home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23341
  1 Bruger, 543 Gæster Online.

Indlæg: 1132852 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: rodeoneerer
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Ballon d'Or
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 16 Udprint
Forfatter Emne: Ballon d'Or  (Læst 41711 gange)
Tobias-Toft
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Ballon d'Or 2010
« Svar #120: 11 Jan 2011, 18:17 »

Ja han scorede mål ved VM men han spillede ikke specielt godt, derimod har han ikke præsteret specielt godt i ligaen, overall synens jeg ikke han har været på niveau med Forlan Smiley Derfor synens jeg overhovedet ikke han har fortjent det. Det jeg siger er, at i et VM år burde det være spillere som har præsteret både ved vm, i ligaen, og i den respektive europæiske turnering. Der passer Forlan jo bare fuldstændig ind. Ydermere kan man argumentere for at Forlan har haft et større pres på sig pga. manglende kvalitet hos medspillerne, hvor Villa har klassespillere i ryggen til at fjerne fokus fra ham så han har en mere fri rolle om man vil. Smiley
Logged

- 96 -

JosepGuardiola
Gæst
 
Sv: Ballon d'Or 2010
« Svar #121: 11 Jan 2011, 19:12 »

Tjaaa... Messi er den bedste med en stor længde ned til nr.2, det mener stor set hele verden også...

Men kommer der ikke en top 20 over Ballon d'Or 2010 ? Mener jeg der plejer at gøre måske husker jeg bare forkert?
1 Messi
2 Iniesta
3 Xavi
osv


http://www.tipsbladet.dk/nyhed/generelle/hvem-kom-efter-messi

Ja han scorede mål ved VM men han spillede ikke specielt godt, derimod har han ikke præsteret specielt godt i ligaen

Han scorede alligevel 21 mål for Valencia og 12 for Barca i år - i ligaen alene. Han har spillet yderst fint i ligaen (I hvert fald det sidste år hos Valencia, måske lidt under niveau i det første halve år hos Barca). Om det er nok til holdet, har jeg stadig mine tvivl omkring: Men at sige, at han ikke præsterede specielt godt er lidt for voldsomt i mine øjne. 

Mht. Forlan er det ikke en diskussion, jeg går ind i. Dertil ser jeg ham simpelthen spille for lidt. Han var rigtig god på VM, og kunne sagtens udfra den præstation være med på holdet :-)
Logged

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Ballon d'Or 2010
« Svar #122: 11 Jan 2011, 19:21 »

http://www.tipsbladet.dk/nyhed/generelle/hvem-kom-efter-messi

Han scorede alligevel 21 mål for Valencia og 12 for Barca i år - i ligaen alene. Han har spillet yderst fint i ligaen (I hvert fald det sidste år hos Valencia, måske lidt under niveau i det første halve år hos Barca). Om det er nok til holdet, har jeg stadig mine tvivl omkring: Men at sige, at han ikke præsterede specielt godt er lidt for voldsomt i mine øjne. 

Mht. Forlan er det ikke en diskussion, jeg går ind i. Dertil ser jeg ham simpelthen spille for lidt. Han var rigtig god på VM, og kunne sagtens udfra den præstation være med på holdet :-)
Jeg snes Forlan skulle vinde. Udfra de ting han har udrettet. Han vandt Euro Cuppen nærmest på egen hånd, med mål mod Liverpool i semi-finalen, og 2 i finalen mod Fulham. Han førte Uruguay til VM-semi-finalen, blev topscorer, og kåret til turneringens bedste spiller. Udfra de forhold han har, synes jeg han er det mest værdige vinder. :-)
Logged

JosepGuardiola
Gæst
 
Sv: Ballon d'Or 2010
« Svar #123: 11 Jan 2011, 19:46 »

Jeg snes Forlan skulle vinde. Udfra de ting han har udrettet. Han vandt Euro Cuppen nærmest på egen hånd, med mål mod Liverpool i semi-finalen, og 2 i finalen mod Fulham. Han førte Uruguay til VM-semi-finalen, blev topscorer, og kåret til turneringens bedste spiller. Udfra de forhold han har, synes jeg han er det mest værdige vinder. :-)

Thomas Müller blev nu topscorer.
Logged

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Ballon d'Or 2010
« Svar #124: 11 Jan 2011, 19:59 »

Messi har været rigtig god i år, og er en af få spillere i den absolutte verdenselite som har formået at holde et stabilt niveau over en hel sæson.. Det har Xavi dog også så han kunne ligeså have vundet, men det er fair nok Messi vinder den.. Det kan man egentlig ikke sige så meget til!

Men at Sneijder ikke var med på den liste i stedet for Iniesta anser jeg for værende forkert.. Iniesta har været god, men det er altså en usædvanlig flot bedrift at være en af de bærende kræfter på et Inter hold der mod alle odds vinder CL.. For derefter at føre Holland i deres første VM finale siden 70'erne.. Det havde han fortjent, og jeg synes det er for barca liderligt at man tager Iniesta med i stedet for ham..
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Messi1987
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Ballon d'Or 2010
« Svar #125: 11 Jan 2011, 20:04 »

Logged

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Ballon d'Or 2010
« Svar #126: 11 Jan 2011, 20:05 »

Thomas Müller blev nu topscorer.
Sammen med Forlan, Sneijder og Villa, ja. Alle lavede 5 mål. Forlan blev derfor stadig topscorer. Det er bare en delt titel.
Logged

JosepGuardiola
Gæst
 
Sv: Ballon d'Or 2010
« Svar #127: 11 Jan 2011, 20:08 »

Sammen med Forlan, Sneijder og Villa, ja. Alle lavede 5 mål. Forlan blev derfor stadig topscorer. Det er bare en delt titel.

Ja.... nej. Topscorertitlen falder til den, der har lavet flest assist. Derfor Thomas Müller.
http://www.fifa.com/worldcup/archive/southafrica2010/awards/goldenboot/index.html
Logged

-RVM-
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Ballon d'Or 2010
« Svar #128: 11 Jan 2011, 20:10 »

Thomas Müller blev det dog officielt grundet flest assists.. men detalje detalje Wink
Logged

Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Ballon d'Or 2010
« Svar #129: 11 Jan 2011, 20:12 »

Rigtig nok, hvad du siger Josep Guardiola, men alligevel - Forlan scorede jo i princippet lige mange mål, og det skal på ingen måde tage noget fra ham, at Muller lige lavede lidt flere assist og derfor ikke blev officielt topscorer. Det samme med Sneijder, men det imponerende af Sneijder er jo blot, at han var en af de mest bærende kræfter på den hollandske midtbane, som også skulle forsvare og lave alt muligt andet.

At Sneijder ikke er i top 3 er mig stadig en stor gåde, men at Iniesta også slutter over Xavi er mig en endnu større gåde ...
Logged

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Ballon d'Or 2010
« Svar #130: 11 Jan 2011, 20:12 »

Ja.... nej. Topscorertitlen falder til den, der har lavet flest assist. Derfor Thomas Müller.
http://www.fifa.com/worldcup/archive/southafrica2010/awards/goldenboot/index.html
Så er vi vidst helt derude, hvor det også gælder om at have de sejeste støvler. Wink

Det fjerner dog ikke mit argument, og holdning om Forlan skal vinde. Han lavede trods alt lige så mange mål som de andre..
Logged

SC30
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Ballon d'Or 2010
« Svar #131: 11 Jan 2011, 20:16 »

Jeg snes Forlan skulle vinde. Udfra de ting han har udrettet. Han vandt Euro Cuppen nærmest på egen hånd, med mål mod Liverpool i semi-finalen, og 2 i finalen mod Fulham. Han førte Uruguay til VM-semi-finalen, blev topscorer, og kåret til turneringens bedste spiller. Udfra de forhold han har, synes jeg han er det mest værdige vinder. :-)

Er helt enig med dig i, at Forlan burde være på holdet i stedet for Villa Smiley
Logged

JosepGuardiola
Gæst
 
Sv: Ballon d'Or 2010
« Svar #132: 11 Jan 2011, 20:16 »

Rigtig nok, hvad du siger Josep Guardiola, men alligevel - Forlan scorede jo i princippet lige mange mål, og det skal på ingen måde tage noget fra ham, at Muller lige lavede lidt flere assist og derfor ikke blev officielt topscorer.

Hvis Diego vil være topscorer, må Diego få øjnene op for andre end sig selv.

Det var nu også bare en mindre detalje ;-)

Så er vi vidst helt derude, hvor det også gælder om at have de sejeste støvler. Wink

Det er nu en ret vigtig detalje, der har været flere hundrede millioner værd for spilleindustrien. Der skal alligevel et par pænt seje støvler til.
Logged

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Ballon d'Or 2010
« Svar #133: 11 Jan 2011, 20:18 »

Det er nu en ret vigtig detalje, der har været flere hundrede millioner værd for spilleindustrien. Der skal alligevel et par pænt seje støvler til.
Jeg synes de skulle have beholde den klassiske. De er de fedeste.
Logged

JKJ
Gæst
 
Sv: Ballon d'Or 2010
« Svar #134: 12 Jan 2011, 13:13 »

Nu kunne disse 2 stemmer nok ikke have gjort den store forskel. Men mangler der flere stemmer andre steder fra?

Imo hopper kæden af her og troværdigheden falder også en del.
Det er bare ikke godt nok. Hvordan kan man tage en afstemning seriøs når alle stemmer ikke er med?

http://sporten.tv2.dk/article.php/id-36475182:danske-fifastemmer-forsvandt.html?forside
Logged

Sider: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 16 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010