home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 13:58:04 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23338
  0 Brugere, 401 Gæster Online.

Indlæg: 1132852 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: alliewillson
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  *381* Warrenpoint Town F.C - mod nye mål
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 51 52 [53] 54 55 ... 79 Udprint
Forfatter Emne: *381* Warrenpoint Town F.C - mod nye mål  (Læst 421107 gange)
Nickmik
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: *236* Warrenpoint Town F.C - tæt på toppen
« Svar #780: 30 Jun 2011, 10:05 »



SÆSONEN 2056 - 2057

Efter at have vundet Champions League trofæet er det selvfølgelig svært at være helt på toppen, når der skal skrives om endnu et mesterskab i ligaen. Men det blev igen til et mesterskab, som blev sikret med 7 runder igen af ligaen. Linfield var denne gang 32 point efter som nr. 2, mens Bangor på 3. pladsen var hele 51 point efter, hvilket svarer til 17 sejre á 3 point. Det blev til 36 sejre og 2 uafgjort kampe, men der blev scoret rigtigt mange mål, og lidt fantastisk slog vi rekorden fra sidste år med 2 mål, således at rekorden nu lyder på 175 mål for 38 kampe i ligaen. Største sejr i ligaen blev på 9-1, men vi havde også flere 8-0 sejre, hvilket selvfølgelig er med til de mange mål.

Vi havde i løbet af sæsonen fundet en grundstamme til holdet, og det var med til at gøre holdet suverænt i ligaen.

Dungannon måtte lide den tort at rykke ud fra ligaen.

RANGERINGER 2057

Nordirland ligger stadigvæk på 10. pladsen blandt de bedste lande i Europa, hvilket er lige efter Holland. Vores liga den Nordirske Liga Premier Division er rykket en enkelt plads op, således at vi ligger lige efter den hollandske Eredivisie. Vores Champions League trofæ gjorde, at vi rykkede to pladser frem blandt de bedste i Europa, således at vi nu ligger nr. 7 og lige efter Barcelona. Det blev også til en forbedring blandt de rigeste klubber i verden, idet vi rykkede fra 17. til 15. pladsen, og vi er således 1,85 mia. kr. værd.

KÅRINGER

Jedrzejczyk tog sig igen af rigtigt mange priser, da de skulle uddeles efter sæsonen 2056-2057. Han blev kåret som Årets Spiller i The Point, ligesom han blev kåret som topscorer i ligaen ved at score 46 mål. Caca blev her nr. 2 med 42 mål. De 46 mål gjorde også, at Jedrzejczyk blev kåret som den mest målfarlige angriber ”Gyldne Støvle i Europa”.

For første gang i The Points historie blev en spiller udtaget til Årets Verdenshold, idet Jedrzejczyk var en af angriberne på holdet, mens Caca blev udtaget som udskifter. Caca modtog den Gyldne Støvle i Champions League ved at score 11 mål, mens Jedrzejczyk scorede de næstbedste mål i turneringen.

I ligaen blev Da Silva kåret som den bedste spiller, mens Zurro blev nr. 2. Rodrigo blev kåret som den bedste unge spiller, mens Marcao blev nr. 2.

For en gangs skyld løb jeg ikke med prisen som Årets Manager, idet jeg kun blev nr. 2. Det var Linfields manager, som fik denne pris.

FACTS OG REKORDER

Der blev sat ny tilskuerrekord på The Burren med 25.529 tilskuere. Desuden satte Caca ny rekord for assists i løbet af en sæson, således at rekorden nu lyder på 40 assists.

Det var også sæsonen, hvor vi passerede 400 kampe i ligaen uden nederlag, hvilket må siges at være fuldstændigt urealistisk i den virkelige verden, men i FM2011 i den Nordirske Liga Premier Division er det realistisk. Der skal stadigvæk rigtigt meget til, førend et nordirsk hold kan slå os, men det skal nok komme en dag. Mit umiddelbare bud er, at det kun kan komme på udebane, idet vi aldrig taber på hjemmebane. Vi tabte sidst på hjemmebane den 20. oktober 2054, hvor det blev til et 0-1 nederlag til Real Madrid. Vi har desuden spillet over 100 i ligaen, hvor vi har scoret i hver eneste kamp.

Det gik tilbage for vores liga, idet Ards, Glentoran og Larne måtte gå tilbage til halvtidsprofessiona lisme, men det er forhåbentlig blot et spørgsmål, førend de bliver fuldtids igen.

FREM MOD DEN NYE SÆSON

Jeg har købt rigtig mange spillere ind til den nye sæson, og således er der indtil videre kommet 22 nye spillere til The Point for en pris af 790 mio. kr. Det er selvfølgelig rigtigt mange penge, og måske har jeg brugt lige lovligt mange penge, men mine talentspejdere blev bare ved med at finde store talenter til klubben, så det var bare at slå til. Problemet med så mange nye spillere er bare at harmonien i klubben kan blive slået lidt i stykker – også når nogle af spillerne skal spilles ind på førsteholdet. På den anden side har vi solgt 9 spillere videre til andre klubber 295 mio. kr., så der er lidt kompensation her.

Vi skal selvfølgelig gøre det godt i Champions League igen, men jeg forventer ikke, at vi går hen og vinder igen. Jeg vil være tilfreds med en kvartfinale, og så må vi se, hvad der sker efterfølgende. Jeg behøver nok ikke at nævne det, men mesterskabet og de hjemlige pokaler skal selvfølgelig hjem til The Point.
Logged

Warrenpoint Town - månedens blog dec 2010, marts 2011, maj 2011, juli 2011, oktober 2011. Årets blog 2011.

Nickmik
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: *237* Warrenpoint Town F.C - tæt på toppen
« Svar #781: 30 Jun 2011, 21:08 »



SUPER CUP


WARRENPOINT TOWN – SEVILLA 3-2

For første gang i klubbens historie skulle vi som vindere af Champions League spille i Super Cup, og modstanderen var Sevilla, som havde vundet Euro Cup. Kampens skulle som sædvanligt spilles på Stade Louis II i Monaco, hvor 18.524 tilskuere havde fundet vej til stadion.


STADE LOUIS II


Sevilla er et af de hold, som vi har haft det sværest imod, og i Champions League er det blev til 2 sejre, 3 uafgjorte og 9 nederlag. Vi mødte sidst Sevilla 2056 i to uforglemmelige kvartfinalekampe, hvor begge kampe blev 4-3 til hjemmeholdet, men Sevilla trak det længste strå, da de vandt i den efterfølgende straffesparkskonkur rence.

Det blev til en lige kamp, hvor Sevilla havde en overvægt i spil og chancer kampen igennem, men det var The Point, som scorede kampens første mål i det 25. minut, idet vores højre fløj for dagen Reed blev spillet fri i straffesparksfeltet, hvorefter hans venstre fod ikke svigtede. Reed er oprindelig venstre kantspiller, men han er blevet optrænet til højre fløj, hvor han kan gøre det ligeså godt. Kort før pausen løb Sevillas målfarlige angriber Palaco sig fri i højre side, og alene med målmanden ramte han stolpe, hvorefter bolden ramte vores målmand i ryggen, og på vej ind i mål var vores nyindkøbte forsvarer brasilianeren Silva, så uheldig at sparke bolden i mål. Et dårligt tidspunkt for The Point, at Sevilla scorer, men vi måtte tilbage på sporet i anden halvleg.


SILVA


Det kom vi også i det 56. minut, hvor Caca spillede en flot indenom aflevering til Reed, som kunne løbe i hullet og score sit andet mål. I det 66. minut fik vi et frispark i venstre side af banen, som Jedrzejczyk tog sig af. Han lagde bolden ind i målfeltet, hvor et andet nyindkøb Onur Akman headede bolden på overliggeren, hvorefter røg ned på Sevillas målmand og videre i mål. Vi var sensationelt foran med 3-1 og havde en rigtig god chance for at vinde trofæet. Sevilla fik et trøstmål i de døende minutter, hvor vi blev ramt af et kontraangreb.


ONUR AKMAN


I vores første Super Cup finale havde vi vundet kampen, og derved kunne vi tage pokalen med hjem til Warrenpoint Town.

SÆSONSTART I LIGAEN

Selvom vi har spillet 11 kampe, hvoraf 10 er blevet vundet og 1 uafgjort, så har vi ikke virket så dominerende, som vi plejer. Det kan formentlig skyldes alle nyindkøbene, som lige skal finde sig til rette i truppen. Det virker dog som om, at de sidste 4-5 kampe er vi begyndt at komme langt bedre med, og målene er også begyndt at flyde i en lind strøm. Nu skal jeg bare lige se, hvilke spillere det bedst kan betale sig at lade få spilletid – hvilke spillere der er størst udviklingsmulighede r ved.
« Seneste Redigering: 30 Jun 2011, 21:12 af Nickmik » Logged

Warrenpoint Town - månedens blog dec 2010, marts 2011, maj 2011, juli 2011, oktober 2011. Årets blog 2011.

PEAST
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: *237* Warrenpoint Town F.C - tæt på toppen
« Svar #782: 30 Jun 2011, 21:50 »

Nice nok hehe hvornår er det så at du skal til at spille klub- vm?
Logged

PSN: PEAST 

JA!!! Jeg har ADHD og jeg er stolt af det!!!

Nickmik
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: *237* Warrenpoint Town F.C - tæt på toppen
« Svar #783: 30 Jun 2011, 22:18 »

Nice nok hehe hvornår er det så at du skal til at spille klub- vm?

Klub WM ligger altid i december måned kort før jul
Logged

Warrenpoint Town - månedens blog dec 2010, marts 2011, maj 2011, juli 2011, oktober 2011. Årets blog 2011.

Nickmik
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: *238* Warrenpoint Town F.C - tæt på toppen
« Svar #784: 01 Jul 2011, 12:47 »



CHAMPIONS LEAGUE 2057-2058


LODTRÆKNING TIL CHAMPIONS LEAGUE 2057-2058

Vi var selvfølgelig placeret i første seedningslag, så vi kunne blot se til, når gruppens andre hold blev trukket ud. Fra andet seedningslag blev det tyske Werder Bremen, som blev vores første modstander. Werder Bremen var rangeret som nr. 15 i Europa, og vi havde tidligere mødt dem i to knock out kampe i Euro Cup for 22 år siden, hvor vi havde slået dem ud. Jeg 37havde ingen anelse om deres styrke, men de kunne ikke ligge nr. 15 uden at have en vis styrke. Vi skulle i hvert fald vinde på hjemmebane.

Fra tredje seedningslag blev det russiske Rubin Kazan (Europas nr. 35), som blev vores anden modstander i gruppespillet. Rubin var et af de hold, som vi havde rimeligt check på, da vi havde mødt dem 6 gange i europæisk sammenhæng, hvor det var blevet til 4 sejre og 2 nederlag. Vi skulle gerne have 6 point i vores to indbyrdes kampe.

Fra fjerde seedningslag blev det belgiske Club Brügge (Europas nr. 137). Vi havde ikke tidligere mødt Brügge, men det var min klare overbevisning, at vi skulle vinde begge kampe.

DE ANDRE NORDIRSKE HOLD I EUROPA

Det skulle vise sig, at det blev en historisk sæson for den Nordirske Liga Premier Division, da vi havde to hold, som havde kvalificeret sig direkte til Champions League gruppespillet. Vi var som mestre direkte kvalificeret, hvilket Linfield, som nr. 2, også var. Linfield fik dog en masse smæk, men dog også en masse europæisk erfaring på højeste plan. Det blev til følgende resultater: Atlético Madrid 0-3 (u) og 0-1 (h), Benfica 2-3 (h) og 1-3 (u), Arsenal 0-3 (h) og 1-5 (u).

Bangor skulle som bronzemedaljevinder spille med i 3. kval runde i Champions League. Her mødte de portugisiske Porto, og det blev til to klare nederlag på 0-4 (ude) og 2-4 (hjemme). Herefter skulle de spille i 4. kval runde til Euro Cup, hvor de igen mødte en god modstander, og det blev til igen til to nederlag 2 x 1-3.

Lurgan Celtic fik også chancer i Europa, hvor de i 4. kval runde til Euro Cup mødte franske Bordeaux. Det blev til 0-3 ude samt et 0-0 resultat på hjemme, hvilket er et glimrende resultat, selvom det ikke blev til yderligere spil i Europa.

Glenavon skulle også spille i Euro Cuppen, hvor de startede i 3. kval runde mod Inter Baku fra Aserbajdsjan. Det blev til 3-1 ude og 3-0 hjemme, men de skulle meget gerne kunne slå et hold fra Aserbajdsjan. 4. kval runde blev dog stopklodsen, idet de mødte portugisiske Sporting, hvor det blev til to klare nederlag 0-5 ude og 0-2 hjemme.

Ligaen havde endnu et hold med i Europa, og det var Portadown, som startede deres eventyr i 2. kval runde i Euro Cup, hvor de blev 1-1 hjemme og 3-0 ude mod Lokomotiv fra Bulgarien. Serbiske OFK Beograd stod for skud i 3. kval runde, og det blev overraskende til to sejre på 1-0 hjemme og 2-1 ude. I 4. kval runde røg et nordirsk hold igen ud til et portugisisk, da Portadown desværre måtte se sig slået samlet med 0-1 (0-0 hjemme og 0-1 ude). Et glimrende resultat for Portadown.

Helt ned til 6. pladsen i ligaen var ude og spille europæisk, hvilket må siges at være mere end tilfredsstillende for en lille liga som vores. Desuden var der flere af holdene, som præsterede godt med nogle gode resultater.
Logged

Warrenpoint Town - månedens blog dec 2010, marts 2011, maj 2011, juli 2011, oktober 2011. Årets blog 2011.

Nickmik
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: *239* Warrenpoint Town F.C - tæt på toppen
« Svar #785: 02 Jul 2011, 15:34 »



CHAMPIONS LEAGUE 2057-2058


WERDER BREMEN – WARRENPOINT TOWN 0-3

Årets første store styrkeprøve i Champions League stod mod Werder Bremen på udebane på Weserstadion i Bremen foran 32.093 tilskuere. Jeg ville være tilfreds, hvis vi kunne tage et uafgjort resultat med hjem til Warrenpoint Town.

Werder Bremen var dog bare lige en tand bedre, end jeg regnede med, men hvad de havde i spil og chancer, manglede de i mål. I det 43. minut tog vores nye venstre fløj med det besværlige navn Garrinchinha turen op langs med venstre kant, hvorefter han kort før baglinjen spillede bolden ind i målfeltet, hvor Caca selvfølgelig dukkede op og scorede til 1-0.

Kort efter pausen var Caca igen på pletten, da han blev spillet fri af Da Silva, hvorefter Caca via målmanden kunne score til 2-0. Werder Bremen gjorde det ikke lettere for sig selv i det 60. minut, hvor en forsvarer bankede en albue i hovedet på en af vores spillere, hvorefter Werder Bremen kun var 10 mand på banen. Det blev også til 3-0 i det 79. minut, hvor Jedrzejczyk på et af hans efterhånden klassiske mål blev spillet i venstre side af banen og kort efter lå bolden i mål.

Vi havde vundet vores første kamp i gruppespillet, og det så allerede godt ud, idet Werder Bremen på papiret skulle være gruppens næstbedste hold.

WARRENPOINT TOWN – CLUB BRÜGGE 6-0

Brügge blev vores næste modstander i gruppespillet, og de var udnævnt til gruppens prygelknabe, så der var forventninger om, at vi kunne hente en komfortabel sejr hjem. Lidt overraskende trak Brügge næsten fulde huse til The Burren.

Allerede i det 8. minut gik det galt for Brügge, da Zurro scorede på et straffespark. I det 14. minut blev Brügge spillet fuldstændigt tynde, og Reed kunne fra en fri position score til 2-0. I det 20. minut blev kampen definitivt afgjort, da Moutawakiloy spillede bolden over i modsatte side af straffesparksfeltet, hvor Jedrzejczyk kom løbende og scorede på en helflugter. Et virkelig flot mål. Moutawakiloy er ved at blive spillet ind i højre back pladsen, idet nyindkøbet brasilianeren Silva er bedre på centerforsvarsplads en. Det blev også til 4-0 i det 29. minut, da Jedrzejczyk lagde en bold ind i målfeltet, hvor en Brügge spiller satte foden på og scorede selvmål.

Det blev til endnu et selvmål i det 58. minut, hvor en Brügge spiller ville hindre Jedrzejczyk i at score, hvorefter han fik foden på og scorede selvmål. Det var en af de dage, hvor man bare ikke vil være Brügge spiller, idet de begik endnu et straffespark i det 73. minut, som Zurro igen scorede på ved at sparke bolden ind i den modsatte side.

To kampe og 2 sejre – det så godt ud.

RUBIN KAZAN – WARRENPOINT TOWN 2-3

Gruppens tredje modstander var russiske Rubin Kazan, som gav os langt mere modstand, end jeg havde regnet med. Der var 19.930 tilskuere på plads på Kazan i Kazan, og dommeren gjorde sig klar til at fløjte kampen i gang.

Rubin kom bedst fra start, da det blev til 1-0 efter 54 sekunder, da bolden lidt tilfældigt landede for fødderne af en af Rubins angribere, som kunne løbe fra vores forsvar og score bag vores målmand Cesar. I det 40. minut var den gal igen, da et indlæg fra venstre fløj blev sendt i mål. Vi var overraskende bagud med 0-2, og det lignede det første nederlag i årets Champions League.

Jeg ville dog ikke acceptere et nederlag, hvorfor jeg fik lavet de rigtige indskiftninger på dette rigtige tidspunkt. Kort efter indskiftningerne scorede indskiftede Dimakis i det 67. minut på et kanonskud i straffesparkfeltet. I det 70. minut var det Toninho, som spillede bolden frem til indskiftede Marcao. Marcao driblede udenom sin oppasser, hvorefter han sparkede bolden i mål fladt til venstre for målmanden. I det 85. minut blev en lang bold spillet frem til Marcao, som med en retningsvendt tæmning modtog bolden, lå mod mål og scorede igen på et fladt skud. Vi havde vendt kampen, og vi vandt med 3-2.

Jeg var yderst tilfreds med, at vi havde vendt kampens til vores fordel, og jeg glædede mig allerede til returkampen på hjemmebane.
Logged

Warrenpoint Town - månedens blog dec 2010, marts 2011, maj 2011, juli 2011, oktober 2011. Årets blog 2011.

Jonni
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: *239* Warrenpoint Town F.C - tæt på toppen
« Svar #786: 02 Jul 2011, 15:41 »

Jeg kan på ingen måde se det, der står med blåt. Det er så skarpt Shockeret
Logged

Nickmik
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: *239* Warrenpoint Town F.C - tæt på toppen
« Svar #787: 02 Jul 2011, 15:49 »

Jeg kan på ingen måde se det, der står med blåt. Det er så skarpt Shockeret

Har ikke hørt om problemet før, og har heller ikke problemer med at se det skrevne med blåt på min computer. Huh
Logged

Warrenpoint Town - månedens blog dec 2010, marts 2011, maj 2011, juli 2011, oktober 2011. Årets blog 2011.

MBJ
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: *239* Warrenpoint Town F.C - tæt på toppen
« Svar #788: 02 Jul 2011, 15:51 »

Mon ikke det var en joke? Jeg har absolut ingen problemer med at læse det Smiley
Logged

Nickmik
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: *239* Warrenpoint Town F.C - tæt på toppen
« Svar #789: 02 Jul 2011, 16:00 »

Mon ikke det var en joke? Jeg har absolut ingen problemer med at læse det Smiley

Jo det var også min umiddelbare tanke Smiley
Logged

Warrenpoint Town - månedens blog dec 2010, marts 2011, maj 2011, juli 2011, oktober 2011. Årets blog 2011.

SkjoldManden
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: *239* Warrenpoint Town F.C - tæt på toppen
« Svar #790: 02 Jul 2011, 19:21 »

Hvornår flytter du ind på det nye stadion?
Logged

Nickmik
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: *239* Warrenpoint Town F.C - tæt på toppen
« Svar #791: 02 Jul 2011, 20:38 »

Hvornår flytter du ind på det nye stadion?

Når der er gået 3 måneder i spillet, så der er ikke lang tid igen. Smiley
Logged

Warrenpoint Town - månedens blog dec 2010, marts 2011, maj 2011, juli 2011, oktober 2011. Årets blog 2011.

Nickmik
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: *240* Warrenpoint Town F.C - tæt på toppen
« Svar #792: 03 Jul 2011, 17:09 »



3 KAMPE IGEN


WARRENPOINT TOWN – RUBIN KAZAN 7-0

At der er forskel på hjemmebane og udebane, er der vist ingen tvivl om, og jeg da også lige, at vi fik vist Rubin, hvor skabet skal stå. ”Velkommen til jeres mareridt på The Burren – nu skal vi vise jer, hvordan man spiller fodbold”.

Jedrzejczyk blev kampens helt store spiller med 4 mål, og efter 18 minutters spil havde han scoret hattrick. Han var første gang på pletten i det 11. minut, hvor et Rubin angreb blev forvandlet til en scoring for The Point. Efter en redning fra vores målmand blev bolden spillet op midt på banen, hvor Jedrzejczyk tog fat i den, og så gik det over stok og sten med speed, indtil bolden kort efter lå inde bag Rubins målmand. Igen i det 15. minut var Jedrzejczyk på spil, da han i en næsten tro kopi fra den forudgående mål løb sig fri og bankede denne gang bolden op i krydset i det nærmeste hjørne. Hattricket blev fuldført i det 18. minut, hvor Jedrzejczyk blev spillet fri på en lang bold, hvorefter han sparkede bolden fladt ind bag ved Rubins målmand. I det 31. minut tog Zurro sig af et frispark i venstre side af banen ved straffesparksfeltet . Han sparkede bolden til forreste stolpe, hvor centerforsvareren Silva kom løbende og kastede sig frem til 4-0 målet. Hans første mål for klubben.

Kort efter pausen var det Caca, som pillede bolden fra en Rubin spillede, hvorefter Caca med driblinger og løb kom fri med målmanden og scorede sikkert. Venstre backen Meza spillede i det 55. minut bolden frem til Jedrzejczyk, som selvfølgelig også scorede sit fjerde mål i kampen. I det 63. minut var det igen Meza, som lagde en målgivende aflevering, da han spillede bolden ind i målfeltet, hvor Zurro satte hovedet på og scorede til slutresultatet 7-0.

Vi havde vist virkelig god fodbold, og vi skulle blot have et enkelt point i de to sidste kampe for at gå til første knock out runde i Champions League.

WARRENPOINT TOWN – WERDER BREMEN 4-1

Der blev til endnu en hjemmekamp i gruppespillet, og denne gang bød vi velkommen til tyske Werder Bremen. Der var stort set fulde huse, da dommeren fløjtede kampen i gang, og vi var klar til at præstere på vores hjemmebane, som vi plejer at gøre.

Der blev kun scoret et enkelt mål i første halvleg, som faldt i det 30. minut, da Jedrzejczyk fra venstre side af banen sendte et indlæg ind i målfeltet, hvor Toninho kastede sig frem og scorede til 1-0.

Det blev til gengæld til flere mål i anden halvleg, hvor første mål faldt i det 58. minut, da bolden efter flot The Point pasningsspil endte på fødderne Zedrzejczyk, hvorefter han igen sendte bolden ind i målfeltet, hvor bolden efter et par Werder Bremen fødder havnede foran Da Silva, som bankede bolden i mål. Vi scorede også kampens næste mål i det 63. minut, men det var desværre et selvmål, som Buiu var gerningsmand til. I det 77. minut var det igen vores supermålscorer Jedrzejczyk, som lidt ude foran straffesparksfeltet tog chancen med sit gyldne venstre, og så sad bolden i krydset. Zurro scorede kampens sidste mål i det 82. minut, hvor bolden fra venstre side spillet i over Werder Bremens forsvar til en helt fri Zurro, som kunne nikke bolden i mål.

Vi havde gennem sejren kvalificeres os til næste runde i Champions League.

CLUB BRÜGGE – WARRENPOINT TOWN 0-6

Det blev til tenniscifre, da vi gæstede Jan Breydelstadion i Brügge foran 29.042 tilskuere. Brügge kunne ikke gøre meget væsen af sig, og det viste sig hurtigt, at Brügge ikke kunne give os den store modstand.

I det 9. minut var det igen Jedrzejczyk, som scorede et mål i europæisk sammenhæng, da han blandt venner og fjender fik fat i bolden i målfeltet og scorede til 1-0. Jedrzejczyk var også indblandet i kampens næste mål, da han spillede bolden indenom til Marcao, som kunne løbe sig fri og score til 2-0. Næste mål kom i det 25. minut fra en Brügge fod på et tidspunkt, hvor Brügge var spillet helt i bund. I det 33. minut blev et Brügge opspil bremset, Da Silva fik bolden, og han spillede den videre til Marcao, som igen løb sig fri og scorede sit andet mål i kampen. Kort før pausen blev ydmygelsen total for Brügges første halvleg, da Toninho på et langskud scorede til 5-0.

Anden halvleg blev ikke så målrig som første, da der kun faldt et enkelt mål i det 81. minut, hvor indskiftede Onur Akman med en præcis aflevering fandt Marcao i straffesparksfeltet, og tenniscifrene var hjemme.

Vi havde på overbevisende vis spillet os igennem gruppespillet, hvor det blev til sejre i alle kampene med en målscore 29-3.
Logged

Warrenpoint Town - månedens blog dec 2010, marts 2011, maj 2011, juli 2011, oktober 2011. Årets blog 2011.

Nickmik
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: *241* Warrenpoint Town F.C - mod nye mål
« Svar #793: 04 Jul 2011, 13:20 »



KLUB WM 2057


WARRENPOINT TOWN – AL-GHARRAFA 3-0



Khalifa International Stadium i Doha i Qatar


Når man vinder Champions League, er én af de efterfølgende goder, at vi skal spille Klub WM. Denne gang skulle Klub WM spilles i Doha i Qatar, og som jeg husker det var Vics, så er det altid spændende at møde hold fra andre kontinenter, og europæisk mesterskabshold har man altid en god chance for at vinde klub WM.

Vi var direkte kvalificeret til semifinalen, hvor vi skulle møde hjemmebaneklubben Al-Gharrafa Sports Club fra Qatar selvfølgelig. Det er jo ikke lige klubben, som man har hørt meget om, men jeg dog af den opfattelse, at vi havde en rigtig god chance for at kvalificere os til finalen.

Kampens dramatiske højdepunkt kom i det 18. minut, hvor Jedrzejczyk blev fældet i straffesparksfeltet af Al-Gharrafas bageste mand, hvilket betød, at han blev udvist, og at vi fik et straffespark. På det efterfølgende straffespark scorede Da Silva sikkert, da han bankede bolden op i nettaget. 5 minutter senere fik vi et frispark nogle meter ude foran straffesparksfeltet, hvorefter Jedrzejczyk gjorde sig klar, sparkede til bolden og sparkede bolden flot op i det ene kryds.

5 minutter før kampens afslutning var Da Silva igen på pletten, da bolden havnede for fødderne af ham, og han kunne score på en halvflugter. Al-Gharrafa havde ikke meget at komme med, og det var fuldt fortjent, at vi kunne sikre os en plads i finalen.

WARRENPOINT TOWN – SE PALMEIRAS 3-0



Khalifa International Stadium i Doha i Qatar


Der var brasiliansk modstand i finalen, idet Palmeiras havde kvalificeret sig til finalen via en sejr over amerikanske New York med 2-0. Kampen blev spillet samme sted som semifinalen, og vi var klare til at sikre os sejren.

Der var 50.000 tilskuere på plads, da kampen blev fløjtet i gang, og det skulle hurtigt vise sig, at vi kampen igennem var dominerende. Til trods for dominansen blev det ikke til mål i første halvleg, så vi måtte til skuffede gå til pause med 0-0.

Men kort efter pausen fik vi endelig uddeling for alle vores chancer, da Jedrzejczyk efter to forsøg scorede på det første angreb i anden halvleg. I det 63. minut sparkede Palmeiras målmand bolden væk, men den blev straks headet retur, og det kunne Jedrzejczyk ikke stå for, så han satte turbo på, fik fat i bolden og scorede til 2-0. I det 69. minut havde Jedrzejczyk også en finger med i spillet til 3-0 målet, da han spillede bolden ind i straffesparksfeltet, hvor Caca sparkede bolden i mål.

Vi vandt kampen med 3-0, og The Point kunne for første gang i klubbens historie hæve pokalen for Klub WM. Endnu er stor triumf for klubben.
« Seneste Redigering: 04 Jul 2011, 13:40 af Nickmik » Logged

Warrenpoint Town - månedens blog dec 2010, marts 2011, maj 2011, juli 2011, oktober 2011. Årets blog 2011.

HRz
Gæst
 
Sv: *241* Warrenpoint Town F.C - mod nye mål
« Svar #794: 04 Jul 2011, 13:30 »

Skrive fejl ved resultat Smiley
Logged

Sider: 1 ... 51 52 [53] 54 55 ... 79 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010