home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 21:38:20 g00n Blogs Minimalistic 2020
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
27 Mar 2025, 15:21 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere: 23570
  1 Bruger, 588 Gæster Online.

Nyeste Bruger: mmb79493
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Styrketræning
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 33 34 [35] 36 37 ... 71 Udprint
Forfatter Emne: Styrketræning  (Læst 149381 gange)
Frederik1994
Landsholdsspiller

Sv: Styrketræning
« Svar #510: 15 Nov 2010, 20:17 »

Hvad vil i opfordre mig som nybegynder til at bruge: proteinpulver eller kreatin? Og hvordan vil i mene jeg skal indtage det? Jeg har kigget lidt rundt på de forskellige sites, men syntes der står noget forskelligt i hver artikel.

:-)

Schjelde
Førsteholdsspiller

« Svar #511: 15 Nov 2010, 20:17 »

Den går også i noget triceps. - men altså armbøjninger og i det hele taget hjemmelavede øvelser som fx. at træne triceps ved at sætte føderne på sengen og så løfte sig selv og og ned fra gulvet, giver også ok. - men ja det er og bliver aldrig det samme som i et center. Hvis du hurtigt vil blive makeret men er ligeglad med styrken bag musklerne så gør hårdt på. - få reps - masser af kg. Det er dog ikke holdbart at gør det som nybegynder. Mener jeg.

Og bænk osv koster sku da også en del, så det går da næsten lige op med et træningscenter? Smiley

r-mand
Landsholdsspiller

« Svar #512: 15 Nov 2010, 20:18 »

Kender i en god hjemmeside til at købe fitness udstyr, f.eks håndvægte og Bænke?

Kan anbefale den her: http://www.homex.dk/  Smiley

Supra Societatem Nemo

Schjelde
Førsteholdsspiller

« Svar #513: 15 Nov 2010, 20:19 »

Hvad vil i opfordre mig som nybegynder til at bruge: proteinpulver eller kreatin? Og hvordan vil i mene jeg skal indtage det? Jeg har kigget lidt rundt på de forskellige sites, men syntes der står noget forskelligt i hver artikel.

Det er to ting som hører sammen. - Kreatin uden proteinpulver er ikke holdbart, efter min mening. Kreatin er noget du skal begynde på nu, da det er noget som godt kan sætte sig lidt, så det skal kunne smides inden sommer Wink - der står på det hvor meget du skal indtage, men ca. 3-5 gram kreatin normalt. - Dog 10-15 i kreatin kur. Proteinpulver står på. Smiley

Frederik1994
Landsholdsspiller

« Svar #514: 15 Nov 2010, 20:26 »

Ja okay, vil du så sige hver dag, eller bare efter træning?

:-)

Chakana
Manager

« Svar #515: 15 Nov 2010, 20:29 »

Har prøvet fitnesscenter i et seks måneder. Har fået markerede brystmuskler, men det er så også det eneste. Har ikke råd eller tid til træningscenter, så jeg vil prøve at få det maksimale ud af øvelser i hjemmet - med eller uden vægt.

Men armbøjninger og den øvelse Schjelde forklarer, laver jeg meget ofte.

Arsenal Football Club

Schjelde
Førsteholdsspiller

« Svar #516: 15 Nov 2010, 20:29 »

Nu vi snakker så meget om druk osv.
http://fitness-blog.dk/

kan varmt anbefale denne side, det er UDELUKKENDE folk som træner og har erfaring der skriver derinde. Det vil sige intet reklame eller noget. - Stil spørgsmål derinde. De har også nogle fantastiske programmer til folk der ikke har den store viden. Wink

Det står også hvordan og hvorledes du skal tage kreatin/protein osv osv osv. Wink

Og Nicolas. Uden at vide det, men så tror jeg simpelthen ikke på du har fået det optimale ud af det!  Peace

Chakana
Manager

« Svar #517: 15 Nov 2010, 20:46 »

Det går hurtigere at få markerede muskler i et center, ja. Men nu har jeg kun den mulighed at træne herhjemme. Det tager ekstra tid, men det gør mig ikke det mindste.

Arsenal Football Club

Schjelde
Førsteholdsspiller

« Svar #518: 15 Nov 2010, 20:50 »

Jamen er det eneste mulighed, så er de alternative øvelser jo også okay. Dog ikke helt holdbare, efter min mening. Smiley

Fernando
Gæst

« Svar #519: 15 Nov 2010, 21:00 »

Nogen af jer der kender nogle gode styrketrænings øvelser fordi jeg skal op og spille 11 mands igen og er en lille fyr, men fysikken skal forbedres Wink tager allerede mave & arm bøjninger, men andre forslag? Smiley

Schjelde
Førsteholdsspiller

« Svar #520: 15 Nov 2010, 21:02 »

Altså du mener til hjemmet ? (:

Fernando
Gæst

« Svar #521: 15 Nov 2010, 21:02 »

Ja noget jeg kan gøre der hjemme ja..

Schjelde
Førsteholdsspiller

« Svar #522: 15 Nov 2010, 21:06 »

Jamen altså der er jo som sagt armbøjinger, løb, du kan lave nogle triceps øvelser bla. ved at lægge fødderne på sengen og løfte kroppen op og ned fra gulvet. - Så kan du jo træne din balance evene så du kan få et lavere tyngdepunkt, da du selv erkender du en lille fyr. Smiley

Chakana
Manager

« Svar #523: 15 Nov 2010, 21:10 »

Okay, random question. Får man egentlig større muskelmasse af at løbe? Eller er det kun ved eksplosive løb, såsom 100-meter, 200-meter osv?

Arsenal Football Club

korzika
Gæst

« Svar #524: 15 Nov 2010, 21:12 »

Tror ikke du får større muskelmasse, men du forbrænder jo fedt, når du dyrker motion, så eventuelt fedt vil blive fjernet, og du vil blive mere markeret, og mere stærk i praksis.

Sider: 1 ... 33 34 [35] 36 37 ... 71 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010