home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 21:45:25 Broen13 Blogs Indsæt Titel 2
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23585
  1 Bruger, 620 Gæster Online.

Nyeste Bruger: babitakaur
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Kategori: Mødelokalet
| | |-+  Crewet
0 Brugere og 7 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 238 239 [240] 241 242 ... 291 Udprint
Forfatter Emne: Crewet  (Læst 580304 gange)
verdenskrig
Manager

Sv: Crewet
« Svar #3585: 15 Maj 2013, 18:04 »

Han skriver, at han ikke var aktiv til sidst, hvorfor han meldte sig ud. Han gjorde altså det, han mente var bedst. Hansen rammer hovedet på sømmet. Hvorfor hædre folk, der har siddet i 4-5 måneder markant mere, end en der har kæmpet under tidspres i et år, men alligevel har fået leveret det arbejde, han skulle? Jeg forstår det ikke, og jeg er ligeglad med, hvordan du, Seller eller en anden vil reagere. Det er en underlig politik at køre på siden.

Det er sgu da heller ikke en kritik af ham? Han er jo ikke blevet smidt ud så katastrofalt inaktiv har han nok ikke været i baglokalet. Det er min personlige holdning begrundet ud fra det jeg fik at vide da jeg startede. Det er vigtigt at være aktiv i baglokalerne, udover ens ansvarsområde.

Jeg forstår bare ikke hvordan du overhoved kan gide at bruge tid på det. Det er en fm side, kom videre. FMF er en fed side generelt, og i stedet for at folk skal undrer sig over de ting crewet gør, så nyd dog den gode linie der lægges på forummet, og de gode debatter vi har.

Jeg forstår det ikke, men kan jo ikke bestemme det da jeg ikke er crew. God aften !

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

verdenskrig
Manager

« Svar #3586: 15 Maj 2013, 18:05 »

Siden hvornår er det blevet uacceptabelt at spørge ind til diverse beslutninger, der træffes? Det burde ses som et positivt engagement for siden.

Ja så længe spørgsmålet har åbenlyst relevans for egen information og sidens bedste. Det føler jeg overhoved ikke dit spørgsmål bærer præg af.-

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #3587: 15 Maj 2013, 18:08 »

Det er sgu da heller ikke en kritik af ham? Han er jo ikke blevet smidt ud så katastrofalt inaktiv har han nok ikke været i baglokalet. Det er min personlige holdning begrundet ud fra det jeg fik at vide da jeg startede. Det er vigtigt at være aktiv i baglokalerne, udover ens ansvarsområde.

Jeg forstår bare ikke hvordan du overhoved kan gide at bruge tid på det. Det er en fm side, kom videre. FMF er en fed side generelt, og i stedet for at folk skal undrer sig over de ting crewet gør, så nyd dog den gode linie der lægges på forummet, og de gode debatter vi har.

Jeg forstår det ikke, men kan jo ikke bestemme det da jeg ikke er crew. God aften !
Igen en prioriteringsag. Hvis jeg vil spørge ind til det, er det det, jeg gør. Du er jo ikke tvunget til at læse med. Sådan er vi alle forskellige, og der vil altid være forskellige interesser. Jeg har interesse i dette, mens du finder det irrelevant. Fred vær med det. Men jeg finder det ikke ligegyldigt.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #3588: 15 Maj 2013, 18:09 »

Ja så længe spørgsmålet har åbenlyst relevans for egen information og sidens bedste. Det føler jeg overhoved ikke dit spørgsmål bærer præg af.-
Læs overstående indlæg.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #3589: 15 Maj 2013, 18:14 »

Ja, der er desværre forskel på hvordan folk ser siden. Nogle ser den som et fedt mødested hvor man 'kender' mange folk og sågar møder den personligt og binder bånd på den måde. Et sted hvor man får nogle gode fodbolddebatter og gode råd til det FM spil som til at starte på lokkede os alle herind.

Og så er der en lille flok der synes det er underholdende i stedet at forsøge at grave de mindste fejl i crewet ud. Så må man vel selv bestemme hvilken fløj man tilhører.

Der skal jo generelt ikke så meget til at ryste dig, bare det du spørger om dette er jo et tydeligt bevis.

Haha, jeg kunne ikke lade være med at grine da jeg læste dette Opstemt Det er ret sjovt at tænke på hvor mange gange Jakob har skrevet at han er 'rystet', ' dybt forundret', noget er 'vanvittigt' og 'forrykt'. Der kunne garanteret laves en god kavalkade over Jakobs udtalelser. Der skal ikke meget til før han rystes i sin grundvold Opstemt

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Ariana Grande
Manager

« Svar #3590: 15 Maj 2013, 18:18 »

Ja, der er desværre forskel på hvordan folk ser siden. Nogle ser den som et fedt mødested hvor man 'kender' mange folk og sågar møder den personligt og binder bånd på den måde. Et sted hvor man får nogle gode fodbolddebatter og gode råd til det FM spil som til at starte på lokkede os alle herind.

Og så er der en lille flok der synes det er underholdende i stedet at forsøge at grave de mindste fejl i crewet ud. Så må man vel selv bestemme hvilken fløj man tilhører.

Kan man godt være begge steder?
Jeg syntes jeg er begge steder.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #3591: 15 Maj 2013, 18:20 »

Haha, jeg kunne ikke lade være med at grine da jeg læste dette Opstemt Det er ret sjovt at tænke på hvor mange gange Jakob har skrevet at han er 'rystet', ' dybt forundret', noget er 'vanvittigt' og 'forrykt'. Der kunne garanteret laves en god kavalkade over Jakobs udtalelser. Der skal ikke meget til før han rystes i sin grundvold Opstemt
Det er vel ikke så underligt, efter at man blandt andet bliver røvet for 200 kroner efter en måneds hårdt arbejde. Så er det faktisk helt utrolig pæne ord at bruge.

Men jeg er utrolig glad for, at du lige fik sat mig i bås, Hawkins. At du kan få en nyhed for fire måneders plejning af dit ego, mens Seller efter et års trofast tjeneste blot får en lille bemærkning herinde, er mig en gåde. Og ja, det har jeg faktisk interesse i. Sikke et signal at sende.

verdenskrig
Manager

« Svar #3592: 15 Maj 2013, 18:23 »

Kleenex og tudekiks på vej til Aalborg Wink !

Cool

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #3593: 15 Maj 2013, 18:24 »

Kleenex og tudekiks på vej til Aalborg Wink !
Ikke desto mindre tør jeg sige det, ingen andre turde.

ptrN
Manager

« Svar #3594: 15 Maj 2013, 18:28 »

Det er vel ikke så underligt, efter at man blandt andet bliver røvet for 200 kroner efter en måneds hårdt arbejde. Så er det faktisk helt utrolig pæne ord at bruge.

Men jeg er utrolig glad for, at du lige fik sat mig i bås, Hawkins. At du kan få en nyhed for fire måneders plejning af dit ego, mens Seller efter et års trofast tjeneste blot får en lille bemærkning herinde, er mig en gåde. Og ja, det har jeg faktisk interesse i. Sikke et signal at sende.
Så det var der skoen den trykkede.

welbz is dat guy

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #3595: 15 Maj 2013, 18:31 »

Så det var der skoen den trykkede.
Nej, det var blot en fin forklaring på, at jeg ikke altid har været tilfreds. Et argument jeg finder ganske godt.

Scholesy
Landsholdsspiller

« Svar #3596: 15 Maj 2013, 18:32 »

Ikke desto mindre tør jeg sige det, ingen andre turde.
Hvis det er den åndssvage diskussion om han skal have en nyhed eller ej, du hentyder til, tror jeg sku mange er hamrende ligeglade om hvordan hans afsked/tak kom. Nøj hvor er det dog ligegyldigt.. Du behøves ikke føle dig som en anden frihedskæmper fordi du tog det op til diskussion.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #3597: 15 Maj 2013, 18:33 »

Hvis det er den åndssvage diskussion om han skal have en nyhed eller ej, du hentyder til, tror jeg sku mange er hamrende ligeglade om hvordan hans afsked/tak kom. Nøj hvor er det dog ligegyldigt.. Du behøves ikke føle dig som en anden frihedskæmper fordi du tog det op til diskussion.
Du tager også fejl, det var slet ikke det, jeg hentydede det.

Scholesy
Landsholdsspiller

« Svar #3598: 15 Maj 2013, 18:40 »

Du tager også fejl, det var slet ikke det, jeg hentydede det.
Aha, det må du undskylde. Så den åndssvage diskussion stammer fra, at du stadig er lidt pigesur over du ikke så satans troværdig ud i din ellers store 'Sandheds' tråd?

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #3599: 15 Maj 2013, 18:45 »

Aha, det må du undskylde. Så den åndssvage diskussion stammer fra, at du stadig er lidt pigesur over du ikke så satans troværdig ud i din ellers store 'Sandheds' tråd?
Nej, du tager stadig fejl. Det første indlæg, du citerede er berettiget mod min udtalelse af Hawkins, som jeg ved, der er mange, der deler. Derfor skrev jeg det, ingen andre ville sige.

Og til den anden dag så ved du ikke, hvad der er foregået i PB'er mellem crewet og jeg. Det var snyd, og jeg har erkendt, at jeg ikke får min andenplads, men crewet understregede også flere gange, at jeg ikke var mistænkt for en dobbeltbruger, så jeg ved ikke, hvor jeg ikke fremstår troværdigt henne. Derimod var brugerne gode til at bringe mit navn i miskredit. Nu gør du det faktisk igen.

Sider: 1 ... 238 239 [240] 241 242 ... 291 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010