home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23340
  0 Brugere, 523 Gæster Online.

Indlæg: 1132852 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: Kylie123
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  *381* Warrenpoint Town F.C - mod nye mål
0 Brugere og 9 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 48 49 [50] 51 52 ... 79 Udprint
Forfatter Emne: *381* Warrenpoint Town F.C - mod nye mål  (Læst 421700 gange)
HRz
Gæst
 
Sv: *228* Warrenpoint Town F.C - tæt på toppen
« Svar #735: 27 Jun 2011, 10:20 »

Og skal siges jeg følger med i finalen, med sodavand og slik! ;-D
Logged

PEAST
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: *228* Warrenpoint Town F.C - tæt på toppen
« Svar #736: 27 Jun 2011, 11:59 »

Og skal siges jeg følger med i finalen, med sodavand og slik! ;-D

Jeg er da helt klart også med til at følge kampen er allerede ved at finde gearet frem til en rigtig fodbold aften
Logged

PSN: PEAST 

JA!!! Jeg har ADHD og jeg er stolt af det!!!

HRz
Gæst
 
Sv: *228* Warrenpoint Town F.C - tæt på toppen
« Svar #737: 27 Jun 2011, 12:00 »

Hahaha ;-D
Logged

Frederikbjerg
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: *228* Warrenpoint Town F.C - tæt på toppen
« Svar #738: 27 Jun 2011, 12:01 »

Jeg er da helt klart også med til at følge kampen er allerede ved at finde gearet frem til en rigtig fodbold aften

Ja, hvem sagde at årets fodboldkamp var mellem FC Barcelona og Manchester United!  Thumbs Up
Logged

If you can't join them, beat them.


HRz
Gæst
 
Sv: *228* Warrenpoint Town F.C - tæt på toppen
« Svar #739: 27 Jun 2011, 12:02 »

Ja, hvem sagde at årets fodboldkamp var mellem FC Barcelona og Manchester United!  Thumbs Up
funny
Logged

Nickmik
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: *229* Warrenpoint Town F.C - tæt på toppen
« Svar #740: 27 Jun 2011, 14:17 »



KVARTFINALEN I CHAMPIONS LEAGUE 2057


WARRENPOINT TOWN – MANCHESTER CITY 5-1

Det blev til Europas nr. 6 i kvartfinalen, og vi havde tidligere mødt City 12 gange i Champions League, hvor det var blevet til 3 sejre, 3 uafgjort og 6 nederlag. Til vores fordel kan siges, at de fleste af vores sejre og uafgjorte kampe ligger indenfor de sidste kampe, som vi har spillet mod City.

Der var selvfølgelig fulde huse på The Burren, da dommer Metzelder gjorde sig klar til at fløjte kampen i gang. City havde gennem kampen 2 chancer for at score, mens vi havde 22 chancer, så alene ud fra dette, så blev City udspillet på alle leder og kanter.

Der var spillet 23. minutter af kampens, da Zurro driblede sig igennem på højre fløjen for at spille bolden til første stolpe, hvor Caca kunne sparke bolden ind. I det 25. minut kom City dog kortvarigt tilbage i kampen, da de udlignede til 1-1, hvilket også var halvlegsstillingen. Uretfærdigt ud fra spil og chance, men det skulle vise sig at blive bedre i anden halvleg.

Anden halvleg var knap nok begyndt, førend bolden lå i mål, da en lang bold blev spillet op til Caca, som kunne tackle bolden fra sin forsvarer, hvorefter han alene med målmanden ikke svigtede. Det blev også til 3-1, da vores angriber Da Silva alene med målmanden spillede bolden videre til Jedrzejczyk, som kunne lægge bolden i det tomme mål. I det 69. minut lagde venstre backen Meza en fremragende bold ind i målfeltet, som var lige ude for målmandens rækkevidde, og selvfølgelig var Jedrzejczyk på pletten – 4-1 til The Point. Det blev til den helt store oplevelse, da tilskuerne også kunne se The Point score til 5-1, da Caca scorede et af de mål, som man bare skal se. Han modtog bolden ved midterlinjen, hvorfra han satte speed i fødderne og gang i driblingerne – få sekunder senere sparkede han bolden op i det modsatte målhjørne til stor jubel for alle omkring The Point. Et fantastisk mål.

Vi havde vundet kampen med de fantastiske cifre på 5-1, og vi havde givet os selv et rigtigt godt udgangspunkt inden returopgøret i Manchester.

MANCHESTER CITY – WARRENPOINT TOWN 1-1

Det var en af de der kampe, som man bare ønsker overstået, så man kan komme hjem til Warrenpoint Town og fejre en samlet sejr. Vi havde sikret os et rigtigt god udgangspunkt inden returkampen ved at vinde 5-1 på hjemmebane, men vi skulle passe på med at være alt for sikre på samlet sejr. Der skulle kæmpes hele kampen igennem.

Der var 81.703 tilskuere på plads på Pedersen Stadium i Manchester, da dommer Scholz fløjtede kampen i gang. Det var tydeligt at se fra kampens start, at City ville frem over sletterne, men der stod nu bare et The Point mandskab i vejen. Det blev da også til en meget lige kamp, hvor det var The Point, som scorede kampens første mål i det 26. minut, hvor Jedrzejczyk endnu engang var på pletten, da han havde taget opstilling midt i målfeltet. Det var netop her, hvor Zurros hjørnespark landede, og så var vi foran med 1-0. City skulle nu score 5 mål blot for at sikre sig forlænget spilletid.

Vi spillede fornuftigt kampen igennem, men vi kunne ikke hindre den tidligere Warrenpoint Town spiller Kevin Francis i at score til 1-1 i det 74. minut. Det blev ikke til flere mål i kampen, og vi fik igen bevist, at vi har godt tag på engelske hold. Jeg var yderst tilfreds med, at vi havde spillet os i semifinalen. Nu skulle det blive spændende at se, om semifinalen igen skulle blive endestationen for The Point.

WARRENPOINT TOWN HAR KVALIFICERET SIG TIL FINALEN I CHAMPIONS LEAGUE 2057 MOD BAYERN MÜNCHEN. SE KAMPEN I MANDAG DEN 27. JUNI KL. 2045 LIVE PÅ BLOGGEN. KAMPEN VIL BLIVE SPILLET SAMTIDIG MED, AT DER SKER OPDATERING PÅ BLOGGEN. DER VIL FREM MOD FINALEN VÆRE OPDATERINGER I LØBET AF DAGEN.

________________

OPDATERING AF SEMIFINALEN INDEN KL. 1800 IDAG.
« Seneste Redigering: 27 Jun 2011, 14:20 af Nickmik » Logged

Warrenpoint Town - månedens blog dec 2010, marts 2011, maj 2011, juli 2011, oktober 2011. Årets blog 2011.

PEAST
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: *228* Warrenpoint Town F.C - tæt på toppen
« Svar #741: 27 Jun 2011, 15:49 »

Ja, hvem sagde at årets fodboldkamp var mellem FC Barcelona og Manchester United!  Thumbs Up

Barcelona???
Manchester United???
Hvad er det? En sygdom??

Årets kamp er da helt klart "Warrenpoint Town vs Bayern München
Logged

PSN: PEAST 

JA!!! Jeg har ADHD og jeg er stolt af det!!!

PEAST
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: *229* Warrenpoint Town F.C - tæt på toppen
« Svar #742: 27 Jun 2011, 15:50 »

Hehe genialt Pedersen Stadium!!!

Hvem har lagt navn til det stadion?
Logged

PSN: PEAST 

JA!!! Jeg har ADHD og jeg er stolt af det!!!

Nickmik
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: *229* Warrenpoint Town F.C - tæt på toppen
« Svar #743: 27 Jun 2011, 15:53 »

Hehe genialt Pedersen Stadium!!!

Hvem har lagt navn til det stadion?

Ja, det er jo er godt spørgsmål. Jeg kan ikke lige regne det ud, men en danske eller en nordmand vil jeg tro.
Logged

Warrenpoint Town - månedens blog dec 2010, marts 2011, maj 2011, juli 2011, oktober 2011. Årets blog 2011.

PEAST
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: *229* Warrenpoint Town F.C - tæt på toppen
« Svar #744: 27 Jun 2011, 15:54 »

Kan du ikke gå ind og se hvem der har været deres trænere gennem årene?
Logged

PSN: PEAST 

JA!!! Jeg har ADHD og jeg er stolt af det!!!

Nickmik
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: *229* Warrenpoint Town F.C - tæt på toppen
« Svar #745: 27 Jun 2011, 15:58 »

Kan du ikke gå ind og se hvem der har været deres trænere gennem årene?

Er formentlig opkaldt efter en spiller som hed Allan Pedersen, og som spillede i City i 2029. Købt til klubben for 210 mio kr. i 2021.
Logged

Warrenpoint Town - månedens blog dec 2010, marts 2011, maj 2011, juli 2011, oktober 2011. Årets blog 2011.

PEAST
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: *229* Warrenpoint Town F.C - tæt på toppen
« Svar #746: 27 Jun 2011, 16:01 »

Ok hehe han må da have været helt Outstanding!!! Siden de vil opkalde et stadion efter en spiller... Det har jeg ihf aldrig oplevet før
Logged

PSN: PEAST 

JA!!! Jeg har ADHD og jeg er stolt af det!!!

Nickmik
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: *230* Warrenpoint Town F.C - tæt på toppen
« Svar #747: 27 Jun 2011, 18:08 »



CHAMPIONS LEAGUE SEMIFINALE


WARRRENPOINT TOWN – REAL MADRID 4-1

Der skulle trækkes lod til semifinalen, og vi havde mulighed for at trække tyske Bayern München, engelske Arsenal eller spanske Real Madrid. Set ud fra Europa ranglisten, så ville jeg helst møde Bayern, idet de lå nr. 13, mens Arsenal var rangeret som nr. 4, og Real som nr. 1 – det bedste hold i Europa. Jeg var sgu noget ærgerlig, da jeg så, at vi trak Real Madrid, som vi tidligere havde mødt 12 gange i Champions League, og det var blevet til 1 sejr, 3 uafgjorte og 8 nederlag. Real Madrid havde senest vundet Champions League i både 2053 og 2054, ligesom de var det hold, som havde vundet trofæet flest gange, idet de havde hentet det hjem 18 gange.

Af alle store sejre på The Burren blev dette nok til den største nogensinde, hvilket der også efterfølgende blev skrevet stolpe op og ned om i medierne. Vi havde et lille overtag i chancerne, men spillet var ligeligt fordelt på begge sider af banen. Der var selvfølgelig fulde huse på The Burren med 26.992 tilskuere, som forventningsfulde så frem til kampen.

Vi fik lagt et rigtigt godt pres på Real fra kampens start, men målene udeblev indtil det 31. minut, hvor venstre fløjen Cuesta ”stjal” bolden fra en modstander omkring midterlinjen. Han spillede herefter bolden videre til Caca, som med en førstegangsafleveri ng spillede bolden bagud til Toninho ude fra omkring 30 m fra mål tog chancer og bankede til bolden, som flot strøg direkte mod mål og direkte op i det ene målhjørne uden for målmandens rækkevidde. Et fremragende mål, og vi var foran med 1-0. Det blev ikke til flere mål, men jeg var tilfreds, og det skulle vise sig, at jeg blev endnu mere tilfreds med anden halvleg.

I det 50. minut var jeg dog ikke tilfreds, idet Real udlignede til 1-1, men det ødelagde ikke mit humør. Vi fik igen bragt os foran i det 61. minut, hvor bolden blev spillet frem til Caca, som stod lige ude foran straffesparksfeltet, og så var det bare at vende sig om, knalde til bolden, og så måtte Reals målmand igen hente bolden ud. I det 66. minut blev bolden spillet op langs med højre fløj, og Caca var manden med bolden, da han lagde bolden ind i målfeltet, hvor Reals målmand boksede bolden ud i straffesparksfeltet for fødderne af Toninho, som flugtede bolden i mål til en sensationel 3-1 føring til The Point. Det blev endnu mere sensationelt i det 80. minut, hvor Caca blev spillet fri på en lang bold. Hans første forsøg blev reddet af målmanden, men på returbolden sendte han bolden i en blød bue ind over målmanden.

Vi vandt kampen med 4-1, hvilket måske var et mål for stort, men vi havde slået Europas bedste hold, og ikke mindst havde vi skaffet os et rigtigt godt udgangspunkt inden returkampen i Madrid. Der var stor jubel blandt alle, som har tilknytning til Warrenpoint Town, og jeg var da også optimist inden denne kamp, men vi måtte ikke lade vores store sejr være en sovepude for os selv.

REAL MADRID – WARRENPOINT TOWN 3-1

Jeg glædede mig til denne returkamp på Santiago Bernabéu i Madrid, hvor der var 78.775 tilskuere på plads, da den kroatiske dommer Pincic gjorde klar til at fløjte kampen i gang. Selvom jeg var optimist, så skulle Real blot score 3 mål for at bringe sig videre, så vi måtte ikke lade os lulle i søvn – vi skulle være på mærkerne fra kampens start.

Vi var rigtigt godt med fra kampens start, hvor det var os som pressede på Reals forsvar, og vi havde dog også et knaldhård skud på Reals ene opstander. Real fik dog spillet ind i kampens efterhånden, som tiden gik, men det var Barnett, som i det 47. minut kunne heade bolden i mål på Da Silva flotte lagte hjørnespark. Real skulle nu score 4 mål, hvilket var meget på en halvleg.

Real fik presset os mere og mere i bund, men vi havde dog nogle spæde forsøg på Reals målmand. I det 73. minut fik Real et hjørnespark, som efterfølgende blev nikket i mål. Real var inde i kampens igen, og der blev satset mere offensivt fra Reals side. Det gav gevinst igen i det 79. minut, hvor der blev scoret på et indlæg fra Reals venstre side. Real satsede nu stort, idet Real kastede 4 mand frem i angrebet, således at de spillede 4-2-4. Samtidig gik vi fra vores offensive indstilling til en defensiv indstilling. Reals pres gav dog igen gevinst idet 83. minut, hvor vi blev ramt af et kontraangreb efter et hjørnespark. Noget urutineret, men vi måtte hindre Real i at score igen, idet Real med et mål mere ville sikre sig forlænget spilletid.

Et massivt pres fra Reals side gav heldigvis ikke flere mål, og vi kunne ved dommerens slutfløjt række armene i vejret og juble sammen med vores medrejsende tilhængere. Vi havde vundet en samlet sejr på 5-4, og vi havde for anden gang i klubbens historie sikret os en finaleplads i Champions League.
 
WARRENPOINT TOWN HAR KVALIFICERET SIG TIL FINALEN I CHAMPIONS LEAGUE 2057 MOD BAYERN MÜNCHEN. SE KAMPEN I MANDAG DEN 27. JUNI KL. 2045 LIVE PÅ BLOGGEN. KAMPEN VIL BLIVE SPILLET SAMTIDIG MED, AT DER SKER OPDATERING PÅ BLOGGEN. DER VIL FREM MOD FINALEN VÆRE OPDATERINGER I LØBET AF DAGEN. 2 TIMER OG 45 MINUTTER TIL KAMPSTART.
Logged

Warrenpoint Town - månedens blog dec 2010, marts 2011, maj 2011, juli 2011, oktober 2011. Årets blog 2011.

Nickmik
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: *231* Warrenpoint Town F.C - tæt på toppen
« Svar #748: 27 Jun 2011, 20:14 »



CHAMPIONS LEAGUE FINALEN 2057


WARRENPOINT TOWN – BAYERN MÜNCHEN


HOLDOPSTILLINGER



NØGLESPILLERE WARRENPOINT TOWN


Moutawakiloy er en stor og stærk centerforsvarer, som har været i The Point gennem de sidste 9 år, og han har været stamspiller efter 3 sæsoner i klubben. Han er stærk både fysisk og i hovedspillet, ligesom han er sikker med bolden. Han bliver altid ved hjørnespark placeret ved forreste stolpe, hvorfra han har scoret adskillige mål.
.

Caca er en kommende stjerne- og klassespiller på verdensplan, og det er kun et tidspunkt om, hvornår han bliver købt af en anden klub, men jeg forsøger at holde på ham, så lang tid som muligt. Han er fantastisk, når der skal scores mål, og han har da også inden sæsonens sidste kamp scoret hele 76 mål. Han er utrolig stærk i hovedet, uden bold og i afslutninger.


Jedrzejczyk er allerede en stjernespiller, og han er utrolig farlig med sit venstre ben. Han er utrolig hurtig og scorer rigtigt mange mål, således har han i år scoret 92 mål. Sidste år scorede han over 100 mål.

NØGLESPILLERE F.C. BAYERN MÜNCHEN



Jeg har desværre ikke det store kendskab til Bayerns spillere, men det kan ses er deres skills absolut gode.
Logged

Warrenpoint Town - månedens blog dec 2010, marts 2011, maj 2011, juli 2011, oktober 2011. Årets blog 2011.

Nickmik
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: *232* Warrenpoint Town F.C - tæt på toppen
« Svar #749: 27 Jun 2011, 20:28 »



CHAMPIONS LEAGUE FINALEN 2057


WARRENPOINT TOWN – BAYERN MÜNCHEN


OPTAKT

To dage før finalen er Bayerns aldrende angriber Vasquez blevet skadet, således at han ikke kan være med i finalen. Bayern har desuden 3 andre spillere langtidsskadet, således at Bayern også må undvære disse spillere. The Point må desværre se bort fra vores mangeårige stamspiller Da Silva, da han for kort tid siden er blevet skadet og derfor ikke kan være med i finalen. Alle andre spillere er fit for fight. 

Vores assisterende manager Buchanan meddeler inden kampen: at Bayern ofte gør det godt mod et hold med vores omdømme, at Bayerns midtbanespillere Zico og Gustavo skal lukkes ned, at Bayern har tendens til at scorer de fleste af deres mål mellem det 16. og det 30. minut, at Bayern lader flest mål gå ind mellem det 31. og 45. minut, at Bayern er mere drevet efter succes end vi er, at Bayern har flere spillere, der kan lave magi, at Bayern har bedre driblere, at Bayern er bedre i pasningsspillet og at Bayern har en bedre teknik.

Kampen skal spilles på Stade Vélodrome i Marseille, og der forventes at være omkring 67.000 tilskuere på plads på stadion. Stade Vélodrome blev indviet i 1937, og det er hjemmebane for Olympique Marseille. Stadionet bliver desuden brugt til afholdelse af rugbykampe.


STADE VELODROME


Vores fans har ikke de store forventninger inden kampen, men de forventer en spændende og underholdende kamp. F.C. Bayern er favorit inden kampen 4-6, mens vi har odds, der lyder på 7-2. Kampens skal dømmes af den kroatiske dommer Simunic. Han har givet 20 gule og 1 rødt kort i de 9 kampe, som han har dømt i årets Champions League.

Det er kun anden gang i Warrenpoint Towns 70 årige historie, at vi skal spille Champions League finale, mens Bayern har hævet pokalen 5 gange.

Ved pressemødet op til kampen forklarede jeg, at vi ville gå ud på banen for at spille offensivt fodbold, og alle mand ville gå med frem, således at vi kunne få de nødvendige mål.
Logged

Warrenpoint Town - månedens blog dec 2010, marts 2011, maj 2011, juli 2011, oktober 2011. Årets blog 2011.

Sider: 1 ... 48 49 [50] 51 52 ... 79 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010