home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  0 Brugere, 271 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Bayern München Tråd
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 19 20 [21] 22 23 24 Udprint
Forfatter Emne: Bayern München Tråd  (Læst 67948 gange)
hamderspiller
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Bayern München Tråd
« Svar #300: 24 Apr 2013, 09:33 »

Bayern er jo et markant bedre hold end AC Milan, og mange går også og snakker om, at Bayern München p.t. er verdens bedste hold, hvilket jeg ikke er uenig i. Det bliver utroligt svært, hvis ikke umuligt, at hente resultatet, og jeg tror i hvert fald ikke, det sker.
Vil mene at barcas offensiv er markant bedre end dem. men når det gælder defensiven er det lort.
Logged

Barcelona = Passionen
Odense Boldklub = De Lokale Helte
Arsenal = Ny kærlighed

Pjævs
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Bayern München Tråd
« Svar #301: 24 Apr 2013, 09:45 »

Vil mene at barcas offensiv er markant bedre end dem. men når det gælder defensiven er det lort.

Robben - Ribery - Shaqiri - Muller - Kroos - (Gøtze)

Og Gomez og Mandzukic til toppen.

Det synes jeg altså lyder farligere end Barcelona, trods det at Barca har Messi. Jeg synes mere det er den centrale midt, som barca har kørende for sig med Xavi og Iniesta (bedre findes det sgu nok ikke pt?) med Messi foran sig.
« Seneste Redigering: 24 Apr 2013, 09:47 af Pjævs » Logged

impervious
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Bayern München Tråd
« Svar #302: 24 Apr 2013, 09:57 »

Er ikke ikke i tvivl om hvem der er det bedste hold lige nu, og det er Bayern. De var meget bedre en Barcelona i går, og en bænk fyldt med stjerner og talenter vidner også om en sindsyg bred og stærk trup. Og Bayerns offensiv er mindst lige så god som Barcelonas lige nu, mens jeg mener at Bayerns defensiv har været langt stærkere en Barcelonas denne sæson. ved godt at de har haft mange skader i forsvaret i denne sæson men selv med alle mand skades fri har det ikke være fantastisk forsvars spil, det Barcelona har leveret.
Logged

Brøndby IF!!!!

FMHelper
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Bayern München Tråd
« Svar #303: 24 Apr 2013, 10:05 »

Dante er bare så undervuderet. Han kostede kun 30 mil DK, det er jo et af de største scoop nogensinde Smiley
Logged

Risom
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Bayern München Tråd
« Svar #304: 24 Apr 2013, 10:18 »

Dante er bare så undervuderet. Han kostede kun 30 mil DK, det er jo et af de største scoop nogensinde Smiley

Enig. Han spiller virkeligt godt efter min mening, og i går var han enestående. Smiley
Logged

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

hamderspiller
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Bayern München Tråd
« Svar #305: 24 Apr 2013, 10:45 »

Robben - Ribery - Shaqiri - Muller - Kroos - (Gøtze)

Og Gomez og Mandzukic til toppen.

Det synes jeg altså lyder farligere end Barcelona, trods det at Barca har Messi. Jeg synes mere det er den centrale midt, som barca har kørende for sig med Xavi og Iniesta (bedre findes det sgu nok ikke pt?) med Messi foran sig.

Du glemmer da pedro ?
Logged

Barcelona = Passionen
Odense Boldklub = De Lokale Helte
Arsenal = Ny kærlighed

FMHelper
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Bayern München Tråd
« Svar #306: 24 Apr 2013, 10:48 »

Pedro. Joker du? Han er så overvuderet som man kan være.
Logged

Ibraa
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Bayern München Tråd
« Svar #307: 24 Apr 2013, 11:10 »

Robben - Ribery - Shaqiri - Muller - Kroos - (Gøtze)

Hvor mange offensive spillere vil du starte med?
Messi, Iniesta, Fabregas, David Villa, Alexis Sanchez, Pedro, Tello, (Neymar) er heller ikke helt dårligt, og jeg ved godt hvad jeg foretrækker Thumbs Up
Logged

Am I the only one around here who gives a shit about the world?

Januzaj
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Bayern München Tråd
« Svar #308: 24 Apr 2013, 11:24 »

Robben - Ribery - Shaqiri - Muller - Kroos - (Gøtze)

Hvor mange offensive spillere vil du starte med?
Messi, Iniesta, Fabregas, David Villa, Alexis Sanchez, Pedro, Tello, (Neymar) er heller ikke helt dårligt, og jeg ved godt hvad jeg foretrækker Thumbs Up

Neymar?
Logged

Manchester United

Risom
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Bayern München Tråd
« Svar #309: 24 Apr 2013, 11:25 »

Robben - Ribery - Shaqiri - Muller - Kroos - (Gøtze)

Hvor mange offensive spillere vil du starte med?
Messi, Iniesta, Fabregas, David Villa, Alexis Sanchez, Pedro, Tello, (Neymar) er heller ikke helt dårligt, og jeg ved godt hvad jeg foretrækker Thumbs Up

Men mener du virkelig, at det er nok til at hente 4-0-stillingen på Camp Nou? For det er vel egentligt det, diskussionen går på.
Logged

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Bayern München Tråd
« Svar #310: 24 Apr 2013, 11:57 »

Pedro. Joker du? Han er så overvuderet som man kan være.

Okay. Den får du lige lov til at stå til regnskab for, den her. Jeg kunne rigtig godt tænke mig at se en uddybelse.
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Swizz CataR
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Bayern München Tråd
« Svar #311: 24 Apr 2013, 13:00 »

Jeg er bare så vildt beundrende over for Bayern i denne sæson. Jeg har svært ved at forestille mig noget holder har spillet bedre og mere spændende fodbold i mange mange år. Al respekt for alverdens andre utrolig gode hold, men nøøj hvor er Bayern bare syge i år. Det er såå fedt at se deres indsats som hold, at se hvordan Heynckes har tæmmet individer som Robben og Ribery, og hvordan de er så sindsyg stærke helt fra bagerste til forreste mand, uanset om det er førstevalget eller hvad det er.

Meget negativt kan man sige Barcelona, men man knuser ikke Barcelona 4-0 uden at spille helt helt fantastisk fodbold. Det var ikke noget amputeret Barcelona-mandskab igår* men alligevel var ingen i tvivl om hvem der var klart bedst. Ligeså har man smadret et Juventus-mandskab, der ligeså gik som et af Europas absolut bedste i år. Det her hold kan og bør gå over i historiebøgerne.

*Jo, Bartra var i forsvaret. Men offensivt kunne Barca vel ikke være meget stærkere - alligevel holdt de ikke meget i bolden og skabte intet i sammenligning med normalt. Modsat blev de kørt fuldstændig over defensivt, og det havde en anden spiller end Bartra ikke ændret på i min optik.
Logged

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

Newton Heath
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Bayern München Tråd
« Svar #312: 24 Apr 2013, 13:37 »

Robben - Ribery - Shaqiri - Muller - Kroos - (Gøtze)

Hvor mange offensive spillere vil du starte med?
Messi, Iniesta, Fabregas, David Villa, Alexis Sanchez, Pedro, Tello, (Neymar) er heller ikke helt dårligt, og jeg ved godt hvad jeg foretrækker Thumbs Up

Så du foretrækker også Bayern?

Det var intet mindre end enestående at se Barcelona blive spillet ud af græstæppet igår, og som vk er jeg helt vildt begejstret over det her Bayern-hold. De har simpelthen alt. Håber på en finale mellem Bayern og Real i år, det ville blive rigtig hedt.
Logged

Arsrea
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Bayern München Tråd
« Svar #313: 24 Apr 2013, 14:30 »

Pedro. Joker du? Han er så overvuderet som man kan være.
så vidt jeg husker, er han topscore for Spanien i det seneste års tid, det er meget godt klaret at en overvurderet spiller  crazy
Logged


Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Bayern München Tråd
« Svar #314: 24 Apr 2013, 14:48 »

VKs beskrivelse af Bayern er spot on, og allerede sidste år så man tegningerne til det de har præsteret i år. Indkøbene af Martinez og især Dante har gjort en kæmpe forskel, samtidig har Alaba udviklet til at være en af de bedste på hans plads, og Müller har fundet den form frem han viste for 2-3 år siden. Det, og så den kvalitet i bredden med Shaqiri, Gomez og Pizarro, har gjort den forskel på Bayern i år og sidste år.

Det er lidt synd at så fantastisk et hold snart når sin ende. Jeg tror ikke at det bliver helt det samme i næste sæson, hvor de skal vende sig til Pep's stil. Hvad angår Heynckes, så må denne sæson have givet ham tilpas med blod på tanden til at fortsætte trænerkarrieren - hvis ikke, så må denne sæson blive definitionen af at stoppe på toppen.

Vil vædde med at barca kommer tilbage og vinder, det har vi set mange gange før

4-0 er vel liiige optimistisk nok at tro på, det er vel kun Deportivo der har formodet at hente en føring nær den kaliber de senere år. Jeg tager gerne imod væddemålet.
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Sider: 1 ... 19 20 [21] 22 23 24 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010