home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23454
  0 Brugere, 1029 Gæster Online.

Nyeste Bruger: concordemayfai...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Ballon d'Or
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 10 11 [12] 13 14 ... 16 Udprint
Forfatter Emne: Ballon d'Or  (Læst 43656 gange)
JimmyGP
Manager

Sv: Ballon d'Or
« Svar #165: 01 Nov 2011, 13:48 »

Neymar & VK..

Det er sgu god humor på en ellers kedelig og grå dag.. Thumbs Up

- Veni, vidi, vici -

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #166: 01 Nov 2011, 13:57 »

Tja, en forventelig liste, jeg igen er skuffet over. Det handler efterhånden bare om at udtage så mange fra Barcelona og Spanien som muligt. Det synes jeg er trist. Abidal er da helt sikkert en fremragende back, men han er bestemt ikke en af de 23 bedste fodboldspillere i verdenen. Det er Neymar og Forlan heller ikke. Jeg synes at man mangler navne som Van Persie, som jeg kan se folk er enige i. Derudover, vil jeg gerne være kontroversiel, og sige at det godt kan forsvares at udtage folk som Juan Mata, Nemanja Vidic, Petr Cech, Edinson Cavani og Mario Gomez.

verdenskrig
Manager

« Svar #167: 01 Nov 2011, 14:00 »

Synes du skulle erstatte Mata med Natale fra Udinese..

Jeg kan altså ikke være andet end imponeret over at den mand år efter år efter år efter år, bare høvler kasser ind på samlebånd for en klub som Udinese.. Det er en bedrift uden lige, og fortjener i mine øjne en nominering Smiley

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Know112233
Førsteholdsspiller

« Svar #168: 01 Nov 2011, 14:38 »

Forstår slet ikke hvad Neymar laver på den liste..

PhilipFlink
Manager

« Svar #169: 01 Nov 2011, 14:51 »

Fuck det er til grin, at Van Persie ikke er med på listen ..

DeBuur
Manager

« Svar #170: 02 Nov 2011, 22:25 »

Lionel Messi vinder foran Cristiano Ronaldo de 2 spillere er bare en klasse bedre end alle andre.

Listen virker lidt for politisk korrekt - men uanset hvad så er Messi IMO den bedste og hvis adfærd på banen også tæller med så vinder han med flere længder ned til Ronaldo.

Hvis Daniel Agger ellers var fit og kunne gennemføre en hel sæson så burde han være på listen og mon ikke Christian Eriksen også ender på listen inden for få år ?

YNWA

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #171: 02 Nov 2011, 22:31 »

Saftsuseme sindssygt at Robin van Persie ikke er nomineret. Mener du seriøst at Petr Cech skulle være på listen, Jakob?

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #172: 02 Nov 2011, 22:46 »

Saftsuseme sindssygt at Robin van Persie ikke er nomineret. Mener du seriøst at Petr Cech skulle være på listen, Jakob?
Jeg synes Petr Cech i sidste sæson spillede sig gevaldigt op, og jeg synes igen han er blandt de allerbedste i verdenen. Nok den næstbedste efter Casillas. Eneste dårlige kamp i 2011, jeg kan huske fra ham, var mod Arsenal i weekenden. Jeg synes godt den kan forsvares i hvert fald.
« Seneste Redigering: 12 Nov 2011, 11:56 af Jakob E » Logged

Messi1987
Landsholdsspiller

« Svar #173: 21 Nov 2011, 19:03 »

Messi vinder selvfølgelig suverænt års spiller. Han er enestående både mål-mæssigt, assist-mæssigt og spille-mæssigt. Der findes ikke en spiller der skal bruge så lidt plads for at sætte sig selv og andre i scene som ham! Der er heller ingen der sætte så mange spillere af som ham! For det mest var det Leo der gjorde forskellen især i de største kampe som CL kampe mod Arsenal, United, Madrid osv. Ja selv når holdet ikke har fungeret som det burde som i Super Cup og også uden Xavi/Iniesta.

1: Messi
2: Xavi
3: Ronaldo

Edit: Års manager 2011 hvem ser i som favoritter der ? Jeg ville havde sagde Villas-Boas men han har skuffet mig i Chelsea.
« Seneste Redigering: 21 Nov 2011, 19:10 af Messi1987 » Logged

Januzaj
Landsholdsspiller

« Svar #174: 21 Nov 2011, 19:08 »

Messi vinder selvfølgelig suverænt års spiller. Han er enestående både mål-mæssigt,

Ronaldo har da scoret flere mål end ham? Smiley

Manchester United

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #175: 21 Nov 2011, 19:13 »

1. Messi
2. Ronaldo
3. Robin van Persie

Nårh nej. Jeg forstår det stadig ikke - og hvor er Silva? Han er måske den, som har spillet det allerbedste efterår af alle, overhovedet.

Sirstaal
Førsteholdsspiller

« Svar #176: 21 Nov 2011, 19:21 »

1. Messi
2. Ronaldo
3. Schweinsteiger

”Den, der opgiver at blive bedre, ophører med at være god”.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #177: 22 Nov 2011, 10:32 »

Ja, det er fuldstændig hul i hovedet at Silva og Van Persie ikke er at finde på listen - det er blot endnu et stort bevis på at hovederne hos FIFA ikke aner en dyt om fodbold. Kig på verdensranglisten, så har du en anden. Messi vinder selvfølgelig prisen foran Ronaldo, men 3'eren har jeg ingen anelse om. Men det skulle ikke undre mig om det blev Sneijder.

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Mads FP
Lilleputspiller
*

« Svar #178: 22 Nov 2011, 10:41 »

Ballon d'Or er nytteløst, da det nærmest er en regel, at man ikke kan vinde den, hvis ikke man har Real Madrid eller Barcelona stående på sit CV. I år har FIFA så valgt at toppe idiotilisten ved at nominere Abidal istedet for verdens bedste angriber, Robin Van Persie.

Arsenal er det ultimative fodboldhold!

verdenskrig
Manager

« Svar #179: 22 Nov 2011, 12:08 »

Vil nærmere sige Neymar frem for Van Persie?

Synes simpelthen det er en skandale af rang, at et hypet talent som Neymar, der aldrig har prøvet at spille i Europa, kan blive nomineret når flere spillere der gør det godt i verdens bedste liga ikke kan.. Altså for min skyld kunne man lige så godt have nomineret Scott Parker han har da fortjent det mere end neymar.. Neymar som jeg i øvrigt er voldsomt træt af at læse om!

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Sider: 1 ... 10 11 [12] 13 14 ... 16 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010