home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23288
  0 Brugere, 475 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: pedenmedroden
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Herrehåndbold VM 2011
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 30 Udprint
Forfatter Emne: Herrehåndbold VM 2011  (Læst 84257 gange)
Chamberlain15
Manager
********

Offline Offline


 
Herrehåndbold VM 2011
« : 02 Jan 2011, 17:34 »

Synes virkelig vi skal have en tråd om dette!

Fra d. 13 januar til den 30. januar spilles der VM i herrehåndbold i Sverige.

Grupperne ser således ud: (hold der er markeret med fed skrift er dem jeg tror går videre fra grupperne)

Gruppe A
Bahrain
Egypten
Frankrig
Spanien
Tunesien
Tyskland

Gruppe B
Brazil
Island
Japan
Norge
Ungarn
Østrig

Gruppe C
Algeriet
Australien
Danmark
Kroatien
Rumænien
Serbien

Gruppe D
Argentina
Chile
Korea
Polen
Slovakiet
Sverige


Frankrig er selvfølgelig favoritter. Det er de jo til hver slutrunde. Men man kan da håbe de rammer en skandale ligesom deres fodboldlandshold gjorde det. Jeg hader virkelig det franske herrehåndbold landshold. Men af andre mulige vindere er der Island, Danmark, Kroatien, Polen og Tyskland. Jeg mener at de er de eneste som kan true Frankrig.

Selvfølgelig håber jeg mest på at Island får medaljer igen i år. Altså vi fik sølv ved OL og bronze ved EM. Jeg tror på guld den her gang. Jeg ser kun Frankrig være et bedre hold end det islandske på nuværende tidspunkt.

Det her er en general snakke tråd om denne fantastiske håndbold begivenhed. Snak løs! Wink
Logged

Tidligere brugernavn: petur

Arsenal og Knattspyrnufélag Akureyrar <3

Har et stort had til især Tottenham.

Arsene Wenger: "I tried to watch the Tottenham match on television in my hotel yesterday, but I fell asleep."

Badefar
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Herrehåndbold VM 2011
« Svar #1: 02 Jan 2011, 17:44 »

Nu skriver du en række mulige vindere, for mig at se er der kun 2. Frankrig og Kroatien. De to hold med de klart bredeste trupper og nok også dem med flest profiler der kan træde i kraft når det gælder. Normalt ville jeg sige Frankrig var favorit men med fraværet af en skadet Narcisse er de alvorligt svækket selvom de har en ung spændende back i Accrambay. Derfor tror jeg mere på Kroatien men det er ufatteligt svært at sige og lur mig om det ikke bliver disse 2 hold i finalen.
Logged

Sulo
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Herrehåndbold VM 2011
« Svar #2: 02 Jan 2011, 17:44 »

Jeg håber og tror på dansk succes i år. Det kan godt være, at Lars Jørgensen, Jesper Jensen og Kasper Hvidt ikke er med i danske VM-trup, men når man har Niklas Landin, Kasper Nielsen og Thomas Mogensen til at kompensere for de tab, kan det ikke gå helt galt. Jeg har i år også stor fidus til at kæmperne fra Serbien kommer langt, mens jeg håber, at Frankrig ikke dominerer så stygt, som de har gjort de seneste år.

Det sjove ved VM er, at forskellen på de forskellige landshold er så stor, at storsejrene næsten ikke kan udeblive. Men samtidig tror jeg, at der sniger sig et par overraskelser ind blandt kampene. Et hold som Tunesien eller Egypten plejer enkelte gange at kunne levere det ekstraordinære i deres spil, og på den måde hjemtage en overraskende sejr.

Til sidst vil jeg krydse fingre for at Danmark hjemtager deres første VM-guldmedalje nogensinde, og at Ulrik Wilbek får sammensat det rigtige hold til at fuldføre denne bedrift.

We are red, we are white, we are Danish Dynamite!
Logged

weareBIF
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Herrehåndbold VM 2011
« Svar #3: 02 Jan 2011, 17:45 »

Jeg tror Frankrig slår Danmark i Finalen og Kroatien slår Island i kampen om 3-4 plads.
Logged

Chamberlain15
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Herrehåndbold VM 2011
« Svar #4: 02 Jan 2011, 17:48 »

Nu skriver du en række mulige vindere, for mig at se er der kun 2. Frankrig og Kroatien. De to hold med de klart bredeste trupper og nok også dem med flest profiler der kan træde i kraft når det gælder. Normalt ville jeg sige Frankrig var favorit men med fraværet af en skadet Narcisse er de alvorligt svækket selvom de har en ung spændende back i Accrambay. Derfor tror jeg mere på Kroatien men det er ufatteligt svært at sige og lur mig om det ikke bliver disse 2 hold i finalen.

Jeg håber inderligt meget at det ikke bliver Kroatien - Frankrig i finalen. Sådan er det jo altid. Det er tid til forandringer. Jeg tror sagtens Island kan slå Kroatien. Vi spillede da lige med dem til EM. Men Frankrig er bare et stykke bedre end alle de andre. Så det er jo næsten kun en skandale der kan stoppe dem.
Logged

Tidligere brugernavn: petur

Arsenal og Knattspyrnufélag Akureyrar <3

Har et stort had til især Tottenham.

Arsene Wenger: "I tried to watch the Tottenham match on television in my hotel yesterday, but I fell asleep."

Sulo
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Herrehåndbold VM 2011
« Svar #5: 02 Jan 2011, 17:49 »

Nu skriver du en række mulige vindere, for mig at se er der kun 2. Frankrig og Kroatien. De to hold med de klart bredeste trupper og nok også dem med flest profiler der kan træde i kraft når det gælder. Normalt ville jeg sige Frankrig var favorit men med fraværet af en skadet Narcisse er de alvorligt svækket selvom de har en ung spændende back i Accrambay. Derfor tror jeg mere på Kroatien men det er ufatteligt svært at sige og lur mig om det ikke bliver disse 2 hold i finalen.
Kroatien har virket svækkede de seneste år, og en mand som Ivano Balic kan jo holde til evig tid. Deres stregspiller, Igor Vori, har også lidt en formnedgang. Jeg anser Frankrig som storfavorit med Omeyer i målet, Karabatic og Abalo i marken som de bærende kræfter.
Logged

Badefar
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Herrehåndbold VM 2011
« Svar #6: 02 Jan 2011, 17:56 »

Kroatien har virket svækkede de seneste år, og en mand som Ivano Balic kan jo holde til evig tid. Deres stregspiller, Igor Vori, har også lidt en formnedgang. Jeg anser Frankrig som storfavorit med Omeyer i målet, Karabatic og Abalo i marken som de bærende kræfter.

Kan godt være at Kroatien har virket svækket men det gode ved deres landshold at så snart der er en der ser slidt ud, så står en ny og næsten ligeså god klar. Nu nævner du selv Balic men hvem har Kroatien hvis han er træt eller ikke slår til. Ja, så har de Duvnjak. Jeg tror gerne at alle landstrænere ville have Duvnjak som starter på deres hold hvis de fik tilbudet måske lige med undtagelse af Frankrig. Det var bare lige et eksempel men også et godt eksempel på hvor bredt det her kroatiske hold er og en af hovedårsagerne til at jeg ser dem gå hele vejen i år.
Logged

Chamberlain15
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Herrehåndbold VM 2011
« Svar #7: 02 Jan 2011, 17:57 »

Kroatien har virket svækkede de seneste år, og en mand som Ivano Balic kan jo holde til evig tid. Deres stregspiller, Igor Vori, har også lidt en formnedgang. Jeg anser Frankrig som storfavorit med Omeyer i målet, Karabatic og Abalo i marken som de bærende kræfter.

Især Omeyer og Karabatic kan man nærmest ikke andet end at hade når man spiller imod dem. Altså når ens land spiller imod dem. Dog hader jeg Karabatic generalt. Men Omeyer er sku klasse. Ham kan jeg ikke hade. Karabatic er selvfølgelig også klasse men gud hvor jeg dog ikke bryder mig om ham! Smiley
Logged

Tidligere brugernavn: petur

Arsenal og Knattspyrnufélag Akureyrar <3

Har et stort had til især Tottenham.

Arsene Wenger: "I tried to watch the Tottenham match on television in my hotel yesterday, but I fell asleep."

Badefar
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Herrehåndbold VM 2011
« Svar #8: 02 Jan 2011, 18:00 »

Jeg håber inderligt meget at det ikke bliver Kroatien - Frankrig i finalen. Sådan er det jo altid. Det er tid til forandringer. Jeg tror sagtens Island kan slå Kroatien. Vi spillede da lige med dem til EM. Men Frankrig er bare et stykke bedre end alle de andre. Så det er jo næsten kun en skandale der kan stoppe dem.

Det vil inderligt også ærgrer mig med disse hold i finalen igen men som realist tror jeg desværre de bliver disse. Håber på et brag af en finale mellem Danmark og Island men tror mere vi er ovre i noget bronzekamp hvis vi skal se disse lande krydse klinger.
Logged

Mikkel 2765
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Herrehåndbold VM 2011
« Svar #9: 02 Jan 2011, 18:01 »

Nu så jeg ikke lige om Polen var med, men det plejer de som regel at være.

Jeg tror Polen og Frankrig er dem, som kommer i finalen, hvis der bliver muligt på et tidspunkt i tuneringen. Jeg vil sige Danmark er en outsider til titlen fordi vi har et godt hold, men vi mangler som så mange andre gange lige det sidste for at vinde. Det bliver også sjovt at følge værterne Sverige, som sikkert også når langt pga. den hjemmebane, som de har via værtskabet.

Smiley

Logged

The Gunners - Arsenal FC

FC FmFreaks - Månedens tråd April 2011

Bolden er rund og man spiller 90 minutter - Sepp Herberger.

Altid FCK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Herrehåndbold VM 2011
« Svar #10: 02 Jan 2011, 18:02 »

Er der nogen der skal til Malmö for at se nogle af kampene?

Personligt skal jeg selv derover d. 14. og 17. Smiley
Logged

Når du f. eks. bøjer dig fremover, bliver smerten så lidt mindre?

Rullende Øjne Hævet Øjenbryn

Chamberlain15
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Herrehåndbold VM 2011
« Svar #11: 02 Jan 2011, 18:03 »

Det vil inderligt også ærgrer mig med disse hold i finalen igen men som realist tror jeg desværre de bliver disse. Håber på et brag af en finale mellem Danmark og Island men tror mere vi er ovre i noget bronzekamp hvis vi skal se disse lande krydse klinger.

Jeg er så tilgengæld optimist så derfor tror jeg på at Island kan gå hele vejen. Jeg er i hvert fald sikker på at hvis vi møder Danmark ender den uafgjort til at starte med (ligesom altid) og så slår vi jer i forlænget spilletid! Wink
Logged

Tidligere brugernavn: petur

Arsenal og Knattspyrnufélag Akureyrar <3

Har et stort had til især Tottenham.

Arsene Wenger: "I tried to watch the Tottenham match on television in my hotel yesterday, but I fell asleep."

Sulo
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Herrehåndbold VM 2011
« Svar #12: 02 Jan 2011, 18:04 »

Især Omeyer og Karabatic kan man nærmest ikke andet end at hade når man spiller imod dem. Altså når ens land spiller imod dem. Dog hader jeg Karabatic generalt. Men Omeyer er sku klasse. Ham kan jeg ikke hade. Karabatic er selvfølgelig også klasse men gud hvor jeg dog ikke bryder mig om ham! Smiley
Det er da klart, at man hader modstanderholdets spillere. Men når de virkelig folder sig ud, kan man ikke andet end at beundre dem. En mand som Luc Abalo har jo et skudarsenal som ingen anden. Skrubolde fra helt vanvittige vinkler, skud fra backen, hopskud, underhåndsskud. Liggende formår han også tit at få bolden i mål. Manden besidder alle de evner, der betegner en fantastisk håndboldspiller.
Logged

Mikkel 2765
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Herrehåndbold VM 2011
« Svar #13: 02 Jan 2011, 18:04 »

Petur kan du huske Lars Møller Madsen

Logged

The Gunners - Arsenal FC

FC FmFreaks - Månedens tråd April 2011

Bolden er rund og man spiller 90 minutter - Sepp Herberger.

Chamberlain15
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Herrehåndbold VM 2011
« Svar #14: 02 Jan 2011, 18:09 »

Petur kan du huske Lars Møller Madsen



Det har jeg lagt bag mig!!! Tror jeg gik i 4. klasse da det skete og jeg begyndte dælme at tude efter det!  Græder Min værste håndbold oplevelse. Heldigvis har vi fået en målmand som kan finde ud af at lave en redning. Björgvin Gústafsson! <3 Virkelig klasse keeper!
Logged

Tidligere brugernavn: petur

Arsenal og Knattspyrnufélag Akureyrar <3

Har et stort had til især Tottenham.

Arsene Wenger: "I tried to watch the Tottenham match on television in my hotel yesterday, but I fell asleep."

Sider: [1] 2 3 ... 30 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010