home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 12:48:39 g00n Blogs Minimalistic 2020
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
27 Mar 2025, 15:21 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere: 23569
  0 Brugere, 578 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Lavilldrymn
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Styrketræning
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 34 35 [36] 37 38 ... 71 Udprint
Forfatter Emne: Styrketræning  (Læst 149468 gange)
Fernando
Gæst

Sv: Styrketræning
« Svar #525: 15 Nov 2010, 21:13 »

Okai tusind tak for hjælpen! Smiley

Chakana
Manager

« Svar #526: 15 Nov 2010, 21:14 »

Okay, det ville jeg umiddelbart også selv mene. Tak. Smiley

Arsenal Football Club

Schjelde
Førsteholdsspiller

« Svar #527: 15 Nov 2010, 21:15 »

Altså ved almindeligt løb i raskt tempo bruger du jo div. muskler hele vejen op igennem. Faktisk også helt til maven. (:

Så vil tro at det øger din muskelmasse en smule, men meget lidt. Smiley

Schjelde
Førsteholdsspiller

« Svar #528: 16 Nov 2010, 20:03 »

Kunne godt tænke mig at vide, hvilket musik i hører når i træner? Smiley

Hører selv meget morten breum, loc - i det hele taget musik som enten opidlner mig eller som har et tempo som kvikker mig op. Smiley

Cesc
Landsholdsspiller

« Svar #529: 22 Nov 2010, 14:28 »

Jeg hører for det meste rap, hvilket sikkert også kan ses på mit profilbillede. Og jeg er rigtig vild med hårdtslående beats imens jeg træner. Jeg synes en rapper som Busta Rhymes er utrolig fed at høre på, og min yndlingssanger Chris Brown elsker jeg også at lytte til - ikke numre som With You og Excuse Me Miss, men numre som What I Do, Wall To Wall og Ain't Thinkin' 'Bout You.

Jeg er ikke den store house-dreng, men Remady er virkelig en person, som laver noget fedt musik. Jeg synes helt klart I skal tjekke op for ham! Derudover er Kato utrolig fed at lytte til imens, men jeg gør det ikke så meget igen.

God træning ya'll!

Anden_ark
Ynglingespiller

« Svar #530: 20 Feb 2011, 02:30 »

Nogen af jer der kender nogle gode styrketrænings øvelser fordi jeg skal op og spille 11 mands igen og er en lille fyr, men fysikken skal forbedres Wink tager allerede mave & arm bøjninger, men andre forslag? Smiley

Hvis du er en lille fyr, så er det vigtigt at din core er stærk. Core er nærmest oversat til råstyrke. Men der er mange måder du kan træne din core op på. Men et intensivt program på 15-25 min. med udelukkende core træning 2 gange i ugen vil du på en måned lyn hurtig kunne mærke forskel og du vil opdage på banen at du pludselig er i stand til at dække bolden bedre af.

Frederik1994
Landsholdsspiller

« Svar #531: 28 Feb 2011, 22:17 »

Har folk tænkt sig at cutte oppe til den kommende sommerperiode, eller bliver i ved med bulke?

Jeg har sku tænkt mig bare at bulke hele vejen igennem til næste sommer, hvor jeg så vil prøve et cut. Har slet ikke nok muskelmasse, til ar begynde på at cutte.

:-)

krølle
Reserveholdsspiller

« Svar #532: 28 Feb 2011, 23:08 »

Umiddelbart, mener jeg at det er vigtigt at beholde et af de vigtigste elementer i fodbolden, de atletiske evner.
Det selvfølgelig vigtigt at have en hvis "upper body strength", men det må ikke ødelægge din ballance. Derfor anbefaler jeg en let træning med håndvægtene, og sørg for at få trænet alle muskelgrupper.. IKKE bare biceps og bryst.

... U ain't got a minute.

korzika
Gæst

« Svar #533: 28 Feb 2011, 23:13 »

Jeg bulker kraftigt i øjeblikket. Jeg skal bare have nogle ekstra kilo på kroppen. Stort set ligegyldigt, om det er fedt eller muskelmasse. Når jeg har taget nok på, så begynder jeg at træne intensivt, så jeg bliver mere markeret. Min planlægning går på, at jeg vil bulke kraftigt indtil maj, og så vil jeg begynde at blive mere markeret, så min krop er rustet til at tage på stranden, når vejret engang bliver til det. Wink

« Seneste Redigering: 28 Feb 2011, 23:15 af korzika » Logged

Frederik1994
Landsholdsspiller

« Svar #534: 28 Feb 2011, 23:16 »

Jeg bulker kraftigt i øjeblikket. Jeg skal bare have nogle ekstra kilo på kroppen. Stort set ligegyldigt, om det er fedt eller muskelmasse. Når jeg har taget nok på, så begynder jeg at træne intensivt, så jeg bliver mere markeret. Min planlægning går på, at jeg vil bulke kraftigt indtil maj, og så vil jeg begynde at blive mere markeret, så min krop er rustet til at tage på stranden, når vejret engang bliver til det. Wink

Hvorfor bulke fedt? Og at begynde med at cutte i maj, er for sent, tror jeg. Men nu ved jeg selvfølgelig ikke hvordan din form er :-)

krølle
Reserveholdsspiller

« Svar #535: 28 Feb 2011, 23:17 »

hvilke forbehold gør du dig for at tage på? - og hvad gør du under processen? Smiley

... U ain't got a minute.

Missen93
Førsteholdsspiller

« Svar #536: 28 Feb 2011, 23:20 »

WTF is "bulke" og "cutte"?

El Kun
Landsholdsspiller

« Svar #537: 28 Feb 2011, 23:20 »

Cut til Maj er altså for sent, så har du knap 2 måneder, hvor du vel skal tabe omkring 10 kilo, og så ryger der rigtig meget muskel af. Jeg er langt med cuttet, for min sommer starter i slutningen af april. Har allerede smidt 6 kilo. Det kan godt være at det er mest konstruktivt at bulke videre, men jeg er så forfængelig at jeg ikke går på kompromis med min sparsomelige strandform

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #538: 28 Feb 2011, 23:22 »

Nu er jeg nok en idiot, men hvad er det såkaldte cut? Tunge

Frederik1994
Landsholdsspiller

« Svar #539: 28 Feb 2011, 23:23 »

WTF is "bulke" og "cutte"?

Cut = Smide kilo, uden helst at tabe for meget muskelmasse Smiley

Bulke = Tage på, gerne med mest muskelmasse Smiley

Sider: 1 ... 34 35 [36] 37 38 ... 71 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010