home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23288
  0 Brugere, 437 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: pedenmedroden
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  Nyt liv og nye udfordringer!
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 10 11 [12] 13 14 ... 21 Udprint
Forfatter Emne: Nyt liv og nye udfordringer!  (Læst 68824 gange)
Lassenolesen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Mange managers mister jobbet!
« Svar #165: 16 Jan 2011, 21:51 »

Sådan, det lunede sgu lidt på kontoen med de point du fik hevet hjem! Det var nu også hårdt tiltrængt, og det ville have lignet en sikker nedrykning hvis du havde tabt de to hvor du fik point også. Peace

Gode updates som sædvanlig, sjovt at se den udvikling du har gennemgået i din blog-tid!!

Fortsæt Smiley
Ja det havde sgu ikke set for godt ud med to nederlag i de kampe, så havde det sgu set sort ud! Wink.. Og tak for de flotte ord, og skal gøre alt hvad jeg kan for at blive i superligaen så det fortsat er spændende! Opstemt
Logged

Frygtet og berygtet
Kendt i land og by
*Klap klap*
Vi er Vestegnens stolthed
Kom så mægtige Brøndby
*Klap klap Klap*!

Følg med i min blog!

weareBIF
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Mange managers mister jobbet!
« Svar #166: 23 Jan 2011, 18:45 »

Er bloggen gået død?
Logged

Lassenolesen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Mange managers mister jobbet!
« Svar #167: 24 Jan 2011, 22:25 »

Er bloggen gået død?
Nej det er den bestemt ikke, har bare haft meget travlt på det senste så har ikke haft tiden! Thumbs Up Men sådan en kommentar her får virkelig lysten endnu større også kommer tiden automatisk, så skal prøve at få smidt en update ind snart! Wink
Logged

Frygtet og berygtet
Kendt i land og by
*Klap klap*
Vi er Vestegnens stolthed
Kom så mægtige Brøndby
*Klap klap Klap*!

Følg med i min blog!

Lassenolesen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Mange managers mister jobbet!
« Svar #168: 25 Jan 2011, 17:42 »



Hobro finder sig til rette i superligaen
Vores fodbold er virkelig blevet en klasse for sig, vi er begyndt at spille rigtig godt fodbold, og vi går virkelig til den til træning. Holdet er virkelig blevet spillet sammen nu, og vi kan for alvor spille os ind i superligaen hvis vi nu kan tage til Aalborg og tage en sejr med hjem. Den gamle AAB spiller Louay Chanko har jeg jo fået hentet til klubben, og jeg håber virkelig han beviser sit værd især i denne kamp, så de kan se hvad for en profil de har mistet. Ca. 10.000 tilskuere var samlet til dagens kamp i superligaen, som er bundkampen over alle bundkampe!

Kun fire minutter skulle der gå før vi fik vores første mål og hvem andre end Chanko skulle gøre det. Han bankede den ind til stillingen 0-1 og sendte os i front. Men blot otte minutter inden halvleg skulle AAB lige ind i kampen igen, da Chris Rolfe udlignede til pausestillingen 1-1. Anden halvleg var skudt i gang, og vi var virkelig presset i bund. Det er en kamp vi virkelig gerne skulle vinde så vi kan komme væk fra den trælse streg i bunden af tabellen. Efter 61 minutter gjorde Anders Due det onde ved os, da han sendte AAB i front med et flot frisparks mål. Men tre point fik de dog ikke ud af det, da Svenne Poulsen sendte os tilbage i kampen da han udlignede til 1-1 med blot to minutter igen. Begge hold var ude efter de tre point, men vi måtte nøjes med en point deler i denne dramatiske kamp.

Hele 2.000 tilskuere var samlet på Hobro stadion for at hylde os når vi løb på banen for at kæmpe mod FC Midtjylland. Det var en kamp der kan komme til at koste blod, sved og tårer da vi virkelig har brug for de 3 point, men FCM er et stærkt mandskab så tre point bliver svært at få på kontoen når kampen fløjtes af. Det så ikke ud til at blive en let kamp for os, da Jakob Poulsen sendte FCM i front med blot 3 minutter spillet, det kan komme til at blive en RIGTIG lang kamp hvis vi ikke står bedre på banen. Jeg må godt nok sige at jeg hurtigt blev stolt af gutterne igen da vi nettede to gange lige inden halvleg med mål fra, Enoch Showunmi og Louay Chanko som virkelig er kommet i gang for os og som sendte os til halvleg med en 2-1 føring! Dog blev det heller ikke en sejr denne gang, og denne gang var det en Ken Ilsø der skulle forhindre det da han udlignede til 2-2. Er dog godt tilfreds med det ene point imod et hold som FCM, men hvis man kan få tre går man vel efter det!

Næste kamp var næsten 0 point lige meget hvad, da vi skulle en tur til parken. Det blev dog kun til en 2-0 sejr til FCK og jeg synes alt i alt at gutterne gjorde det godt, og jeg havde dog ikke forventet mere, men næste kamp burde være 3 point da vi hjemme skal have Viborg. Blot 900 tilskuere var kommet i dag for at overvære kampen, og det var et rigtig lavt antal til sådan en bunddrama kamp som skal vindes. Første halvleg vil jeg slet ikke kommentere, det var den ladeste indstilling jeg nogensinde har set fra to mandskaber i hele mit liv, men anden halvleg var en helt modsætning. Et minut spillet og kampen var lukket, Danilo Arrieta rullede to af deres spillere og sendte den i nette bag målmanden, og fortsatte i vild jubel ud til de tilskuere der var dukket op til dagens kamp, virkelig en lettelse med denne scoring. Kampen forsatte på det vilde niveau, men vi formåede at holde kampen til vores fordel og forlod grønsværen med en 1-0 sejr og 3 point til den vigtige kamp om nedrykning. Jeg har aldrig set en kamp der var så vild som denne, hele 10 gule kort blev uddelt i denne kamp, og det er alligevel det vildeste jeg har set længe!


Ligastilling





Mange tak for den flotte grafik til asj89! Thumbs Up
Logged

Frygtet og berygtet
Kendt i land og by
*Klap klap*
Vi er Vestegnens stolthed
Kom så mægtige Brøndby
*Klap klap Klap*!

Følg med i min blog!

Fernando
Gæst
 
Sv: Mange managers mister jobbet!
« Svar #169: 25 Jan 2011, 17:46 »

Og må snart se sig tilbage i første division... Wink
Logged

Lassenolesen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Mange managers mister jobbet!
« Svar #170: 25 Jan 2011, 17:50 »

Og må snart se sig tilbage i første division... Wink
Ja, der skal godt nok ske et mirakel hvis jeg skal blive i superligaen! Peace
Logged

Frygtet og berygtet
Kendt i land og by
*Klap klap*
Vi er Vestegnens stolthed
Kom så mægtige Brøndby
*Klap klap Klap*!

Følg med i min blog!

Lassenolesen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Mange managers mister jobbet!
« Svar #171: 26 Jan 2011, 18:58 »

Så er det officielt

Så er den kedelige nyhed desværre kommet til klubben, efter Danilo Arrieta har skrevet under på en kontrakt med  Sønderjyske. Kontrakten går igennem fra den 1.7.2013 så vi får da lov til at beholde ham sæsonen ud, så det er jeg rigtig glad for. Jeg er dog lidt ked af at jeg ikke kunne få lov til at beholde ham nogle år endnu da jeg synes ham og Ondo virkelig har fået et godt makkerskab på toppen, men sådan er det jo. Han har valgt at flytte til en større klub og søge større udfordringer og det vil jeg selvfølgelig ikke stå i vejen for. Han glæder sig rigtig meget til skiftet, men har lovet at han vil give sig fuldt ud for klubben ind til han flytter, så jeg håber, med hans indsats at vi forbliver i den bedste række i Danmark.

Arrieta har selv søgt til mig da han gerne ville have mig til at hjælpe med at finde en klub til ham, og jeg sagde selvfølgelig ja, da jeg rigtig gerne ville hjælpe ham med at komme videre i hans fodbold karriere. Han glæder sig til en klub med rigtig mange fans har han specielt nævnt, og det kan man vel ikke sige noget til da alle gerne vil prøve sådan en oplevelse. Men jeg vil gerne takke Danilo for de år jeg har arbejdet med ham, jeg har virkelig nydt selskabet med ham og jeg synes kun han går frem ad, og jeg håber han vil komme forbi engang imellem for at se tilbage på den klub der fik ham i drev igen efter hans lille nedtur.
Logged

Frygtet og berygtet
Kendt i land og by
*Klap klap*
Vi er Vestegnens stolthed
Kom så mægtige Brøndby
*Klap klap Klap*!

Følg med i min blog!

Philips
Gæst
 
Sv: Mange managers mister jobbet!
« Svar #172: 27 Jan 2011, 04:54 »

godt farvel til en legende i klubben og god blog
Logged

Lassenolesen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Mange managers mister jobbet!
« Svar #173: 27 Jan 2011, 17:17 »

godt farvel til en legende i klubben og god blog
Ja, og han har virkelig været en vigtig spiller for klubben så lidt træls han ikke ville forlænge, men sådan er det jo! Thumbs Up Og tak!
Logged

Frygtet og berygtet
Kendt i land og by
*Klap klap*
Vi er Vestegnens stolthed
Kom så mægtige Brøndby
*Klap klap Klap*!

Følg med i min blog!

Elmander9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Mange managers mister jobbet!
« Svar #174: 28 Jan 2011, 18:04 »

Efter at have læst størstedelen af dine blogs, må jeg sige at det er nogle fornemme updates du har fået lavet dig! KIU


Glæder mig til næste update!!
Logged

Lassenolesen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Mange managers mister jobbet!
« Svar #175: 29 Jan 2011, 02:13 »

Efter at have læst størstedelen af dine blogs, må jeg sige at det er nogle fornemme updates du har fået lavet dig! KIU


Glæder mig til næste update!!
Lyder godt, regner også med en update her i weekenden! Thumbs Up
Logged

Frygtet og berygtet
Kendt i land og by
*Klap klap*
Vi er Vestegnens stolthed
Kom så mægtige Brøndby
*Klap klap Klap*!

Følg med i min blog!

Lassenolesen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Mange managers mister jobbet!
« Svar #176: 29 Jan 2011, 22:16 »



Drama til det sidste
Så skulle der spilles pokalkamp imod FC Nordsjælland, en kamp der kan gå til begge sider, men jeg regner med en kamp der går til vores side i sidste ende. Det var en stille dag på Hobro stadion, da der kun var dukket 442 tilskuere op til dagens brag. Billetsalget har godt nok stået stille på det seneste og jeg håber det bliver forbedret så vi kan få gutternes humør op, så det i sidste ende kan hjælpe til overlevelse i superligaen. Nu handler det dog ikke om superligaen, men om pokalen. Jeg tænker meget på en Danilo Arrieta der snart flytter, og jeg kan slet ikke få det ud af hovedet det er virkelig en svækkelse af holdet, men vi må jo tage det som det kommer.

Så blev kampen fløjtet i gang, og efter en halv times spil kunne jeg egentlig godt se hvorfor der ikke var flere tilskuere til kampen i dag. Kedelig fodbold og ingen mål siger det hele, første halvleg var virkelig en katastrofe og første halvleg skulle forringes endnu mere. Et minut inde i overtiden skulle en Danilo Arrieta selvfølgelig gå ud med en skade og gå glip af resten af kampen og flere til hvis skaden er en af de værre. Jeg var virkelig sur, men jeg er dårlig til at udtrykke min vrede over for spillerne og ender med at være lidt mere sød end jeg forventer. Dog var jeg lidt mere sur end jeg plejede at være og de fik en ”skideballe” i halvlegen med håb om en bedre indsats.


Anden halvleg blev ikke startet med et brag som jeg havde forventet, tværtimod. Anden halvlegs start var lige så dårlig som førstehalvleg og nu blev der for alvor råbt fra både mig og deres træner. Det var dog et FC Nordsjælland der var det første hold til at juble, da de med 8 minutter igen bragte sig foran på et flot mål fra Dennis Flinta. Nu havde vi virkelig travlt og jeg satsede virkelig offensivt nu. I sidst ende gav det pote, indskiftede Brian Johansen scorede inde i to minutters overtid og sendte os ud i forlænget spilletid hvad jeg ikke var så glad for, da vi jo er i superligaen og sådan en kamp som i dag virkelig kunne tage kræfter fra gutterne.

I første halvleg af forlænget spilletid blev der heller ikke afgjort noget da det blev en målløs halvleg. Gutterne så stadig rigtig tændte ud selvom de ikke spillede alt for flot fodbold og det var et godt tegn, noget som jeg ikke rigtig havde set før. Der skulle dog blot gå et minut af anden halvlegs forlænget spilletid før FCN endnu engang formåede at udnytte deres chance, da Patrice Bernier gjorde det til 1-2 og dermed gjorde det sort for os. Lyset var dog ikke helt slukket for os da Gilles Ondo gjorde det til 2-2 med 7 minutter igen, og det var det sidste mål i den forlænget spilletid og dermed sendte os ud i straffe som virkelig er det mest nervepirrende i verden, men overstås det skal det.

Så var tiden inde til det første skud, det var Louay Chanko der skulle stå overfor den kolde målmand fra FCN. Det blev han da også kaldt bagefter skuddet da han reddede et sløset skud fra Chanko, jeg var vred, jeg var virkelig vred. Så var det Alex Santos der skulle skyde for FCN, og han gjorde det sikre ved at skyde helt ude ved den ene stolpe og score til 0-1.  Så var det Gilles Ondos tur til at prøve og fordoble sin målscore, men endnu engang blev der brændt og vi havde nu langt vej hjem. Så var det Jacob Egeris tur til at sparke og endnu engang blev vores målmand udplaceret og de kom foran 0-2. Så var det Brian Johansens tur til og sparke, jeg vidste ikke helt om der var en forbandelse over os i dag, men vi skulle åbenbart brænde alle vores straffe. Sidste skud skulle komme fra Kim Olsen, som sikkert sendte FCN videre i pokalen. Jeg var rigtig skuffet over vores præstation i dag, men sådan er livet engang imellem.




Mange tak for den flotte grafik til asj89! Thumbs Up
Logged

Frygtet og berygtet
Kendt i land og by
*Klap klap*
Vi er Vestegnens stolthed
Kom så mægtige Brøndby
*Klap klap Klap*!

Følg med i min blog!

Lassenolesen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Mange managers mister jobbet!
« Svar #177: 30 Jan 2011, 11:56 »



Superliga drømmen fortsætter
Efter en rigtig hård pokalkamp imod FCN står vi nu på Jokri Park, hvor Vejle står klar. Det bliver en rigtigt svær kamp, da Vejle virkelig har fået skabt en god trup og viser det med deres placering i ligaen, hvor vi desværre ikke kan være med. Uden en Danilo Arrieta i dagens kamp ser det lidt sort ud for os, men vi må jo klare os med de spillere vi har. 7927 tilskuere var klar og parat til kampen, det er lidt flere tilskuere end man plejer at se i Hobro og det er en dejlig følelse når der er så mange tilskuere. Første halvleg bød ikke på nogle mål, men chancer dem var der mange af.


59 minutter var spillet og Kian Christensen lavede et rigtig klumpet straffespark og kunne for alvor sætte Vejle på vinder kurs. Det var Steffen Kielstrup der skulle sparke, og Rask fik akkurat fingrene på bolden, men det var desværre ikke nok og Vejle kunne dermed juble over 1-0 føringen. Denne føring holdte kamp ud, og dermed løb Vejle med de 3 point i dagens kamp. Jeg er godt tilfreds med dagens kamp og jeg syntes vi spillede en flot kamp, så hvad mere kan man forvente udover de 3 point. 

Så venter to dejlige hjemmekamp os, og den første modstander bliver AGF som gæster stadionet i dag. Endelig en dag hvor tilskuerne vrimlede ind, sluttallet endte på 1813 tilskuere som jeg er meget tilfreds med, og glæden kan også mærkes på spillerne i dag. I dag har vi fået en Danilo Arrieta meldt klar og det er virkelig en lettelse for holdet og jeg håber han kan præstere. Det gik blot 12 minutter før han vidste sit værd, Danilo kom i et hurtigt løb fra midten af med bolden og afsluttede med et hårdt skud fra kanten af feltet og bankede os foran med 1-0, jublen brød ud på Hobro stadion og der var virkelig stemning.

Et minut tilbage af første halvleg og Adam Eckersley bragte balance tilbage i kampen lige inden halvleg, lidt en træls måde at gå til halvleg på, men sådan er det engang imellem i fodbold.  Anden halvleg blev virkelig skudt i gang med et brag, blot seks minutter inde i anden halvleg og Hobro stadion kunne endnu engang bryde ud i fuldt brøl, da Jan Rasmussen sendte os på vinderkurs med stilling 2-1. Arjan Tafaj hjalp os yderligere på vej, efter 61 minutter fik han sit andet gule kort og måtte derfor sige tak for i dag, da han fik rødt kort. Dermed skete der ikke mere i denne kamp og vi fik 3 vigtige point at lune os på til næste kamp hvor kæmperne fra Esbjerg kommer på besøg.

1264 tilskuere var klar til at hylde os når vi løb på banen til dagens kamp imod Esbjerg, det blev en kamp der skal vindes hvis vi vil have håb om overlevelse i den bedste række i Danmark. Kampen startede ikke alt for godt ud, da Rasmus Falk sendte Esbjerg foran 0-1 med 31 minutters spil. Halvlegsstilling blev også 0-1 til gæsterne fra Esbjerg. Anden halvleg var en bedre kamp fra vores side, 6 minutter var spillet og Tem Hansen kunne banke balance i stillingen. Det så længe ud til at blive en uafgjort, men med 9 minutter tilbage af kampen scorede Thomas Gaardsøe selvmål og sendte os på sejrskurs! Det blev dog ikke det sidste mål i kampen. Danilo satte prikken over i’et med scoringen til 3-1, som også blev kampens resultat. Endnu 3 point på kontoen og håbet var der endnu, dog regner jeg ikke med en sejr i næste kamp hvor vi gæster Brøndby stadion.

Meget er der ikke at sige om Brøndby kampen, vi kunne ikke være helt med i toppen endnu, dog blev det ikke en kamp hvor slutstillingen viste så meget, der stod nemlig kun 1-0 på tavlen da kampen blev fløjtet af. Det går meget hurtigt i superligaen, og det kan vi også se. Vi mangler lige nogle profiler til holdet før vi kan begynde at spille op med nogle af de bedre hold, men det er selvfølgelig altid en begyndelse hvis man sikre sig overlevelse i superligaen den første sæson man kommer derop. Det bliver en svær opgave for os, men intet er umuligt!


Ligastilling




Mange tak for den flotte grafik til asj89!
Logged

Frygtet og berygtet
Kendt i land og by
*Klap klap*
Vi er Vestegnens stolthed
Kom så mægtige Brøndby
*Klap klap Klap*!

Følg med i min blog!

chackpercom
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Mange managers mister jobbet!
« Svar #178: 30 Jan 2011, 16:56 »

Rigtig god blog, du skriver rigtig godt og er nem at læse. spændende at se om du overlever i Superligaen Smiley
KIU
Logged

Lassenolesen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Mange managers mister jobbet!
« Svar #179: 30 Jan 2011, 17:01 »

Rigtig god blog, du skriver rigtig godt og er nem at læse. spændende at se om du overlever i Superligaen Smiley
KIU
Tak for rosene, så må vi se om jeg overlever! Thumbs Up
Logged

Frygtet og berygtet
Kendt i land og by
*Klap klap*
Vi er Vestegnens stolthed
Kom så mægtige Brøndby
*Klap klap Klap*!

Følg med i min blog!

Sider: 1 ... 10 11 [12] 13 14 ... 21 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010