home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 13:58:04 andersnomanni Blogkonkur... Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23338
  0 Brugere, 612 Gæster Online.

Indlæg: 1132852 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: alliewillson
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Bayern München Tråd
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 17 18 [19] 20 21 ... 24 Udprint
Forfatter Emne: Bayern München Tråd  (Læst 69812 gange)
FMHelper
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Bayern München Tråd
« Svar #270: 23 Apr 2013, 14:30 »

Jeg tror dog Van B, får lov til at blive. Han er stadig en super spiller, måske ikke hurtig, men han er en klog spiller. Han kan være anfører for Bayern B, og hjælpe de unge. Men ja Kirchoff glemte jeg alt om.
Logged

FMHelper
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Bayern München Tråd
« Svar #271: 23 Apr 2013, 14:32 »

Dortmund har bedt om politibeskyttelse til dagens træning klokken 16.30 af frygt for vrede fans. #BVB #Götze
Logged

FMHelper
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Bayern München Tråd
« Svar #272: 23 Apr 2013, 14:54 »

Honigstein: "Götze will allow Bayern to play the false 9 system. Prediction: Mario Gomez definitely off."
Logged

Camus
Gæst
 
Sv: Bayern München Tråd
« Svar #273: 23 Apr 2013, 15:05 »

Dortmund har bedt om politibeskyttelse til dagens træning klokken 16.30 af frygt for vrede fans. #BVB #Götze
Er altså også vanvittig timing at de melder det ud nu.. Må alt andet lige få fokus et forkert sted hen.

Bayern siger de var klar til at vente: http://www.bold.dk/nyt/Bayern-Havde-gerne-ventet-med-Goetze-nyhed
Logged

FMHelper
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Bayern München Tråd
« Svar #274: 23 Apr 2013, 15:06 »

Har haft postet den, men ja. Det var skidt det slap ud. Smiley
Logged

Ibraa
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Bayern München Tråd
« Svar #275: 23 Apr 2013, 15:08 »

Er i klar til at få den hårdt i r.... i aften? Det bliver sgu en kamp af de helt store i lang tid - kæft jeg glæder mig Thumbs Up!
Logged

Am I the only one around here who gives a shit about the world?

FMHelper
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Bayern München Tråd
« Svar #276: 23 Apr 2013, 15:13 »

Haha lad os nu se Ibraa. Smiley Ja forsatan en kamp det bliver. Så kan vi se over 2 kampe, hvem de bedste er.
Logged

Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Bayern München Tråd
« Svar #277: 23 Apr 2013, 15:30 »

Jeg synes det er et rigtigt spændende indkøb af Bayern, og jeg tror virkelig vi får en Götze at se blive en af verdens bedste fodboldspillere nu. Personligt er jeg mere til Reus, da han er meget eksplosiv - og en bedre fodboldspiller - men Götze er bedre til afleveringer og overblik, og han passer perfekt ind i Guardiolas system. Jeg tror han får en kæmpe opblomstring og spiller en fantastisk første sæson.

Klubfølelse eller ej, Mario Götze er født i Bayern - så måske har det været en drengedrøm at spille for den klub som er størst i staten, netop Bayern München. Jeg kunne godt forestille mig det, måske?

Naturligvis henter Bayern de bedste spillere som de har mulighed for, og jeg forstår ikke man kan hade dem for at gøre det. FCK har kørt samme model på nogle punkter, og det er da vanvittigt effektivt. Men folk overser bare at Bayern har et fantastisk setup i ungdomsholdene, og de faktisk har ekstremt mange spillere af egen avl. De henter dem i andre tysker klubber når de er unge, men reglerne er som de er, og derfor er det jo helt fint. Götze er jo også hentet ude fra i Dortmund, på trods af han har spillet der siden 2001.

Fantastisk handel, og jeg tror på en sejr i aften!
Logged

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Bayern München Tråd
« Svar #278: 23 Apr 2013, 15:40 »

Jeg synes det er et rigtigt spændende indkøb af Bayern, og jeg tror virkelig vi får en Götze at se blive en af verdens bedste fodboldspillere nu. Personligt er jeg mere til Reus, da han er meget eksplosiv - og en bedre fodboldspiller - men Götze er bedre til afleveringer og overblik, og han passer perfekt ind i Guardiolas system. Jeg tror han får en kæmpe opblomstring og spiller en fantastisk første sæson.

Klubfølelse eller ej, Mario Götze er født i Bayern - så måske har det været en drengedrøm at spille for den klub som er størst i staten, netop Bayern München. Jeg kunne godt forestille mig det, måske?

Naturligvis henter Bayern de bedste spillere som de har mulighed for, og jeg forstår ikke man kan hade dem for at gøre det. FCK har kørt samme model på nogle punkter, og det er da vanvittigt effektivt. Men folk overser bare at Bayern har et fantastisk setup i ungdomsholdene, og de faktisk har ekstremt mange spillere af egen avl. De henter dem i andre tysker klubber når de er unge, men reglerne er som de er, og derfor er det jo helt fint. Götze er jo også hentet ude fra i Dortmund, på trods af han har spillet der siden 2001.

Fantastisk handel, og jeg tror på en sejr i aften!
Ja, men han har været i Dortmund siden han var ni år gammel, så det er egen avl på niveau med f.eks. Gerrard, det er jo ikke alle der træder direkte ind i en storklubs små hold, ligesom det ej heller er oplyst med hvor spilleren har været før som i Götzes tilfælde, så jeg tror ærligt talt ikke det betyder noget som helst. Tror mere det ligger i, at Bayern på magisk vis er blevet så vanvittigt gode denne sæson, at det udlandsskifte han helt sikkert nok har overvejet kunne lægges til side fordi han kunne opnå det samme derhjemme, samtidigt med, at Guardiola bare er trænerNAVNET i disse tider. Men fedt køb, jeg glæder mig til at se, hvordan Bayern får deres offensive kabale til at spille med navne som Götze, Kroos, Müller, Robben, Ribéry og Shaqiri. Det er fandme gode spillere.

Det er imponerende, at Bayern alligevel kan tage spillere fra en klub, der som de første rigtigt siden Werder Bremen, og alligevel væsentligt mere overbevisende end Werder, virker som en udfordrer til tronen som Tysklands største hold, men det viser jo så at på trods af to mesterskaber i træk, så er der lang vej igen. Bayern er sgu bare "The Shit" i Tyskland, og jeg håber de smadrer Barcelona ud af Champions League i aften.
Logged

Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Bayern München Tråd
« Svar #279: 23 Apr 2013, 16:05 »

Ja, men han har været i Dortmund siden han var ni år gammel, så det er egen avl på niveau med f.eks. Gerrard, det er jo ikke alle der træder direkte ind i en storklubs små hold, ligesom det ej heller er oplyst med hvor spilleren har været før som i Götzes tilfælde, så jeg tror ærligt talt ikke det betyder noget som helst. Tror mere det ligger i, at Bayern på magisk vis er blevet så vanvittigt gode denne sæson, at det udlandsskifte han helt sikkert nok har overvejet kunne lægges til side fordi han kunne opnå det samme derhjemme, samtidigt med, at Guardiola bare er trænerNAVNET i disse tider. Men fedt køb, jeg glæder mig til at se, hvordan Bayern får deres offensive kabale til at spille med navne som Götze, Kroos, Müller, Robben, Ribéry og Shaqiri. Det er fandme gode spillere.

Det er imponerende, at Bayern alligevel kan tage spillere fra en klub, der som de første rigtigt siden Werder Bremen, og alligevel væsentligt mere overbevisende end Werder, virker som en udfordrer til tronen som Tysklands største hold, men det viser jo så at på trods af to mesterskaber i træk, så er der lang vej igen. Bayern er sgu bare "The Shit" i Tyskland, og jeg håber de smadrer Barcelona ud af Champions League i aften.

Men samtidig er han kun 20 år. Derfor ved jeg ikke om snakken med klubfølelse osv. kan skrives. Jeg tror bare at Götze fik muligheden for at spille i Dortmund da de så potentiale i ham og Bayern muligvis fandt ham for lille på daværende tidspunkt (who knows), og selvfølgelig vil han opfylde sit potentiale hvor det er muligt. Især med henblik på hans far kunne flytte fra et det tekniske universitet i München til det i Dortmund. Hans far er professor i elektroteknik, og han arbejder på det tekniske universitet i Dortmund nu.

Og Bayern og tysk fodbold er in - og jeg er sikker på de kan se frem til at blive det næste store efter Barcas periode er ved at løbe ud. Jeg tror Bayern kommer til at vinde rigtig mange titler de kommende sæsoner!
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Bayern München Tråd
« Svar #280: 23 Apr 2013, 19:49 »

Men samtidig er han kun 20 år. Derfor ved jeg ikke om snakken med klubfølelse osv. kan skrives.

https://twitter.com/bvbawesome/status/326743974322794497
Som 20-årig må der være noget klubfølelse hos ham for Dortmund, da han har boet og spillet der i mange år. Hvis jeg ikke husker forkert, sagde han også nej til Bayern for et år siden, da de henvendte sig til ham. Jeg tror hans skifte skyldes at de får Pep som træner næste år, de skulle have stor fascination overfor hinanden - og så er det kun et plus i bogen, at han kan fordoble sin løn (vil jeg tro, Bayerns løn skulle angiveligt være dobbelt så stor som Dortmunds pt.) samt få en hovedrolle på et hold, der vil sparke så meget røv de næste par år.


Meeen mon ikke at Hoeness nu er glad nok for det blev meldt ud. Nu kan rettes fokus på Götze (og CL) fremfor det ballade der er omkring ham pt. Tunge
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


FMHelper
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Bayern München Tråd
« Svar #281: 23 Apr 2013, 22:17 »

Kæft hvor er det vildt! Bedste Martinez kamp siden vi købte ham! Bastian er sindsyg, Lahm er jo verdens bedste RB?
Logged

FMHelper
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Bayern München Tråd
« Svar #282: 23 Apr 2013, 22:35 »

AV BARCA
Logged

ptrN
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Bayern München Tråd
« Svar #283: 23 Apr 2013, 22:37 »

Kæft hvor er det vildt! Bedste Martinez kamp siden vi købte ham! Bastian er sindsyg, Lahm er jo verdens bedste RB?
Kommer det bag på dig?
Logged

welbz is dat guy

FMHelper
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Bayern München Tråd
« Svar #284: 23 Apr 2013, 22:40 »

Ja når FIFA eller hvem det er, tager Alves som den bedste
Logged

Sider: 1 ... 17 18 [19] 20 21 ... 24 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010