home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23583
  0 Brugere, 687 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Bwqkibor
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Kategori: Mødelokalet
| | |-+  Crewet
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 236 237 [238] 239 240 ... 291 Udprint
Forfatter Emne: Crewet  (Læst 579760 gange)
OnkelMorfar
Landsholdsspiller

Sv: Crewet
« Svar #3555: 13 Maj 2013, 17:12 »

Ja, når de to hoveder smutter kan jeg jo blive nødt til at lave bare lidt. De efterlader jo et ret stort hul! Tunge

Risom
Manager

« Svar #3556: 15 Maj 2013, 16:38 »

Seller95 har valgt at forlade crewet grundet tidspres fra flere sider. Vi siger tak for indsatsen til Seller!

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #3557: 15 Maj 2013, 16:41 »

Seller95 har valgt at forlade crewet grundet tidspres fra flere sider. Vi siger tak for indsatsen til Seller!
Hvorfor nævnes visse afgange i en nyhed, og andres gør ikke?

OnkelMorfar
Landsholdsspiller

« Svar #3558: 15 Maj 2013, 16:42 »

Fordi at det først er sket idag.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #3559: 15 Maj 2013, 16:43 »

Fordi at det først er sket idag.
Jeg synes ikke, at det besvarer mit spørgsmål.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #3560: 15 Maj 2013, 16:44 »

Det har altid været sådan at crewet vælger hvilke navne de mener skal nævnes i en nyhed, alt efter hvor længe de har været i crewet og hvor stor en indsats de har stået for. Det er en vurderingssag hver gang, så man ikke smider en nyhed op hver gang en person forlader crewet efter ikke rigtig at have været aktiv i lang tid..

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

verdenskrig
Manager

« Svar #3561: 15 Maj 2013, 16:45 »

Giver det ikke lidt sig selv  Rullende Øjne ?

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #3562: 15 Maj 2013, 16:46 »

Det har altid været sådan at crewet vælger hvilke navne de mener skal nævnes i en nyhed, alt efter hvor længe de har været i crewet og hvor stor en indsats de har stået for. Det er en vurderingssag hver gang, så man ikke smider en nyhed op hver gang en person forlader crewet efter ikke rigtig at have været aktiv i lang tid..
Okay, det er en fair vurdering. Dog en som jeg personligt ikke er ret stor fan af. Det synes jeg virker som en forskelsbehandling på forskellige crewmedlemmer.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #3563: 15 Maj 2013, 16:47 »

Tja, hvis der er nogen som har lagt mange timer i crewet, ville det være lidt at underminere det hvis de blot fik et indlæg i Crewet tråden - samtidig er der jo altid mere eller mindre anonyme medlemmer af crewet som hurtigt indser at de ikke har tid til det, og derfor forlader crewet uden at have lagt en ret god indsats - og der ville det være for meget med en nyhed.

Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #3564: 15 Maj 2013, 16:47 »

Giver det ikke lidt sig selv  Rullende Øjne ?
Nej, det virker blot som en underlig disponering.

verdenskrig
Manager

« Svar #3565: 15 Maj 2013, 16:48 »

Okay, det er en fair vurdering. Dog en som jeg personligt ikke er ret stor fan af. Det synes jeg virker som en forskelsbehandling på forskellige crewmedlemmer.

Hvis du har leveret en stor arbejdsindsats, og gjort dig ekstra bemærket er det jo naturligt at få en nyhed, hvorimod du hvis du ikke har været lige aktiv altid nøjes med et svar her.

Sådan fungerer det jo overalt. Skal alle der stopper i United have en Ferguson afsked, fordi ellers laver man jo forskelsbehandling  crazy

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #3566: 15 Maj 2013, 16:50 »

Tja, hvis der er nogen som har lagt mange timer i crewet, ville det være lidt at underminere det hvis de blot fik et indlæg i Crewet tråden - samtidig er der jo altid mere eller mindre anonyme medlemmer af crewet som hurtigt indser at de ikke har tid til det, og derfor forlader crewet uden at have lagt en ret god indsats - og der ville det være for meget med en nyhed.
Ja, det ville være for meget til en nyhed, og der vil også være alt for mange af disse, hvis det var tilfældet. Derfor synes jeg, at alle afgange burde nævnes herinde. Seller har da været med forholdsvis længe og uden at vide noget som helst om baglokalerne, så vil jeg da gætte på, at han har leveret en hæderlig indsats.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #3567: 15 Maj 2013, 16:51 »

Men, for at det ikke overskygger, så er det da ærgerligt med Sellers afgang. Han har ellers været ret vigtig for oddssektionen!

Ja, det ville være for meget til en nyhed, og der vil også være alt for mange af disse, hvis det var tilfældet. Derfor synes jeg, at alle afgange burde nævnes herinde. Seller har da været med forholdsvis længe og uden at vide noget som helst om baglokalerne, så vil jeg da gætte på, at han har leveret en hæderlig indsats.

Netop. Men hvis et crewmedlem har været altoverskyggende på siden og virkelig lagt et stort arbejde, ser jeg ingen skade i at give vedkommende en lidt større afsked. Om Seller skulle have en nyhed, vil jeg ikke gøre mig herre over, men der vil selvfølgelig altid være tilfælde hvor man er lidt i tvivl om det skal være det ene eller det andet.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #3568: 15 Maj 2013, 16:51 »

Hvis du har leveret en stor arbejdsindsats, og gjort dig ekstra bemærket er det jo naturligt at få en nyhed, hvorimod du hvis du ikke har været lige aktiv altid nøjes med et svar her.

Sådan fungerer det jo overalt. Skal alle der stopper i United have en Ferguson afsked, fordi ellers laver man jo forskelsbehandling  crazy
Så vidt jeg husker, har Seller siddet længere tid i crewet end Hawkins og Pluto, som fik en nyhed. Ikke at det betyder, at han har udrettet mere, men det giver alligevel en fin indikator om, om personen har bidraget godt eller ej.

verdenskrig
Manager

« Svar #3569: 15 Maj 2013, 16:55 »

Det er muligt, men det viser stadig ikke hvem der laver noget, hvor længe man er der. Intet ondt ord om Seller overhoved, han har sikkert gjort det fint, men nogle bliver bedømt bedre og vigtigere end andre. Sådan er gamet, og det ved du også godt.

I øvrigt tror jeg, at hvis man bare har lidt hår på løgene forneden, så er man da fuldstændig ligeglad? Jeg meldte mig i sin tid fordi jeg blev spurgt, og fordi jeg gerne ville gøre fmf til en endnu bedre side. Havde så ikke helt tiden alligevel og gjorde det klart.

Men jeg ville da være FULDSTÆNDIG ligeglad med om jeg fik en nyhed der eller her. Det kunne ikke rage mig mere kort sagt, det er blot til information og en kort tak for arbejdet.

Synes det er et underligt spørgsmål som giver sig selv.

Cool

Sider: 1 ... 236 237 [238] 239 240 ... 291 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010