home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23584
  0 Brugere, 667 Gæster Online.

Nyeste Bruger: mortenbertelsen
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Kategori: Mødelokalet
| | |-+  Crewet
0 Brugere og 10 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 237 238 [239] 240 241 ... 291 Udprint
Forfatter Emne: Crewet  (Læst 579956 gange)
BIG Bauke Mollema
Manager

Sv: Crewet
« Svar #3570: 15 Maj 2013, 16:59 »

Det er muligt, men det viser stadig ikke hvem der laver noget, hvor længe man er der. Intet ondt ord om Seller overhoved, han har sikkert gjort det fint, men nogle bliver bedømt bedre og vigtigere end andre. Sådan er gamet, og det ved du også godt.

I øvrigt tror jeg, at hvis man bare har lidt hår på løgene forneden, så er man da fuldstændig ligeglad? Jeg meldte mig i sin tid fordi jeg blev spurgt, og fordi jeg gerne ville gøre fmf til en endnu bedre side. Havde så ikke helt tiden alligevel og gjorde det klart.

Men jeg ville da være FULDSTÆNDIG ligeglad med om jeg fik en nyhed der eller her. Det kunne ikke rage mig mere kort sagt, det er blot til information og en kort tak for arbejdet.

Synes det er et underligt spørgsmål som giver sig selv.
Synes det er et fint spørgsmål, der sætter spørgsmålstegn vedrørende forskelsbehandling. Du har det på en måde, men du kan ikke snakke for andre. Hvis de har det som dig, så er det fint, men det kan du ikke vide. Jeg synes blot, det var underligt. Men jeg fik et svar, og det var hvad, jeg søgte.

Seller95
Manager

« Svar #3571: 15 Maj 2013, 17:01 »

Tja, hvis der er nogen som har lagt mange timer i crewet, ville det være lidt at underminere det hvis de blot fik et indlæg i Crewet tråden - samtidig er der jo altid mere eller mindre anonyme medlemmer af crewet som hurtigt indser at de ikke har tid til det, og derfor forlader crewet uden at have lagt en ret god indsats - og der ville det være for meget med en nyhed.
Så du siger dermed, at jeg ikke lavede noget i crewet og hurtigt forlod det igen? Nu var jeg i crewet før du kom ind igen, og har haft en kort periode inden da også.. Men det er så i orden, Hawk..

Men grunden til mit exit er, at jeg arbejder nogle skæve timer, og derved ikke er online når der virkelig sker noget.. Og når jeg så er online, så har jeg ikke overskuddet til, at nærstudere samtlige tråde i baglokalerne og er dermed ikke så aktiv vedrørende alle beslutninger eller noget. Det er selvfølgelig ærgerligt, og et dumt tidspunkt at jeg forlader crewet på.

Så jeg vil blot opfordre alle til at søge ind i crewet og gøre FmFreaks til et bedre sted at færdes!

Arsenal <3

verdenskrig
Manager

« Svar #3572: 15 Maj 2013, 17:06 »

Så du siger dermed, at jeg ikke lavede noget i crewet og hurtigt forlod det igen?

Hvor skriver han det ?  Rullende Øjne

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #3573: 15 Maj 2013, 17:14 »

Så du siger dermed, at jeg ikke lavede noget i crewet og hurtigt forlod det igen? Nu var jeg i crewet før du kom ind igen, og har haft en kort periode inden da også.. Men det er så i orden, Hawk..

Nej, det siger jeg da bestemt ikke Seller - jeg svarer på Jakobs spørgsmål uden at tage udgangspunkt i dig. Jeg skriver faktisk at jeg ikke vil tage stilling til hvorvidt du skulle have en nyhed eller ej Smiley  Kys

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

HansenLFC
Gæst

« Svar #3574: 15 Maj 2013, 17:17 »

Men grunden til mit exit er, at jeg arbejder nogle skæve timer, og derved ikke er online når der virkelig sker noget.. Og når jeg så er online, så har jeg ikke overskuddet til, at nærstudere samtlige tråde i baglokalerne og er dermed ikke så aktiv vedrørende alle beslutninger eller noget. Det er selvfølgelig ærgerligt, og et dumt tidspunkt at jeg forlader crewet på.

Så jeg vil blot opfordre alle til at søge ind i crewet og gøre FmFreaks til et bedre sted at færdes!

Husker jeg forkert, hvis jeg siger du var i odds sektionen da jeg kom ind os? Ellers må du være kommet forholdsvis kort efter. Så har du kæmpet over et år. Hatten af herfra, Seller. Ikke mange som holder så længe i den sektion Smiley

Seller95
Manager

« Svar #3575: 15 Maj 2013, 17:23 »

@Hawk; Det ved jeg godt, jeg driller også bare.  Kys
Jeg indrømmer skam også gerne, at jeg ikke var så aktiv som man burde være i baglokalerne.. Men jeg fik dog smidt de ting op jeg skulle, pånær til sidst, hvilket også er grunden til, at jeg valgte at trække mig netop nu. Det havde været i overvejelserne længe. Det er jo ikke alle der har lige så meget tid som dig. Wink

@Hansen; Det er korrekt. Så vidt jeg husker var du der en kort periode da jeg kom. Smiley

Arsenal <3

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #3576: 15 Maj 2013, 17:25 »

Husker jeg forkert, hvis jeg siger du var i odds sektionen da jeg kom ind os? Ellers må du være kommet forholdsvis kort efter. Så har du kæmpet over et år. Hatten af herfra, Seller. Ikke mange som holder så længe i den sektion Smiley
Hvis dette er sandt, så er det vitterligt en meget underlig disponering.

verdenskrig
Manager

« Svar #3577: 15 Maj 2013, 17:29 »

Kom nu videre, det er nok ikke fordi Seller ligger sig ude på blomsterengen og græder salte tåre over det, mens han plukker blomster og skriver digte om hvor forfærdeligt livet er.
Aktivitet i baglokalerne er i øvrigt noget af det vigtigste, så hvis han selv erkender at han ikke var specielt aktiv der kan det være en del af svaret.

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

JKJ
Gæst

« Svar #3578: 15 Maj 2013, 17:32 »

Stop nu Jakob E.

Det er sgu da hamrende ligegyldigt, men du får selvfølgelig en grund til at komme med kritik af crewet som du jo så gerne ynder...

verdenskrig
Manager

« Svar #3579: 15 Maj 2013, 17:37 »

Man skal sgu ikke være kandidatuddannet for at se, at mange af den slags spørgsmål overhoved ikke stilles på baggrund af at man søger information, snarere underholdning.

Cool

HansenLFC
Gæst

« Svar #3580: 15 Maj 2013, 17:39 »

Stop nu Jakob E.

Det er sgu da hamrende ligegyldigt, men du får selvfølgelig en grund til at komme med kritik af crewet som du jo så gerne ynder...

Hamrende ligegyldigt er store ord.

Jeg ville selv være ligeglad. Men kan da sagtens se det fra Jakobs vinkel, hvis han ikke ville være ligeglad. Det er da lidt sjovt at for nogen dage siden, fik to som har været i crewet i 4-5 måneder en nyhed. Så holder en som har kæmpet et år, og han får ingen. Aktivitet i baglokalet burde ikke betyde det store for en i odds sektionen, fik jeg selv af vide den gang. Får man smidt sine ting op, som Seller gjorde tidligere. Så har han jo udført det stykke arbejde, han meldte sig til.

Så JKJ, det behøver ikke være hamrende ligegyldigt for alle.

verdenskrig
Manager

« Svar #3581: 15 Maj 2013, 17:43 »

Hamrende ligegyldigt er store ord.

Jeg ville selv være ligeglad. Men kan da sagtens se det fra Jakobs vinkel, hvis han ikke ville være ligeglad. Det er da lidt sjovt at for nogen dage siden, fik to som har været i crewet i 4-5 måneder en nyhed. Så holder en som har kæmpet et år, og han får ingen. Aktivitet i baglokalet burde ikke betyde det store for en i odds sektionen, fik jeg selv af vide den gang. Får man smidt sine ting op, som Seller gjorde tidligere. Så har han jo udført det stykke arbejde, han meldte sig til.

Så JKJ, det behøver ikke være hamrende ligegyldigt for alle.

Jakob kender godt selv svaret på spørgsmålet, da jeg ved at manden har mere end to brikker at rykke rundt med.

Og uanset hvad rolle du har i crewet, er aktiviteten i baglokalerne ( At deltage i debatterne, og dermed være med til at holde siden i god orden) vigtig. At påstå andet er ganske enkelt forkert.

Cool

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #3582: 15 Maj 2013, 17:45 »

Kom nu videre, det er nok ikke fordi Seller ligger sig ude på blomsterengen og græder salte tåre over det, mens han plukker blomster og skriver digte om hvor forfærdeligt livet er.
Aktivitet i baglokalerne er i øvrigt noget af det vigtigste, så hvis han selv erkender at han ikke var specielt aktiv der kan det være en del af svaret.
Han skriver, at han ikke var aktiv til sidst, hvorfor han meldte sig ud. Han gjorde altså det, han mente var bedst. Hansen rammer hovedet på sømmet. Hvorfor hædre folk, der har siddet i 4-5 måneder markant mere, end en der har kæmpet under tidspres i et år, men alligevel har fået leveret det arbejde, han skulle? Jeg forstår det ikke, og jeg er ligeglad med, hvordan du, Seller eller en anden vil reagere. Det er en underlig politik at køre på siden.

Stop nu Jakob E.

Det er helt og aldeles forfærdeligt, at du som voksen mand kan stemple en bruger på den måde. Jeg finder det sgu ikke ligegyldigt, hvordan man behandler folk, der laver frivilligt arbejde til den her side, som jeg har været en del af længe. Jeg synes, det er væsentligt, men fordi du ikke gør, så giver det dig på ingen måde ret til at skrive sådan noget. Rystende.

JKJ
Gæst

« Svar #3583: 15 Maj 2013, 17:57 »

Han skriver, at han ikke var aktiv til sidst, hvorfor han meldte sig ud. Han gjorde altså det, han mente var bedst. Hansen rammer hovedet på sømmet. Hvorfor hædre folk, der har siddet i 4-5 måneder markant mere, end en der har kæmpet under tidspres i et år, men alligevel har fået leveret det arbejde, han skulle? Jeg forstår det ikke, og jeg er ligeglad med, hvordan du, Seller eller en anden vil reagere. Det er en underlig politik at køre på siden.
Det er helt og aldeles forfærdeligt, at du som voksen mand kan stemple en bruger på den måde. Jeg finder det sgu ikke ligegyldigt, hvordan man behandler folk, der laver frivilligt arbejde til den her side, som jeg har været en del af længe. Jeg synes, det er væsentligt, men fordi du ikke gør, så giver det dig på ingen måde ret til at skrive sådan noget. Rystende.

Der skal jo generelt ikke så meget til at ryste dig, bare det du spørger om dette er jo et tydeligt bevis.

Jeghar nogle år på bagen, jep.
Men hvorfor skal aldren blandes ind i dette? Det har da intet at sige her.

Siden er et diktatur, crewet - hvem det så end er - bestemmer suverænt hvordan de vil agere.
Det burde alle efterhånden, også dig, vide.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #3584: 15 Maj 2013, 18:02 »

Der skal jo generelt ikke så meget til at ryste dig, bare det du spørger om dette er jo et tydeligt bevis.

Jeghar nogle år på bagen, jep.
Men hvorfor skal aldren blandes ind i dette? Det har da intet at sige her.

Siden er et diktatur, crewet - hvem det så end er - bestemmer suverænt hvordan de vil agere.
Det burde alle efterhånden, også dig, vide.
Alderen og din tid på siden viser, at du har noget livserfaring til at vide, at sådan kan man ikke stemple et menneske, der er uenig i dine egne værdier. Der er en væsentlig forskel på dig og en 14-årige dreng. Ja, crewet bestemmer, det ved jeg godt, men derfor må jeg godt spørge og dertil erklære mig uenig. Måske smitter det af beslutningen om, hvordan crewet i fremtiden prioriterer at offentliggøre en afsked.

Siden hvornår er det blevet uacceptabelt at spørge ind til diverse beslutninger, der træffes? Det burde ses som et positivt engagement for siden.

Sider: 1 ... 237 238 [239] 240 241 ... 291 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010