home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23456
  1 Bruger, 1204 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejkokapet
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  Nyt liv og nye udfordringer!
0 Brugere og 15 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 21 Udprint
Forfatter Emne: Nyt liv og nye udfordringer!  (Læst 76892 gange)
whale
Gæst

Sv: Mange managers mister jobbet!
« Svar #135: 21 Dec 2010, 19:22 »

Flot update. Glæder mig til at se, hvor langt du kommer i EL. Opstemt

Lassenolesen
Førsteholdsspiller

« Svar #136: 21 Dec 2010, 19:25 »

Flot update. Glæder mig til at se, hvor langt du kommer i EL. Opstemt
Mange tak! Wink.. Ja, jeg glæder mig også rigtig meget til at se hvad jeg kan præstere i EL! Peace Men det bliver godt nok svært at komme langt i EL, for hvis jeg bare bliver lidt uheldigt med lodtrækningen, bliver det svært! Thumbs Up

Frygtet og berygtet
Kendt i land og by
*Klap klap*
Vi er Vestegnens stolthed
Kom så mægtige Brøndby
*Klap klap Klap*!

Følg med i min blog!

Lassenolesen
Førsteholdsspiller

« Svar #137: 21 Dec 2010, 19:45 »

Til alle dem der gerne ville have haft SS af dem jeg har købt, så er det opdateret nu! Wink.. Var måske lidt for hurtig! Peace

Frygtet og berygtet
Kendt i land og by
*Klap klap*
Kom så mægtige Brøndby
*Klap klap Klap*!

Følg med i min blog!

The_Gerrard
Landsholdsspiller

« Svar #138: 21 Dec 2010, 21:58 »

Det kører sgu for dig. Må sige at jeg ikke troede du kunne, men du har vist fået mig på andre tanker. Peace

Okay indkøb, men jeg tror ikke din trup er god nok til at klare Suppen. Men igen, få mig på andre tanker Wink

Flot blog, fortsæt!

Følg med i mit comeback på blog-scenen! http://fmfreaks.dk/index.php?topic=40590.0

Lassenolesen
Førsteholdsspiller

« Svar #139: 21 Dec 2010, 21:59 »

Det kører sgu for dig. Må sige at jeg ikke troede du kunne, men du har vist fået mig på andre tanker. Peace

Okay indkøb, men jeg tror ikke din trup er god nok til at klare Suppen. Men igen, få mig på andre tanker Wink

Flot blog, fortsæt!
Hehe lyder godt at jeg har fået de på andre tanker, og ja det bliver svært at blive i superligaen med den trup, men med lidt forstærkninger til vinter skal det hele nok gå, men vi får se! Peace

Frygtet og berygtet
Kendt i land og by
*Klap klap*
Kom så mægtige Brøndby
*Klap klap Klap*!

Følg med i min blog!

Lassenolesen
Førsteholdsspiller

« Svar #140: 22 Dec 2010, 14:38 »

Venskabskampe
Så er vi blevet færdig med vores venskabskampe, så ligaen går snart i gang. Det er nogle gode venskabskampe vi har fået spillet, og det giver og et lille indblik af hvordan det kommer til at være oppe i superligaen. Vi har gjort det okay i vores venskabskampe, vi har i hvert fald været med i kampene når vi har mødt superliga hold, hvor vi bland andet har stået lige med Esbjerg og vundet 1-0 over AGF, hvad jeg synes er rigtig gode tegn til den nye sæson.

Trup gennemgang
Formation: Ja, her med formation kan vi ikke overraske særlig meget, da vi har valgt at stille med samme formation som de sidste to år, nemlig 4-4-2. Det har jo gået meget godt med denne formation de sidste to år, så man kan vel ikke gøre andet end at satse på den samme formation ind til den går i vasken.

Målmand: I denne kæde har vi jo fået en ny målmand, Robert Veselovsky. Han har vist sit værd til træning og i de venskabskampe hvor han har været inde. Hvis Jesper Rask fortsat kæmper skal han nok få sin tid på holdet, men det er også godt med to målmænd der kan supplere hinanden.

Forsvar: Vores forsvarskæde er den helt flade firere. Valget er faldet på en helt flad firer, da vi jo er kommet i superligaen og satser på at vi nok skal være defensive i de fleste kampe så det bliver ikke med offensive backs. Vi har desværre ikke fundet nogen forstærkning til venstre back, så der sætter vi en Ole Kahr ind, hvor vi på modsatte back bruger nyindkøbet, Rang Shawkat. Midterforsvaret har stået så stærk som noget forsvar kan stå så det rører vi ikke ved. Det bliver kæmperne Mads Justesen og Kian Christensen der bliver derinde, og en Mads Justesen med anførerbindet på armen.

Midtbane: Vores midtbane bliver også lidt mere defensivt indstillet ind før, hvor vi spillede med offensive kanter. Det har vi valgt ikke at gøre i år. I sidste øjeblik har vi valgt at sætte Enoch Showunmi ned på en venstrekant, da han virkelig har vist sit værd. Vi har nemlig valgt at holde vores duo på toppen som vi ikke vil ødelægge så han kommer ned på en kant i stedet for, hvor han gør det ligeså godt. Vores midt midt er virkelig blevet stærk, hvor vi har fået den rutineret Louay Chanko som skal styre midtbanen sammen med Svenne Poulsen, jeg tror virkelig på at de kommer til at styre den midtbane rigtig godt. På højrekant kommer der kamp om pladsen, hvor der både er en Kasper Fisker og en Ruben Nygaard der vil have pladsen, men desværre har Kasper Fisker en langtidsskade, så det bliver en startplads til Ruben fra starten af.

Angreb: Targetman og skarpretter lyder angrebet på igen i år. Det er nemlig en Danilo Arrieta og en Gilles Ondo der danner par på toppen, hvor de skal bombe. De supplerer hinanden rigtig godt, hvis den ene har en dårlig dag, har den anden en god dag og omvendt. Danilo blev topscorer i 1. Division sidste år og jeg regner med han scorer nogle kasser igen i år, men han vil dog væk fra klubben hvad jeg ikke er så glad for.

Udskiftere:
Angriber: Brian Johansen, (Enoch Showunmi).
Midtbane: Tem Hansen, Jakob Lind, Kasper Fisker.
Forsvar: Michael Rogild, Jan Rasmussen.
Målmand: Martin Justesen, Jesper Rask, Mads Christensen.

Frygtet og berygtet
Kendt i land og by
*Klap klap*
Kom så mægtige Brøndby
*Klap klap Klap*!

Følg med i min blog!

Lassenolesen
Førsteholdsspiller

« Svar #141: 27 Dec 2010, 13:07 »

Hej alle Fmfreak! Wink
Jeg er ked af at skulle meddele dette igen, men min blog er desværre sat på pause endnu engang, som i nok allerede har regnet ud da det jo er læge siden der er kommet en update!
Endnu engang har jeg været så uheldig at min grafikers program er gået sort så han ikke kan bruge det, så der er ingen grafik til mine updates, så kan ikke komme videre, er rigtig ked af det for var lige kommet så godt igang igen og hyggede mig faktisk når jeg skrev updates!
Håber snart jeg får fat på en ny grafiker så jeg kan komme igang, eller Vmanstars kommer til at virke igen, men tak for hjælpe så længe det varede Vmanstar!
Er ked af at meddele det for dem der læste med i min blog, og håber selvfølgelig i vil læse med igen, hvis den en dag kommer op og køre igen!  Thumbs Up

Frygtet og berygtet
Kendt i land og by
*Klap klap*
Kom så mægtige Brøndby
*Klap klap Klap*!

Følg med i min blog!

Lassenolesen
Førsteholdsspiller

« Svar #142: 04 Jan 2011, 19:06 »

Så Fmfreaks nu er bloggen næsten på benene igen, er lidt ked af den har været stoppet et par gange, da den jo kan miste interesse for nogle af jeg, hvad jeg RIGTIG meget håber på den ikke har!
Jeg har nu fundet en ny grafiker som i får navnet på i næste update, updaten kommer endten idag eller en af de kommende dage så glæd jer.
Håber interessen for bloggen stadig er derude og der bliver mange læsere de næste mange gange jeg kommer med en update. Glæder mig til både negative og positive kommentarer fra jer! Thumbs Up

Frygtet og berygtet
Kendt i land og by
*Klap klap*
Kom så mægtige Brøndby
*Klap klap Klap*!

Følg med i min blog!

Lassenolesen
Førsteholdsspiller

« Svar #143: 05 Jan 2011, 17:13 »

EURO Cup 2. Kvalrunde
Så var vi klar, turen går til Bolnisi hvor vi skal møde Sioni i 2. Kvalrunde i Europa League. Det ville være godt for os hvis vi kunne score et mål på udebane det ville give os en stor fordel, når vi skal tage returkampen op på hjemmebane. Efter 11 minutter fik Emil Antonsen gult kort og skal passe på resten af kampen, hvad ikke er specielt godt. Første halvleg var en rigtig kedelig halvleg og det kunne man også se på resultatet, hvor der står to runde nuller ved begge hold. Anden halvleg blev fløjtet i gang med et brag. Der var gået 68 minutter og vi fik vores andet gule kort lidt træls, men går nok, dejligt og se at de kæmper. Der skete desværre ikke mere i kampen og den endte 0-0, selvom vi kom rigtig godt tilbage i kampen i anden halvleg hvor vi spillede rigtig flot fodbold og kom frem til rigtig store chancer, vi desværre ikke formåede og udnytte. Vi skal allerede nu begynde at se frem til om syv dage, hvor returkampen skal spilles.

Bliver hårde tider
Så stod første superliga kamp for døren, og vi skulle selvfølgelig starte ud med det bedste hold i Danmark, FC København. Det var nok en lidt for stor mundfuld for, os og det blev det også. Dame N’Doye var den første der skulle sætte Hobro på en stor opgave, efter han gjorde det til 0-1 efter 3 minutter. Derefter gik det hurtigt da, César Santín, William Kvist og Sölvi Ottesen scorede 3 mål og sendte os til tælling, og bød os hjertelig velkommen i superligaen. Jeg havde ikke forventet en sejr og havde heller ikke forventet bedre resultat end dette, vi blev presset i bund og jeg kan ikke være sur over at tabe stort til Danmarks bedste hold. Nu må vi se hvad vi kan præstere i superligaen i år, men vi går dog kun efter at blive til at starte med.

Både godt og skidt
Bolnisi var kommet hele vejen til Hobro stadion for at få et nederlag, eller det er i hvert fald det jeg regner med inden dagens kamp. Vi håber rigtig meget på en sejr i dag og jeg tror også på den, men vi har dog allerede fundet ud af hvem vores næste modstander bliver og det er ikke det nemmeste hold, vi trak nemlig Hamburger SV. Nu ved jeg godt at jeg har sagt før at man ikke skal tænke for langt frem og tage en kamp ad gangen, men man kan da ikke lade være med at tænke på hvem man skal møde, hvis man nu går videre. Kampen startede forrygende, 3-0 ved halvleg med mål fra, Danilo Arrieta, Ruben Nygaard og Kian Christensen, så kan det vel ikke blive bedre. Jeg kunne ikke andet end at rose mine spillere i halvlegen da de spillede en fremragende halvleg. Sioni fik aldrig lov til rigtigt at komme ind i kampen, de fik dog reduceret til 3-1, men tættere kom de ikke på. Jeg var rigtig tilfreds med kampens forløb og glædede mig til mødet med Hamburger SV!

Så har jeg fået ny grafiker igen igen, håber snart jeg kan beholde en grafiker i lidt længere til ad gangen, dog er det ikke lysten der er røget ved de forskellige grafikere, men deres programmere der er gået ned, hvad er lidt ærgeligt. Min nye grafiker er asj89 som jo også selv har en blog (Amateurs), så lidt må han jo kende til det. Håber i kan lide grafikken og vil følge med, og mange tak til asj89 for at lave grafik til min blog! Thumbs Up

Frygtet og berygtet
Kendt i land og by
*Klap klap*
Kom så mægtige Brøndby
*Klap klap Klap*!

Følg med i min blog!

Roche
Landsholdsspiller

« Svar #144: 05 Jan 2011, 17:20 »

Svær lodtrækning med HSV

Lassenolesen
Førsteholdsspiller

« Svar #145: 05 Jan 2011, 17:58 »

Svær lodtrækning med HSV
Ja det bliver svært, men håber på det! Der er dog ikke stor chance for det sker! Thumbs Up

Frygtet og berygtet
Kendt i land og by
*Klap klap*
Kom så mægtige Brøndby
*Klap klap Klap*!

Følg med i min blog!

Roche
Landsholdsspiller

« Svar #146: 05 Jan 2011, 18:56 »

Nej, det må man sige

Philips
Gæst

« Svar #147: 05 Jan 2011, 21:39 »

finder det faktisk heldigt at du har fået et relativt kendt hold da du alligevel heller ikke ville have de store chancer for at  komme videre og derfor er det gldt at du har mødt et hold folk ville være mere tændte på at se live fra stadion hvilket giver entreindtægter

Lassenolesen
Førsteholdsspiller

« Svar #148: 06 Jan 2011, 17:31 »

finder det faktisk heldigt at du har fået et relativt kendt hold da du alligevel heller ikke ville have de store chancer for at  komme videre og derfor er det gldt at du har mødt et hold folk ville være mere tændte på at se live fra stadion hvilket giver entreindtægter

Ja på nogen områder har du vel ret, men det med jeg tjener penge på entreindtæger det holder ikke så langt, for hvis nu jeg havde fået et nemt hold og var gået videre, havde jeg jo fået mange penge (eller det man kalder mange penge når man er i Hobro), og det ville jeg hellere have haft, men lad os nu så om jeg går videre først! Thumbs Up

Frygtet og berygtet
Kendt i land og by
*Klap klap*
Kom så mægtige Brøndby
*Klap klap Klap*!

Følg med i min blog!

Lassenolesen
Førsteholdsspiller

« Svar #149: 09 Jan 2011, 20:25 »

Nederlag skaber dårlig situation
Kun 400 tilskuere var dukket op på Hobro stadion i dag, da vi skulle tage imod HSV i Europa League. Skuffelse var stor da der ikke kom flere tilskuere, og det kan gøre meget ved spillet at der ikke er mange tilskuere, og når man skal møde et tophold som HSV så har man virkelig brug for opbakning. Vi må se om vi kan gøre det godt, og skabe en god kamp for de 400 tilskuere der er mødt op i dag. Kampen blev fløjtet i gang og jeg kan nu for alvor mærke, mine håndflader blive mere og mere våde. Det var der dog også god grund til, da Stanislav Sestak scorede for dem til 0-1 på deres første chance, og oven i købet på en dødbold. Første halvleg blev til et rigtig flot defensivt arbejde fra vores side, og vi kan vidst ikke klage over kun at være bagud med 0-1. 59 minutter var spillet da vi endelig kom frem og fik et hjørnespark, det var Chanko der skulle tage det, Gilles Ondo kom frem og var højest og gjorde det til 1-1, der udbrød stor jubel på Hobro stadion og der var stadig håb for os. Der var kun 3 minutter tilbage af kampen, da de gjorde det onde ved os, José Paolo Guerrero gjorde det til 1-2 efter et forsvarskiks i vores forsvar. Skuffelsen bredte sig udover Hobro stadion og var rigtig stor.

Sejren skulle have været hjemme  

Så kom endnu en af de kampe hvor en sejr virkelig var vigtig for os, da Vejle er et af de hold vi helst skal have point imod. Hele 1703 tilskuere var på lægterne i dag, hvad er helt fantastisk og jeg glæder mig allerede til kampe går i gang. Det så dog ikke godt ud for os, da Chidi Omeje gjorde det til 0-1 efter blot 22 minutter, rigtig skidt start og det var lidt for tidligt at de offensive kræfter skulle i brug. Bedre gik det ikke for os, og Martin Pedersen satte en prik over i’et for Vejle da han sluttede kampen til 0-2.

Drømmene bristede hurtigt
Det var rigtig flotte kulisser vi var kommet ned til, begge langsider var fyldt med flag og bannere, det her er virkelig en drøm der går i opfyldelse for mig som manager. Der var ikke mindre end 34.999 tilskuere mødt op til dagens kamp, og jeg tror ikke kun det var mig der fik kuldegysninger, men også spillerne måtte da have fået en dejlig følelse da de løb ind på banen.  Vi blev presset fuldstændigt i bund fra starten af, og det gav poten til deres fordel allerede efter 24 minutters spil, da Mladen Petric gjorde det til 1-0 og allerede der slukkede vores drømme om videre kvalifikation fra disse kampe. Vores chancer var minimale og det kunne også ses på spillerne. Efter 54 minutter blev kampen lukket og slukket, da Stanislav Sestak scorede til 2-0, som også blev kampens sidste mål. Jeg havde ikke forventet en sejr og er tilfreds med 4-1 nederlaget sammenlagt.

Varme i banen er installeret
Så skete det endelig, varmen i banen blev installeret. Det er rigtig vigtig for os for virkelig at blive en af de større klubber i Danmark. Nu skal vi ikke altid have udsat vores hjemmebane kampe pga. vejret, nu kan vi nemlig spille alle vores hjemmebanekampe uden de bliver udsat pga. dårligt vejr. Det kan jo også medføre at vores stime bliver ødelagt hvis vi skulle ændre i vores kampprogram hele tiden, så det er bare perfekt for os lige nu.  

Mange tak for den flotte grafik til asj89! Thumbs Up

Frygtet og berygtet
Kendt i land og by
*Klap klap*
Kom så mægtige Brøndby
*Klap klap Klap*!

Følg med i min blog!

Sider: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 21 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010