home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:17:21 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
28 Jun 2025, 07:37 GentleBreeze Blogs Fallout 76: The 9 Most...
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23587
  0 Brugere, 506 Gæster Online.

Nyeste Bruger: hyderabadgodrej
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Kategori: Mødelokalet
| | |-+  Crewet
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 258 259 [260] 261 262 ... 291 Udprint
Forfatter Emne: Crewet  (Læst 582723 gange)
Anfield Road
Manager

Sv: Crewet
« Svar #3885: 01 Jan 2014, 21:27 »

Takker.

Jeg spurgte fordi der var en anden tråd, hvor der blev spurgt efter kits/megapack. Men det ser lidt sløjt ud med grafikere...  Skuffet
Så vidt jeg ved lukkede grafiker-afdelingen i sin tid, på grund af manglende mandskab. Det var dog ikke fordi det død og pine var nødvendigt at skaffe nye grafikere, for freelance-arbejdet kører vist helt fin herinde, og mange af tingene er alligevel at finde andre stedet på nettet.

Men jeg tror ikke grafisk arbejde er noget man siger nej til i Crewet alligevel  Wink

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

Birkedahl
Landsholdsspiller

« Svar #3886: 01 Jan 2014, 21:30 »

Jeg hørte dig ikke sige nej..   crazy
Korrekt...  Wink

Så vidt jeg ved lukkede grafiker-afdelingen i sin tid, på grund af manglende mandskab. Det var dog ikke fordi det død og pine var nødvendigt at skaffe nye grafikere, for freelance-arbejdet kører vist helt fin herinde, og mange af tingene er alligevel at finde andre stedet på nettet.

Men jeg tror ikke grafisk arbejde er noget man siger nej til i Crewet alligevel  Wink
Spot on. Bortset fra at der kun er lavet danske i år.

Veni, vidi, vici

ydersog
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

« Svar #3887: 01 Jan 2014, 21:32 »

Lige præcis freelance er noget man kunne appellere til herinde.

Nuvel, der er ikke den store efterspørgsel på eksempelvise facepacks eller kits (mange finder det på andre sider). Men for nogle år siden, gik en masse brugere i gang med en speciel FMFreaks Facepack, hvor alle kunne hjælpe. Og en masse brugere lavede også kits.

Dertil var der også nogle grafikkonkurrencer ind imellem - noget jeg virkelig syntes var fedt! Smiley

Dertil skal det også siges at jeg har lavet kits til hele Premier League, men har aldrig fået uploadet den nogle steder Smiley

Birkedahl
Landsholdsspiller

« Svar #3888: 01 Jan 2014, 21:38 »

Jeg ved ikke hvor stor efterspørgsel der er på de mindre ligaers kits, men ellers kunne man starte med dem der er lidt sværere at finde på nettet.

Veni, vidi, vici

HansenLFC
Gæst

« Svar #3889: 02 Jan 2014, 20:41 »

Nu er det her jo en sjov tråd. Så jeg vil da lige benytte lejligheden til at skrive i den sjove tråd.

Den 24 dec afholdte man en konkurrence her på siden. Sidste chance for at deltage var samme dag.

Selvom flere har overskredet tidsgrænsen (Blik blik)

Jeg har dog ikke kunne finde resultatet fra den konkurrence og her over en uge efter går jeg næsten ud fra at jeg blot har overset resultatet?!

Der var jo ikke det store hokus pokus i at finde vinderen. Jeg er klar over, og med på at hvis vinderen ikke er fundet endnu, så ryger mine chancer nok med denne besked. Jeg synes bare ikke en konkurrence skal glemmes!

Jeg håber min besked er okay overfor Crewet og forventer hverken at modtage en PB, en advarsel eller andet. Da jeg har hørt at mange undre sig, så jeg var bare ham som trak nitten og skulle henvende sig.

Godt nytår!

Et link til konkurrencen. http://fmfreaks.dk/index.php?action=news;start=0;news_id=1344

Præsidenten
Landsholdsspiller

« Svar #3890: 02 Jan 2014, 20:43 »

Det er helt i orden, Medina. Vinderen er endnu ikke fundet og vi burde være hurtigere ude med svaret.

FC Barcelona

HansenLFC
Gæst

« Svar #3891: 02 Jan 2014, 20:45 »

Jeg takker for svaret, vi var bare nogen stykker som ikke kunne finde resultatet og så en spurgte i chatten tidligere idag.

Så nu ville vi ha besked. Men tak Smiley

Præsidenten
Landsholdsspiller

« Svar #3892: 04 Jan 2014, 11:55 »

Vi er glade for endnu en gang at have en downloadansvarlig i crewet. Vi kan idag præsentere ydersog!

FC Barcelona

Korzika
Gæst

« Svar #3893: 04 Jan 2014, 12:44 »

Held og lykke til ydersog! Smiley

Magn
Landsholdsspiller

« Svar #3894: 06 Jan 2014, 21:59 »

Vi er glade for at kunne præsentere endnu en forstærkning til crewet. Denne gang i form af Guldbrand.

Vil du have tilføjet en kamp til oddssektionen? Så send en PM til mig, og jeg skal se, hvad jeg kan gøre.

Skovlyst
Landsholdsspiller

« Svar #3895: 06 Jan 2014, 22:14 »

Spændende - hvad skal Guldbrand lave?

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

KyleBrotzman
Gæst

« Svar #3896: 06 Jan 2014, 22:15 »

Sælge sin krop til rige forretningsmænd.

HansenLFC
Gæst

« Svar #3897: 06 Jan 2014, 22:16 »

Sælge sin krop til rige forretningsmænd.

Køber du ham så?

Skovlyst
Landsholdsspiller

« Svar #3898: 06 Jan 2014, 22:20 »

Jeg byder gerne 30% af min beholdning af freak$

Mere er et crewmedlem ikke værd, også selvom det er Guldbrand. Jeg kunne næsten få et nyt navn til den pris.

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

HansenLFC
Gæst

« Svar #3899: 06 Jan 2014, 22:21 »

Jeg byder gerne 30% af min beholdning af freak$

Mere er et crewmedlem ikke værd, også selvom det er Guldbrand. Jeg kunne næsten få et nyt navn til den pris.

En kommentar som denne og den Giannis Antetokounmpo kom med.

Er det som gør, at denne tråd er med i kampen om årets tråd!

hæhæ

Sider: 1 ... 258 259 [260] 261 262 ... 291 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010