home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23340
  0 Brugere, 500 Gæster Online.

Indlæg: 1132852 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: Kylie123
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  *381* Warrenpoint Town F.C - mod nye mål
0 Brugere og 8 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 50 51 [52] 53 54 ... 79 Udprint
Forfatter Emne: *381* Warrenpoint Town F.C - mod nye mål  (Læst 421830 gange)
asj89
Gæst
 
Sv: *234* Warrenpoint Town F.C - tæt på toppen
« Svar #765: 27 Jun 2011, 22:27 »

jeg vil ihf altid følge med i dine blogs
+1
Logged

PEAST
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: *234* Warrenpoint Town F.C - tæt på toppen
« Svar #766: 27 Jun 2011, 22:33 »

Logged

PSN: PEAST 

JA!!! Jeg har ADHD og jeg er stolt af det!!!

asj89
Gæst
 
Sv: *234* Warrenpoint Town F.C - tæt på toppen
« Svar #767: 27 Jun 2011, 22:34 »

hvorfor kun +1???  Thumbs Up Opstemt
Ehm, det betyder at jeg mener det samme? Altså +1 der har den samme mening? Smiley

Ellers er jeg så dum at jeg misforstår dit "spørgsmål"? Grin
Logged

Damse1994
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: *234* Warrenpoint Town F.C - tæt på toppen
« Svar #768: 27 Jun 2011, 23:01 »

Super fed blog. og tillykke med sejren! Opstemt

Siden du selv kan finansierer dit nye stadion kunne jeg godt tænke mig at vide lidt om din økonomi, din balance om du har overskud hver måned og sådanne nogle ting.

KIU Opstemt
Logged

Bovski
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: *234* Warrenpoint Town F.C - tæt på toppen
« Svar #769: 27 Jun 2011, 23:07 »

Fantastisk resultat må man sige... har ikke været herinde i mange måneder men fik da ihvertfald lige læst op på bloggen og de 2 champions league finaler og især den sidste der blev til en sejr er fremragende præstationer... glæder mig til at se bloggen fortsætte...

Og tillykke med det nye stadion...
Logged

lassenedergaard
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: *234* Warrenpoint Town F.C - tæt på toppen
« Svar #770: 27 Jun 2011, 23:26 »

tillykke med det! Opstemt
Logged

West Ham!
no. 16 Mark Noble <3

PEAST
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: *234* Warrenpoint Town F.C - tæt på toppen
« Svar #771: 28 Jun 2011, 10:00 »

Ehm, det betyder at jeg mener det samme? Altså +1 der har den samme mening? Smiley

Ellers er jeg så dum at jeg misforstår dit "spørgsmål"? Grin

Nej hehe vidste godt hvad du mente med +1 men ville da mene at mit indlæg fortjener mindst +100
 Wink
Logged

PSN: PEAST 

JA!!! Jeg har ADHD og jeg er stolt af det!!!

HRz
Gæst
 
Sv: *234* Warrenpoint Town F.C - tæt på toppen
« Svar #772: 28 Jun 2011, 11:29 »

Håber helt seriøst du laver en i den danske engang Wink

Danmarkserien/2 Division Wink
Logged

asj89
Gæst
 
Sv: *234* Warrenpoint Town F.C - tæt på toppen
« Svar #773: 28 Jun 2011, 14:57 »

Håber helt seriøst du laver en i den danske engang Wink

Danmarkserien/2 Division Wink
Præcis. Ville være fedt! Smiley
Logged

Nickmik
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: *235* Warrenpoint Town F.C - tæt på toppen
« Svar #774: 29 Jun 2011, 15:45 »



POKALFINALER 2057

Efter sejren i Champions League skal jeg lige op på hesten igen, men nu er jeg klar til yderligere omkring Warrenpoint Town.

MID ULSTER POKALTURNERING


WARRENPOINT TOWN – PORTADOWN 4-0

Årets første pokalfinale var i den ”lille” pokalturnering, hvor årets modstander var Portadown fra den Nordirske Liga Premier Division. Der var vist ingen tvivl om, at vi igen var store favoritter, og at vi gøre alt for at leve op til favoritværdigheden.

Toninho lagde ud med 1-0 målet, da han i straffesparksfeltet blev spillet fri af Caca fra højre side. Mellem venner og fjender kunne Toninho sparke bolden i mål. I det 20. minut var den gal igen for Portadown, da Reed satte et kontraangreb i gang og spillede bolden op til Jedrzejczyk, som med sin speed kunne løbe sig fri og banke bolden ind i det korte hjørne.

Kort efter pausen blev det også til 3-0, da Jedrzejczyk tacklede bolden fra Portadowns bageste mand, hvorefter han helt fri kunne løb ned målmanden og banke bolden op i det fjerneste hjørne. Et flot mål. Afslutningsvis var det venstre backen Leandro, som var fulgt med frem, og han kunne fra en fri position i straffesparksfeltet sparke bolden forbi Portadowns målmand i de døende minutter.

Vi havde vundet årets første pokal uden at gøre det store væsen af os, men tilfredsstillende med en sikker sejr.

NORDIRSKE LIGACUP


WARRENPOINT TOWN – GLEBE 6-0

Kun tre dage efter årets første pokalfinale var vi klar til den næste, og finalens modstander var Glebe fra den Nordirske Liga 2. division. Glebe skulle spille langt over evne for at have den mindste chance i kampen, og der var vist ikke mange, som troede på deres chancer i kampen.

Vores to angribere blev kampens helt store spillere, og de fik virkeligt vist deres målfarlighed. Det kneb for Glebe at vise deres målfarlighed, idet de ikke havde et eneste skud på mål. Jedrzejczyk lagde ud med at score kampens første mål i det 7. minut, hvor han på klassisk vis blev spillet fri på en lang bold, hvor han løb fra modstanderen og scorede på et fladt skud under målmanden. I det 23. minut sparkede Glebes målmand et målspark over midterlinjen, men bolden blev nikket retur, og her viste Caca sin hurtighed, afdriblede målmanden og scorede. Næste mål var Jedrzejczyks, da han fra samme position, som ved 1-0 målet scorede til 3-0.

Jedrzejczyk slog til igen i det 57. minut, da han på et langskud bankede bolden ind bag ved Glebes målmand. I det 73. minut var det igen Jedrzejczyk, som efter flere flotte pasninger fra The Points side kunne afslutte med et skud fra kanten af straffesparksfeltet . Umiddelbart inden dommeren fløjtede kampen af, var det Caca, som på Leandros aflevering fra venstre side, steg højest til vejrs og scorede til kampens slutresultat.

Glebe kunne ikke give os nogen modstand, og vi løb af sted med en sikker sejr. Årets anden pokal var hjemme.

NORDIRSKE POKALTURNERING


WARRENPOINT TOWN – LINFIELD 6-1

Så var vi klar til årets tredje pokalfinale, og denne gang var det Linfield, som var vores modstander, og tilskuerne håbede, at de kunne give os bedre modstand, end ved vores tidligere pokalfinaler i år.

Linfield var godt med fra kampens start, men de manglede skarpheden ved afslutningerne. Vi fik den bedste start på kampen, idet vi scorede allerede i det 2. minut, da Caca spillede bolden videre til Jedrzejczyk, og han skal ikke have meget plads, så vi var foran med 1-0. Linfield kom dog stærk igen i det 9. minut, da de scorede til 1-1 efter et frispark. Vi ville dog ikke lade os nøjes med et mål, så i det 32. minut løb Caca langs med højre side af banen, hvorefter han lagde bolden ind i målfeltet, hvor Jedrzejczyk selvfølgelig dukkede op og scorede til 2-1. McCulloch blandede sig kortvarigt i målscoringen kort før pausen, og så kunne vi gå til pauseføring på 3-1.

I det 62. minut fik Linfields målmand ikke sparket bolden langt nok væk, hvorefter bolden blev nikket frem til en helt fri Caca, som ikke kunne undgå at score. Flot opspil fra vores målmand gennem hele banen sluttede for fødderne af Jedrzejczyk, som stærkt presset kunne score til 5-1. Ydmygelsen blev total i det 80. minut, hvor Jedrzejczyk scorede sit 4. mål i kampen på et flot gennemspillet angreb.

Årets tredje pokal var hjemme, og vi havde udspillet Linfield.

ALL-IRELAND CUP


WARRENPOINT TOWN – LINFIELD 5-1

Så var det tid til All-Ireland Cup finalen, og igen var det Linfield, som skulle have bank. Det blev dog ikke til tenniscifre, men alligevel. Linfield fik dog en kanonstart på kampen, da de scorede på hovedstød i det 2. minut efter hjørnespark. Vi kom godt tilbage i kampen i det 9. minut, hvor Zurro, først på hovedet for derefter at sparke bolden ind, bragte os på 1-1. I det 13. minut bragte vi os også foran, da et frispark fra venstre side af banen blev headet i mål af centerforsvarer Buiu. Det blev ikke til flere mål i første halvleg, så vi kunne gå til pause med en 2-1 føring.

I det 52. minut modtog Jedrzejczyk bolden omkring midterlinjen, hvorefter han satte fart på med to modstandere halsende efter sig, og han afsluttede med at score på et velplaceret spark i det korte hjørne. Det blev også Jedrzejczyk, som scorede kampens næste, da han tæt på mål styrede Alexander aflevering i mål. Douglas afsluttede målscoringen i det 89. minut, således at vi kunne forlade banen med 5-1.

Ikke overraskende havde vi igen vundet alle fire pokalturneringer, og det var selvfølgelig en tilfreds manager, som kunne se tilbage på en stor sæson.
Logged

Warrenpoint Town - månedens blog dec 2010, marts 2011, maj 2011, juli 2011, oktober 2011. Årets blog 2011.

asj89
Gæst
 
Sv: *235* Warrenpoint Town F.C - tæt på toppen
« Svar #775: 29 Jun 2011, 15:49 »

Hvad er dit mål nu? Det kan jo ikke blive bedre? Smiley
Logged

HRz
Gæst
 
Sv: *235* Warrenpoint Town F.C - tæt på toppen
« Svar #776: 29 Jun 2011, 15:55 »

Den her blog er bare for najs!
Logged

Nickmik
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: *235* Warrenpoint Town F.C - tæt på toppen
« Svar #777: 29 Jun 2011, 16:02 »

Hvad er dit mål nu? Det kan jo ikke blive bedre? Smiley

Ja, det er jo et godt spørgsmål. Vil gerne have et rigtigt stort stadion, vil gerne være nr. 1 på ranglisten og vil gerne være den rigeste klub, men her er der langt igen. Nu kan jeg jo starte med at gøre det godt i Europa igen, og så må vi se. Smiley
Logged

Warrenpoint Town - månedens blog dec 2010, marts 2011, maj 2011, juli 2011, oktober 2011. Årets blog 2011.

Damse1994
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: *234* Warrenpoint Town F.C - tæt på toppen
« Svar #778: 29 Jun 2011, 19:10 »

Super fed blog. og tillykke med sejren! Opstemt

Siden du selv kan finansierer dit nye stadion kunne jeg godt tænke mig at vide lidt om din økonomi, din balance om du har overskud hver måned og sådanne nogle ting?


KIU Opstemt

Logged

Nickmik
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: *234* Warrenpoint Town F.C - tæt på toppen
« Svar #779: 29 Jun 2011, 22:21 »



Økonomien er meget afhængig af køb og salg af spillere, da det er vores største indtægt og udgift. Sponsorpengene er meget små, og det er begrænset, hvad vi kan hive ind i stadionindtægter. Vi er selvfølgelig også afhængige af at komme langt i diverse turnering, hvor pengene er størst i Champions League og i All- Ireland Cup.

I 2056 - 2057 gav Champions League eventyret samt diversespillersalg et rigtigt pænt overskud, men mange af disse penge er ved at blive brugt til nye spillerindkøb. Det er svært at sige, om der er underskud eller overskud fra måned til måned, da disse penge afhænger af resten af året. Men har flere sæsoner i træk haft pæne overskud, som også har gjort at bestyrelsen har besluttet at bygge et nyt stadion.
Logged

Warrenpoint Town - månedens blog dec 2010, marts 2011, maj 2011, juli 2011, oktober 2011. Årets blog 2011.

Sider: 1 ... 50 51 [52] 53 54 ... 79 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010