home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 23:19:03 Lavilldrymn Pro Cyclin... 3, 5 dichloropyrido 3,...
29 Jun 2025, 22:17 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23593
  0 Brugere, 652 Gæster Online.

Nyeste Bruger: kmnejbrcAtogs
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Kategori: Mødelokalet
| | |-+  Crewet
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 262 263 [264] 265 266 ... 291 Udprint
Forfatter Emne: Crewet  (Læst 585424 gange)
Ariana Grande
Manager

Sv: Crewet
« Svar #3945: 09 Jan 2014, 19:09 »

Jordin har en historik som vi ikke kan undgå at huske også selvom han i den grad har hanket op i sig selv og forbedret sig markant over de seneste måneder.
Men blot på baggrund af nogle måneder, kan vi naturligvis ikke slette en dårlig historik fra hukommelsen.
Det tager ganske enkelt længere tid end det.

Et dårligere grundlag at bedømme på, tja i crewet kigger vi på den historik folk har på siden, kombineret med de evner vi anser nødvendige inden for det område vi påtænker at ville give dem en prosser periode indenfor. Når det kommer til stykket, så kan selv den bedste bruger vise sig at være et dårligt crewv medlem, og omvendt også naturligvis. Jeg skal da blankt indrømme jeg tvivlede meget på Jordins vilje til at rette op på sig selv, blot fordi han blev odds hjælper, men han har bestemt også overrasket mig positivt der.
Men som sagt, vi skal se det over længere tid at det holder ved, før han eventuelt kan tages i betragtning til decideret crew plads.

At jeg kun har opført mig ordentligt i et par måneder er jeg heller ikke enig i.
Men det er jo ikke nogen hemmelighed for det var jeg allerede uenig i da jeg skrev den første ansøgning, så der har vi hele tiden set forskelligt på tingene lader det til.

KF
Landsholdsspiller

« Svar #3946: 09 Jan 2014, 19:20 »

At jeg kun har opført mig ordentligt i et par måneder er jeg heller ikke enig i.
Men det er jo ikke nogen hemmelighed for det var jeg allerede uenig i da jeg skrev den første ansøgning, så der har vi hele tiden set forskelligt på tingene lader det til.

Uheldigvis for dig, er det jo desværre ikke din mening om hvorvidt du har opført dig ordentligt, der er vigtig for, om du kommer ind i crewet eller ej, men derimod crewets mening. I den sammenhæng er Jacob E eller Skovlysts mening i øvrigt også bedøvende ligegyldig.

"We wouldn't buy this club at all if this wasn't West Ham. It makes no commercial sense for anyone to buy this club and it's amazing that two other people wanted to buy it."

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #3947: 09 Jan 2014, 19:37 »

Jordin har en historik som vi ikke kan undgå at huske også selvom han i den grad har hanket op i sig selv og forbedret sig markant over de seneste måneder.
Men blot på baggrund af nogle måneder, kan vi naturligvis ikke slette en dårlig historik fra hukommelsen.
Det tager ganske enkelt længere tid end det.

Et dårligere grundlag at bedømme på, tja i crewet kigger vi på den historik folk har på siden, kombineret med de evner vi anser nødvendige inden for det område vi påtænker at ville give dem en prosser periode indenfor. Når det kommer til stykket, så kan selv den bedste bruger vise sig at være et dårligt crewv medlem, og omvendt også naturligvis. Jeg skal da blankt indrømme jeg tvivlede meget på Jordins vilje til at rette op på sig selv, blot fordi han blev odds hjælper, men han har bestemt også overrasket mig positivt der.
Men som sagt, vi skal se det over længere tid at det holder ved, før han eventuelt kan tages i betragtning til decideret crew plads.
Så noget der ligner et halvt år er ikke godt nok? Jeg synes personligt, at det er bedre at have en dårlig fortid herinde end slet ingen. Det betyder i min verden, at man vil kunne agere bedre som crewmedlem i visse situationer, da man ved, hvordan tingene hænger sammen.
Uheldigvis for dig, er det jo desværre ikke din mening om hvorvidt du har opført dig ordentligt, der er vigtig for, om du kommer ind i crewet eller ej, men derimod crewets mening. I den sammenhæng er Jacob E eller Skovlysts mening i øvrigt også bedøvende ligegyldig.
Det har du fuldstændig ret i. Men det er alle vores meninger, hvis du ser sådan på det. Jeg synes dog, at det er bedre at give sig mening til kende. Det kunne jo være, at crewet ville lytte. Der vil trods alt ikke være noget FmFreaks uden brugerne.

Præsidenten
Landsholdsspiller

« Svar #3948: 19 Jan 2014, 21:39 »

Vi er glæde for at kunne præsentere Roche som fuldblodscrewmedlem!

FC Barcelona

Risom
Manager

« Svar #3949: 19 Jan 2014, 22:08 »

Sådan, Roche! Tillykke Smiley

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

Roche
Landsholdsspiller

« Svar #3950: 19 Jan 2014, 22:17 »

Sådan, Roche! Tillykke Smiley

Tak skal du have, Risom Smiley

KyleBrotzman
Gæst

« Svar #3951: 19 Jan 2014, 22:24 »

Hot damn, noget af en signing sådan at få en skribent fra plbold.dk.

darkalf
Manager

« Svar #3952: 20 Jan 2014, 05:16 »

Tillykke Roche.

Skovlyst
Landsholdsspiller

« Svar #3953: 07 Feb 2014, 18:56 »

Hey!
Når der bliver slettet shouts i chatten, så ville det være kodyl, hvis der lige blev skrevet en PB til vedkommende, som har fået slettet et shout! Smiley

Jeg er med på, at der kan være mange, men ved mindre kontroversielle tilfælde, så ville crewet sgu sprede kærlighed, ved at give forklaringer. Naturligvis ved de oplagte, såsom når diverse fodboldidioter laver caps lock i chatten eller andet gøjl, så er det sgu unødvendigt. Her står man tydeligvis med en mindre begavet person! Smiley

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

Spardle
Landsholdsspiller

« Svar #3954: 07 Feb 2014, 19:19 »

Nu må crewet fandme snart til at ranke op i sig selv, ellers må de squ genansætte Hansen.

Burnley, Aab,  FC Barcelona, Schalke 04,
Burnley will win the PrL trophy again, it's just a question about time.
Pretiumque Et Causa Laboris

-KNM-
Manager

« Svar #3955: 08 Feb 2014, 10:51 »

Hey!
Når der bliver slettet shouts i chatten, så ville det være kodyl, hvis der lige blev skrevet en PB til vedkommende, som har fået slettet et shout! Smiley

Jeg er med på, at der kan være mange, men ved mindre kontroversielle tilfælde, så ville crewet sgu sprede kærlighed, ved at give forklaringer. Naturligvis ved de oplagte, såsom når diverse fodboldidioter laver caps lock i chatten eller andet gøjl, så er det sgu unødvendigt. Her står man tydeligvis med en mindre begavet person! Smiley

Vi sender normalt en pb når vi sletter indlæg - også i chatten. Det er smuttet i dette tilfælde, hvilket vi beklager. Jordin har, lidt forsinket, fået sin pb med begrundelse.

Skovlyst
Landsholdsspiller

« Svar #3956: 08 Feb 2014, 11:15 »

Tak for svar, KNM

Jeg vidste faktisk ikke at det var normal procedure i chatten.

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

-KNM-
Manager

« Svar #3957: 08 Feb 2014, 12:08 »

Det er det. Dog ikke når det er oplagt, hvorfor det er slettet, som du også selv er inde på.

Præsidenten
Landsholdsspiller

« Svar #3958: 28 Feb 2014, 14:18 »

Vi har idag valgt at indlemme Jlvang i crewet efter en meget tilfredsstillende prospect-periode.

FC Barcelona

Spardle
Landsholdsspiller

« Svar #3959: 28 Feb 2014, 14:44 »

That name says me nothing, what have he been doing under the prospect period?

Men tillykke skal du have.

Burnley, Aab,  FC Barcelona, Schalke 04,
Burnley will win the PrL trophy again, it's just a question about time.
Pretiumque Et Causa Laboris

Sider: 1 ... 262 263 [264] 265 266 ... 291 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010