home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
01 Jun 2024, 21:57 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
01 Jun 2024, 11:16 Bubbles Blogkonkur... #12 - Danish Viking Wa...
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
30 Maj 2024, 15:49 szukizek Blogkonkur... 10# Hjertet banker kun...
27 Maj 2024, 20:09 warmon Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
Antal Registrerede Brugere: 23318
  1 Bruger, 217 Gæster Online.

Indlæg: 1132813 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: godrejsunrisee...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Bayern München Tråd
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 18 19 [20] 21 22 ... 24 Udprint
Forfatter Emne: Bayern München Tråd  (Læst 69089 gange)
Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Bayern München Tråd
« Svar #285: 23 Apr 2013, 22:46 »

Det var sgu en magtdemonstration uden lige. Verdens ubestridt bedste hold i øjeblikket. Jeg håber virkelig at I går hele vejen og løfter trofæet. Det har I fortjent, især med tanke på den skuffende finale sidste sæson.

Det er dog en anelse problematisk for Guardiola. Han kan vel nærmest kun skuffe nu, hvad angår sølvtøj.
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Sir Jeppe
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Bayern München Tråd
« Svar #286: 23 Apr 2013, 22:49 »

Hold da op hvor er det imponerende, det Bayern præsterer lige nu. Kæmpe cadeau til dem! Hvad skal de i øvrigt med Guardiola?
Logged

Risom
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Bayern München Tråd
« Svar #287: 23 Apr 2013, 22:52 »

Satme et godt hold Bayern har. Det er virkeligt klassespillere over hele linjen, og det viser de også i aften. Fremragende spil og en god atmosfære på stadion, og det er vel kendetegnende for tysk fodbold efterhånden. Bayern bliver svære at slå i en finale...
Logged

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Bayern München Tråd
« Svar #288: 23 Apr 2013, 22:53 »

Hvad skal de i øvrigt med Guardiola?

Heynckes går på pension, men havde han ikke gjort det, ville man nok have second thoughts hos Bayern-ledelsen i øjeblikket. Det han får ud af et materiale der ganske vist er i absolut verdensklasse, men alligevel ikke tilhører aller allerøverste kategori, efter min bedste overbevisning, er simpelthen ganske bemærkelsesværdigt. Årest træner anno 2013 er for så vidt allerede afgjort, uanset hvordan det kommer til at gå Bayern i finalen.
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Skovby
Gæst
 
Sv: Bayern München Tråd
« Svar #289: 23 Apr 2013, 22:54 »

Rigtig flot, Bayern! Glæder mig til at se dem i finalen - forhåbenligt mod Dortmund.
Logged

Sir Jeppe
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Bayern München Tråd
« Svar #290: 23 Apr 2013, 22:55 »

Heynckes går på pension, men havde han ikke gjort det, ville man nok have second thoughts hos Bayern-ledelsen i øjeblikket. Det han får ud af et materiale der ganske vist er i absolut verdensklasse, men alligevel ikke tilhører aller allerøverste kategori, efter min bedste overbevisning, er simpelthen ganske bemærkelsesværdigt. Årest træner anno 2013 er for så vidt allerede afgjort, uanset hvordan det kommer til at gå Bayern i finalen.

Det var nu også mest bare for sjov Wink Men ingen tvivl om at Heynckes har gjort det fænomenalt i år, og når han stopper, er Guardiola bestemt ikke et ringe alternativ!
Logged

DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Bayern München Tråd
« Svar #291: 23 Apr 2013, 23:06 »

Rigtig flot, Bayern! Glæder mig til at se dem i finalen - forhåbenligt mod Dortmund.


Det er ikke umuligt at det sker, jeg mener dog at Dortmund skal løfte deres bund niveau for at slå Real Madrid over 2 kampe... og det tror jeg ikke kommer til at ske.

Dortmund har muligheden hvis de kommer foran i de første 15 min - så har Reals stjernerne flere gange vist at moralen knækker.
Logged

YNWA

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Bayern München Tråd
« Svar #292: 23 Apr 2013, 23:21 »

Tak til Bayern for at give mig 200 kr her til aften. Fantastisk aften, og det første tyske hold er i finalen(Okay alt kan ske men mon dog), hvor Dortmund gerne må gøre dem følge. Dette ville understrege hvor stor en faktor Tysk fodbold er ved at udvikle sig til, og er et gigantisk skulderklap til Tysk fodbold som gennem de sidste 10 år har leveret et så enestående arbejde som man kun kan bøje sig i støvet over.
Det er så fantastisk at se, det er så målrettet, og det er så gennemført og planlagt.

Jeg sad her til aften og så kampen, og sad og tænkte.
Jeg tror aldrig i mit liv jeg har set et hold der er så vilde både offensivt og defensivt. Jeg har set mange fodboldhold i min tid som fodboldfan, men jeg kan ikke huske et hold med en så unik balance og en så alsidig tilgang til fodboldspillet.
Det her Bayern hold er simpelthen så outstanding, de har så mange forskellige måder at gribe kampsituationer an. De kan være boldbesiddende, dekan grave sig ned, det kan spille på omstillinger, de har fysik, de har hurtighed, de har kyniske spillere, de har taktisk kloge spillere, driblestærke folk, pasningsstærke spillere ej men det er fuldstændigt sindsygt.

Jeg glemmer sikkert nogle hold, men jeg kan ganske enkelt ikke mindes et mere homogent hold, med en stilart der er så sindsygt inspirerende og spændende at se på.
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

FMHelper
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Bayern München Tråd
« Svar #293: 23 Apr 2013, 23:23 »

Logged

hamderspiller
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Bayern München Tråd
« Svar #294: 23 Apr 2013, 23:54 »

Vil vædde med at barca kommer tilbage og vinder, det har vi set mange gange før
Logged

Barcelona = Passionen
Odense Boldklub = De Lokale Helte
Arsenal = Ny kærlighed

FMHelper
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Bayern München Tråd
« Svar #295: 24 Apr 2013, 00:03 »

Der lidt forskel mellem 2 - 0 mod Milan end 4 - 0 mod Bayern.
Logged

Pjævs
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Bayern München Tråd
« Svar #296: 24 Apr 2013, 01:18 »

Vil vædde med at barca kommer tilbage og vinder, det har vi set mange gange før


I take that bet
Logged

Caviezel
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Bayern München Tråd
« Svar #297: 24 Apr 2013, 03:54 »


Haha, det var også ham der vandt Champions League-magasinet, Luna gik rundt med og fik autografer på Opstemt
Logged

♥ Manchester United ♥

#7 George Best #7 Bryan Robson #7 Eric Cantona #7 David Beckham #7 Cristiano Ronaldo #7

hamderspiller
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Bayern München Tråd
« Svar #298: 24 Apr 2013, 09:22 »

Der lidt forskel mellem 2 - 0 mod Milan end 4 - 0 mod Bayern.
De scorede også fire mål
Logged

Barcelona = Passionen
Odense Boldklub = De Lokale Helte
Arsenal = Ny kærlighed

Risom
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Bayern München Tråd
« Svar #299: 24 Apr 2013, 09:24 »

De scorede også fire mål

Bayern er jo et markant bedre hold end AC Milan, og mange går også og snakker om, at Bayern München p.t. er verdens bedste hold, hvilket jeg ikke er uenig i. Det bliver utroligt svært, hvis ikke umuligt, at hente resultatet, og jeg tror i hvert fald ikke, det sker.
Logged

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

Sider: 1 ... 18 19 [20] 21 22 ... 24 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010