home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
29 Jun 2025, 22:17 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
28 Jun 2025, 07:37 GentleBreeze Blogs Fallout 76: The 9 Most...
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23587
  0 Brugere, 711 Gæster Online.

Nyeste Bruger: hyderabadgodrej
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Kategori: Mødelokalet
| | |-+  Crewet
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 261 262 [263] 264 265 ... 291 Udprint
Forfatter Emne: Crewet  (Læst 583030 gange)
Ariana Grande
Manager

Sv: Crewet
« Svar #3930: 09 Jan 2014, 17:13 »

Det omkring Sunbao bringer et nyt spørgsmål op, som så er det emneskift:
Hvordan kan man gøre ham til Årets Crewmedlem, når han åbenbart ikke varetager de henvendelser som kommer?
Det kan godt være at der er mere at se til på siden end man tror, men hvorfor sender man så ikke sagen videre?

Burde siden ikke se på en mulighed hvor man kan skrive sine henvendelse, så alle kan tage fat i det?
På den måde så ligger de frit tilgængeligt til rette afdeling uden de ligger sammen med private henvendelser.

Jeg ved godt at der er kontaktsiden - men denne bliver næppe brugt.

Jeg vil ikke kommentere så meget på det at han er blevet årets crewmedlem, men jeg håber bare ikke at han overfor nyere brugere gør det samme som han gør overfor mig. Jeg kan godt sige dig, at jeg er frustreret over ham for det er som om han er skide ligeglad når jeg stiller ham et spørgsmål. Nu ved jeg ikke om han sendte spørgsmålet videre, men det går jeg ikke udfra siden han ikke svarede mig tilbage.

-KNM-
Manager

« Svar #3931: 09 Jan 2014, 17:33 »

Sunbao kan blive årets crewmedlem fordi, flest folk har stemt på ham. Det tyder på, at folk hans generelle arbejde for siden højere end hans lange svartider på personlige beskeder.

@Jordin:
Mht din situation med ikke at kunne slette indlæg i dine egne tråde, så er det mig, der prøvede at ordne det. Siden viste det sig ganske rigtigt ikke at virke. Jeg må indrømme, at jeg simpelthen har glemt, at det problem ikke var løst. Jeg kigger videre på det med det samme.
Generelt er jeg ansvarlig for alt forumrelateret, hvorfor det hurtigste og letteste også er, at skrive direkte til mig, når noget ikke virker.

Mht dit generelle virke, som bliver diskuteret lystigt her, så var der jo engang hvor du absolut ikke var egnet til crewet. Det tyder på, at du har ændret dig, men uden at kende den generelle holdning i crewet, så tror jeg, at folk stadig har dit gamle jeg lidt i hovedet. Du gør jo alt rigtigt i forhold til at bevise, at du er blevet mere seriøs end tidligere, og det bliver også bemærket. Så når alt kommer til alt, så er det bedste at gøre bare at fortsætte det gode arbejde.

Ariana Grande
Manager

« Svar #3932: 09 Jan 2014, 17:35 »

Så når alt kommer til alt, så er det bedste at gøre bare at fortsætte det gode arbejde.

Det har jeg skam også tænkt mig uanset hvad.

Præsidenten
Landsholdsspiller

« Svar #3933: 09 Jan 2014, 17:45 »

Jeg undrer mig også bare over, at man henter folk ind som man hyrer soldater i Nordkorea, mens du sidder med en lidt tam "-hjælper".

Hold da op det er svært at gøre alle tilfredse. I lang tid har crewet været underbemandet, og når det så endelig lysner, kan det alligevel omtales negativt.

Jeg er imponeret over, at X gider at sidde som "-hjælper" når han ikke får en anerkendelse af godt arbejde. Kæmpe respekt og godt arbejde, X.
Men selvfølgelig får man kritik når man laver et arbejde. Det vil du også opleve når du kommer ud i et fuldtidsarbejde. Der er ingen chef der kommer og klapper dig på ryggen og roser dig.
Det ved man også når man går ind til et frivilligt arbejde som dette. Du oplever ikke positive ting altid.

Du snakker om Jordin Sparks, som om han er et offer af en slags, der ikke får credit for noget, samtidig med at du i øvrigt siger, at man ikke skal forvente dette. Jordin har netop vundet månedens bruger og været nomineret til flere årsawards. Med al respekt for hans arbejde, så synes jeg ikke mere det er ham, der ligefrem mangler at få credit. Og som jeg før har sagt, så gør Jordin det godt i oddssektionen, men den kørte bestemt også fremragende før han kom ind med Fresse og Magn. De to har bestemt fortjent at få mere anderkendelse, og Magn arbejder endda også med andet end blot det.

Da jeg selv begyndte i crewet, overvejede jeg også muligheden for, at Jordin kunne komme ind. Men der er bestemt betænkeligheder ved det. Ikke fordi Jordin debattere usagligt, men med udgangspunkt i det han selv skriver:

Når det så er sagt, så har jeg hele tiden ytret, at jeg ønsker at bidrage med mere end blot det og når man tænker på det så er det sgu frustrerende ikke at få lov til det. Ja ikke en gang få chancen som prospect, fordi jeg af en eller anden grund bliver set som en "trussel" i baglokalet. Jeg har det nu fint med at være odds hjælper det er slet ikke det, men jeg vil bare så gerne være med i diskussionerne i baglokalet også, for jeg har ærligtalt nogle ting, som jeg bare ikke synes fungerer herinde, og så er det sgu irriterende blot at få lov til at smide odds op, men ikke få lov til at være med i alt det andet.

Man kan frygte, at vi simpelthen har for forskelligt et syn på hvordan crewet skal styres, og hvordan linjen bliver lagt på forum. Hvis dette viser sig at være tilfældet kan det ikke andet end skabe uro i baglokalerne. Som crewet er besat nu, er det meget homogent, og mener ikke at denne nuværende linje på forum skal ændres. Jordin skal selvfølgelig altid være mere end velkommen til at sende mig en PM med eventuelle forslag han har til forbedring eller bruge den dertil indrettede tråd.

FC Barcelona

Ariana Grande
Manager

« Svar #3934: 09 Jan 2014, 17:49 »

Man kan frygte, at vi simpelthen har for forskelligt et syn på hvordan crewet skal styres, og hvordan linjen bliver lagt på forum. Hvis dette viser sig at være tilfældet kan det ikke andet end skabe uro i baglokalerne. Som crewet er besat nu, er det meget homogent, og mener ikke at denne nuværende linje på forum skal ændres. Jordin skal selvfølgelig altid være mere end velkommen til at sende mig en PM med eventuelle forslag han har til forbedring eller bruge den dertil indrettede tråd.

Du kan da vel seriøst ikke mene, at det ikke er sundt, at der kommer forskellige meninger om tingene ind over?
Det du siger er jo egentlig, at det blot er godt at alle i crewet så vidt muligt har den samme mening om tingene... Det er jo ikke fordi jeg vil skabe total ragnerok, hvis jeg har en anden mening i baglokalet og blive pigesur over at vi fx ikke gør tingene på min måde. Det er der vel forhåbentlig ingen der vil.

Jeg kan på ingen måde se hvordan det er et problem at et crew består af folk med forskellige synspunkter. Og i øvrigt er de ting som jeg ikke mener fungerer helt optimalt fx besvarelse af brugernes PB's og ikke mindst at der gøres noget ved de ting som man skriver ind til crewet om (i hvert fald i mit tilfælde)

Det er ikke hele linjen der bliver lagt. Den er der ikke noget i vejen med.

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

« Svar #3935: 09 Jan 2014, 17:55 »

Ja jeg stemte på Sune af flere grunde. FMF fylder 10 år og det gør siden vel netop pga. hans arbejde og lyst til at drive siden videre. Han står som vært til FMreaks samlingerne hvilket er superb. Han er altid hyggelig og saglig i sin omgang på forum på trods af mange kritiske brugere, hvis eneste formål tit er at brokke sig, det syntes jeg er prisværdigt. Crewmedlemmer kommer og går men han står her stadig, at han nogle gange falder ud, det er sq kun forståeligt.

Så kan man diskutere Skovlyst gode forslag, om det ikke burde være tydeligere hvem man skal fange i de forskellige sektioner, så Sune ikke er ansigtet udadtil i alle sektionerne, da han i perioder tydeligvis ikke er så aktiv som nogle andre.

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Præsidenten
Landsholdsspiller

« Svar #3936: 09 Jan 2014, 17:57 »

Du kan da vel seriøst ikke mene, at det ikke er sundt, at der kommer forskellige meninger om tingene ind over?
Det du siger er jo egentlig, at det blot er godt at alle i crewet så vidt muligt har den samme mening om tingene... Det er jo ikke fordi jeg vil skabe total ragnerok, hvis jeg har en anden mening i baglokalet og blive pigesur over at vi fx ikke gør tingene på min måde. Det er der vel forhåbentlig ingen der vil.

Jeg kan på ingen måde se hvordan det er et problem at et crew består af folk med forskellige synspunkter. Og i øvrigt er de ting som jeg ikke mener fungerer helt optimalt fx besvarelse af brugernes PB's og ikke mindst at der gøres noget ved de ting som man skriver ind til crewet om (i hvert fald i mit tilfælde)

Det er ikke hele linjen der bliver lagt. Den er der ikke noget i vejen med.

Først og fremmest skal du huske på, at jeg ikke har sagt min mening, om du skal ind eller ej, for en sådan skal nærmere meldes samlet ud. Det er kun de betænkeligheder jeg har. Og nej, selvfølgelig vil jeg gerne have mange meninger om tingene. Det er bestemt ikke det jeg prøver at sige, selvom det måske godt kunne forstås sådan. Det jeg frygter er at vi ligger ved hver vores pol, og at forskellen simpelthen er for stor.

Angående PBs har jeg selv lært i min tid i crewet, at det kan være svært altid at svare med det samme, da der er sager, hvor flere i crewet skal ind over. Personligt prøver jeg altid at gøre det så hurtigt som muligt.

FC Barcelona

Ariana Grande
Manager

« Svar #3937: 09 Jan 2014, 18:00 »

Angående PBs har jeg selv lært i min tid i crewet, at det kan være svært altid at svare med det samme, da der er sager, hvor flere i crewet skal ind over. Personligt prøver jeg altid at gøre det så hurtigt som muligt.

Det er forståeligt nok at ting nogle gange skal vendes i baglokalet, ingen tvivl om det.
Men det jeg hæfter mig meget ved er blot at jeg op til flere gange ikke har fået svar af Sunbao og jeg op til flere gange ikke har fået opfølgning på ting og problemer som man har henvendt sig omkring.

Skovlyst
Landsholdsspiller

« Svar #3938: 09 Jan 2014, 18:01 »

Tak for dit svar.

Jeg efterlyste skam blot svar.

Jeg forholder mig bare til at X har flere resourcer, som i kan trække på end hvad i gør pt.
Envidere så, hvor i havde allermest brug for det, stadig ikke gjort nytte af ham, trods for at i nærmest var desperate.

Ud fra dit sidste afsnit på, så kan man forstå på jer, at i har en personlighedsanalyt iker inde over, før i vælger at tilbyde prosserperiode eller crewmedlem? For hvordan kan i ellers afgøre hvorvidt en person passer ind i crewet?
Man kan vel ikke bruge trådende som en rettepind da vi jo er forskellige personer. Mon ikke også at X vil være en ansvarlig ung mand, hvis han blev en del af crewet.

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #3939: 09 Jan 2014, 18:33 »

Jeg fortryder lidt at jeg ikke stemte på Sunbao, alene på baggrund af maden til crew- og vennetræffet.

Med hensyn til X, har jeg tidligere fastholdt at det ville være for risikabelt at få ham ind i baglokalerne, simpelthen af den grund at der er meget følsomme oplysninger derinde, og jeg på ingen måde stolede på at han kunne holde oplysningerne for sig selv. Det har tidligere vist sig at folk, som X tilfældigvis færdes med, har haft lysten til at dele de fortrolige oplysninger i baglokalet, og der var risikoen for stor til at give X adgang til det hele.

Det er desuden en rigtig god pointe, som Præsidenten har, om at det er dumt ikke at have et homogent crew. Man har også tidligere set crewmedlemmer skændes på det offentlige forum hvis de var uenige, og man kan hurtigt få rodet sig ud i nogle situationer hvor crewmedlemmer bliver stillet op mod hinanden (især fordi der er en del grupper som hænger sig op i hver eneste sætning et crewmedlem fyrer af) og så kan der hurtigt blive problemer omkring udmeldinger, regler osv. Det kan derudover føre til uenigheder og skænderi i baglokalerne, og en god tone crewet imellem er essentielt for en god side. Der har også tidligere været problemer på grund af manglende homogenitet i crewet.

Jeg tror at man har udnyttet X's potentiale til fulde ved at lade ham hjælpe til i oddssektionen, på trods af hans ønske om at diskutere de følsomme ting i baglokalerne.

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #3940: 09 Jan 2014, 18:39 »

Jeg må sige, at jeg synes, at det her er rigtig usympatisk af crewet egentlig. Så kan I tage det som brok, eller hvad I vil, men det mener jeg sgu.

X har igennem længere tid været en rigtig god bruger, og det kan blandt andet set på den månedens award, han vandt for nyligt. Han hjælper frivilligt til i odds-sektion og har fundet en rigtig god grænse med seriøse indlæg og lidt spas i chatten. At der så bliver snakket om et homogent crew, når man lige har hivet 2-3-4 nye folk ind må virkelig betegnes som en joke. Det viser jo netop, at man er villig til at hive nye brugere ind, og at crewet i hvert fald ikke kan kaldes homogent, før de er kørt ind. Det skal i hvert fald ikke være en undskyldning for, at X ikke kan komme ind, når man tager nye folk ind på stribe.

Hvis man helt seriøst mener, at man har noget at bidrage med i form af ytringer, nye tiltag med mere, så er virkelig en kæmpe stor joke, at manden ikke engang må få en prøveperiode. Som sagt så skaber han næppe ragnarok, hvis han viser den attitude, han har gjort de seneste mange måder. Hvis der er ikke er plads til forskellighed samt splittede meninger i crewet, fordi det skal være homogent, så er det sørgeligt, så det basker.

Der er absolut ingen undskyldning for at X ikke må komme i crewet, når han opfører sig ordentligt, som han har gjort, og I samtidig hiver folk ind på stribe. Hvis I ikke ønsker ham i crewet grundet personlighed og historik, så må I melde det ud i stedet for at snakke udenom. Jeg mener 100%, at det på ingen måde er i orden at behandle en bruger sådan, som I gør i dette tilfælde.

Gennemført usympatisk.

-KNM-
Manager

« Svar #3941: 09 Jan 2014, 18:54 »

Vi behandler ham ikke dårligere end vi behandler de andre oddshjælpere på siden? Vi har primært hentet folk ind, der kan skrive om taktik i fm. Med al respekt for Jordin, så er det ikke som forfatter af taktik guides, jeg ser ham yde en indsats for siden.

Det med at crewet skal være homogent er noget Præsidenten siger - ikke en udmelding fra crewet.
Vi har ikke diskuteret en holdning til om Jordin skal i crewet, da det ikke har været aktuelt. Det betyder dog ikke, at hans arbejde i oddssektionen og generelle værdi for siden ikke bliver bemærket og fortsætter han sit gode arbejde i oddssektionen samt holder en seriøs linje, så kan jeg ikke se hvorfor han ikke skulle blive aktuel på et tidspunkt.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #3942: 09 Jan 2014, 19:00 »

Vi behandler ham ikke dårligere end vi behandler de andre oddshjælpere på siden? Vi har primært hentet folk ind, der kan skrive om taktik i fm. Med al respekt for Jordin, så er det ikke som forfatter af taktik guides, jeg ser ham yde en indsats for siden.

Det med at crewet skal være homogent er noget Præsidenten siger - ikke en udmelding fra crewet.
Vi har ikke diskuteret en holdning til om Jordin skal i crewet, da det ikke har været aktuelt. Det betyder dog ikke, at hans arbejde i oddssektionen og generelle værdi for siden ikke bliver bemærket og fortsætter han sit gode arbejde i oddssektionen samt holder en seriøs linje, så kan jeg ikke se hvorfor han ikke skulle blive aktuel på et tidspunkt.
Det har jo aldrig været en offentlig hemmelighed, at han har haft lyst til at hjælpe til og blive en del af crewet. Når I så hiver en del folk ind, der er mere ukendte end ham, som I måske har et endnu dårligere grundlag for at bedømme, så kan jeg ærlig talt godt forstå, hvis han føler sig forbigået.

Han er blevet en god bruger, han vil gerne bidrage til siden ved at blive en del af crewet, og når I så samtidig hiver en del andre folk ind, så er der absolut ingen undskyldning for ikke at give ham chancen. Det er som om, at det er sidens undergang, hvis han bliver så meget som bare prospect.

Ariana Grande
Manager

« Svar #3943: 09 Jan 2014, 19:06 »

Det har jo aldrig været en offentlig hemmelighed, at han har haft lyst til at hjælpe til og blive en del af crewet. Når I så hiver en del folk ind, der er mere ukendte end ham, som I måske har et endnu dårligere grundlag for at bedømme, så kan jeg ærlig talt godt forstå, hvis han føler sig forbigået.

Han er blevet en god bruger, han vil gerne bidrage til siden ved at blive en del af crewet, og når I så samtidig hiver en del andre folk ind, så er der absolut ingen undskyldning for ikke at give ham chancen. Det er som om, at det er sidens undergang, hvis han bliver så meget som bare prospect.

Alt det Jakob skriver her passer meget godt på hvordan jeg har set det med, at i hiver den ene ind efter den anden.

Og så vil jeg lige slå fast overfor crewet, at jeg på ingen måde føler, at jeg IKKE får anerkendelse nok for det jeg laver nu, for det gør jeg og jeg er stadig glad for at hjælpe til i oddssektionen. Men det Jakob skriver der passer meget godt på det jeg tænker.

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #3944: 09 Jan 2014, 19:07 »

Jordin har en historik som vi ikke kan undgå at huske også selvom han i den grad har hanket op i sig selv og forbedret sig markant over de seneste måneder.
Men blot på baggrund af nogle måneder, kan vi naturligvis ikke slette en dårlig historik fra hukommelsen.
Det tager ganske enkelt længere tid end det.

Et dårligere grundlag at bedømme på, tja i crewet kigger vi på den historik folk har på siden, kombineret med de evner vi anser nødvendige inden for det område vi påtænker at ville give dem en prosser periode indenfor. Når det kommer til stykket, så kan selv den bedste bruger vise sig at være et dårligt crewv medlem, og omvendt også naturligvis. Jeg skal da blankt indrømme jeg tvivlede meget på Jordins vilje til at rette op på sig selv, blot fordi han blev odds hjælper, men han har bestemt også overrasket mig positivt der.
Men som sagt, vi skal se det over længere tid at det holder ved, før han eventuelt kan tages i betragtning til decideret crew plads.

Sider: 1 ... 261 262 [263] 264 265 ... 291 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010