home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23288
  0 Brugere, 414 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: pedenmedroden
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  Nyt liv og nye udfordringer!
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 21 Udprint
Forfatter Emne: Nyt liv og nye udfordringer!  (Læst 68808 gange)
Lassenolesen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Nyt liv og nye udfordringer!
« : 08 Nov 2010, 12:25 »



Klubberne skal finde manager!


Der er hele seks klubber der har fyret deres manager i Danmark, og det er jo bare fedt for managere uden job, så nu er det bare at komme rundt med nogen ansøgninger til de forskellige klubber. De seks klubber der står uden Manager i Danmark er, Odense Boldklub, Aalborg Boldspilklub, Aarhus Gymnastik Forening, Hobro Idræts Klub, Football Club Nordsjælland og sidst, men ikke mindst storklubben Brøndbyernes Idrætsforening, som nok skal få massere af tilspørgelser, og også en klub som Hobro ser vi mere på, som jo er nyoprykkerne til 1.division.



Navn: Odense Boldklub (forkortelse: OB)
Kælenavn(e): De stribede, Striwerne.
Noget om klubben: Odense Boldklub er en Dansk professionel fodboldklub.
Og klubber spiller i den danske bedste række som er superligaen.
OBs klubhus og træningsbaner ligger i Ådalen ved Odense Å. 
Stadion navn: TRE-FOR Park i Odense,(kapacitet: 15.761, 13.963 sæder)
Grundlagt: Odense Boldklub blev grundlagt den. 12.juli 1887
OBs officielle fanklub: "Tigers", blev stiftet i 1995, og de har reserveret
trøjenummeret 12, som et symbol på banens 12. mand.
Pokaler: Klubben har vundet tre danske mesterskaber og fem pokalmesterskaber.




                                                                                             Navn: Aalborg Boldklub (forkortelse: AAB)
                                                                      Kælenavn: AAB.
                                                                      Noget om klubben: I de første år bestod klubben kun af cricket,
                                                                      hvorfor navnet ved stiftelsen var Aalborg Cricketklub,
                                                                      man ændrede dog navnet til Aalborg Boldklub i 1899.
                                                                      Stadion navn: Energi Nord Arena (kapacitet: 13.800, 7.700 sæder)
                                                                      Grundlagt: 1906 blev klubbens navn igen ændret, denne gang til det
                                                                      nuværende Aalborg Boldspilklub af 1885.
                                                                      AaBs officielle fanklub: AaB Support Club, blev stiftet
                                                                      den 22. August 1990, som er Danmarks ældste officielle fanklub
                                                                      for et hold i landets bedste fodboldrække.
                                                                      Pokaler: Klubben har vundet tre danske mesterskaber, og i 1995 blev
                                                                      klubben samtidig den første danske deltager i Champions League.
                                                                      De har også vundet to pokalmesterskaber.




Navn: Aarhus Gymnastik Forening (forkortelse: AGF)
Kælenavn(e): De Hvi'e og GF eller Byens Hold.
Noget om klubben: Den professionelle del af klubben
blev stiftet i 1978. I 2005 blev den professionelle
fodboldafdeling en del af den nyoprettede koncern
Århus Elite, da man valgte at udvide forretningen med
andre områder: Århus GF (håndbold), Bakken Bears(basketball)
og Atletion.
Stadion navn: NRGi Arena i Århus (Århus Idrætspark),
(kapacitet: 20.032, 20.032 sæder)
Grundlagt: Aarhus Gymnastik Forening blev grundlagt
den. 26.september 1880.
AGFs officielle fanklub: AGFs uofficielle fanklub bliver kaldt
AGF Fanclub Aarhus, som blev stiftet den. 9.november 1992.
Dog har AGF også nogen fans, som bliver kaldt ”White Pride”,
som ikke bliver anerkendes dog ikke af klubben,
da White Pride grundholdninger er uforenelige med AGFs.
Pokaler: AGF er faktisk en af de meste succesfulde danske klubber,
hvor de har vundet fem danske mesterskaber og hele
9 pokaltitler (hvilket faktisk er rekord).




                                                                    Navn: Hobro Idræts Klub (Forkortelse: HIK)
                                                                    Kælenavn: HIK.
                                                                    Noget om klubben: Førsteholdet i
                                                                    fodbold blev i sæsonen 2009/10 nr. 2 i 2.division
                                                                    vest og sikrede sig dermed et afgørende playoff-opgør
                                                                    om oprykning til 1.division, hvor de skulle møde B93,
                                                                    som de slog ud med resultaterne 0-2 og 3-1.
                                                                    Og dermed rykkede Hobro op i 1.division.
                                                                    Stadion navn: Hobro Stadion (kapacitet: 4.000, 400 sæder)
                                                                    Grundlagt: Hobro Idræts Klub blev grundlagt den. 27.maj 1913.
                                                                    Pokaler: HIK har desværre ikke vundet nogen mesterskaber.




Navn: Football Club Nordsjælland (forkortelse: FCN
Kælenavn(e): FCN, tigerne.
Noget om klubben: FC Nordsjælland er en dansk
professionel fodboldklub fra den nordsjællandske by Farum.
Klubben spiller i den danske bedste række (superligaen).
Stadion navn: Farum Park (kapacitet: 9.600, 9300 sæder)
Grundlagt: Football Club Nordsjælland blev grundlagt
den. 1.juli 2003 (overbygning), 1991 som Farum Boldklub.
FCNs officielle fanklub: FCNs fanklub bliver kaldt Wild Tigers,
 som blev stiftet i oktober 2002.
Pokaler: FCN er et hold der næsten ikke har vundet noget,
det eneste de har vundet er pokalturneringen i 2009.




                                                                     Navn: Brøndbyernes Idrætsforening (forkortelse: BIF)
                                                                     Kælenavn: Drengene fra vestegnen.
                                                                     Noget om klubben: Brøndby IF er en af Danmarks
                                                                     og Skandinaviens største fodboldklubber.
                                                                     Klubben hører hjemme i den københavnske forstad,
                                                                     Brøndbyvester. Det var fodboldklubberne Brøndbyøster Idrætsforening
                                                                     og Brøndbyvester Idrætsforening der blev slået sammen,
                                                                     som nu er blevet til Brøndbyernes Idrætsforening.
                                                                     Brøndby største rival er løverne fra FC København, og rivalopgøret
                                                                     kaldes ”slaget om København”.
                                                                     Stadion navn: Brøndby Stadion (kapacitet: 29.000, 23.400 sæder).
                                                                     Grundlagt: Brøndbyernes Idrætsforening blev grundlagt den 3.december 1964.
                                                                     Pokaler: Brøndby er et meget vindende hold i dansk fodbold, og har præsteret
                                                                     at vinde ti mesterskaber i superligaen, hvor tog af mesterskaberne medførte
                                                                     ”the double” ved at vinde pokalturneringen oveni, men de har dog
                                                                     vundet pokalturneringen hele 6 gange. 




Hej alle Fmfreaks, nu har jeg endelig få tiden og har nu været igang med at få stablet en blog på benene. Som i kan læse i denne første update så har jeg ikke valgt hold endnu, men der er mange spændende hold, som i gerne må hjælpe med at vælge imellem, så må vi se hvad det ender med... Til slut vil jeg gerne lige sige at alt med grafikken, som er topbannere og sidebilleder og alt hvad der nu kommer løbende er lavet af Jyden, så rigtig stor tak til ham, for at vil bruge sin tid på det! Håber i vil følge med i min blog.



Update


1 update: Klubberne skal finde manager!
2 update: Breaking news
3 update: Hobro IK finder manager!
4 update: Pressemøde
5 update: Breaking News
6 update: Venskabskampe
7 update: Transfervinduet lukket!
8 update: Trup gennemgang
9 update: Sæsonen startet!
10 update: Drama kamp!
11 update: Hobro fortsætter gode takter
12 update: Tre på stribe
13 update: Vinterpause
14 update: Venskabskampe i julen 2011
« Seneste Redigering: 03 Feb 2011, 21:48 af Lassenolesen » Logged

Frygtet og berygtet
Kendt i land og by
*Klap klap*
Vi er Vestegnens stolthed
Kom så mægtige Brøndby
*Klap klap Klap*!

Følg med i min blog!

The_Gerrard
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Mange managere mister jobbet!
« Svar #1: 08 Nov 2010, 12:35 »

Det ser bedre ud end sidst du skrev herinde fætter. Der er kun nogle småfejl, så du skriver noget kun bedre, og så er det et rigtig flot billede. Spændt på hvilken klub du vælger Smiley
Logged

Følg med i mit comeback på blog-scenen! http://fmfreaks.dk/index.php?topic=40590.0

Holm
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Mange managere mister jobbet!
« Svar #2: 08 Nov 2010, 12:44 »

AaB - tak Wink
Men vil da følge med, alt med AaB er jo godt. Samt det her ser spændende ud.
Logged

[Min signatur er for stor]

patrick J
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Mange managere mister jobbet!
« Svar #3: 08 Nov 2010, 12:46 »

Brøndby eller Hobro. Men vil da læse med ligemeget hvem du vælger. Wink
Logged

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

Brodtgaard
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Mange managere mister jobbet!
« Svar #4: 08 Nov 2010, 12:46 »

Du kunne jo lave en afstemning om det ?

Men jeg foreslår Hobro - Det er altid sjovt at læse om de små hold.
Logged


Put your hands down my pants, and I´ll bet you´ll feel nuts

The_Gerrard
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Mange managere mister jobbet!
« Svar #5: 08 Nov 2010, 13:21 »

AaB, nej tak!

BIF eller HIK er jeg helt enig i. Tror dog også det bliver en af de to, hvis jeg kender dig ret, fætter Wink
Logged

Følg med i mit comeback på blog-scenen! http://fmfreaks.dk/index.php?topic=40590.0

Lassenolesen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Mange managere mister jobbet!
« Svar #6: 08 Nov 2010, 15:49 »

Det ser bedre ud end sidst du skrev herinde fætter. Der er kun nogle småfejl, så du skriver noget kun bedre, og så er det et rigtig flot billede. Spændt på hvilken klub du vælger Smiley
Græder
Tak for det fætter, og ja det er et rigtig godt billed! Opstemt
Og ja hvis du kender mig ret, men vi for se hvad hold jeg vælger og om afstemningen bestemmer, det vil tiden vise Wink!
Logged

Frygtet og berygtet
Kendt i land og by
*Klap klap*
Vi er Vestegnens stolthed
Kom så mægtige Brøndby
*Klap klap Klap*!

Følg med i min blog!

Lassenolesen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Mange managere mister jobbet!
« Svar #7: 08 Nov 2010, 15:49 »

AaB - tak Wink
Men vil da følge med, alt med AaB er jo godt. Samt det her ser spændende ud.
AAB er da også et spændende valg, men vi får se  Thumbs Up!
Logged

Frygtet og berygtet
Kendt i land og by
*Klap klap*
Vi er Vestegnens stolthed
Kom så mægtige Brøndby
*Klap klap Klap*!

Følg med i min blog!

Lassenolesen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Mange managere mister jobbet!
« Svar #8: 08 Nov 2010, 15:50 »

Brøndby eller Hobro. Men vil da læse med ligemeget hvem du vælger. Wink
Dejligt og høre at  du læser med lige meget hvad   Thumbs Up! Men en af de øverste klubber bliver det nu nok, haha Wink
Logged

Frygtet og berygtet
Kendt i land og by
*Klap klap*
Vi er Vestegnens stolthed
Kom så mægtige Brøndby
*Klap klap Klap*!

Følg med i min blog!

Lassenolesen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Mange managere mister jobbet!
« Svar #9: 08 Nov 2010, 15:51 »

Du kunne jo lave en afstemning om det ?

Men jeg foreslår Hobro - Det er altid sjovt at læse om de små hold.
Tak for råddet, afstemningen er også kommet  Peace
Logged

Frygtet og berygtet
Kendt i land og by
*Klap klap*
Vi er Vestegnens stolthed
Kom så mægtige Brøndby
*Klap klap Klap*!

Følg med i min blog!

whale
Gæst
 
Sv: Mange managere mister jobbet!
« Svar #10: 09 Nov 2010, 04:58 »

AaB eller AGF. Man er vel jyde. Smiley
Logged

Skipper
Gæst
 
Sv: Mange managere mister jobbet!
« Svar #11: 09 Nov 2010, 09:09 »

Synes det kunne være rigtig spændende med en blog om AGF, da de har en talentfuld trup, men dårlig økonomi.
Det kunne være fedt og se om du kan få dem helt til toppen Thumbs Up
Logged

Lassenolesen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Mange managere mister jobbet!
« Svar #12: 09 Nov 2010, 10:53 »

AaB eller AGF. Man er vel jyde. Smiley
Ja selvfølgelig er man Jyde, hæhæ! Opstemt
Logged

Frygtet og berygtet
Kendt i land og by
*Klap klap*
Vi er Vestegnens stolthed
Kom så mægtige Brøndby
*Klap klap Klap*!

Følg med i min blog!

Lassenolesen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Mange managere mister jobbet!
« Svar #13: 09 Nov 2010, 10:54 »

Synes det kunne være rigtig spændende med en blog om AGF, da de har en talentfuld trup, men dårlig økonomi.
Det kunne være fedt og se om du kan få dem helt til toppen Thumbs Up
Ja det er et rigtig fedt hold AGF, og har mange spændende ting at arbejde med! Wink..
Men vil nu sige at alle klubber er nogen spændende klubber, så derfor har jeg heller ikke helt valgt klub endnu, så vi får at se, men tak fordi du skrev! Opstemt
Logged

Frygtet og berygtet
Kendt i land og by
*Klap klap*
Vi er Vestegnens stolthed
Kom så mægtige Brøndby
*Klap klap Klap*!

Følg med i min blog!

Lassenolesen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Mange managere mister jobbet!
« Svar #14: 09 Nov 2010, 13:33 »



Breaking News



I dette uddrag fra breaking news vil vi gå lidt i dybden med, de to danske hold uden managere og stille dem en række spørgsmål, om hvilken slags manager de søger, og hvad de skal bidrage med til klubben. De tog hold vi har valgt at gå lidt i dybden med i dette indslag, er Odense Boldklub og Football Club Nordsjælland.




Klub: Odense Boldklub 1887.

Så er journalisten Breaking news kommet hen til det berygtede stadion TRE-FOR Park i Odense, hvor Bestyrelsesformande n (Niels Thorborg) For Odense Boldklub står klar, for at besvare en række spørgsmål, om den nye manager der nok snart skulle sætte sig i sædet.



Journalisten: ”Hej Niels Thorborg, nu hvor i står uden manager, for i så rigtig mange ansøgninger i disse hårde tider?”


Niels: ”Hej, mange og mange ansøgninger kan man vel ikke kalde det, men vi får da en del fra interesserede managere, som gerne vil til klubben. Men vi får også ansøgninger fra nogle ukendte managere som er interesserede, så i disse tider har vi meget at se på, da vi jo næsten holder møder dagen lang, for at finde den perfekte mand til jobbet!”

Journalisten: ”Hvad forventer i af en ny manager, der skal stå i spidsen for jeres klub?”
Niels: ”Vi forventer at han vil noget med jobbet, og selvfølgelig også at han selv har spillet fodbold, eller har en viden inden for ”faget”. Også at han bruger så meget tid på klubben så muligt, så han både bruger tid på at snakke med os om penge osv. og har et godt forhold til spillerne hver især.”

Journalisten: ”Har i nogen ide om hvem der bliver jeres manager?”
Niels: ”Vi udtaler os desværre ikke om hvem vi har i kikkerten, men jeg kan da sige at der ikke kun er en vi har i kikkerten, men der er nogen stykker om buddet, hvilket bare er godt for os, så vi har nogen at vælge imellem. Så vi er næsten sikre på at det nok skal blive den rigtige der kommer til at stå i spidsen for klubben når sæsonen skydes i gang!”

Journalisten: ”Lige et sidste spørgsmål fra os denne gang, får vi OB at se i toppen dette år?”
Niels: ”haha, det vil jeg lade den nye manager om at ordne, men med denne klub som vi har, skulle vi jo helst ende i den bedste enden, da vi jo er en af ”topklubberne” griner bestyrelsesformande n da han siger sine sidste ord til Breaking news for denne gang.



Klub: Football Club Nordsjælland 2003.

Kort efter vi havde været på besøg i Odense for at tale med bestyrelsesformande n der, tog vi turen til Farum Park, hvor endnu en bestyrelsesformand (Allan K. Pedersen) stod parat, til at svare på en masse spørgsmål fra Breaking news, om udsigten til den nye manager og hvad forventningerne var.

Journalisten: “Hej Allan K. Pedersen nu skal i snart til at have fundet en manager til klubben, er der meget pres på for tiden?”
Allan: ”Hej, jaae, det er ved at være på tide, da sæsonen og transfervinduet er nær, men det kan jo ikke gå hurtigere end når vi kigger på ansøgningerne der bliver sendt. Ved ikke helt om jeg vil kalde det et pres, men vi har da lidt ”stres” på, men alt skal nok ordne sig, da vi har rigtig mange ansøgninger, men vi har nok sorteret tre stykker fra som vi synes kunne være spændende valg til jobbet.”

Journalisten: ”Er det nogen navne vi kan få at vide?”
Allan: ”Det tror jeg godt selv du kender svaret på, griner Allan K. Pedersen…”

Journalisten: ”Den nye manager i får i klubben, skal det helst være en dansker eller er det lige meget?”
Allan: ”Selvfølgelig ville det være en fordel for klubben med en dansk træner da han er bedre at kommunikere med, men vi vil selvfølgelig ikke afvise en manager pga. det land han kommer fra, så ja det er lige meget. Jeg kan sige så meget at der både er engelske og danske managere i vores overvejelser hehe.”

Det var de sidste ord vi fik ud af bestyrelsesformande n, for FC Nordsjælland. Og det var alt hvad i fik fra journalisten fra Breaking news i denne omgang, vi vender stærkt tilbage igen i næste uge!.

(Og endnu engang tak for den flotte grafik til"Jyden"! )
« Seneste Redigering: 09 Nov 2010, 16:05 af Lassenolesen » Logged

Frygtet og berygtet
Kendt i land og by
*Klap klap*
Vi er Vestegnens stolthed
Kom så mægtige Brøndby
*Klap klap Klap*!

Følg med i min blog!

Sider: [1] 2 3 ... 21 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010