home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23288
  0 Brugere, 435 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: pedenmedroden
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  Nyt liv og nye udfordringer!
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 9 10 [11] 12 13 ... 21 Udprint
Forfatter Emne: Nyt liv og nye udfordringer!  (Læst 68823 gange)
Jyden
Gæst
 
Sv: Mange managers mister jobbet!
« Svar #150: 09 Jan 2011, 22:53 »

Må godt nok tage hatten af for din resultaer, syntes virkelig det er vanvigtigt at du allerede er i Euro League og Superligaen Opstemt
KTGWU
Logged

Lassenolesen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Mange managers mister jobbet!
« Svar #151: 09 Jan 2011, 22:58 »

Må godt nok tage hatten af for din resultaer, syntes virkelig det er vanvigtigt at du allerede er i Euro League og Superligaen Opstemt
KTGWU
Mange tak for kommentaren, ja det er gået bedre end forventet og jeg håber resultaterne fortsætter Wink! Desværre var det træls at jeg røg så hurtigt ud af Europa League, men det var nok fint nok så jeg kan koncentrere mig mere om ligaen, hvor jeg jo helst ikke skulle rykke ned! Thumbs Up
Logged

Frygtet og berygtet
Kendt i land og by
*Klap klap*
Vi er Vestegnens stolthed
Kom så mægtige Brøndby
*Klap klap Klap*!

Følg med i min blog!

whale
Gæst
 
Sv: Mange managers mister jobbet!
« Svar #152: 09 Jan 2011, 23:01 »

Sgu flot klaret mod HSV. Fedt at følge dig. Peace
Logged

Lassenolesen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Mange managers mister jobbet!
« Svar #153: 09 Jan 2011, 23:03 »

Sgu flot klaret mod HSV. Fedt at følge dig. Peace
Mange tak, dog lidt nitten at de scorer med 3 minutter igen, det mål kunne jeg nu godt have undværet!  Peace
Er også rigtig glad for at du følger med i bloggen, er jeg sgu glad for at høre, håber jeg kan blive ved med at holde den interessant så du bliver ved med at følge! Thumbs Up
Logged

Frygtet og berygtet
Kendt i land og by
*Klap klap*
Vi er Vestegnens stolthed
Kom så mægtige Brøndby
*Klap klap Klap*!

Følg med i min blog!

asj89
Gæst
 
Sv: Mange managers mister jobbet!
« Svar #154: 10 Jan 2011, 18:50 »

Man må sige at dine resultater er i top. Jeg må indrømme at dine køb i første sæson langt fra var overvældende IMO, men alligevel skaffer du så gode resultater.
Det er da så smukt, at et hold som Hobro allerede spiller europæisk, og især når man tænker på at du fik pladsen selvom du lå i 1. division.

Klasse! Thumbs Up
Logged

Lassenolesen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Mange managers mister jobbet!
« Svar #155: 10 Jan 2011, 18:54 »

Man må sige at dine resultater er i top. Jeg må indrømme at dine køb i første sæson langt fra var overvældende IMO, men alligevel skaffer du så gode resultater.
Det er da så smukt, at et hold som Hobro allerede spiller europæisk, og især når man tænker på at du fik pladsen selvom du lå i 1. division.

Klasse! Thumbs Up
Ja mine resultater har godt nok været i top, men kan allerede mærke nu at det bliver svært at blive i Superligaen da de andre hold er en del bedre end mig, men gør mit bedste! Peace.. Mine indkøb har ikke været særlig gode da jeg ikke har haft alverdens penge at gøre med, så gjorde mit bedste til at skaffe okay spillere! Wink..
Synes også selv det er rimelig vildt med med Europa League, det er virkelig en drøm der gik i opfyldelse!..
Håber du hænger på bloggen, også som grafiker! Thumbs Up
Logged

Frygtet og berygtet
Kendt i land og by
*Klap klap*
Vi er Vestegnens stolthed
Kom så mægtige Brøndby
*Klap klap Klap*!

Følg med i min blog!

Jonem
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Mange managers mister jobbet!
« Svar #156: 10 Jan 2011, 19:24 »

Rigtig god blok , følger klart med. Rigtig vilde resultater du har opnået Opstemt
Logged


Min nye blog om Gateshead FC

Min gamle blog om Man City

"Er det bare nfls lækreste fødder eller hva?" - Citat af bobba under super bowl da Holmes laver touchdown.

Lassenolesen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Mange managers mister jobbet!
« Svar #157: 10 Jan 2011, 19:41 »

Rigtig god blok , følger klart med. Rigtig vilde resultater du har opnået Opstemt
Dejligt du følger og tak for ros, det er altid dejligt når man bliver rost for ens arbjede!  Thumbs Up Og håber selvfølgelig resultaterne fortsætter!
Logged

Frygtet og berygtet
Kendt i land og by
*Klap klap*
Vi er Vestegnens stolthed
Kom så mægtige Brøndby
*Klap klap Klap*!

Følg med i min blog!

Philips
Gæst
 
Sv: Mange managers mister jobbet!
« Svar #158: 15 Jan 2011, 04:35 »

update?
Logged

Lassenolesen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Mange managers mister jobbet!
« Svar #159: 16 Jan 2011, 11:30 »

update?
Regner med jeg får tiden til at lave en update idag, håber jeg i hvert fald på! Peace
Logged

Frygtet og berygtet
Kendt i land og by
*Klap klap*
Vi er Vestegnens stolthed
Kom så mægtige Brøndby
*Klap klap Klap*!

Følg med i min blog!

Lassenolesen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Mange managers mister jobbet!
« Svar #160: 16 Jan 2011, 12:14 »



Hårdt slag mod ansigtet
Spillerbussen rullede hen ad vejen på vej til Aarhus hvor vi i dag skulle spille foran omkring 10.000 tilskuere imod AGF. Det ville blive en svær kamp, men jeg øjner ikke et gigantisk nederlag, tværtimod. Spillerne løb på banen med fuld selvtillid, men det blev der hurtigt sat en stopper for, tre hurtige mål fra de Hvi'e og vi var sat gevaldigt under pres. Vi formåede dog ikke at score og vi fik dermed endnu et nederlag på kontoen, og kunne nu for alvor mærke hvor hård superligaen er.

Det havde ikke været nemt for os på det seneste, og endnu en udebane kamp ville ikke gøre det nemmere. Denne gang går turen til Blue Water Arena, hvor Esbjerg står klar. Jeg har aldrig set noget lignede, vi er virkelig gået ned i niveau efter vi er rykket op, selvfølgelig er der stor forskel på superliga og 1. Division, men så stor forskel kan der vel heller ikke være. Jeg havde virkelig ingenting at sige efter denne kamp, jeg var dybt skuffet. Jeg kiggede op på resultattavlen og var virkelig vred indeni, 6-0! Hvordan man kan blive ydmyget så meget har jeg virkelig ingen anelse om, men nu skal der virkelig arbejdes hårdt, og når jeg siger hårdt, mener jeg virkelig hårdt!

456 tilskuere var i dag mødt op for at bakke os op i kampen om de 3 point imod FC Nordsjælland. Jeg stod og snakkede med en af udskifterne og stod med ryggen til banen, da jeg pludselig hørte jubel over hele stadionet, og jeg tænke at det ikke kunne passe. Jeg vendte mig om og så alle spillerne omklamre Gilles Ondo der havde bragt os foran til 1-0. Hårene rejste sig over hele min krop, jeg var virkelig glad, og havde en fornemmelse af at vi fik sejren i dag. Men så let slap vi ikke, FCN kom til anden halvleg med fulde drøn og lynede med to hurtige kasser og bragte dem tilbage på vinderkurs med stillingen 1-2. Jeg kunne virkelig se på spillerne at de var nedtrykte over nederlag på nederlag, og det er virkelig noget der skal arbejdes med til næste kamp, hvis vi vil have forhåbninger om superliga bold til næsten sæson. Dog er næste kamp en pokalkamp som skal vindes.
 

Uimponerede Hobro
Turen gik til Lindholm Høje stadion, hvor Lindholm var modstanderen i 2. runde af pokalturneringen. Jeg håbede virkelig at dagens kamp bød på en storsejr, men så nemt blev det ikke. Det var en både første og anden halvleg uden mål, og vi var derfor nød til at gå ud i forlænget spilletid for at få denne kamp afgjort. Det var virkelig unødvendige minutter vi skulle spille ekstra, da jeg synes at vi havde spillet dem ud af banen, og vi bare skulle have gjort en ende på det i de første 90 minutter, men så nemt slap vi desværre ikke. Dog gjorde vi en ende på det inde straffespark, da Emil Antonsen gjorde det til 0-1, og lidt efter gjorde en Jan Rasmussen det til slut resultat 0-2, og sendte os videre til 3. runde.


Ligastilling




Mange tak for den flotte grafik til asj89! Thumbs Up
Logged

Frygtet og berygtet
Kendt i land og by
*Klap klap*
Vi er Vestegnens stolthed
Kom så mægtige Brøndby
*Klap klap Klap*!

Følg med i min blog!

asj89
Gæst
 
Sv: Mange managers mister jobbet!
« Svar #161: 16 Jan 2011, 17:01 »

Det lader til at dit hold er nede i en "down" periode, men det skal du nok få rettet op på! Peace
Logged

Lassenolesen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Mange managers mister jobbet!
« Svar #162: 16 Jan 2011, 17:12 »

Det lader til at dit hold er nede i en "down" periode, men det skal du nok få rettet op på! Peace
Tænkte også hvornår jeg ville ramme sådan en periode, og nu kom den, så må prøve at komme så godt ud af den som muligt! Wink
Logged

Frygtet og berygtet
Kendt i land og by
*Klap klap*
Vi er Vestegnens stolthed
Kom så mægtige Brøndby
*Klap klap Klap*!

Følg med i min blog!

Lassenolesen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Mange managers mister jobbet!
« Svar #163: 16 Jan 2011, 20:58 »



Lille optur i Hobro lejren
Vi har virkelig været inde i en dårlig stime her på det seneste, og jeg tror desværre ikke at vores stime skal vende i vores næste kamp, hvor vi skal gæste Brøndby stadion. 16.231 tilskuere havde sat sig til rette til dagens kamp, og det var et skønt syn at se så mange tilskuere til denne kamp. Hele 250 tilskuere var rejst til djævle øen for at se os spille denne topkamp, og de håbede rigtig meget på en sejr til os, så vi kunne få vendt denne stime, så det ikke endte med nedrykning. Dommeren Christian Larsen var klar til at fløjte kampen i gang. Præcis kl. 18:00 blev kampen fløjtet i gang og Brøndby tilskuerne begyndte på deres ritual, nemlig at synge kampen død.

De havde dog også en indflydelse på dommer efter min mening. Blot 4 minutter var spillet, da de fik straffespark, på nok noget af det tyndeste straffespark jeg nogensinde har set i min manager karriere. Selvfølgelig skulle Brøndbys Jan Kristiansen score og få os ned på jorden fra kampens start. Nikolaj Agger som var på toppen i stedet for den skadede Jallow skulle have en belønning for hans gode arbejde, og den belønning fik han efter 31 minutters spil da han gjorde det til 2-0, og dermed var vi næste sikre på at få forlænget vores dårlige stime. Nogle minutter inde i anden halvleg skete der endnu en dommerfejl, da Emil Antonsen fik direkte rød på en lidt klodset tackling. Dog skulle han ikke have haft rødt, men det fik han og dermed fik vi endnu et nederlag, og vi kunne derfor allerede begynde at tænke på næste kamp.

Så kom der endelig en kamp hvor vi virkelig kunne være med, da OB gæstede vores stadion. Det er et bunddrama, og en kamp hvor vi helst skulle have de 3 point, så vi kan komme væk fra den trælse ende af ligaen, eller i hvert fald komme over stregen. Kampen startede rigtig dårligt ud for os, da Ruben Nygaard blev skadet og måtte gå ud. Tre minutter inden halvlegsfløjtet lød Tog Danilo et rigtig flot løb imod baglinje og lagde en høj ballon bold ind imod Gilles Ondo, der sikkert kunne heade os i front inden halvleg, og det var en rigtig stor lettelse for holdet.

Anden halvleg blev sat i gang med et brag, da Johan Absalonsen gjorde det til 1-1 med et rigtig flot langskud, men skide være med om det er flot det sendte os i en skidt stilling, og det er ikke godt. Blot 4 minutter efter scoringen måtte endnu en af vores spillere gå ud, da Enoch Showunmi gik ud med en skade. Overtiden gik hurtigt, men med blot tre sekunder igen, kom den lille Arrieta frem og satte en ende på denne kamp da han gjorde det til 2-1 og sendte tilskuerne i den syvende himmel. Det var fantastisk, jeg var virkelig målløs og vidste slet ikke hvad jeg skulle sige. Det eneste jeg kunne lige nu var at juble!

Endnu en udekamp var klar til os, da vi skulle en tur til Sønderjyske og prøve kræfterne af endnu engang. Denne gang havde jeg dog en god fornemmelse i maven. Efter blot 22 minutter kom vores targetman Gilles Ondo endnu engang højest og sendte os i front med 0-1. Angrebsmakkeren Danilo Arrieta sendte os yderligere i front blot 10 minutter efter og sendte os på vinderkurs, men sikker kunne vi bestemt ikke være. To hurtige mål fra Sønderjyske sendte dem tilbage i kampen, men de kunne ikke sende os helt ud af kampen, og vi gik fra Sønderjyske med et point, hvad jeg ikke er helt tilfreds med.


Hobro fortsætter uden problemer
Nu kan vi endelig få lidt tid til at slappe lidt mere af ovenpå vores hårde program i superligaen. Vi skulle en tur til Nykøbing Falster hvor vi skal møde LFA i 3. runde af pokalturneringen. En sikker sejr skulle gerne hjem, uden vi skal bruge alt for mange kræfter så vi kan bruge dem i superligaen. Kampen var ikke det store problem, det blev dog ikke en storsejr, men en 0-2 sejr med mål fra Gilles Ondo og Enoch Showunmi. Ondo er virkelig en spiller der har vist stor succes for klubben og jeg håber virkelig den fortsætter.

Ligastilling




Mange tak for den flotte grafik til asj89! Thumbs Up
Logged

Frygtet og berygtet
Kendt i land og by
*Klap klap*
Vi er Vestegnens stolthed
Kom så mægtige Brøndby
*Klap klap Klap*!

Følg med i min blog!

The_Gerrard
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Mange managers mister jobbet!
« Svar #164: 16 Jan 2011, 21:50 »

Sådan, det lunede sgu lidt på kontoen med de point du fik hevet hjem! Det var nu også hårdt tiltrængt, og det ville have lignet en sikker nedrykning hvis du havde tabt de to hvor du fik point også. Peace

Gode updates som sædvanlig, sjovt at se den udvikling du har gennemgået i din blog-tid!!

Fortsæt Smiley
Logged

Følg med i mit comeback på blog-scenen! http://fmfreaks.dk/index.php?topic=40590.0

Sider: 1 ... 9 10 [11] 12 13 ... 21 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010