Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
29 Jun 2025, 22:17
Nodiem
Blogs
Indsæt Titel 3
28 Jun 2025, 07:37
GentleBreeze
Blogs
Fallout 76: The 9 Most...
17 Jun 2025, 11:31
NAsMaR
Blogs
Minimalistic 2020
04 Jun 2025, 18:56
simka
Omklædning...
Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57
NAsMaR
Blogs
Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08
szukizek
Blogkonkur...
Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere:
23587
0 Brugere, 515 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
hyderabadgodrej
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: FmFreaks.dk
Kategori: Mødelokalet
Crewet
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
...
260
261
[
262
]
263
264
...
291
Forfatter
Emne: Crewet (Læst 582952 gange)
HansenLFC
Gæst
Sv: Crewet
«
Svar #3915:
08 Jan 2014, 13:45 »
Citat af: Cesc 08 Jan 2014, 13:39
Jo mere aktivitet fra Crewet = jo mere akvititet fra brugerne. Vi håber snart at kunne komme med en masse nyt!
Nye tider, nye håb.
Hawkins
FmFreaks' Venner
«
Svar #3916:
08 Jan 2014, 14:02 »
Citat af: Cesc 08 Jan 2014, 13:39
Jo mere aktivitet fra Crewet = jo mere akvititet fra brugerne. Vi håber snart at kunne komme med en masse nyt!
Det lyder fremragende. Lækkert at se så mange nye tilføjelser til crewet. Lad os håbe at det holder ved.
Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.
-KNM-
Manager
«
Svar #3917:
08 Jan 2014, 14:42 »
Nu er det jo ikke fordi, man behøver blive inaktiv bare fordi, man kommer i crewet...
Men ja, crewet begynder så småt at ligne noget.
Risom
Manager
«
Svar #3918:
08 Jan 2014, 22:42 »
Stærkeste crew i lang tid. Lækkert at se så mange folk med initiativ!
Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!
Præsidenten
Landsholdsspiller
«
Svar #3919:
09 Jan 2014, 14:17 »
Vi kan tilføje endnu en tilgang. Highbury har klaret sin prospect-periode og er nu fuldblods skribent!
FC Barcelona
Highbury
Landsholdsspiller
«
Svar #3920:
09 Jan 2014, 14:22 »
Citat af: Præsidenten 09 Jan 2014, 14:17
Vi kan tilføje endnu en tilgang. Highbury har klaret sin prospect-periode og er nu fuldblods skribent!
Takker for at vær med i Crewet, som jeg skrev til Præsidenten, så vil jeg nok først for alvor skrue op for tempoet efter mine eksamener i februar. Men lige for tiden er jeg også en del på siden, da det ofte er en af mine overspringshandling
er fra at studere
Skovlyst
Landsholdsspiller
«
Svar #3921:
09 Jan 2014, 14:25 »
Tillykke Highbury.
Hvad med at tilknytte X som crew?
Hvordan kan det være at nogen kan komme ind mens andre "holdes" uden for. I valgte dog at tage X ind som hjælper til sidst, men hvad er begrundelsen på at han ikke kan blive fuldblodscrew?
Spørger ikke for at hetze, men for at få svar
Hvis det er en intern afgørelse mellem crew og X, så vil jeg naturligvis respektere dette.
Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.
Smukke ord
Ariana Grande
Manager
«
Svar #3922:
09 Jan 2014, 14:51 »
Citat af: Skovlyst 09 Jan 2014, 14:25
Tillykke Highbury.
Hvordan kan det være at nogen kan komme ind mens andre "holdes" uden for. I valgte dog at tage X ind som hjælper til sidst, men hvad er begrundelsen på at han ikke kan blive fuldblodscrew?
Spørger ikke for at hetze, men for at få svar
Hvis det er en intern afgørelse mellem crew og X, så vil jeg naturligvis respektere dette.
Det er ved at være længe siden jeg sidst har kontaktet crewet, men dengang gjorde jeg det klart at jeg ville stå klar, hvis de ville ændre mening.
Og om der er en intern afgørelse ved jeg ikke rigtigt. Altså de kom med en begrundelse på, hvorfor de ikke ville have mig ind, men jeg var på ingen måde enig i den begrundelse og jeg fandt grunden utrolig tam og uden mening.
Og det er ikke pænt af mig selv at spørge og nærmest tigge om det så jeg er faktisk glad for at du spørger, Skovlyst.
Citat
Skovlyst
Landsholdsspiller
«
Svar #3923:
09 Jan 2014, 15:05 »
Jamen det var så lidt!
Jeg undrer mig også bare over, at man henter folk ind som man hyrer soldater i Nordkorea, mens du sidder med en lidt tam "-hjælper".
Jeg kunne forstå hvis det var en kort periode, hvor du ville assistere, men nu er det bare en meget lang periode, så jeg ville mene, at det burde være på sin plads at gøre dig til crew. Du har i hvert fald aftjent en eventuel prospectperiode.
Ligenu sidder der kun Fresse94, som ansvarlig for odds, så hvorfor ikke supplere med dig!
Man kan ikke skrige efter nye crewmedlemmer og så alligevel gøre forskel på de ansøgninger man får ind. Lige vilkår for alle. Så kan man altid bevise om man kan gøre en god indsats.
«
Seneste Redigering: 09 Jan 2014, 15:06 af Skovlyst
»
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.
Smukke ord
Anfield Road
Manager
«
Svar #3924:
09 Jan 2014, 15:32 »
Citat af: Skovlyst 09 Jan 2014, 15:05
Ligenu sidder der kun Fresse94, som ansvarlig for odds, så hvorfor ikke supplere med dig!
Her vil jeg lige sige at der i oddsektionens nuværende struktur ikke er brug for mere end et odds-medlem, da langt størestedelen af arbejdet nu er smidt ud til brugerne. Dette medlem skulle i det store hele gerne fungere mere som et bindeled mellem odds-hjælpere end som et odds-crew i den tidligere version.
Herudover vil jeg lige sige at brugere som f. eks. X var en af de primære årsager til denne ændring i odds-sektionen. Herved kan vi få brugere som tilsyneladende havde masser af god vilje, men som vi af den ene eller anden grund ikke ville give adgang til baglokalerne, en vej til at lave noget arbejde for sidens bedste på en langt mere uforpligtende måde. For det er synd og skam hvis folk med god vilje sidder og brænder inde med det hele, og man derved ikke får potentialet i dette udløst. Og indtil videre synes jeg at det ligner en pæn succes. Har aldrig oplevet en odds-sektion der over en længere periode har kørt så godt og stabilt.
Nogen gange glemmer vi måske at rose folkene bag denne, for det arbejde der bliver lagt, så vil da lige udnytte denne mulighed til det. Et kæmpe skulderklap til det. Det er X naturligvis en del af, og han skal da bestemt også crediteres for måden den kører på!
«
Seneste Redigering: 09 Jan 2014, 15:36 af Anfield Road
»
"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med
dit
knæ!? Det er
Liverpools
knæ!" - Bill Shankly
Skovlyst
Landsholdsspiller
«
Svar #3925:
09 Jan 2014, 16:11 »
Citat af: Anfield Road 09 Jan 2014, 15:32
Her vil jeg lige sige at der i oddsektionens nuværende struktur ikke er brug for mere end et odds-medlem, da langt størestedelen af arbejdet nu er smidt ud til brugerne. Dette medlem skulle i det store hele gerne fungere mere som et bindeled mellem odds-hjælpere end som et odds-crew i den tidligere version.
Hvad er der ændret på oddsektionen den sidste tid? Førhen var der min. 2 som sad i den. Muligvis har der været 1 i perioder.
Jeg synes stadig at det er mærkeligt at man har en oddshjælper tilknyttet "permanemt", men ikke i det mindste anerkender det med en titel. Som skrevet tidligere, så kan jeg forstå at du er "-hjælper" ved kortvarige løsninger.
Herudover vil jeg lige sige at brugere som f. eks. X var en af de primære årsager til denne ændring i odds-sektionen. Herved kan vi få brugere som tilsyneladende havde masser af god vilje, men som vi af den ene eller anden grund ikke ville give adgang til baglokalerne, en vej til at lave noget arbejde for sidens bedste på en langt mere uforpligtende måde. For det er synd og skam hvis folk med god vilje sidder og brænder inde med det hele, og man derved ikke får potentialet i dette udløst. Og indtil videre synes jeg at det ligner en pæn succes. Har aldrig oplevet en odds-sektion der over en længere periode har kørt så godt og stabilt.
Nogen gange glemmer vi måske at rose folkene bag denne, for det arbejde der bliver lagt, så vil da lige udnytte denne mulighed til det. Et kæmpe skulderklap til det. Det er X naturligvis en del af, og han skal da bestemt også crediteres for måden den kører på!
Men igen - man "hyrer" folk i en bred vifte, undtagen på odds-siden. Hvorfor ikke have nogle etablerede personer som sidder lige med netop dette, som man - åbenbart - har gjort førhen.
Tænk hvis disse folk som er "-hjælpere" fik adgang til baglokalerne.
Hvem siger at de ikke har masser at tilføje, for at gøre siden bedre?
Jeg er imponeret over, at X gider at sidde som "-hjælper" når han ikke får en anerkendelse af godt arbejde. Kæmpe respekt og godt arbejde, X.
Smukke ord
Anfield Road
Manager
«
Svar #3926:
09 Jan 2014, 16:30 »
Citat af: Skovlyst 09 Jan 2014, 16:11
Jeg er imponeret over, at X gider at sidde som "-hjælper" når han ikke får en anerkendelse af godt arbejde. Kæmpe respekt og godt arbejde, X.
Jeg har allerede sagt at jeg har fuld respekt for det arbejde der bliver lavet i odds-sektionen, deriblandt selvfølgelig X.
Dog er jeg rygende uenig i første sætning i ovenstående. Hvis det er imponerende at X stadig sidder i odds-sektionen er det så ikke endnu mere imponerende, at der stadig sidder folk i crewet, som har været der i et pænt stykke tid, uden at blive rigtigt crediteret? Crewet får sgu heller ikke andet end kritik serveret, det er sjældent at der følger ros med jobbet. Men det tager man med, for det er ikke derfor man sidder der for. Jeg tror ikke det er nogen i hverken crew eller oddssektion, der arbejder for at få ros og hæder, man arbejder fordi man har lyst og fordi man brænder for at hjælpe til med at drive siden. Hvis det her handlede om anerkendelse havde vi hverken odds eller crew.
Uden overhovedet at forklejne arbejdet i odds-sektionen, jeg er ikke i tvivl om at de gør det fremragende!
"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med
dit
knæ!? Det er
Liverpools
knæ!" - Bill Shankly
Skovlyst
Landsholdsspiller
«
Svar #3927:
09 Jan 2014, 16:41 »
Citat af: Anfield Road 09 Jan 2014, 16:30
Jeg har allerede sagt at jeg har fuld respekt for det arbejde der bliver lavet i odds-sektionen, deriblandt selvfølgelig X.
Dog er jeg rygende uenig i første sætning i ovenstående. Hvis det er imponerende at X stadig sidder i odds-sektionen er det så ikke endnu mere imponerende, at der stadig sidder folk i crewet, som har været der i et pænt stykke tid, uden at blive rigtigt crediteret? Crewet får sgu heller ikke andet end kritik serveret, det er sjældent at der følger ros med jobbet. Men det tager man med, for det er ikke derfor man sidder der for. Jeg tror ikke det er nogen i hverken crew eller oddssektion, der arbejder for at få ros og hæder, man arbejder fordi man har lyst og fordi man brænder for at hjælpe til med at drive siden. Hvis det her handlede om anerkendelse havde vi hverken odds eller crew.
Uden overhovedet at forklejne arbejdet i odds-sektionen, jeg er ikke i tvivl om at de gør det fremragende!
Meget få der har været der et "pænt" stykke tid. Mange af dem lægger man ej heller mærke til. Skribenterne ser du, og de får vel også den ros og anerkendelse, de fortjener
Det gør alle forhåbentlig.
Men en anderkendelse til X ville være som fuldblodigt crewmedlem. Jeg synes at han fortjener det, nu hvor han har været en del af oddsafdelingen i en periode. Hvordan ville oddsafdelingen køre uden X's hjælp? Jeg tror på at vi ser en del af hans fortjeneste i det. Fresse94 har naturligvis også sin del i det!
Men selvfølgelig får man kritik når man laver et arbejde. Det vil du også opleve når du kommer ud i et fuldtidsarbejde. Der er ingen chef der kommer og klapper dig på ryggen og roser dig.
Det ved man også når man går ind til et frivilligt arbejde som dette. Du oplever ikke positive ting altid.
Jeg savner svar fra crewet. Kan se at der har været nogen inde at kigge af jer
Tittebøh. Kom frit frem.
Smukke ord
Ariana Grande
Manager
«
Svar #3928:
09 Jan 2014, 16:44 »
Skovlyst taler min sag meget godt, men jeg vil alligevel gerne selv svare.
Du siger det selv. Det er en fin mulighed for folk, som gerne vil yde noget uforpligtende til siden. Ganske korrekt og til dem der gerne vil det så er titlen som odds hjælper også ganske fin.
Når det så er sagt, så har jeg hele tiden ytret, at jeg ønsker at bidrage med mere end blot det og når man tænker på det så er det sgu frustrerende ikke at få lov til det. Ja ikke en gang få chancen som prospect, fordi jeg af en eller anden grund bliver set som en "trussel" i baglokalet. Jeg har det nu fint med at være odds hjælper det er slet ikke det, men jeg vil bare så gerne være med i diskussionerne i baglokalet også, for jeg har ærligtalt nogle ting, som jeg bare ikke synes fungerer herinde, og så er det sgu irriterende blot at få lov til at smide odds op, men ikke få lov til at være med i alt det andet.
Som et eksempel, kan det nævnes at jeg hiver fat i Sunbao flere gange med et spørgsmål, men manden er simpelthen direkte elendig til at svare. Inde i forbedringstråden undskyldte han det så med at jeg altid skriver til ham når han er på telefonen og han derfor glemmer det. Fair sag på en måde. Jeg kontaktede ham så dagen efter han skrev det med mit spørgsmål, hvor han svarer mig og prøver at fixe problemet (problemet går ud på at FmF's venner ikke kan slette indlæg i sine egne tråde og det burde de kunne, da det er en af fordelene, men den funktion virker ikke). Han melder så tilbage at nu skulle problemet være løst, men da det stadig ikke virker skriver jeg til ham igen at det stadig ikke virker. Har jeg hørt noget siden det? Nej?
Og det er ikke første gang jeg har kontaktet det ene eller det andet crewmedlem med det problem. Det er nok tredje eller fjerde gang.
Det var nu lidt et sidespring, faktum er at jeg skide gerne vil bidrage i baglokalet. Jeg har tiden, jeg har motivationen og hvad fanden det nu kræver. Jeg har virkelig svært ved at se problemet og det har jeg også haft de gange hvor min ansøgning er blevet afvist.
Skovlyst
Landsholdsspiller
«
Svar #3929:
09 Jan 2014, 17:03 »
Citat af: Jordin Sparks 09 Jan 2014, 16:44
Når det så er sagt, så har jeg hele tiden ytret, at jeg ønsker at bidrage med mere end blot det og når man tænker på det så er det sgu frustrerende ikke at få lov til det. Ja ikke en gang få chancen som prospect, fordi jeg af en eller anden grund bliver set som en "trussel" i baglokalet. Jeg har det nu fint med at være odds hjælper det er slet ikke det, men jeg vil bare så gerne være med i diskussionerne i baglokalet også, for jeg har ærligtalt nogle ting, som jeg bare ikke synes fungerer herinde, og så er det sgu irriterende blot at få lov til at smide odds op, men ikke få lov til at være med i alt det andet.
Som et eksempel, kan det nævnes at jeg hiver fat i Sunbao flere gange med et spørgsmål, men manden er simpelthen direkte elendig til at svare. Inde i forbedringstråden undskyldte han det så med at jeg altid skriver til ham når han er på telefonen og han derfor glemmer det. Fair sag på en måde. Jeg kontaktede ham så dagen efter han skrev det med mit spørgsmål, hvor han svarer mig og prøver at fixe problemet (problemet går ud på at FmF's venner ikke kan slette indlæg i sine egne tråde og det burde de kunne, da det er en af fordelene, men den funktion virker ikke). Han melder så tilbage at nu skulle problemet være løst, men da det stadig ikke virker skriver jeg til ham igen at det stadig ikke virker. Har jeg hørt noget siden det? Nej?
Og det er ikke første gang jeg har kontaktet det ene eller det andet crewmedlem med det problem. Det er nok tredje eller fjerde gang.
Det var nu lidt et sidespring, faktum er at jeg skide gerne vil bidrage i baglokalet. Jeg har tiden, jeg har motivationen og hvad fanden det nu kræver. Jeg har virkelig svært ved at se problemet og det har jeg også haft de gange hvor min ansøgning er blevet afvist.
Nu skriver du selv lidt det, som jeg også ville frem til en overset sætning i et af mine tidligere indlæg:
Citat af: Skovlyst 09 Jan 2014, 16:11
Tænk hvis disse folk som er "-hjælpere" fik adgang til baglokalerne.
Hvem siger at de ikke har masser at tilføje, for at gøre siden bedre?
Hvad hvis nu at DU gerne ønsker at bidrage, men de ikke ønsker din hjælp?
Jeg forstår ikke at man vælger at udnytte nogle resourcer uden ikke at lytte til øvrig inputs.
Det omkring Sunbao bringer et nyt spørgsmål op, som så er det emneskift:
Hvordan kan man gøre ham til Årets Crewmedlem, når han åbenbart ikke varetager de henvendelser som kommer?
Det kan godt være at der er mere at se til på siden end man tror, men hvorfor sender man så ikke sagen videre?
Burde siden ikke se på en mulighed hvor man kan skrive sine henvendelse, så alle kan tage fat i det?
På den måde så ligger de frit tilgengæligt til rette afdeling uden de ligger sammen med private henvendelser.
Jeg ved godt at der er kontaktsiden - men denne bliver næppe brugt.
Smukke ord
Sider:
1
...
260
261
[
262
]
263
264
...
291
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
=====> Blogkonkurrencen 2025
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »