home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23340
  0 Brugere, 423 Gæster Online.

Indlæg: 1132852 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: Kylie123
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  *381* Warrenpoint Town F.C - mod nye mål
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 49 50 [51] 52 53 ... 79 Udprint
Forfatter Emne: *381* Warrenpoint Town F.C - mod nye mål  (Læst 421678 gange)
Nickmik
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: *232* Warrenpoint Town F.C - tæt på toppen
« Svar #750: 27 Jun 2011, 20:32 »

WARRENPOINT TOWN HAR KVALIFICERET SIG TIL FINALEN I CHAMPIONS LEAGUE 2057 MOD BAYERN MÜNCHEN. SE KAMPEN I MANDAG DEN 27. JUNI KL. 2045 LIVE PÅ BLOGGEN. KAMPEN VIL BLIVE SPILLET SAMTIDIG MED, AT DER SKER OPDATERING PÅ BLOGGEN. DER VIL FREM MOD FINALEN VÆRE OPDATERINGER I LØBET AF DAGEN. CA. 10 MINUTTER TIL KAMPSTART.
Logged

Warrenpoint Town - månedens blog dec 2010, marts 2011, maj 2011, juli 2011, oktober 2011. Årets blog 2011.

Nickmik
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: *233* Warrenpoint Town F.C - tæt på toppen
« Svar #751: 27 Jun 2011, 20:34 »



CHAMPIONS LEAGUE FINALEN 2057


WARRENPOINT TOWN – BAYERN MÜNCHEN



STADE VELODROME


Finalen vil blive opdateret i "SVAR 751", så hvis du vil følge med, så skal du forblive på dette. Det vil foregå, således at kampen bliver spillet samtidig med, at bloggen bliver opdateret "live". Du vil derfor opleve finalen, som den foregår netop nu.

For at følge med skal du opdatere bloggen via F5 eller enter på adresselinjen - du vil herved hele tiden være opdateret på finalen.

DER ER 5 MINUTTER TIL START.

Kampens dommer, Simunic, gør klar til at fløjte kampen igang foran fulde huse på Stade Velodrome. Stemningen er høj og det er forventningsfulde The Point fans, som sidder på lægterne.

Dommeren kigger på UEFA repræsentanten og afventer dennes tilladelse til at fløjte kampen igang.

Kampen er igang.

Der er spillet halvanden minut og Bayern har et forkølet langskud på mål, som går lige udenom den ene opstander.

I det syvende minut får Bayern et indkast nær ved hjørneflaget på deres egen banehalvdel. Bolden bliver kastet fremad og Reed nikker bolden frem til Caca, som står fri i straffesparksfeltet . Han spiller bolden videre til Toninho som fra ni meteres afstand banker bolden op i nettaget.

Vi er foran 1-0 og vi har fået en rigtig god start på kampen, og nu skal det virkelig vise sig at være vores tur denne gang.

I det tiende minut får Caca en kæmpe chance da han tackler bolden fra Bayerns sidste mand og afslutter, men Bayerns målmand redder fantastisk.

Der er spillet et kvarter af kampen og meget af spillet foregår på midtbanen. I det 16. minut får vi et hjørnespark som Boiu nikker tæt over overleggeren.

I det 22. minut viser Bayern flot pasningsspil som afsluttes med et kanonhug, men vores målmand viser at han også er klar.

I det 32. minut bliver bolden spillet op langs med Bayerns venstre fløj, og angriberen løber efter bolden, modtager den, dribler hen mod vores mål, og banker den direkte i brystkassen på vores målmand, hvorefter bolden ryger ud til hjørnespark.

Der er nu spillet 33 minutter og Bayern er i angreb en Bayern spiller, spiller bolden bagud til bagerste mand, men Jedrzejczyk tackler bolden fra ham og løber ned mod Bayerns mål. Caca er fulg med på midten af banen og Jedrzejczyk spiller bolden ind til ham, hvorefter Caca med en førstegangsafslutni ng sparker bolden ind under en fremstormende målmand, og bolden går i mål.

Vi er sensationelt foran 2-0. I det 41. minut dribler Zurro frem mod Bayerns mål og afslutter lidt ude foran feltet, men bolden stryger over overleggeren.

Kort før dommerens fløjt til pause fælder Bayernspilleren Gustavo en af vores midtbanespillere bagfra, og da han allerede har gul kort modtager han endnu et og bliver udvist. Absolut ikke en bagdel for os.

Dommeren fløjter til pause og der ser rigtig godt ud for The Point. Alle spillere er oppe på tæerne og håber på en sejr.

Anden halvleg er fløjtet igang og Jedrzejczyk har en chance tæt på mål, men målmanden redder.

Minuttet efter foregår det i den modsatte ende og vores målmand Cesar viser med en pragt redning at han også er med i kampen.

Der er spillet 54 minutter af kampen og en Bayern midtbanen spiller tager chancen langt udefra. Både målmand og forsvar står og snorksover, og bolden rammer overleggeren og springer ud på banen igen.

I det 63. minut får vi et hjørnespark som Zurro tager sig af. Bolden bliver sparket ind mod målmanden, hvor Caca nikker på mål, men en rigtig god redning af Bayerns målmand redder Bayern.

Vi er stadigvæk foran med 2-0 og jeg er begyndt at overveje hvornår kampens første udskiftning skal foretages.

I det 67. minut får Bayern en kæmpe chance i det deres angriber Batista bliver spillet fri mellem vores forsvarer. han løber ned mod Cesar som langt udenom målet redder med en refleksredning.

Minuttet efter dribler Caca sig fri via et løb fra midterlinjen, ned mod Bayerns mål, og han afslutter på Bayerns målmand, hvorefter at bolden ryger ind til en Bayern forsvarer, som nikker bolden videre til Jedrzejczyk, som brænder på det skammeliste.

Kun et minut senere får Jedrzejczyk  igen en kæmpe chance da Caca spillet ham helt fri med målmanden, men han brænder ved at banke bolden lige på målmanden.

Der er et kvarter tilbage af kampen, og jeg foretager tre udskiftninger på en gang. Således at de mest trætte spillere bliver skiftet ud, og nye friske kræfter bliver skiftet ind.

Tiden går hurtigt nu og der mangler kun to minutter af kampen, Bayern har ikke meget at komme med og det ser ud som om at vi skal hente vores første Champions League sejr.

Dommeren kigger på uret, og viser til sidelinjen at han har lagt tre minutter til.

Vi fortsætter vores offentsive spillestil og Jedrzejczyk  får endnu en friløber kort før dommeren slutfløj, men han brænder igen.

Dommeren fløjter kampen af.

Vi har for første gang nogensinde vundet Champions League og det mål jeg satte mig selv for syv måneder siden er nu indfriet, men bloggen omkring Warrenpoint Town fortsætter.

Tak fordi du kiggede med og du må gerne skrive, hvis du synes at der skal sendes live igen, hvis The Point igen skulle komme i finalen.
« Seneste Redigering: 27 Jun 2011, 21:44 af Nickmik » Logged

Warrenpoint Town - månedens blog dec 2010, marts 2011, maj 2011, juli 2011, oktober 2011. Årets blog 2011.

Bailey
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: *232* Warrenpoint Town F.C - tæt på toppen
« Svar #752: 27 Jun 2011, 20:59 »

GO POINT!!!  Thumbs Up
Logged

Gabe
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: *232* Warrenpoint Town F.C - tæt på toppen
« Svar #753: 27 Jun 2011, 21:13 »

Tillykke med det Nickmik!
Logged

Ganso
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: *232* Warrenpoint Town F.C - tæt på toppen
« Svar #754: 27 Jun 2011, 21:14 »

Tillykke med trofæet  Smiley Det med live opdatering er sku klasse.
Logged


g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: *232* Warrenpoint Town F.C - tæt på toppen
« Svar #755: 27 Jun 2011, 21:15 »

Tillykke med den flotte præstation Smiley
Logged



Tuxtla
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: *232* Warrenpoint Town F.C - tæt på toppen
« Svar #756: 27 Jun 2011, 21:17 »

Tillykke med sejren og jeg synes helt bestemt at live opdateringerne skal fortsætte Smiley
Logged

MBJ
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: *232* Warrenpoint Town F.C - tæt på toppen
« Svar #757: 27 Jun 2011, 21:19 »

Fantastisk. Live opdatering igen!!
Logged

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: *232* Warrenpoint Town F.C - tæt på toppen
« Svar #758: 27 Jun 2011, 21:19 »

Tillykke med sejren!

Så er næste mål vel at være det hold som har vundet CHL flest gange i træk og derefter flest gange i alt? Opstemt
Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

Nickmik
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: *232* Warrenpoint Town F.C - tæt på toppen
« Svar #759: 27 Jun 2011, 21:22 »

Jeg siger tak for alle lykønskningerne, og jeg lover, at der igen vil blive live opdatering, hvis det skulle lykkes at komme Champions League finalen. Der bliver spændende at se, hvad denne sejr betyder for vores omdømme, og se om vi kan lokke endnu bedre spillere til klubben.
Logged

Warrenpoint Town - månedens blog dec 2010, marts 2011, maj 2011, juli 2011, oktober 2011. Årets blog 2011.

Nickmik
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: *233* Warrenpoint Town F.C - tæt på toppen
« Svar #760: 27 Jun 2011, 21:43 »



NYT STADION



Et af målene med at spille med The Point var et vinde Champions League, og dette mål er nu nået. Et andet var at få nyt stadion, og det kunne da være sjovt, hvis dette stadion kunne blive opkaldt efter mig. Formentlig på grund af vores succes i Champions League har vores bestyrelse besluttet, at der skal opføres et nyt stadion ”Nickmik Stadium”, og at det vil koste omkring 510 mio. kr. Vores mange penge gør, at vi selv kan finansiere uden hjælp udefra. Det vil tage ca. 1 år at opføre det nye stadion, hvilket jeg synes er ret hurtigt. Som det eneste minus bliver der til at starte med kun plads til 35.990 tilskuere, men det må kunne udvides. Kommer nu egentlig til at savne The Burren, hvor der er blevet spillet mange slag.

Nu må det være slut med dagens sidste update, og jeg må have slået ny personlig rekord på dette område.
Logged

Warrenpoint Town - månedens blog dec 2010, marts 2011, maj 2011, juli 2011, oktober 2011. Årets blog 2011.

asj89
Gæst
 
Sv: *234* Warrenpoint Town F.C - tæt på toppen
« Svar #761: 27 Jun 2011, 21:56 »

Det var fantastisk. Havde tænkt mig at "se" kampen live, men tiden løb fra mig, og med et slag slog det mig at jeg havde glemt kampen. Men det gjorde det ikke mindre spændende da jeg læste den.

Mange tillykke! Det er en fantastisk præstation!
Det ville være ekstremt fedt hvis du fortsatte denne udfordring i 12'eren med et dansk 2. division / lavere række hold. Smiley
Logged

HRz
Gæst
 
Sv: *234* Warrenpoint Town F.C - tæt på toppen
« Svar #762: 27 Jun 2011, 22:02 »

Det var fantastisk. Havde tænkt mig at "se" kampen live, men tiden løb fra mig, og med et slag slog det mig at jeg havde glemt kampen. Men det gjorde det ikke mindre spændende da jeg læste den.

Mange tillykke! Det er en fantastisk præstation!
Det ville være ekstremt fedt hvis du fortsatte denne udfordring i 12'eren med et dansk 2. division / lavere række hold. Smiley

Tag Herning Fremad (hvis der bliver lavet en danmarksserien db) Opstemt
Logged

Nickmik
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: *234* Warrenpoint Town F.C - tæt på toppen
« Svar #763: 27 Jun 2011, 22:05 »

Det var fantastisk. Havde tænkt mig at "se" kampen live, men tiden løb fra mig, og med et slag slog det mig at jeg havde glemt kampen. Men det gjorde det ikke mindre spændende da jeg læste den.

Mange tillykke! Det er en fantastisk præstation!
Det ville være ekstremt fedt hvis du fortsatte denne udfordring i 12'eren med et dansk 2. division / lavere række hold. Smiley

Man ved aldrig, men det kunne være en mulighed. Ved ikke rigtigt, om der skal skrives blog igen til FM2012, da jeg faktisk bruger rigtigt meget tid på det, og da bloggen bliver skrevet ud fra spillet, så skal der samtidigt spilles en masse FM. Men jeg ville jo ikke gøre det, hvis jeg ikke synes, at det var sjovt, og slet ikke, hvis der ikke var nogen, som gad læse bloggen. Så længe der er interesse, så bliver jeg ved.
Logged

Warrenpoint Town - månedens blog dec 2010, marts 2011, maj 2011, juli 2011, oktober 2011. Årets blog 2011.

PEAST
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: *234* Warrenpoint Town F.C - tæt på toppen
« Svar #764: 27 Jun 2011, 22:12 »

Man ved aldrig, men det kunne være en mulighed. Ved ikke rigtigt, om der skal skrives blog igen til FM2012, da jeg faktisk bruger rigtigt meget tid på det, og da bloggen bliver skrevet ud fra spillet, så skal der samtidigt spilles en masse FM. Men jeg ville jo ikke gøre det, hvis jeg ikke synes, at det var sjovt, og slet ikke, hvis der ikke var nogen, som gad læse bloggen. Så længe der er interesse, så bliver jeg ved.

jeg vil ihf altid følge med i dine blogs
Logged

PSN: PEAST 

JA!!! Jeg har ADHD og jeg er stolt af det!!!

Sider: 1 ... 49 50 [51] 52 53 ... 79 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010