home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23335
  1 Bruger, 562 Gæster Online.

Indlæg: 1132851 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: juli000
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  *381* Warrenpoint Town F.C - mod nye mål
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 52 53 [54] 55 56 ... 79 Udprint
Forfatter Emne: *381* Warrenpoint Town F.C - mod nye mål  (Læst 419728 gange)
Nickmik
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: *241* Warrenpoint Town F.C - mod nye mål
« Svar #795: 04 Jul 2011, 13:40 »

Skrive fejl ved resultat Smiley

Mange tak for hjælpen - er rettet. Smiley
Logged

Warrenpoint Town - månedens blog dec 2010, marts 2011, maj 2011, juli 2011, oktober 2011. Årets blog 2011.

Benjamiin
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: *241* Warrenpoint Town F.C - mod nye mål
« Svar #796: 04 Jul 2011, 14:12 »

Man kan kun rose dit arbejde! det er fandme flot Smiley
Logged

Nickmik
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: *242* Warrenpoint Town F.C - mod nye mål
« Svar #797: 05 Jul 2011, 12:45 »



FØRSTE KNOCK OUT RUNDE I CHL 2058


NEWCASTLE – WARRENPOINT TOWN 1-1

Vi var inviteret til St. James Park i Newcastle, og så skulle det være spændende at se, hvor gæstfrie vores værter var. Selvom vi vandt Champions League, så var Newcastle store favoritter, og jeg viste, at vi ikke havde den samme styrke som sidste år – også selvom det var stort set samme hold, som stillede op. Newcastle holdet var da også rangeret som nr. 2 i Europa.

Newcastle var fuldstændigt suveræn kampen igennem, men det er ikke altid, at spil, chancer og mål bliver fordelt retfærdigt, hvilket heldigvis i denne kamp var til vores fordel. Stik imod spil og chancer var det dog The Point, som bragte sig foran i det 58. minut, hvor Zurro på direkte frispark fra omkring 30 m fra målet sparkede bolden udenom muren og fladt i mål til højre for målmanden. Jublen var selvfølgelig stor, da vi kampen igennem havde spillet med ryggen mod muren.

Newcastle bragte dog balance i regnskabet kun 4 minutter senere, da de scorede på et flot langskud. Vi kom bedre med i kampens afslutning, men der blev ikke scoret yderligere i kampen, så vi kunne yderst tilfredse forlade St. James Park med et udebanemål og et uafgjort resultat.

WARRENPOINT TOWN – NEWCASTLE 4-1

Vi gjorde os klar til returkampen, hvor det berømte engelske hold selvfølgelig havde trukket fulde hus på The Burren, idet der var 26.992 tilskuere på plads på stadion. Newcastle holdet havde ingen klart flest chancer, men de var ikke specielt effektive, hvilket vi til gengæld var. Vi skulle dog så grueligt meget igennem, inden sejren var sikret.

Vi fik en fremragende start på kampen, idet vi scorede allerede i det 4. minut, hvor Zurro fra ca. 25 m med sit fantastiske venstre sparkede bolden i mål på en halvflugter. Der blev ikke scoret yderligere i første halvleg, men vi kunne gå til halvlegspause med en 1-0 føring, hvilket var nok til at sikre os videre spil i Champions League.

Bedst som vi troede at sejren var hjemme, fik et hårdt kæmpende Newcastle hold scoret i det 86. minut, hvorefter kampen gik i forlænget spilletid. Mine spillere syntes trætte, men deres vilje til at sejre kunne man ikke tage fejl. Vores fight gav gevinst i det 93. minut, hvor Caca på en frispilning i højre side af straffesparksfeltet kunne sparke bolden fladt i det modsatte hjørne. I det 107. minut var det igen Caca, som scorede, da en lang bold blev spillet frem til ham, og Newcastle forsvaret kunne ikke følge med, hvorfor Caca løb sig fri og scorede fra samme position som ved 2-1 målet. Kort før dommerens slutfløjt cementerede vores indskiftede venstre fløj Onur Akman sejren ved at scoret i det 119. minut.

Vi havde på vores fight vundet kampen, og vi havde endnu engang vist et af de rigtigt store hold, at det er rigtigt svært at slå os på The Burren – det uindtagelige fort. Vi var videre til kvartfinalen, hvilket jeg selvfølgelig ikke kunne være andet end tilfreds med.
Logged

Warrenpoint Town - månedens blog dec 2010, marts 2011, maj 2011, juli 2011, oktober 2011. Årets blog 2011.

Nickmik
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: *243* Warrenpoint Town F.C - mod nye mål
« Svar #798: 05 Jul 2011, 17:24 »



WARRENPOINT TOWN – ATLETICO MADRID 1-0

Jeg var på ingen måde utilfreds med, at vi til kvartfinalen trak nr. 14 i Europa Atlético Madrid, som jeg mente, at vi havde en rigtig god chance imod. Vi havde dog aldrig slået Atlético i europæiske sammenhæng, idet vi havde spillet 3 kampe uafgjort og tabt 3 kampe, men jeg var dog optimist.

Foran et fuldsat The Burren skulle det vise sig at blive en yderst lige affære, hvor sejren kunne gå til begge sider af banen, men det var dog os, som løb af med denne, idet vi scorede kampens enlige mål i det 53. minut, da Caca spillede bolden indenom Atléticos venstre back, hvorefter Zurro kunne løb i hullet og sparke bolden på den modsatte stolpe. Vores angriber Dimakis fulgte op på bolden og sparkede hårdt presset bolden i mål til en 1-0 sejr.

Der var chancer på begge sider af banen til flere mål, men ingen af holdene formåede at score mere, hvilket man kan rose begge holds målmænd for.

ATLETICO MADRID – WARRENPOINT TOWN 3-0

Returkampen skulle spilles på Estadio de Madrid, hvor der var 68.747 tilskuere på plads på stadion. Jeg havde forventninger om, at vi kunne holde Atlético på et uafgjort resultat, hvilket ville bringe os videre til semifinalen i Champions League, men Atlético ville det selvfølgelig anderledes.

Det blev igen til et meget lige kamp, hvad spil og chancer angik, men det var Atlético, som formåede at score kampens mål. Den var første gang gal i det 28. minut, hvor Atlético spillede sig gennem vores forsvar, og alene med vores målmand svigtede Atlético angriberen ikke. Kort før pausen blev vi igen spillet fri i forsvaret, og Atlético kunne score til 2-0. Vi kunne dog med et enkelt mål sikre os en samlet sejr, så vi var stadigvæk optimistiske.

Denne optimisme forsvandt dog i det 61. minut, hvor en Atlético angriber headede et indlæg fra venstre side i mål. Vi var bagud med 3-0, og der var ikke andet at gøre end at kaste alle mand frem for at få de to nødvendige scoringer. Missionen lykkedes dog ikke, og vi måtte nedtrykt forlade Spanien og se frem til kampens i den hjemlige turnering.

Vi var slået ud af Champions League, og jeg var egentlig ikke så overrasket, idet holdet gennem hele sæsonen ikke havde vist sig at være ligeså stærke som sidste sæson. Vi havde dog igen kvalificeret os til kvartfinalen, og det kunne jeg være tilfreds med.
Logged

Warrenpoint Town - månedens blog dec 2010, marts 2011, maj 2011, juli 2011, oktober 2011. Årets blog 2011.

Jonaspetersen93
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: *243* Warrenpoint Town F.C - mod nye mål
« Svar #799: 05 Jul 2011, 18:33 »

Nickmik hva ligger Warrenpoint på Europalisten?
Logged

Tidligere: Baloo38

SkjoldManden
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: *243* Warrenpoint Town F.C - mod nye mål
« Svar #800: 05 Jul 2011, 20:41 »

Nickmik hva ligger Warrenpoint på Europalisten?
" således at vi nu ligger nr. 7" fra en anden update  Wink
Logged

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: *243* Warrenpoint Town F.C - mod nye mål
« Svar #801: 05 Jul 2011, 20:57 »

Jeg tror ikke, at jeg har kommenteret denne blog før, men det er sgu en fejl.

Den her blog er jo fuldstændig vanvittig, og jeg har aldrig set en blog på næsten 250 updates. Det er vanvittig flot, og det er fuldt fuldt fortjent at du i flere af månederne, har vundet 'månedens blog'. Nu har jeg læst en del af dine updates, og jeg tager virkelig hatten af for dette arbejde.

Fantastisk.
Logged

tubbe610
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: *243* Warrenpoint Town F.C - mod nye mål
« Svar #802: 05 Jul 2011, 23:01 »

Hejsa er utrolig intra i hvor højt rangeret ligaen er efter alle de år.
Logged

Nickmik
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: *243* Warrenpoint Town F.C - mod nye mål
« Svar #803: 05 Jul 2011, 23:13 »

Hejsa er utrolig intra i hvor højt rangeret ligaen er efter alle de år.

Ligaen ligger nr. 12, hvor vi er årsagen til de fleste point. Desværre har de andre klubber ikke udviklet sig så meget som vores. Dog kan jeg se, at der er ved at komme flere penge i nordirsk fodbold, så der vil måske ske en videre udvikling på dette punkt.
Logged

Warrenpoint Town - månedens blog dec 2010, marts 2011, maj 2011, juli 2011, oktober 2011. Årets blog 2011.

Nickmik
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: *243* Warrenpoint Town F.C - mod nye mål
« Svar #804: 05 Jul 2011, 23:15 »

Jeg tror ikke, at jeg har kommenteret denne blog før, men det er sgu en fejl.

Den her blog er jo fuldstændig vanvittig, og jeg har aldrig set en blog på næsten 250 updates. Det er vanvittig flot, og det er fuldt fuldt fortjent at du i flere af månederne, har vundet 'månedens blog'. Nu har jeg læst en del af dine updates, og jeg tager virkelig hatten af for dette arbejde.

Fantastisk.

Takker mange gange og fortsætter med nye updates lang tid endnu. Smiley
Logged

Warrenpoint Town - månedens blog dec 2010, marts 2011, maj 2011, juli 2011, oktober 2011. Årets blog 2011.

Nickmik
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: *243* Warrenpoint Town F.C - mod nye mål
« Svar #805: 05 Jul 2011, 23:15 »

" således at vi nu ligger nr. 7" fra en anden update  Wink

Selvfølgelig har SkjoldManden ret og tak for hjælpen. Smiley
Logged

Warrenpoint Town - månedens blog dec 2010, marts 2011, maj 2011, juli 2011, oktober 2011. Årets blog 2011.

Nickmik
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: *244* Warrenpoint Town F.C - mod nye mål
« Svar #806: 06 Jul 2011, 13:18 »



POKALTURNERINGER I NORDIRLAND


LIGA CUP FINALEN


WARRENPOINT TOWN – BANBRIGDE 8-0

Det var stakkels Banbridge, som skulle møde os i årets Liga Cup pokalfinale, og der var ikke lagt op til store spænding i kampen, da vi var kæmpe favoritter inden kampen, som skulle spilles på Windsor Park foran 25.000 tilskuere.

Det blev en meget ensidig affære, hvor kampens første dramatiske højdepunkt opstod i det 6. minut, hvor vores venstre back syntes, at han skulle spille en meget kort kamp, idet han på det glatte græs foretog en glidende tackling, hvor han en ramte bolden. Dommeren takserede handlingen til et rødt kort, så vi skulle spille en hel kamp med 10 spillere. Vi kom dog hurtigt ovenpå igen, da vi scorede kampens første mål i det 8. minut, hvor Caca løb sig fri på højre fløj, hvorefter han spillede bolden ind i målfeltet, hvor Onur Akman var fulgt med frem, og han kunne glide bolden ind til en 1-0 føring. 2-0 målet faldt i det 23. minut, da Caca fra ca. 25 m lobbede bolden over Banbridges målmand – et flot mål. I det 41. minut var det venstre fløjen Garrinchinha, som driblede med højrefoden og sparkede bolden ind med venstre foden, mens midterforsvareren Silva sendte bolden ind med hovedet efter et hjørnespark i det 45. minut.

Anden halvleg blev ikke meget bedre for Banbridge, idet vi igen scorede i det 64. minut, hvor Caca omkring midterlinjen tog bolden ned, vendte sig om, driblede fra sin modstander og løb ned mod mål, hvor han udplacerede målmanden. Caca gentog kunststykket i det 72. minut, hvorefter bolden blev givet op, men en Banbridge forsvarer fik ikke sparket bolden væk, hvorfor Caca igen kunne løbe og score sig til et mål. Kampens sidste og 8-0 målet faldt i det 80. minut, hvor indskiftede Dimakis efter et hjørnespark sparkede bolden ind via stolpen.

Vi havde vundet årets første pokal, og vi havde vist, at det havde ingen betydning, om vi var 10 eller 11 mand på banen mod Banbridge.

MID ULSTER POKALFINALEN


WARRENPOINT TOWN – LURGAN CELTIC 7-1

Også denne finale blev spillet på Windsor Park foran 25.000 tilskuere, og den blev ligeså målrig, som Mid Ulster finalen. Lurgan Celtic er en af de klubber, som har vist størst fremgang gennem de sidste par år i Nordirland, så der var set frem med spænding til denne finale.

Men kampen var stort set allerede afgjort efter 15. minutter, hvor vi var foran med 3-0. Det første mål faldt i det 10. minut, hvor Da Silva spillede Zurro fri, og han havde ingen problemer med at sparke bolden ind i det korte hjørne. Kampen var knap nok givet igen, førend Da Silva igen spillede Zurro fri, og vi var foran med 2-0. 3-0 målet faldt i det 15. minut, hvor Da Silva fra midterlinjen driblede sig igennem Lurgans forsvar og bankede bolden i kassen. Lurgan reducerede i det 26. minut på et straffespark, hvorefter det igen var vores tur i det 28. minut, hvor Zurro fuldendte sit hattrick. I det 33. minut lavede Leandro et indlæg fra sin plads som venstre back, og dette indlæg landede for fødderne af Da Silva, som igen kunne score. 6-1 målet blev sat ind i det 37. minut via et Banbridge hoved, mens vi scorede til 7-1 i det 45. minut, hvor Zurro scorede sit 4. mål i kampen.

Anden halvleg blev til en lang ørkenvandring, hvor vi ikke formåede at score, selvom vi havde flere chancer til yderligere scoringer. Vi kunne dog hente sæsonens anden pokal hjem, og jeg var tilfreds.

NORDIRSKE POKALTURNERING FINALE


WARRENPOINT TOWN – DROMARA 7-0

Førstedivisionshold et Dromara havde overraskende kvalificeret sig til årets finale, men mon ikke mange af spillerne ville have ønsket sig et andet sted hen, hvis de på forhånd havde kendt til resultatet.

Det blev igen til en storsejr for The Point, idet det lykkedes os at score 7 mål og derved vinde med 7-0. Det var tydeligt, at Jedrzejczyk efter en læderet akillessene var vendt tilbage efter 3 måneders pause, idet han i hans første kamp efter pausen scorede hattrick ved at score i det 2., 38., og 50. minut. De øvrige målscorer i kampen var: Caca (4), Zurro (78), Reed (82) og Toninho (85).

Jeg kunne læne mig tilbage og nyde kampen, idet spillerne var meget motiveret for at vise, at de også havde lyst til at slå et 1. divisionshold. Årets tredje pokal var hjemme, og jeg var tilfreds.

ALL-IRELAND CUP


WARRENPOINT TOWN – LINFIELD 5-0

All-Ireland Cup finalen bød på et opgør mellem Nordirlands to bedste hold gennem tiderne, og det var måske i denne kamp, at Linfield skulle vise, at de er ved at nærme sig The Point styrkemæssigt.

Vi kom dog foran i det 3. minut, hvor den centrale midtbanespiller Barnett scorede efter målmanden måtte afgive en ripost på Cacas skud. I det 37. minut blev Caca spillet fri i straffesparksfeltet, og han svigtede ikke – vi var foran med 2-0, hvilket også var pausestillingen.

I det 62. minut var det igen Caca, som scorede, da han driblede sig hen mod Linfields forsvar, hvor han med et kort aftræk satte bolden op i nettaget. 4-0 målet var et selvmål, mens kampens sidste mål blev sat ind af Dimakis, da han blev spillet fri i målfeltet på Cacas aflevering fra højre side.

Vi vandt kampen med 5-0, og vi fik vist, at der stadigvæk er forskel på nr. 1 og 2 i Nordirland. Årets sidste kamp blev vundet med bravur, og vi kunne hente endnu en pokal hjem.
Logged

Warrenpoint Town - månedens blog dec 2010, marts 2011, maj 2011, juli 2011, oktober 2011. Årets blog 2011.

SkjoldManden
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: *243* Warrenpoint Town F.C - mod nye mål
« Svar #807: 06 Jul 2011, 17:50 »

Selvfølgelig har SkjoldManden ret og tak for hjælpen. Smiley
Så lidt
Logged

Nickmik
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: *245* Warrenpoint Town F.C - mod nye mål
« Svar #808: 07 Jul 2011, 13:35 »



SÆSONEN 2057-2058

Det blev til vores 30. mesterskab i alt, da sæsonen var slut, og mesterskabet blev sikret efter en sejr på 3-0 på udebane over Bangor, da der var 7 runder tilbage at spille i ligaen. Linfield blev nr. 2, og de var kun 28 point efter The Point, hvilket er det tætteste, som en klub har været på The Point i mange år. Jeg har da også set på Linfields bedste spillere, og der er ingen tvivl om, at de er blevet bedre gennem de sidste 3-4 år, og måske kan de blive bedre i de kommende sæsoner. Linfield er 250 mio. kr. værd.

Vi gik igen gennem sæsonen uden nederlag, idet vi vandt 35 kampe og spillede 3 uafgjort, hvorfor vi nu har spillet 480 kampe uden nederlag. Den nye sæson vil vi måske kunne skrive 500 kampe uden nederlag – det er da et mål at gå efter.

Lurgan Celtic blev nr. 3, men de var 40 point efter The Point. Lurgan er som første klub køb af en ”rigmand”, og er 250 mio. kr. værd. Man bliver lidt overrasket, når Lurgan begynder at byde på de samme spillere, som vi er interesserede i.

Ikke overraskende måtte nyoprykkede Lower Maze rykke ned, ligesom Larne måtte lide samme tort.

Gennem sejre i ligaen og pokalsejre er jeg nu på ”Top of the World”, hvad angår Hall of Fame.



3000 KAMPE I FM2011

Under WM blev kampen mod Mexico i gruppespillet en ny milepæl for mig personlige, idet jeg opnåede 3000 kampe som manager i FM 2011. Det er selvfølgelig rigtigt mange kampe, og det har selvfølgelig taget rigtig langt tid at komme så langt, men det har indtil videre været det hele værd.



RANGERINGER

Nordirland fastholder placeringen som nr. 11 i Europa, mens den Nordirske Liga Premier Division rykkede en enkelt placering ned til nr. 12 i Europa. For The Point vedkommende ligger vi stadigvæk nr. 7 i Europa, hvilket må siges at være yderst tilfredsstillende for en ”lille” klub som os.

Blandt de rigeste klubber i verden tog vi et kæmpespring op ad listen, idet vi gik fra 17. til 9. pladsen, og klubben er nu 2,27 mia. kr. værd.

Vi satte igen ny rekord for tilskuergennemsnit i ligaen, og rekorden lyder nu på 25.955 tilskuere pr. kamp.

KÅRINGER

Vi tog igen af rigtigt mange kåringer i løbet af sæsonen, og i ligaen blev Zurro fortjent kåret som den bedste spiller, mens Da Silva blev nr. 2. Dimakis blev kåret som Årets Unge Spiller i ligaen, Barnett blev nr. 2, og Leandro blev nr. 3. Jeg var igen tilbage på toppen og blev kåret som Årets Manager i ligaen. Caca blev topscorer i ligaen med 30 mål, mens Jedrzejczyk blev nr. 3 med 28 mål, hvilket er en meget god præstation af en spiller, som var skader i 3 måneder.

I Champions League blev Jedrzejczyk nr. 3 i den Gyldne Støvle, og for første gang havde vi en spiller blandt de bedst, idet Zurro blev kåret som nr. 3.

Ved WM for hold løb vi med alle priserne, idet Da Silva blev kåret som turneringens bedste spiller, Jedrzejczyk blev nr. 2, og Caca blev nr. 3.

Jedrzejczyk kom igen ind som angriber på Årets Verdenshold, mens Caca igen var blandt udskifterne.

Jedrzejczyk blev også kåret som Årets Spiller i The Point.

Caca blev til WM kåret som Best Young Player, hvilket også var første gang i klubbens historie.

Lidt Argentina kan vi også have med, idet mit Argentina hold havde Pighin og Abraham med på WM’s Dream Team. Ballester og Bazzi var blandt udskifterne. Det skal da nævnes, at Bazzi er tidligere stjerne fra The Point.

FREM MOD DEN NYE SÆSON

Ja, frem mod den nye sæson er vores nye stadion ”Nickmik Stadium” blevet færdiggjort, og flytningen blev fuldført den 22. juni 2058, og der er nu plads til 35.990 tilskuere på vores hjemmebane.



Vi fik også skrevet ny sponsorkontrakt på 5 mio. kr., hvilket er mere end 3 gange større end sidste kontrakt. Der er ingen tvivl om, at sidste års Champions League pokal har været med til at give os en langt bedre sponsorkontrakt end tidligere.

Vi skal igen vinde mesterskabet samt de nordirske pokalfinaler, og så skal det blive spændende at se, hvor langt vi kan komme i Champions League, og hvor langt holdet rækker, men jeg vil være tilfreds med at komme i kvartfinalen.
Logged

Warrenpoint Town - månedens blog dec 2010, marts 2011, maj 2011, juli 2011, oktober 2011. Årets blog 2011.

søhest
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: *245* Warrenpoint Town F.C - mod nye mål
« Svar #809: 07 Jul 2011, 14:02 »

kan man andet end at tage hatten af for det her  Thumbs Up
Logged

Sider: 1 ... 52 53 [54] 55 56 ... 79 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010