Island, Polen, Serbien, Kroation og selvfølgelig Danmark. Jeg tror godt vi kan få medaljer. Der er jo mange profiler, og Romero, Balic, Abalo, Karabatic, Omeyer osv er altid en fornøjelse.
Logged

Badefar
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Herrehåndbold VM 2011
« Svar #27: 02 Jan 2011, 20:38 »

Forventer du virkelig, at Østrig tager pladsen foran Ungarn i gruppe B? I så fald ville det være noget af en overraskelse.

Derudover glemmer du efter min mening at nævne Spanien og Sverige som favoritter til at vinde mesterskabet. Efter min mening er favoritterne følgende (bedste hold er listet først):
Frankrig
Kroatien
Spanien
Danmark
Tyskland
Sverige
Polen

Hvis to af de ovenstående hold ikke møder hinanden i finalen, ville det være en kæmpe overraskelse for mig. Bliver spændende!

Ved sku ikke hvor stor en overraskelse det ville være. Hvornår har Ungarn sidst bevist noget? De kvalificerede sig med en samlet ét-målsejr over Slovenien, blev pryglet i deres gruppe ved EM målt op imod et østrigsk hold der havde et flot EM på hjemmebane og senest fik uafgjort mod Tyskland og slog Island i EM-Kvalifikationen.
Logged

Bendtner_23
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Herrehåndbold VM 2011
« Svar #28: 02 Jan 2011, 21:07 »

Tror at  Bahrain eller Japan vinder.
Logged

When I get sad, I stop being sad and be awesome instead

Sulo
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Herrehåndbold VM 2011
« Svar #29: 02 Jan 2011, 21:10 »

Tror at  Bahrain eller Japan vinder.
Det lyder som to sandsynlige bud. (Ironi kan være anvendt.)  Wink
Logged

Sider: 1 [2] 3 4 ... 30 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010