home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23290
  0 Brugere, 502 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: queenofnoida
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Ballon d'Or
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 16 Udprint
Forfatter Emne: Ballon d'Or  (Læst 40198 gange)
Messi1987
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Ballon d'Or
« : 29 Okt 2010, 13:30 »

Hvem tror i vinder titlen? Og hvorfor?

Her er de 23 nominerede: http://onside.dk/nyheder/de-23-nominerede-til-fifa-ballon-dor

Det under mig hvorfor Milito IKKE er nominerede +30mål og den mest afgørende spiller for the trible vinderne Inter (Dog var Mourinho altafgørende)

Edit: Mourinho vinder suverænt års manager, alt andet ville være tyveri. Så gider ikke lave en tråd om det.
« Seneste Redigering: 01 Nov 2011, 09:22 af Søgaard » Logged

Marchena
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Ballon d'Or 2010
« Svar #1: 29 Okt 2010, 13:38 »

Har aldrig givet en skid for sådanne priser..

Men jeg synes Xavi er den mest komplette fodboldspiller der findes pt., men disse priser er for mig ligegyldige.
Logged

“My father was a quitter, my grandfather was a quitter, I was raised to give up. It’s one of the few things I do well. I’m disturbed, I’m depressed, I’m inadequate, I’ve got it all!"
- George Costanza

http://threelittlefantas.blogspot.com/

SB
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Ballon d'Or 2010
« Svar #2: 29 Okt 2010, 13:56 »

Hehe.. vil nu mene at baade Casillas
Hvem tror i vinder titlen? Og hvorfor?

Her er de 23 nominerede: http://onside.dk/nyheder/de-23-nominerede-til-fifa-ballon-dor

Det under mig hvorfor ingen målmænd er nominerede? Og Milito +30mål og den mest afgørende spiller for the trible vinderne Inter (Dog var Mourinho altafgørende)

Edit: Mourinho vinder suverænt års manager, alt andet ville være tyveri. Så gider ikke lave en tråd om det.


Hehe.. vil nu vove den paastand at baade casillas og cesar er keepere  Wink , mener personligt godt at rooney kunne vaere nomineret
Logged

Hamza_BIF
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Ballon d'Or 2010
« Svar #3: 29 Okt 2010, 13:56 »

Hahaha. Godt nok en joke at Asamoah Gyan er med. Ja, han scorede et par lette mål til VM men så er han altså heller ikke bedre. Messi vinder nok.
Logged

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

MichaelHarlev
Gæst
 
Sv: Ballon d'Or 2010
« Svar #4: 29 Okt 2010, 14:05 »

Hvad fanden laver Gyan på den liste? Han er jo lårt i forhold til de andre spillere. Men mon ikke Messi vinder, selvom jeg håber på Xavi eller Drogba.
Logged

fckfanen4ever
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Ballon d'Or 2010
« Svar #5: 29 Okt 2010, 14:10 »

De mangler Wayne Rooney
Logged

Reporter : why do you always cause trouble
Balotelli : because I'm different, I'm mario

What a legend

Hamza_BIF
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Ballon d'Or 2010
« Svar #6: 29 Okt 2010, 14:15 »

Rooney har været ringe siden Maj så det er forståeligt nok. Har ikke set alle Chelsea kampe men udfra det jeg har set bør Lampard være med.. Smiley
Logged

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Ballon d'Or 2010
« Svar #7: 29 Okt 2010, 14:25 »

Rooney har været ringe siden Maj så det er forståeligt nok. Har ikke set alle Chelsea kampe men udfra det jeg har set bør Lampard være med.. Smiley
Helt enig. Manden lavede på en position som central midtbanespiller 22 mål alene i PL sidste år. Og var så vidt jeg ved også ham med flest assists i PL. Han burde klart være med, og det skuffer mig. Jeg giver ikke meget for den liste, da mange af spillerne er med grundet et personligt godt VM.

Håber selvfølgelig Drogba vinder, men vanen tro bliver det nok en teknikker, og en Barca-mand vinder nok den pris.
Logged

nicolajtmadsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Ballon d'Or 2010
« Svar #8: 29 Okt 2010, 14:29 »

Hpber på Xavi tager den, da det i mine øjne ville være fortjent, men mon ikke det bliver Messi.
Logged

FCK

Hamza_BIF
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Ballon d'Or 2010
« Svar #9: 29 Okt 2010, 14:34 »

Man kan undre sig over hvorfor André Ayew ikke er med. Han var imo. Ghanas bedste mand og siden Gyan er med så bør han da også...

EDIT: Og Boateng var imo. også bedre end Gyan til VM.
Logged

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

vmanstar
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Ballon d'Or 2010
« Svar #10: 29 Okt 2010, 15:23 »

Rooney spillede jo et fremragende efterår 2009 og forår 2010, men hans skade satte en stopper for det, og siden har han ikke været tilbage på samme niveau. Først til VM, og efterfølgende nogle skuffende præstationer for United opfulgt af nogle meget kontroversielle aktioner uden for banen.... Jeg synes dog, at han godt kunne være på liste, især i stedet for Gyan, der simpelthen er malplaceret.

Desuden er Milito også overset, han var sammen med Sneijder én af de vigtigste bag Inters Treble.

Vinderen bliver uden tvivl Messi, ingen tvivl Thumbs Up
Logged

Mikkel 2765
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Ballon d'Or 2010
« Svar #11: 29 Okt 2010, 15:26 »

Tror Måske Sneijder kunne nappe den Smiley

Logged

The Gunners - Arsenal FC

FC FmFreaks - Månedens tråd April 2011

Bolden er rund og man spiller 90 minutter - Sepp Herberger.

Bobogol
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Ballon d'Or 2010
« Svar #12: 29 Okt 2010, 15:36 »

En skandale at Milito ikke er med.. Han scorede i kvartfinalen i CL mod CSKA, han scorede i semifinalen i CL mod Barca, og han lavede begge mål i finalen mod Bayern. Dertil kommer at han scorede det afgørende mål i den italienske pokal-finale mod Roma, og tilmed blev nr. 2 på topscorerlisten i Serie A, og scorede naturligvis det afgørende mål mod Siena, som gjorde at Inter blev mestre!

At han ikke er en del af listen, siger alt om den pris..
Logged

Lavezzi
Gæst
 
Sv: Ballon d'Or 2010
« Svar #13: 29 Okt 2010, 15:38 »

Hvor er Scott Parker?
Logged

Chamberlain15
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Ballon d'Or 2010
« Svar #14: 29 Okt 2010, 15:41 »

En skandale at Milito ikke er med.. Han scorede i kvartfinalen i CL mod CSKA, han scorede i semifinalen i CL mod Barca, og han lavede begge mål i finalen mod Bayern. Dertil kommer at han scorede det afgørende mål i den italienske pokal-finale mod Roma, og tilmed blev nr. 2 på topscorerlisten i Serie A, og scorede naturligvis det afgørende mål mod Siena, som gjorde at Inter blev mestre!

At han ikke er en del af listen, siger alt om den pris..

http://onside.dk/nyheder/champions-league/ferguson-milito-far-ballon-dor

Lidt sjovt at han så ikke en gang kom med på listen Shockeret
Logged

Tidligere brugernavn: petur

Arsenal og Knattspyrnufélag Akureyrar <3

Har et stort had til især Tottenham.

Arsene Wenger: "I tried to watch the Tottenham match on television in my hotel yesterday, but I fell asleep."

Sider: [1] 2 3 ... 16 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010