home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23288
  0 Brugere, 419 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: pedenmedroden
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  Nyt liv og nye udfordringer!
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 11 12 [13] 14 15 ... 21 Udprint
Forfatter Emne: Nyt liv og nye udfordringer!  (Læst 68811 gange)
Lassenolesen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Mange managers mister jobbet!
« Svar #180: 30 Jan 2011, 22:34 »



Nedtur inden pause
Det er kun to kampe tilbage for os inden der er vinterpause, to kamp på udebane mod to svære hold, som er FCN og OB. På papiret var det to sikre nederlag til os, men man kan vel altid formå at overraske. 4000 tilskuere var samlet til dagens kamp, og hele 500 tilskuere var kommet helt fra Hobro for at støtte op omkring os, det er virkelig dejligt at se de medrejsende tilskuere bakke os 100 % op i kampene. De fik dog også hurtigt en belønning for deres rejse da Danilo Arrieta scorede til 0-1 efter blot 3 minutter! Hobro fansene samt spiller bænken brød ud i stor jubel og vi var virkelig tændte til denne kamp kunne jeg mærke på dem.

Der var 3 minutter tilbage af første halvleg og Danilo Arrieta tog en lang tur til baglinjen, hvor han smækkede bolden indover til Gilles Ondo der kom flyvende og fordoblede føringen til 0-2. Vores fans gik virkelig amok, og de holdt ikke mund med at synge før fløjten lød til halvleg. I anden halvleg mødte vi dog en mur, tre hurtige FCN scoringer og vi kampen fik hurtigt en anden tone da de kom foran med 3-2. Dog kunne det ikke holde vores tilskuere fra at synge og det er virkelig en dejlig følelse at have fans der synger i medgang og modgang. Dog blev det ikke til en sejr i dag, men selvom det ikke blev til tre point i dag håber jeg på lige så mange tilskuere til næste kamp.

Turen går til TRE-FOR Park. Jeg var målløs da jeg trådte ind på det fulde stadion, hvor der var endnu flere fans fra Hobro end sidst. De havde endnu ikke mistet håbet på en sejr til os, og jeg håbede virkelig at vi kunne give dem sejren i dag så de også fik noget for pengene. Det så dog ikke alt for godt ud, blot 16 minutter var spillet da Maycon bragte hjemmeholdet foran med 1-0. Det var dog ikke så galt, otte minutter efter fik vi hjørnespark, og hvem andre end Mads Justesen skulle have æren af at heade bolde i netmaskerne, og sendte os tilbage i kampen med stillingen 1-1.

Dog blev kampen næsten lukket i første halvleg selvom de kun scorede et mål mere, med et hovedstød fra Anders Egholm. Halvleg stillingen blev 2-1 til hjemmeholdet, men jeg synes dog ikke spillerne havde gejsten til at redde denne kamp hjem, men jeg måtte jo gøre alt for at opmuntre dem i halvlegen, lige lidt hjalp det dog. Dennis Høegh scorede efter 57 minutters spil og lukkede kampen med målet til 3-1. Vi måtte derfor tage hjem med 0 point i bagagen og gå til halvsæson med hovederne halvbøjede.


Halvsæsonens forløb

Så blev det halvsæson og alt i alt har det vel været en godkendt en af slagsene. Det er altid svært at komme op i en ny række, og jeg synes vi formåede at gøre det bedste vi kunne. Vi er jo ikke kommet op i rækken og har tabt alle kampene stort, vi er gået ind til alle kampene med en tro på en sejr, og i nogen af kampene har vi også formået at gøre det. Det bliver svært at overleve i superligaen, men hvis vi nu tager os sammen her i vinterpausen og knokler røven ud af bukserne og lære ting i de venskabskampe vi skal spille, så kan alt jo ske, og jeg tror på gutterne.

Vi må tage et skridt af gangen, og det første skridt er jo at blive i superligaen. Vi har et hold der virkelig er spillet samme nu, og jeg vil ikke gå hen og hente nogle nye spillere, da jeg tror truppen er fin nok som den er lige pt. Så der kommer ingen ændringer lige nu. Angrebet scorer mål, midtbanen slider, forsvaret kæmper og målmanden gør sit arbejde i målet, hvad mere kan man forvente af et hold der lige er rykket op i den bedste række i Danmark.


Ligastilling





Mange tak for den flotte grafik til asj89! Thumbs Up
Logged

Frygtet og berygtet
Kendt i land og by
*Klap klap*
Vi er Vestegnens stolthed
Kom så mægtige Brøndby
*Klap klap Klap*!

Følg med i min blog!

Lassenolesen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Mange managers mister jobbet!
« Svar #181: 31 Jan 2011, 18:33 »



Venskabskampe
Så var det på tide at lade venskabskampene begynde, det var ikke nogle svære modstandere, men der var da nogle okay i blandt dem. Vi havde jo også brug for lidt opmuntring ovenpå de to seneste nederlag i superligaen. Vi spillede 6 venskabskampe og endte med 6 sejre, hvad mere kan man forlange. Jeg synes holdet har gjort store fremskridt bare i disse 6 kampe, og jeg håber vi kan tage det med over i superligaen nu hvor vi snart starter igen.

Hvis man lægger alle kampene sammen og tæller målscoren, blev det til en 21- 4 sejr til os, hvad er rimelig godkendt. Vi er begyndt at spille bolden bedre op ad banen og blive mere farlige i det offensive, også lukker vores forsvar rigtig godt af, dog kan man ikke se det ud fra alle de her kampe, da nogle af modstanderne var langt under vores niveau, f.eks. da vi slog Viikingit 6-0, hvor vi mindst burde have vundet dobbelt så meget.

Vi nærmer os med hastige skridt anden halvsæson af superligaen, der er kun en måned tilbage hvor vi ikke har nogen venskabskampe, hvor der virkelig skal trænes hårdt på træningsbanen. Formen er der næsten pasningsspillet er der næsten, nu mangler vi bare målene i de vigtige kampe, men det skal nok komme. Jeg føler også at vores målmand er i hopla for tiden, jeg kan i hvert fald ikke blive sur på ham over der er gået 4 mål ind i 6 kampe, men vi må jo se hvad der sker.

Jeg vil dog sige at i vores venskabskampe har jeg formået at bruge alle vores spillere i både første, anden og tredje holds truppen. Jeg er godt nok imponeret af nogle af dem, og det kan jo tænkes at de måske får deres debut på førsteholdet i den nærmeste fremtid. En spiller som Nicolaj Andersen har virkelig scoret mål som man også kan se på topscorelisten. Det er en spiller der kan komme langt hvis han fortsætter sin udvikling.


Venskabskampe topscorelisten:
1. Nicolaj Andersen - 6mål
2. Carsten Bach - 4mål
3. Morten Kristensen - 2mål
4. Emil Antonsen - 2mål
5. Enoch Showunmi - 2mål




Nedtur inden start
Klage kan jeg ikke over resultaterne i venskabskampene, men klage kan jeg over noget andet. Angrebsduoen er ramt af skader, både Danilo Arrieta og Gilles Ondo er skadede, og det er virkelig en svækkelse for holdet, og det kan være en af grundende til nedrykning hvis det kommer til at gå så vidt. I mindst de første tre kampe står vi uden en Ondo og en Arrieta, dog er Ondos skade værre end Arrietas, men jeg synes vi skal have begge i aktion for det virkelig er stærkeste opstilling. 

Vi må gøre alt hvad vi kan for at klare os igennem de første par kampe uden duoen, men vi har jo så mange spillere til angrebspladsen, så problemet er ikke så stort som det lyder, dog er Arrieta og Ondo to nøglespillere så det er da ikke nogen jeg ser ude ret lang tid af gangen. Vi har jo en Ruben Nygaard som kan træde til på toppen, hvor han jo gerne ser sig selv oppe, men vi må jo se hvad tiden bringer, og selvfølgelig håber Thomas Rytter og jeg på det bedste.




Mange tak for den flotte grafik til asj89! Thumbs Up
Logged

Frygtet og berygtet
Kendt i land og by
*Klap klap*
Vi er Vestegnens stolthed
Kom så mægtige Brøndby
*Klap klap Klap*!

Følg med i min blog!

Lassenolesen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Mange managers mister jobbet!
« Svar #182: 31 Jan 2011, 20:16 »



Klage kan man vel ikke
Vi var klar, vi var rigtig klar. Første kamp stod mellem os og konkurrenterne AAB. 1823 tilskuere har trodset vejret i dag og er kommet for at se kampen. Uden en Arrieta og Ondo i dagens kamp, men vi er stadig 100 % klar til dagens kamp.  Der er stemning i dag fra starten af, dog røg stemningen lidt da Rasmus Würtz scorede til 0-1 efter 31 minutter. Der blev dog for alvor stille inden halvleg, da Josip Milardovic gjorde det sure ved os ved at gøre det til 0-2 blot et minut før dommeren fløjtede til pølse.

Anden halvleg bød på et brag af en indsats, og det var ikke kun spillerne der leverede en flot indsats, også tilskuerne viste styrke og sang sig hæs alle minutterne ud.  Lige pludselig gik det hurtigt for os, vi spillede rigtig flot bold og efter lidt tid blev vi belønnede. Rang Shawkat reducerede med sin scoring til 1-2 efter 53 minutter og der lød stor jubel på Hobro stadion, hvor der stadig var duft af point. Kampen stod slet ikke stille på noget tidspunkt der kom chancer i begge ender hele tiden, og til sidst fik vi endnu en belønning, da Nicolai Andersen scorede i et minuts overtid og gav os et point til samlingen! Jeg var lykkelig for scoringen, og ikke mindst for hans debut. Første kamp fra ham og ikke den sidste.


Hobro ser sort
Vi skulle en tur til Herning hvor ulvene stod klar, chancerne var minimale, men de var der. Vi var næsten lige kommet på banen da vi blev løbet ned. Et, to og tre også stod der 3-0. Jeg stod med fuldkommen åben mund og forstod intet af hvad der skete, jeg var målløs. Vi blev rendt ned og jeg kunne ikke gøre andet end at gå defensivt, for ellers kunne det her virkelig blive en rigtig træls kamp for os. Der skete dog ikke mere i kampen udover chokket i starte.  Kampen endte 3-0 til ulvene og sendte os dermed den trælse vej i tabellen.

Hobro viser vilje
Så er der tid til kamp i bunden af tabellen, hvor Sønderjyske kommer på besøg. Mange tilskuere kunne vi ikke prale med, men en sejr var vel også forventet, og nødvendig. Der kom dog også mål i starten af kampen, Emil Antonsen brød igennem Sønderjyske forsvaret to gange og scorede på begge chancer.

Helten var vist allerede fundet i denne kamp da han bragte os foran med 2-0 hurtigt i kampen.

Med 5 minutter tilbage af kampen kom der dog lidt liv tilbage i kampen, da Mustafa Kucukovic reducerede til 2-1 og sendte Sønderjyske tilbage i kampen. Det var dog ikke nok fra Sønderjyskes side, Enoch Showunmi bragte os foran med to mål i stillingen 3-1 i en kamp vi fuldstændig havde i vores hænder. Det blev dog ikke en 3-1 sejr, da samme målscore for Sønderjyske gjorde det til slutresultatet 3-2, et minut inde i overtiden. Flot præstation fra Emil Antonsen der blev dagens helt.    

Så var det bund mod top, FC København kom nemlig på besøg til dagens kamp. Vores nøglespiller Danilo Arrieta var på banen igen efter sin skade, formen er ikke hvad den har været, men målfarlige er han vel altid. Det viste sig så at blive en træls dag for denne mand. Blot 27 minutter spillet og Arrieta måtte gå ud med endnu en skade og mistede håbet på et ordentligt comeback.

Men efter hans skade kom der virkelig gang i kampen. Straffe til os og hvem andre end Emil Antonsen skal bringe os foran i sådan en kamp som i dag. Så var der for alvor stemning på det lille stadion i Hobro og hårene rejste sig over alt på min krop. Vi holdet FCK lige til det sidste minut, hvor Sölvi Ottesen reducerede til 1-1. Man kunne virkelig mærke ”skuffelsen” på stadionet efter den sene FCK udligning. Dog gik det ikke helt galt for os i kampen selvom vi til slut endte en mand i undertal da Kian Christensen fik rødt kort. Et point imod topholdet FCK, det var virkelig et vigtigt point i kampen om at blive i superligaen.


Ligastilling




Mange tak for den flotte grafik til asj89! Thumbs Up
Logged

Frygtet og berygtet
Kendt i land og by
*Klap klap*
Vi er Vestegnens stolthed
Kom så mægtige Brøndby
*Klap klap Klap*!

Følg med i min blog!

Lassenolesen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Mange managers mister jobbet!
« Svar #183: 01 Feb 2011, 18:53 »



Over eller under stregen
Så er der lagt op til bunddrama, og når jeg siger bunddrama mener jeg virkelig bunddrama. Vi skal nemlig en tur på Viborg stadion, som ligger lige over os i tabellen, med en sejr rykker vi forbi dem, og med et nederlag ser det sort ud for os. Det vrimlede ind med tilskuere til dagens kamp, Viborg har ikke trukket så mange fans ind på det seneste, men da kampen skulle til at fløjtes i gang var der kommet 3441 tilskuere. Der var stemning og Viborg fansene var klar på at give den fuld hammer for at give hjemmeholdet de tre point, hvad jeg ikke håber de får.

Det gik hurtigt, blot 2 minutter er spillet og vi sætter os i front, Ruben Nygaard viser styrken og bringer os foran med 0-1, vigtig start for os. De medrejsende Hobro fans var virkelig ved at bryde ind på banen så vilde var de efter denne scoring, det er nok et af de vigtigste mål i min tid i Hobro. Dog skulle det ikke gå så let for sig, Mikhail Sivakov bragte balance tilbage i kampen med sin udligning til 1-1 efter 30 minutters spil.

Jeg må godt nok sige at jeg blev rigtig glad for en spiller i dag, jeg havde næsten lyst til at løbe tværs ind over banen bare for at kysse denne spiller. Ruben Nygaard er navnet, han bragte os nemlig foran endnu engang da han gjorde det til 1-2 blot fire minutter efter Viborgs mål. Det var virkelig en lettelse med dette mål for at vise vi har viljen, og det er os der fortjener at blive i superligaen. Tiden løb ud og der stod 1-2 ved halvleg. Spillerne så glade ud da vi gik til pause, og det er virkelig et godt tegn.

Anden halvleg gik lidt mere stille og rolig i gang end første halvleg, og jeg har stillet os lidt mere i den defensive ende så vi ikke går hen og smider endnu en sejr væk. Der gik lang tid før de fik deres første rigtig STORE chance. Mads Justesen begik straffe, det var virkelig det eneste der ikke måtte ske lige nu, der er spillet 75 minutter af kampen også får de straffe, NITTEN. 

Det er Gabriel fra Viborg der skal sparke straffe overfor Jesper Rask som står i dag. Han skyder i midten af målet og, RASK REDDER, sikke en glæde der udbredte sig på tilskuere rækkerne ved Hobro og ude på bænken, jublen lød lige indtil slut fløjtet hvor vi kunne belønne os selv med 3 point ovenpå en rigtig flot kamp, bla. Fra en velfungerende Ruben Nygaard der virkelig formåede at skrive sig ind på Hobro holdet.


Viljen er i vor hjerter
Vejle kom på besøg efter vi lige havde fået skrabet tre point ind på kontoen, og jeg håbede på tre point mere, selvom Vejle ligger i toppen og virkelig har gjort det godt i denne sæson, kan man vel ikke andet end at håbe. Det blev dog ikke til mere end et point i dagens kamp, selvom vi med en tidlig føring kom foran 1-0 på målet fra Enoch Showunmi, så var det desværre ikke nok.

Den altid scorende angriber Chidi Omeje reducerede til 1-1 efter 65 minutters spil, og lukkede dermed kampen med den sidste scoring. Jeg er ikke skuffet over resultatet da Vejle ligger i toppen, men jeg synes dæleme vi er blevet gode til at smide vores føringer væk i anden halvleg, hvor vi får det meste går ned i præstation. Men en plads over stregen kan man vel ikke klage over!




Mange tak for den flotte grafik til Brodtgaard! Thumbs Up
« Seneste Redigering: 01 Feb 2011, 19:03 af Lassenolesen » Logged

Frygtet og berygtet
Kendt i land og by
*Klap klap*
Vi er Vestegnens stolthed
Kom så mægtige Brøndby
*Klap klap Klap*!

Følg med i min blog!

xxbikbokxx
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Mange managers mister jobbet!
« Svar #184: 01 Feb 2011, 18:58 »

Fin update, dog i første linje står der 'bunddram' Smiley
Logged

Hala Madrid!

Lassenolesen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Mange managers mister jobbet!
« Svar #185: 01 Feb 2011, 19:04 »

Fin update, dog i første linje står der 'bunddram' Smiley
Tak for begge ting, hehe! Wink Fejlen er rettet! Thumbs Up
Logged

Frygtet og berygtet
Kendt i land og by
*Klap klap*
Vi er Vestegnens stolthed
Kom så mægtige Brøndby
*Klap klap Klap*!

Følg med i min blog!

Brodtgaard
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Mange managers mister jobbet!
« Svar #186: 01 Feb 2011, 19:06 »

Flot update - og en dejlig sejr i kampen om overlevelse Thumbs Up
Logged


Put your hands down my pants, and I´ll bet you´ll feel nuts

Lassenolesen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Mange managers mister jobbet!
« Svar #187: 01 Feb 2011, 19:16 »

Flot update - og en dejlig sejr i kampen om overlevelse Thumbs Up
Tak, og ja det lunede virkelig med de 3 point i kampen om overlevelse, kan jo være der komme bedre tider nu, det kan man vel håbe på! Thumbs Up
Logged

Frygtet og berygtet
Kendt i land og by
*Klap klap*
Vi er Vestegnens stolthed
Kom så mægtige Brøndby
*Klap klap Klap*!

Følg med i min blog!

Lassenolesen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Mange managers mister jobbet!
« Svar #188: 01 Feb 2011, 20:30 »



Ikke mange point til Hobro
To svære udebane kampe ventede os, og den første er turen som går til Aarhus, hvor AGF venter. Der var ikke mange chancer for det blev 3 point, men man kan vel altid ane et lille hul til at snuppe hele lortet. Der var dog blot spillet et kvarter inden AGF kom foran. Anton Peterlin bragte hjemmeholdet foran med 1-0. Men mål det kom der hurtigt igen, Gilles Ondo reducerede til 1-1 og håbet var der stadig.

Men 6 minutter efter kom hjemmeholdet igen på sejrskurs, da Morten Nordstrand scorede til 2-1. Men helt færdige var vi dog ikke, blot otte minutter efter scorede Gilles Ondo endnu engang, da han bragte os tilbage med reduceringen til 2-2. Det var helt vildt med alle de mål på så få minutter og det var ikke det sidste. To minutter efter scorer Morten Nordstrand til 3-2 med hans anden scoring og sendte os endnu engang bagud, og sendte os til halvleg med 3-2 stillingen.   

 Det blev dog en rigtig kedelig anden halvleg, men det kan vel heller ikke lade sig gøre at få en sjov og god anden halvleg ovenpå sådan en første halvleg. Der kom heller ikke nogen mål i anden halvleg og dermed blev vi sendt hjem med et stort rundt 0 i bagagen. Man kunne se på spillerne at de var nedtrykte, men de var nød til at komme op med hovederne, for der er ikke tid til at ryge ned i humør, for det er altså vigtigt vi bliver i superligaen.
Så går vi endnu en svær kamp i møde, hvor vi skal en tur på Blue Water Arena i Esbjerg, det bliver rigtig svært og hive en sejr hjem på udebane især mod et hold som Esbjerg, som virkelig har gjort det godt på hjemmebane i denne sæson. Det blev hurtigt afgjort i denne kamp da kampens eneste mål blev scoret efter 6 minutter af Nicolai Høgh der hamrede dem foran 1-0, som jo blev kampens resultat. Endnu engang må vi tage tomhændet hjem til Hobro.

Only 531 tilskuere var kommet til kampen i dag hvor FCN var dagens gæster, lidt en skuffelse med tilskuertallet, men vi må jo kæmpe for sejren lige meget hvad. En spiller der virkelig gerne vil have en sejr med hjem er Kian Christen, der bragte os foran efter 15 minutter på et rigtig flot hovedstød. Det var bare ikke lang tid vi holdt den føring da Ricardinho reducerede til 1-1 efter 22 minutter. Det blev også kampens resultat, der kom dog lige en skuffelse til sidst i kampen, da Mads Justesen måtte gå ud med en skade, hvad virkelig er en svækkelse af forsvaret. 

Så skulle vi til endnu en svær udekamp, hvor vi skal en tur til Brøndby stadion i dag, hvor stemningen nok er lidt anderledes end når vi spiller på Hobro stadion. To hurtige mål fra hjemmeholdet sendte dem hurtigt på vinder kurs på mål af, Mads Fenger til 1-0 og William Morais til 2-0. Lidt kom vi da tilbage da Enoch Showunmi reducerede til 2-1. Det var desværre ikke nok med dette ene mål, Boquita lukkede og slukkede kampen med den sidste scoring til 3-1. De fik endda rødt kort, men det var heller ikke nok til et comeback. Endnu en kamp uden sejr, så vi er nu oppe på fem kampe uden sejr.


Ligastilling




Mange tak for den flotte grafik til Asj89! Thumbs Up
« Seneste Redigering: 02 Feb 2011, 16:40 af Lassenolesen » Logged

Frygtet og berygtet
Kendt i land og by
*Klap klap*
Vi er Vestegnens stolthed
Kom så mægtige Brøndby
*Klap klap Klap*!

Følg med i min blog!

asj89
Gæst
 
Sv: Mange managers mister jobbet!
« Svar #189: 01 Feb 2011, 20:34 »





Mange tak for den flotte grafik til Brodtgaard! Thumbs Up
Mener ikke at Brodtgaard har lavet det der banner? Huh

Har du fået ny grafiker?
Logged

Lassenolesen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Mange managers mister jobbet!
« Svar #190: 01 Feb 2011, 20:36 »

Mener ikke at Brodtgaard har lavet det der banner? Huh

Har du fået ny grafiker?
Hov nej det har han ikke lavet ! Smiley Men kom bare til at kopiere det med hvem der har lavet det, det er selvfølgelig dig der har lavet det der, sorry! Smiley
Ja har fundet ny grafiker, synes nemlig ikke du har så meget tid til at lave grafik, så fandt en ny med lidt mere tid, men ikke fordi du var dårlig eller noget! Thumbs Up
Logged

Frygtet og berygtet
Kendt i land og by
*Klap klap*
Vi er Vestegnens stolthed
Kom så mægtige Brøndby
*Klap klap Klap*!

Følg med i min blog!

asj89
Gæst
 
Sv: Mange managers mister jobbet!
« Svar #191: 01 Feb 2011, 20:40 »

Hov nej det har han ikke lavet ! Smiley Men kom bare til at kopiere det med hvem der har lavet det, det er selvfølgelig dig der har lavet det der, sorry! Smiley
Ja har fundet ny grafiker, synes nemlig ikke du har så meget tid til at lave grafik, så fandt en ny med lidt mere tid, men ikke fordi du var dårlig eller noget! Thumbs Up
Synes ikke giver så meget mening? Jeg kunne ikke lave en af dine opgaver, og ellers har jeg da haft fin tid? Du spurgte mig i går om jeg var klar til at lave grafik, og der spurgte jeg blot hvad du tænkte på?

Men det er naturligvis dit eget valg.
Logged

Lassenolesen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Mange managers mister jobbet!
« Svar #192: 01 Feb 2011, 20:44 »

Synes ikke giver så meget mening? Jeg kunne ikke lave en af dine opgaver, og ellers har jeg da haft fin tid? Du spurgte mig i går om jeg var klar til at lave grafik, og der spurgte jeg blot hvad du tænkte på?

Men det er naturligvis dit eget valg.
Jeg siger heller ikke du er en DÅRLIG grafiker der ALDRIG har tid, men det skal vi ikke diskutere her, hvis du har spørgsmål så stil dem i PB! Wink Kan dog lige give hurtigt svar. Hver gang jeg skrev om du kunne lave noget grafik sagde du altid at du lavede det næste dag også skulle man spørge dig næste dag om det også kunne der nogen gange gå en dag til.. Også var der på et tidspunkt hvor du blev lidt sur over jeg spurgte, men det er ikke noget at diskutere om..
Logged

Frygtet og berygtet
Kendt i land og by
*Klap klap*
Vi er Vestegnens stolthed
Kom så mægtige Brøndby
*Klap klap Klap*!

Følg med i min blog!

asj89
Gæst
 
Sv: Mange managers mister jobbet!
« Svar #193: 01 Feb 2011, 20:46 »

Jeg siger heller ikke du er en DÅRLIG grafiker der ALDRIG har tid, men det skal vi ikke diskutere her, hvis du har spørgsmål så stil dem i PB! Wink Kan dog lige give hurtigt svar. Hver gang jeg skrev om du kunne lave noget grafik sagde du altid at du lavede det næste dag også skulle man spørge dig næste dag om det også kunne der nogen gange gå en dag til.. Også var der på et tidspunkt hvor du blev lidt sur over jeg spurgte, men det er ikke noget at diskutere om..
Det er jeg meget uenig, men skidt pyt. Du har fuldstændig ret i at det ikke er noget der skal diskuteres her.
Logged

Lassenolesen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Mange managers mister jobbet!
« Svar #194: 01 Feb 2011, 21:46 »



Nederlag på nederlag
Fem nederlag de sidste fem kampe i turneringen siger vidst det hele. Først 2-3 mod OB, så 1-3 i AAB, så 1-2 mod FCM, så 1-3 i Sønderjyske, kan man få en dårligere slutning end det. Jeg har aldrig set dem spille så ring før, især kampen imod Sønderjyske som ligger sidst, det er virkelig en skuffelse, havde ikke regnet med vi skulle gå hen og tabe alle kampe i slutningen, men sådan endte det desværre.

Vi spillede dog en flot kamp ude imod AAB, hvor Ruben Nygaard bragte os foran efter fem minutters spil. Vi spillede en rigtig flot kamp næsten hele vejen, undtagen det sidste kvarter, hvor det selvfølgelig skulle gå galt. Tre hurtige mål fra AAB sendte os hjem med endnu et nederlag, med en 3-1 stilling. Men alt i alt har det vel været en god sæson hvor vi har fået skrabet de point til os som vi kunne, og det er jeg yderst tilfreds med.

Jeg skal selvfølgelig ikke kun kigge på de negative ting, så derfor ser jeg på hele sæsonen og siger det er en godkendt sæson, og Hobro bliver i superligaen et år mere. Så må vi se hvad det bliver til med dem i næste sæson. Nedrykkerne blev Viborg og Sønderjyske. Sønderjyske kan man vidst godt kalde sikre nedrykkere, hvor Viborg kæmpede mere for at blive i suppen. 

FCK nappede endnu et mesterskab og et FCM hold der erobrede andenpladsen i år. Brøndby fik fjerde pladsen samt et hårdt kæmpende OB holder der måtte nøjes med en fjerdeplads. Hvis man kigger på FCK kan man vidst kun kalde dem fortjente vindere, bare ved at kigge på tabellen er det jo en fortjent førsteplads så dem kan jeg ikke andet end at tage hatten af for.

AGF som endte på en sjetteplads har kvalificeret sig til EURO Cup ved at vinde pokalturneringen. AGF vandt over FCM i finalen, hvor FCM lavede selvmål med 3 minutter igen og dermed gav AGF pokalen. Det var ellers en god pokalfinale, ikke en finale med mange mål, men en finale med slid og chancer næsten hele kampen igennem, så kampen kunne have gået til begge sider.


Ligastilling




Mange tak for den flotte grafik til Asj89! Thumbs Up
« Seneste Redigering: 02 Feb 2011, 16:40 af Lassenolesen » Logged

Frygtet og berygtet
Kendt i land og by
*Klap klap*
Vi er Vestegnens stolthed
Kom så mægtige Brøndby
*Klap klap Klap*!

Følg med i min blog!

Sider: 1 ... 11 12 [13] 14 15 ... 21 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010