home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 16:16:34 juli000 Blogs #5 - The Glory Hunter ...
I går kl. 22:56:21 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
I går kl. 21:04:37 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23335
  0 Brugere, 544 Gæster Online.

Indlæg: 1132852 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: juli000
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  *381* Warrenpoint Town F.C - mod nye mål
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 47 48 [49] 50 51 ... 79 Udprint
Forfatter Emne: *381* Warrenpoint Town F.C - mod nye mål  (Læst 419545 gange)
Nickmik
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: *228* Warrenpoint Town F.C - tæt på toppen
« Svar #720: 27 Jun 2011, 09:13 »



FØRSTE KNOCK OUT RUNDE CHL 2057


FENERBAHCE – WARRENPOINT TOWN 2-4

En gang imellem kan man være heldig, når der trækkes lod i Champions League, og jeg var da også af den opfattelse, da vi trak tyrkiske Fenerbahce. De var rangeret som nr. 32 i Europa, og vi havde tidligere mødt Fenerbahce to gange i CHL, hvor det begge gange var blevet til sejre. Første kamp skulle spilles i Istanbul foran 43.712 tilskuere.

I det 25. minut tacklede vores højre back Meza bolden fra en Fenerbahce spillere, som var på vej frem. Herefter kunne Meza løbe med bolden ned mod Fenerbahces mål, hvor han spillede bolden på tværs af straffesparksfeltet, hvor en fremstormende Jedrzejczyk kunne sparke bolden i det tomme mål.  Der blev ikke scoret yderligere i første halvleg, selvom vi havde chancer til flere mål.

Fenerbahce bragte sig tilbage i kampens i det 51. minut, hvor vi blev ramt af et kontraangreb, som afsluttedes med et mål i tæt kamp i målfeltet. Vi kom dog hurtigt tilbage i kampens, da vi scorede til 2-1 i det 53. minut, da vores nye venstre fløj Reed spillede bolden på tværs af målfeltet til højrefløjen Fish, som var fulgt med frem. 4 minutter senere var den dog igen gal i vores forsvar, da vi lod en angriber stå fri i målfeltet. Stillingen var 2-2, og Fenerbahce var godt med i kampens igen.

I det 79. minut blev bolden spillet ind i målfeltet, hvor indskiftede Dimakis efter et par kontraer kunne sparke bolden i mål. Dimakis var også involveret i kampens sidste mål i det 88. minut, da han driblede sig fri og spillede bolden ind i målfeltet, hvor Da Silva satte foden på og scorede.

Det er ikke svært at læse sig til, at mange af vores angreb går gennem vores fløje med efterfølgende indlæg til straffesparksfeltet eller målfeltet, hvor andre står parat til at score. Konceptet er godt, og vi scorer rigtigt mange mål på den måde.

Vi havde vundet med 4-2, og vi havde fået et rigtigt godt udgangspunkt inden returkampen på The Burren.

WARRENPOINT TOWN – FENERBAHCE 3-1

Der skal rigtigt meget til, hvis vi skal tabe på The Burren, og efter min mening var Fenerbahce ikke holdet, som kunne gøre det. Vi skulle også vinde kampen på hjemmebane.

I det 11. minut fik vi et hjørnespark, som Jedrzejczyk lagde ind i målfeltet, hvor centerforsvareren Buiu hovedet på, og vi var foran med 1-0. Vi fortsatte med at lægge pres på Fenerbahce, og det gav gevinst i det 33. minut, hvor McCulloch vendte rundt på baglinjen og sendte bolden ind i målfeltet til bageste stolpe, hvor Reed kunne heade bolden i mål til en 2-0 føring. Kort før pausen måtte et passivt The Point forsvar se til, at Fenerbahce kunne reducere til 2-1.

Inden kampen sluttede havde vi også scoret til 3-1, og det var Caca, som var arkitekten til scoringen, da han i det 75. minut driblede sig gennem Fenerbahces forsvar og spillede bolden ind til Jedrzejczyk, som satte sin venstre fod på.

Vi vandt kampen samlet med 7-3, og det var yderst fortjent, at vi gik videre. Vores målsætning for spil i Europa var opfyldt, og vi var spændte på at se, hvem der var vores modstander i kvartfinalen.

___________________ ______________

WARRENPOINT TOWN HAR KVALIFICERET SIG TIL FINALEN I CHAMPIONS LEAGUE 2057 MOD BAYERN MÜNCHEN. SE KAMPEN I MANDAG DEN 27. JUNI KL. 2045 LIVE PÅ BLOGGEN. KAMPEN VIL BLIVE SPILLET SAMTIDIG MED, AT DER SKER OPDATERING PÅ BLOGGEN. DER VIL FREM MOD FINALEN VÆRE OPDATERINGER I LØBET AF DAGEN.
Logged

Warrenpoint Town - månedens blog dec 2010, marts 2011, maj 2011, juli 2011, oktober 2011. Årets blog 2011.

Frederikbjerg
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: *228* Warrenpoint Town F.C - tæt på toppen
« Svar #721: 27 Jun 2011, 09:23 »

Jeg må desværre indrømme, at jeg ikke har fulgt fast med på det sidste, da du simpelhent skriver så mange updates, at det er mig lidt uoverskueligt når jeg ikke har været på siden i et par dage. Jeg læste også med i din første ChL finale, og synes det var rigtig fedt at du livebloggede samtidig. Jeg har sådan på fornemmelsen at du trækker det største trofæ i land i aften, og dermed også når dit endelige mål - dog lang tid efter beregnet Peace. Jeg glæder mig til at følge med i aften, og jeg synes det er HELT vildt imponerende at du har spyttet så mange updates ud! KIU Grin
Logged

If you can't join them, beat them.


Nickmik
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: *228* Warrenpoint Town F.C - tæt på toppen
« Svar #722: 27 Jun 2011, 09:26 »

Jeg må desværre indrømme, at jeg ikke har fulgt fast med på det sidste, da du simpelhent skriver så mange updates, at det er mig lidt uoverskueligt når jeg ikke har været på siden i et par dage. Jeg læste også med i din første ChL finale, og synes det var rigtig fedt at du livebloggede samtidig. Jeg har sådan på fornemmelsen at du trækker det største trofæ i land i aften, og dermed også når dit endelige mål - dog lang tid efter beregnet Peace. Jeg glæder mig til at følge med i aften, og jeg synes det er HELT vildt imponerende at du har spyttet så mange updates ud! KIU Grin

Mange tak for ordene. Har også selv en god fornemmelse og håber det kan lade sig gøre.
Logged

Warrenpoint Town - månedens blog dec 2010, marts 2011, maj 2011, juli 2011, oktober 2011. Årets blog 2011.

MBJ
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: *228* Warrenpoint Town F.C - tæt på toppen
« Svar #723: 27 Jun 2011, 09:30 »

Jeg er så klar til i aften!
Logged

Frederikbjerg
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: *228* Warrenpoint Town F.C - tæt på toppen
« Svar #724: 27 Jun 2011, 09:36 »

Jeg er så klar til i aften!

Jeg sætter mig klar med sodavand og popcorn, som var det i biografen! :-D Kunne man ikke muligvis finde en måde, hvorpå du, Nickmick, kunne livestreame kampen til nettet et sted? Det ville være lidt for vildt..
Logged

If you can't join them, beat them.


Nickmik
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: *228* Warrenpoint Town F.C - tæt på toppen
« Svar #725: 27 Jun 2011, 09:46 »

Jeg sætter mig klar med sodavand og popcorn, som var det i biografen! :-D Kunne man ikke muligvis finde en måde, hvorpå du, Nickmick, kunne livestreame kampen til nettet et sted? Det ville være lidt for vildt..

Det lyder vildt og en god ide, men mine evner på det område er desværre ikke så gode, så må nok nøjes med live opdatering Smiley
Logged

Warrenpoint Town - månedens blog dec 2010, marts 2011, maj 2011, juli 2011, oktober 2011. Årets blog 2011.

Frederikbjerg
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: *228* Warrenpoint Town F.C - tæt på toppen
« Svar #726: 27 Jun 2011, 09:48 »

Det lyder vildt og en god ide, men mine evner på det område er desværre ikke så gode, så må nok nøjes med live opdatering Smiley

Det kan jeg også sagtens nøjes med, ingen tvivl der! Smiley
Logged

If you can't join them, beat them.


HRz
Gæst
 
Sv: *228* Warrenpoint Town F.C - tæt på toppen
« Svar #727: 27 Jun 2011, 09:49 »

Jeg sætter mig klar med sodavand og popcorn, som var det i biografen! :-D Kunne man ikke muligvis finde en måde, hvorpå du, Nickmick, kunne livestreame kampen til nettet et sted? Det ville være lidt for vildt..

 Cool
Logged

MBJ
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: *228* Warrenpoint Town F.C - tæt på toppen
« Svar #728: 27 Jun 2011, 09:49 »

Det ville være awesome, jeg tror desværre bare ikke det er muligt Skuffet

Edit: det var det så heller ikke, men det skam nok.
Logged

Frederikbjerg
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: *228* Warrenpoint Town F.C - tæt på toppen
« Svar #729: 27 Jun 2011, 09:55 »

Det ville være awesome, jeg tror desværre bare ikke det er muligt Skuffet

Edit: det var det så heller ikke, men det skam nok.

Det jeg umiddelbart tænkte var, at han sidste gang havde  computere kørende, da han ifølge mine erindrer, ikke selv opdaterede, men derimod havde en anden til det. Så kunne man måske godt, selvom det ville være vildt besværligt, bruge webcam på den computer, og dermed have filmen der, og så ligge det op på nettet? Jeg ved egentligt ikke hvad jeg tænkte, men hvis det ikke kan lade sig gøre, så klarer vi os vel også uden! Grin
Logged

If you can't join them, beat them.


Nickmik
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: *228* Warrenpoint Town F.C - tæt på toppen
« Svar #730: 27 Jun 2011, 10:05 »

Det jeg umiddelbart tænkte var, at han sidste gang havde  computere kørende, da han ifølge mine erindrer, ikke selv opdaterede, men derimod havde en anden til det. Så kunne man måske godt, selvom det ville være vildt besværligt, bruge webcam på den computer, og dermed have filmen der, og så ligge det op på nettet? Jeg ved egentligt ikke hvad jeg tænkte, men hvis det ikke kan lade sig gøre, så klarer vi os vel også uden! Grin

Også en god ide, men tror ikke kvaliteten ville være god nok. Men det er rigtigt, at jeg ikke skriver selv - det kan jeg simpelthen ikke nå.

___________________ ____

OPDATERING FRA KVARTFINALEN FØR KL. 15 I DAG.
Logged

Warrenpoint Town - månedens blog dec 2010, marts 2011, maj 2011, juli 2011, oktober 2011. Årets blog 2011.

HRz
Gæst
 
Sv: *228* Warrenpoint Town F.C - tæt på toppen
« Svar #731: 27 Jun 2011, 10:06 »

Den her blog har virkelig hjulpet mig på at få lysten til et mindre hold, så jeg er startet med Annan i den dårligste skotske liga Wink
Logged

Nickmik
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: *228* Warrenpoint Town F.C - tæt på toppen
« Svar #732: 27 Jun 2011, 10:16 »

Den her blog har virkelig hjulpet mig på at få lysten til et mindre hold, så jeg er startet med Annan i den dårligste skotske liga Wink

Held og lykke. Det er efter min mening sjovest at spille de dårlige hold op til en topplacering. Der er også stor lyst til at blogge om LLM.
Logged

Warrenpoint Town - månedens blog dec 2010, marts 2011, maj 2011, juli 2011, oktober 2011. Årets blog 2011.

HRz
Gæst
 
Sv: *228* Warrenpoint Town F.C - tæt på toppen
« Svar #733: 27 Jun 2011, 10:16 »

Det værste er bare at min bedste angriber har 8 i afslutninger.
Logged

HRz
Gæst
 
Sv: *228* Warrenpoint Town F.C - tæt på toppen
« Svar #734: 27 Jun 2011, 10:17 »

Men fandt da en med 15 i afslutninger ;-D
Logged

Sider: 1 ... 47 48 [49] 50 51 ... 79 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010