home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23288
  0 Brugere, 405 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: pedenmedroden
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  Nyt liv og nye udfordringer!
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 13 14 [15] 16 17 ... 21 Udprint
Forfatter Emne: Nyt liv og nye udfordringer!  (Læst 68812 gange)
Lassenolesen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Nyt liv og nye udfordringer!
« Svar #210: 04 Feb 2011, 20:10 »

Ja det vil være helt fint Smiley

EDIT:  Flot banner btw   Thumbs Up
Okay tak for svaret Wink!
Har ikke fået så mange svar på spørgsmålet så regner med det er ok! Thumbs Up
Logged

Frygtet og berygtet
Kendt i land og by
*Klap klap*
Vi er Vestegnens stolthed
Kom så mægtige Brøndby
*Klap klap Klap*!

Følg med i min blog!

PEAST
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Nyt liv og nye udfordringer!
« Svar #211: 04 Feb 2011, 20:39 »

Okay tak for svaret Wink!
Har ikke fået så mange svar på spørgsmålet så regner med det er ok! Thumbs Up
go for it
Logged

PSN: PEAST 

JA!!! Jeg har ADHD og jeg er stolt af det!!!

Lassenolesen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Nyt liv og nye udfordringer!
« Svar #212: 04 Feb 2011, 20:47 »

Logged

Frygtet og berygtet
Kendt i land og by
*Klap klap*
Vi er Vestegnens stolthed
Kom så mægtige Brøndby
*Klap klap Klap*!

Følg med i min blog!

Lassenolesen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Nyt liv og nye udfordringer!
« Svar #213: 07 Feb 2011, 19:18 »



Transfervinduet lukket


Søg røg tiden så småt for transfervinduet, og det er bestemt ikke gået stille for sig denne gang. Jeg har hentet hele fire profiler til klubben, og solgt / lejet syv spillere væk. Det har virkelig været et transfervindue hvor jeg slet ikke har haft tid til ro, da der hele tiden har været gang i det. Jeg er rigtig tilfreds med både salg og køb, jeg har valgt at sælge de rigtig gamle spillere, da de ikke er så meget værd mere, så jeg må hellere sælge dem mens der er lidt penge tilbage i dem.

Første spiller jeg har hentet til klubben er Bolton angriberen Johan Elmander, så blev hentet til klubben for 15 millioner. Den 32 årige angriber har spillet i klubber som Toulouse og Brøndby tidligere i sin karriere, og havde stor succes i Brøndby. Hans barndomsklub var Holmalund hvor han opvoksede.  Elmander har haft et par rigtig gode sæsoner i Bolton, hvor han virkelig har nettet mange gange, seneste sæson nettede han intet mindre end 20 gange i 27 kampe. Jeg håber hans stime kan forsætte her, så vi kan sætte kursen imod Premier League. Jeg har haft en lang snak med ham, og jeg glæder mig allerede til at arbejde med en spiller som Johan, da han er en rutineret spiller og nok skal vise sit værd.

Anden spiller der er hentet til klubben er talentet fra FC Midtjylland Sylvester Igboun. Den 23 årige angriber er blevet ”opvokset” på FCM ungdomsakademi, som virkelig har formået at udvikle mange talenter. Han er en spiller jeg er meget fascineret af, og især hans hurtighed, det er virkelig noget han kan spille på. Det bliver nok ikke en spiller der kommer på førsteholdet lige med det samme, men han skal nok få sine chancer, og med tiden skal han nok komme ind på holdet, det er noget jeg kan love. Jeg håber jeg kan forsætte med at udvikle hans talent så han kan blive endnu bedre, og jeg glæder mig allerede til at komme i gang med træningen. De første par kampe bliver nok en bænkeplads, men nu må vi jo se hvad han kan præstere til træning. Jeg fik hentet Igboun til klubben for sølle 1,2 million.

Tredje og anden sidste spiller jeg har hentet til klubben er den danske målvogter Anders Lindegaard, som jeg er rigtig glad for er kommet til klubben. Jeg håber virkelig han kan vise sit værd, hvad jeg næsten ikke er i tvivl om han kan, da han virkelig er gået fremad på det seneste. Da jeg hørte han havde skrevet under på kontrakten blev jeg virkelig glad, jeg havde ikke regnet med han ville komme til klubben, men nu er han her. Den 29 årige Anders har spillet i klubber som Rosenborg og OB, som nogen af de største klubber. Han har ikke rigtig været i en storklub endnu, men nu får han jo chancen her, he he.  Det er også dejligt med en dansker på holdet, så jeg har en jeg kan tale det danske sprog med. Jeg kom af med 26 millioner for Lindegaard.

Sidst, men ikke mindst har jeg hentet midtbaneslideren Samuel Holmén. Han er virkelig en rutineret spiller som kommer til at styre midtbanen når vi for alvor kommer i gang, og når han for alvor får spillet sig ind på holdet. Den 29 årige midtbanespiller har spillet i klubber som Elfsborg og Brøndby, hvor han havde stor succes. Han er en spiller der virkelig kan tage ansvar på nogle af de mindre hold, og det kommer han også til her. Han var den spiller jeg skulle betale mest for, da jeg kom af med 30 millioner for Holmén. Jeg er sikker på det er pengene værd, og med disse indkøb regner jeg med oprykning til den bedste liga i England, men nu må vi se.


Total: 72,6 millioner

Forventninger inden sæsonstart
Forventningerne inden sæsonstart er selvfølgelig oprykning, som de fleste nok regner med vi gør. Det er ikke lykkedes for klubben at komme derop efter en lang nedtur, hvor de har været i den anden bedste række i England, men nu mener jeg det er på tide med oprykning, så nu skal der ske noget. Nu må vi se hvordan vores start bliver, men efter jeg har set lidt bedre på holdet synes jeg det ser rigtig fornuftigt ud.



Mange tak for den flotte grafik til Brodtgaard! Thumbs Up
Logged

Frygtet og berygtet
Kendt i land og by
*Klap klap*
Vi er Vestegnens stolthed
Kom så mægtige Brøndby
*Klap klap Klap*!

Følg med i min blog!

Lasse Jatta
Gæst
 
Sv: Nyt liv og nye udfordringer!
« Svar #214: 07 Feb 2011, 19:26 »

Det er nogle gode indkøb, du har fået skaffet sig der. Jeg må indrømme at jeg ikke har fulgt med Forlegen men det regner jeg med at gøre fra nu af Peace
Logged

Lassenolesen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Nyt liv og nye udfordringer!
« Svar #215: 07 Feb 2011, 19:47 »

Det er nogle gode indkøb, du har fået skaffet sig der. Jeg må indrømme at jeg ikke har fulgt med Forlegen men det regner jeg med at gøre fra nu af Peace
Tak for det, jeg synes også det er gået rimelig godt i dette transfervindue! Wink... Og det går nok, men lyder godt du vil til at følge med! Thumbs Up
Logged

Frygtet og berygtet
Kendt i land og by
*Klap klap*
Vi er Vestegnens stolthed
Kom så mægtige Brøndby
*Klap klap Klap*!

Følg med i min blog!

Skive 4-Ever
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Nyt liv og nye udfordringer!
« Svar #216: 07 Feb 2011, 23:34 »

Det ser godt ud, håber snart der kommer mere Smiley
Logged

Brøndby IF - Real Madrid CF - Sunderland AFC <3

Brodtgaard
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Nyt liv og nye udfordringer!
« Svar #217: 08 Feb 2011, 08:20 »

Ok handler. Glæder mig til at se om Elmander kan bombe for klubben.
Dog synes jeg at 30 mio er for mange penge for Holmén - men nu må vi se om han kan leve op til prisskiltet Smiley
Jeg har ikke selv FM11 endnu, så jeg ved ikke om Lindegaard er god - men forhåbentlig er han bedre end i FM2010, hvor jeg synes at han ikke er noget specielt.
« Seneste Redigering: 08 Feb 2011, 10:52 af Brodtgaard » Logged


Put your hands down my pants, and I´ll bet you´ll feel nuts

Lassenolesen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Nyt liv og nye udfordringer!
« Svar #218: 08 Feb 2011, 17:36 »

Det ser godt ud, håber snart der kommer mere Smiley
Tak, og ed ikke helt hvornår der kommer en update, men der går ikke lang tid! Thumbs Up
Logged

Frygtet og berygtet
Kendt i land og by
*Klap klap*
Vi er Vestegnens stolthed
Kom så mægtige Brøndby
*Klap klap Klap*!

Følg med i min blog!

Lassenolesen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Nyt liv og nye udfordringer!
« Svar #219: 08 Feb 2011, 17:37 »

Ok handler. Glæder mig til at se om Elmander kan bombe for klubben.
Dog synes jeg at 30 mio er for mange penge for Holmén - men nu må vi se om han kan leve op til prisskiltet Smiley
Jeg har ikke selv FM11 endnu, så jeg ved ikke om Lindegaard er god - men forhåbentlig er han bedre end i FM2010, hvor jeg synes at han ikke er noget specielt.
Håber også selv han kommer til at bombe, ville være godt for klubben!
Ja 30mio er mange for Holmén, men man kan ikke få så mange spillere til klubben, så ga lidt ekstra for ham! Thumbs Up
Logged

Frygtet og berygtet
Kendt i land og by
*Klap klap*
Vi er Vestegnens stolthed
Kom så mægtige Brøndby
*Klap klap Klap*!

Følg med i min blog!

Lassenolesen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Nyt liv og nye udfordringer!
« Svar #220: 10 Feb 2011, 19:14 »



Trup gennemgang

Formation: Nu er jeg jo kommet til en klub der ikke er vant til at spille 4-4-2, og det har jeg også valgt ikke at gøre med dem, da jeg ikke synes en 4-4-2 passer til et Q.P.R hold. Jeg har valgt at bruge en 4-4-1-1 til dette hold, da jeg synes det passer bedre med en Taarabt som offensiv midt og en Elmander på toppen. Jeg har jo rykket lidt rundt i venskabskampene, og det har passet bedst med en 4-4-1-1 så den holder jeg fast ved, men jeg kan dog ikke love at holde den hele sæsonen igennem, da jeg elsker at eksperimentere med hold. Jeg vælger også at spille med nogle offensive kanter og backs, så vi kan få slået nogle indlæg til den hovedstødsstærke Elmander. Taarabt er god til at holde i bolden og på den måde kan vi også skabe chancer inde centralt, så jeg tror det kommer til at køre rigtig godt med denne formation.

Målmænd: Der bliver rigtig meget kamp om målmandsposten i år, så de skal virkelig bevise nogle ting til træning. Det er jo også det sjove ved fodbolden, det er når man ikke er sikker på en plads i startopstillingen, så man skal til at kæmpe for at spille i kampene. Jeg regner med det bliver en Anders Lindegaard der skal stå fra start, men hvis han ikke lever op til sit bedste er der en James McKeown der er parat til at overtage hans plads med det samme.  Det er også dejligt med to målmænd der kan supplere hinanden i ny og næ hvis den ene målmand er inde i en dårlig periode.

Forsvar: I forsvaret spiller vi med to offensive backs og to lidt mere defensive midtercentraler. På en back regner vi nok med en Bradley Orr, imens vores anden back er skadet. På modsatte back regner vi med danskeren Jesper Lauridsen, som jeg virkelig er imponeret over, da han virkelig har godt det godt imens jeg har været manager for holdet. I midterforsvaret har vi de to veteraner Fitz Hall og Kaspars Gorkss, som efterhånden har spillet sammen noget tid og kender hinanden rigtig godt spillemæssigt.  De er dog ved at være oppe i alderen, men jeg regner med de kan holde en sæson eller to endnu inden jeg skal overveje, at kigge på transfervinduet efter nye spillere til den kæde.

Midtbane: På midtbanen bliver det med fire på lige linje og en offensiv. Det bliver med offensive kanter og en meget defensiv centralmidtbane og en lidt mere offensiv centralmidtbane. Også bliver det en Taarabt som offensiv der skal ligge og få spillet til at køre i offensiven. Jeg regner med det bliver en Taarabt som anfører, da jeg synes han har potentialet til det også selvfølgelig fordi han har været det de seneste par år for Q.P.R. Jeg kan næsten ikke vente med at komme ordentlig i gang med ligaen så jeg kan få spillet den her midtbane sammen, selvom jeg er ret sikker på det kommer til at fungere.

Angreb: Der er jo ikke så meget at sige om angrebet, det bliver som i nok regnede det ud en Johan Elmander der skal ligge alene på toppen og løbe deres forsvar i smadre. Han kommer til at løbe meget, og han kommer til at få mange indlæg fra kanterne, men selvfølgelig er det ikke det eneste han skal spille på, han skal selvfølgelig også med ned i banen og gøre sig farlig på den måde, da han jo kan gå ned og modtage bolden og spille den tilbage så vi kan få spillet i gang. Jeg regner med han scorer en masse mål, da han jo har potentialet til det på dette niveau.



Holdinstruktioner

Formation



Mange tak for den flotte grafik til Brodtgaard! Thumbs Up
Logged

Frygtet og berygtet
Kendt i land og by
*Klap klap*
Vi er Vestegnens stolthed
Kom så mægtige Brøndby
*Klap klap Klap*!

Følg med i min blog!

Daniel Nordentoft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Nyt liv og nye udfordringer!
« Svar #221: 11 Feb 2011, 18:25 »

Spændende blog som virkelig har meget positivt indhold i sig, Lasse!

Gennemgangen af taktikker samt spillermaterialet er rigtig positivt, da det giver en et bedre indblik og dit spil. Du skriver rigtig godt og fangende, dog med lidt kommafejl osv. hist og her, men altså alt kan ikke være perfekt! Smiley

Også rigtig flot grafik, nok noget af det bedste jeg har set på sitet!

Keep up the good work! Peace



Logged

Lassenolesen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Nyt liv og nye udfordringer!
« Svar #222: 11 Feb 2011, 18:28 »

Spændende blog som virkelig har meget positivt indhold i sig, Lasse!

Gennemgangen af taktikker samt spillermaterialet er rigtig positivt, da det giver en et bedre indblik og dit spil. Du skriver rigtig godt og fangende, dog med lidt kommafejl osv. hist og her, men altså alt kan ikke være perfekt! Smiley

Også rigtig flot grafik, nok noget af det bedste jeg har set på sitet!

Keep up the good work! Peace





Mange tak for de RIGTIG mange rosende ord det er jeg rigtig glad for at vide! Thumbs Up
Håber stadig jeg kan holde interessen højt for alle der kigger med, og især dig efter jeg har fået disse flotte ord! Wink
Må nok også indrømme at jeg har fået en af de bedste grafikere på siten!  Cool
Logged

Frygtet og berygtet
Kendt i land og by
*Klap klap*
Vi er Vestegnens stolthed
Kom så mægtige Brøndby
*Klap klap Klap*!

Følg med i min blog!

Lassenolesen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Nyt liv og nye udfordringer!
« Svar #223: 12 Feb 2011, 17:29 »



Perfekt start
Så var tiden inde til jeg skulle stå overfor min debut kamp i spidsen for Q.P.R, i Championship. Første kamp i ligaen er imod Newcastle som har været et rigtig godt hold, men de har desværre mistet RIGTIG mange af deres profiler efter de er rykket ned, så det kan blive rigtig svært for dem at rykke op igen. Vi gik ind på banen og var virkelig tændte, og jeg var også rigtig tændt på at få en sejr i vores første kamp. Det så også rigtig godt ud for os. Kun 17 minutter er spillet og Jamie Mackie kommer frem fra ingenting og sender os i front med 0-1. Newcastle viste dog med det samme at de ikke kunne overrumples, da Joey Barton udlignede blot 5 minutter efter vores mål. Som kampen skred frem skete der ikke rigtig mere, dog var det en rigtig god kamp med mange chancer, men der kom desværre ikke flere mål i min debutkamp.

Jeg var godt tilfreds med den seneste kamp, og håber jeg kan tage nogle af de flotte ting med fra den kamp og over i den vi skal spille nu. Vi er nu på hjemmebane hvor gæsterne er Watford. Det er en kamp hvor der helst skal hives en sejr hjem. Hårene rejste sig på hele min krop da vi gik ind på banen, der er virkelig en fed stemning, og alle tilskuerne råbte mit navn, jeg var virkelig lykkelig for mit skifte, dog ikke fordi jeg hadede Hobro, men det er noget andet det her. Det gik dog stærkt i denne kamp, Danny Graham sendte Watford foran med 0-1 efter blot 8 minutter og så blev der råbt fra min side for første gang i Q.P.R. Det fik dem dog også i gang igen, to hurtige mål bragte os foran. Målscorerne er Donal McDermott og Johan Elmander. Kampen fortsatte til vores fordel, dog ikke med flere mål, og dermed fik vi vores første sejr med mig som manager. Ikke mindre end 18.000 tilskuere var samlet til dagens kamp.

Jeg kan mærke at det bliver en rigtig god sæson hvis vi kan fortsætte med at spille så flot fodbold, som vi har gjort i både venskabskampene og de to seneste. Jeg må godt nok sige at vi startede ud med et brag, endnu engang scorer vi to hurtige mål og kan dermed gå lidt mere defensivt. Med mål fra Martin Rowlands og Matthew Connolly kom vi foran 0-2, og det så derfor svært ud for Cardiff. Cardiff er på hjemmebane i kampen i dag, og jeg er lidt chokeret over for dårlig bold de egentlig spiller. Cardiff kom dog lidt tilbage i kampen de sidste par minutter og fik også reduceret til slutstillingen 1-2, på mål af Michael Chopra. De formåede dog ikke rigtig at true os, og dermed hev vi endnu engang 3 point hjem og sendte os yderligere til tops.
 

Videre fra liga cuppen
Så stod jeg overfor min debutkamp i liga cuppens første runde. Vi tog imod Cheltenham, som er et hold vi helst gerne skal vinde. Dog kom vi ufortjent bagud 0-1 efter 48 minutters spil, efter vi har domineret kampen fuldt ud også lader vi dem få et rigtig dumt mål. Vi kom dog rigtig flot igen, to nyindkøb sendte os videre i liga cuppen. Først var det Samuel Holmén der sendte os på 1-1, og derefter sendte Johan Elmander os i front med 2-1. Jeg er rigtig glade for mine indkøb ind til videre og håber de kan holde deres form. Der var ikke mange til dagens kamp, men det kan man jo heller ikke forvente i sådan en kamp.

Ligastilling




Mange tak for den flotte grafik til Brodtgaard! Thumbs Up
« Seneste Redigering: 13 Feb 2011, 11:16 af Lassenolesen » Logged

Frygtet og berygtet
Kendt i land og by
*Klap klap*
Vi er Vestegnens stolthed
Kom så mægtige Brøndby
*Klap klap Klap*!

Følg med i min blog!

Lasse Jatta
Gæst
 
Sv: Nyt liv og nye udfordringer!
« Svar #224: 12 Feb 2011, 21:50 »

Rigtig god start, og også god update Wink også dejligt at Elmander allerede har scoret lidt mål Smiley
Logged

Sider: 1 ... 13 14 [15] 16 17 ... 21 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010