home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  0 Brugere, 275 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Bayern München Tråd
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 20 21 [22] 23 24 Udprint
Forfatter Emne: Bayern München Tråd  (Læst 67958 gange)
Pjævs
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Bayern München Tråd
« Svar #315: 24 Apr 2013, 15:53 »

Robben - Ribery - Shaqiri - Muller - Kroos - (Gøtze)

Hvor mange offensive spillere vil du starte med?
Messi, Iniesta, Fabregas, David Villa, Alexis Sanchez, Pedro, Tello, (Neymar) er heller ikke helt dårligt, og jeg ved godt hvad jeg foretrækker Thumbs Up

Jeg synes ikke at Villa og Sanchez har vist sig at være lige så stærke i år som Bayerns offensiv, måske med undtagelse af Shaqiri der har svær konkurrence om spilletiden.
Og at Pedro og Tello er i nærheden af Bayerns kanter, er mig en gåde at du kan se???
Logged

ulle94
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Bayern München Tråd
« Svar #316: 24 Apr 2013, 22:55 »

Hold da op! Hvis rygtet om Lewandowski også har skrevet under med Bayern, så bliver de åndssvage gode! Det jo helt sindsygt!
Logged

PhilipFlink
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Bayern München Tråd
« Svar #317: 24 Apr 2013, 22:59 »

Såå.. Hvis nu Lewandowski og Gotze skriver under med Bayern.. & de mødes i finalen.. Hvad så? Fuck det bliver mærkeligt.
Logged


bøvle
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Bayern München Tråd
« Svar #318: 24 Apr 2013, 23:05 »

Så mangler det jo bare Pep også gør alvor af at hente Neymar, så kan de ligeså godt beholde pokalen de næste par år Smiley
Logged

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Bayern München Tråd
« Svar #319: 25 Apr 2013, 09:22 »

så vidt jeg husker, er han topscore for Spanien i det seneste års tid, det er meget godt klaret at en overvurderet spiller  crazy

Lige præcis. Dertil har Pedro altså for vane at score ret så vigtige mål. Jeg nævner i flæng hans matchvindende mål i den første kamp af Supercopa de España anno 2009 ude mod Athletic, hans matchvindende mål i UEFA Super Cup anno 2009 mod Shakhtar i den forlængede spilletid, hans sene udligning i FIFA Club World Cup finalen anno 2009 mod Estudiantes de La Plata, hans vigtige udebanemål mod Inter i første kamp af Champions League semifinalerne i 2010, hans vigtige scoring hjemme mod Real Madrid i anden kamp af Champions League semifinalerne i 2011, hans vigtige scoring mod Manchester United i Champions League finalen i 2011, hans vigtige mål hjemme mod Real Madrid i Copa del Rey kvartfinalerne i 2012, hans to mål i Copa del Rey finalen mod Athletic i 2012 og senest hans ekstremt vigtige scoring hjemme mod PSG i dette års Champions League kvartfinaler. Det er vel at mærke kun dem jeg lige kan huske på stående fod. Dertil har han mig bekendt scoret en 5-6 mål i El Clásico.

At kalde Pedro for overvurderet, er at undervurdere hans evner på det kraftigste.
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

hamderspiller
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Bayern München Tråd
« Svar #320: 25 Apr 2013, 09:37 »

Barca har den bedste offensiv men har ikke nok spillere. Nogle rygter pger på at de vil købe soldado
Logged

Barcelona = Passionen
Odense Boldklub = De Lokale Helte
Arsenal = Ny kærlighed

Swizz CataR
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Bayern München Tråd
« Svar #321: 25 Apr 2013, 09:45 »

Barca har den bedste offensiv men har ikke nok spillere. Nogle rygter pger på at de vil købe soldado

Nu må du stoppe. Barcelona er da helt sikkert deroppe af, men det der er jo på ingen måde gyldig argumentation for, at deres offensiv i år er bedre end fx Bayerns? Det seneste år har holdet været på vej nedad bakke, og var det ikke for Messi var det kun blevet udstillet i endnu højere grad. I denne sæson har det især vist sig, at når Messi ikke er på toppen er Barcelona ikke på toppen.

Igen, Barcelona er bestemt ikke dårlige offensivt, og de er da blandt de aller bedste, bestemt. Men Bayern har tromlet alt i denne sæson, både offensivt og defensivt og de har da været såå langt langt mere overbevisende offensivt i år, end Barcelona på nogen måde har..
Logged

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Bayern München Tråd
« Svar #322: 25 Apr 2013, 11:15 »

Bayern München har igennem flere år arbejdet med at udvikle holdet - de står som et af Europas stærkeste hold.

Men ansættelsen af Guardiola forbavsede mig og den havde jeg ikke set komme, det bliver interessant at se om det kan holde i bundesligaen.

Götze er hentet og med et eventuelt indkøb af Lewandowski så er det ikke spillernes kvalitet der kan være sættes spørgsmåls tegn ved - det ligner en længere periode med tysk dominans.

Logged

YNWA

snaever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Bayern München Tråd
« Svar #323: 25 Apr 2013, 11:29 »

Jeg tror stadig at Bayern München med Pep Guardiola som træne vil bevare deres gode offensive spil, dog er jeg helt sikker på, at deres defensiv kommer til at halte - de får slet ikke den samme gode balance mellem forsvar og angreb, som IMO er perfekt under Heynckes.
Logged

“This city has two great teams - Liverpool and Liverpool reserves.” - Bill Shankly

ulle94
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Bayern München Tråd
« Svar #324: 25 Apr 2013, 11:33 »

Håber, for underholdingens skyld, at Bayern ikke begynder at spille Barcabold, nu hvor de får Guardiola. Barca spiller, ifølge mig, røvsyg fodbold!
Logged

Swizz CataR
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Bayern München Tråd
« Svar #325: 25 Apr 2013, 11:56 »

Håber, for underholdingens skyld, at Bayern ikke begynder at spille Barcabold, nu hvor de får Guardiola. Barca spiller, ifølge mig, røvsyg fodbold!

Helt enig, timingen er virkelig skidt, nu hvor Bayern ellers virkelig topper.

Noget helt andet, jeg håber virkelig ikke at Bayern henter Lewandowski. Intet ondt sagt om Lewandowski, der uden tvivl er en klasse klasse angriber, men man har i forvejen både Mandzukic og Gomez, der begge høvler kasser ind så snart de ser skyggen af målet. I min verden vil det være ren show-off og mere et spørgsmål om at vælte Dortmund, end at styrke sig selv at smide mange penge efter Lewandowski.

Håber det er en and.
Logged

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

Risom
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Bayern München Tråd
« Svar #326: 25 Apr 2013, 12:50 »

Jeg vil godt nok også være ærgerlig, hvis Lewandowski skifter (ligesom Götze). Både fordi Dortmund er et af mine favorithold, men også fordi, at der ikke kommer den samme mesterskabsduel. I de sidste to sæsoner har Dortmund jo vundet, og Bayern har endelig fået 'kontinuerlig' modstand og ikke bare i en enkelt sæson. Hvis to så markante spillere så skifter til Bayern, er duellen så godt som afgjort.
Logged

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Bayern München Tråd
« Svar #327: 25 Apr 2013, 13:20 »

Helt enig, timingen er virkelig skidt, nu hvor Bayern ellers virkelig topper.

Noget helt andet, jeg håber virkelig ikke at Bayern henter Lewandowski. Intet ondt sagt om Lewandowski, der uden tvivl er en klasse klasse angriber, men man har i forvejen både Mandzukic og Gomez, der begge høvler kasser ind så snart de ser skyggen af målet. I min verden vil det være ren show-off og mere et spørgsmål om at vælte Dortmund, end at styrke sig selv at smide mange penge efter Lewandowski.

Håber det er en and.

Helt enig - Bayern har i forvejen et vildt angreb og allerede i år har Gomes været ude og brokke sig over manglende spille tid.

IMO ville jeg som Bayern Manager mere kigge på alternativer til spillere som Robben og Ribery og her mener jeg udviklings spillere.

Men kommer Gomes i overskud... så send ham bare til Liverpool.... vi kommer jo nok til at mangle lidt "bid" i vores angreb først på sæsonen Wink
Logged

YNWA

FMHelper
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Bayern München Tråd
« Svar #328: 01 Maj 2013, 07:45 »

Så er det idag. Hvad siger folk til kampen, har Barca en chance? Jeg frygter ihvertfald at de får 2 hurtige. Det ser ud til at vi kan ende med at stille med Buyten og Boateng, pågrund af vi ikke har råd til at miste Dante.
« Seneste Redigering: 01 Maj 2013, 07:56 af FMHelper » Logged

Spardle
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Bayern München Tråd
« Svar #329: 01 Maj 2013, 08:02 »

Hvad så Bayern fans, glæder I jer til at blive rullet på Camp Nou? Messi hattrick, og så et par stykker fra de andre Opstemt

5-0 er et forsigtigt bud Peace
Logged

Burnley, Aab,  FC Barcelona, Schalke 04,
Burnley will win the PrL trophy again, it's just a question about time.
Pretiumque Et Causa Laboris

Sider: 1 ... 20 21 [22] 23 24 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010