home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 19:04:23 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  0 Brugere, 1193 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Styrketræning
0 Brugere og 9 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 51 52 [53] 54 55 ... 71 Udprint
Forfatter Emne: Styrketræning  (Læst 143205 gange)
Legenden
Manager

Sv: Styrketræning
« Svar #780: 11 Feb 2013, 23:18 »

Aner ikke, hvad der ligger af Fitness World osv. ved Amager, men hvis du har tænkt dig at træne i FW, ville jeg lige kigge på det her, hvis jeg var dig: http://www.sgcgolf.dk/?PageID=288&Lang=1&SiteID=1

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

MoneyGang
Førsteholdsspiller

« Svar #781: 11 Feb 2013, 23:30 »

Kan anbefale Fitness World, er en af de steder jeg træner. Pris målt op imod maskiner og muligheder er helt forrygende! Der er 3 forskellige medlemskaber: Fri Hold (Kun motionshold, bikefit, boksning ect) 199,- pr mdr., Fri Hold+Fri Fitness (siger sig selv) 249,- pr. mdr. og Træn 2. (Eneste forskel er at du kan tage en ven med gratis) 349,- pr.mdr. Man betaler hver anden måned.
Du har så du kan træne alle muskelgrupper, massere af motionshold som f.eks crossfit, bikefit, boksning.
Der er mange forskellige maskiner som variere din træning i de forskellige muskelgrupper... Der er både til hvis de vil træne din incline bryst, wide osv.. massere af håndvægte i vægtklassen helt ned til 1 kg og på til 45 kg.. Kort sagt pris mod hvad du kan, er helt perfekt.

Det eneste minus jeg har oplevet i alle centre er deres omklædningsrum, som simpelthen er så små og når der er mange mennesker (kl. 16-19) Er det ren saunaklub i omklædningen! Og der er ingen udluftning, så et bad er næsten nytteløst. Men er også noget de har fået meget kritik for og de skriver de vil gøre noget ved det.

Aner ikke, hvad der ligger af Fitness World osv. ved Amager, men hvis du har tænkt dig at træne i FW, ville jeg lige kigge på det her, hvis jeg var dig: http://www.sgcgolf.dk/?PageID=288&Lang=1&SiteID=1

Kunne være jeg skulle prøve FW. De vil bare have 100 kr for en prøvetræning hvilket jeg synes er lige i overkanten. Udvalget af FW på amager, er ret godt. Af hvad jeg kender er der 3-4 centre tæt på hvor jeg bor Smiley

Er det muligt at træne om weekenden, eller er der så proppet at man skal stå og vente?

Tusinde tak for svarene.

Tubbe14
Juniorspiller
**

« Svar #782: 19 Feb 2013, 20:31 »

Hey gutter, håber der er nogle herinde der har lidt forstand på muskler og hvordan de trænes, som kan hjælpe.

Jeg er 15 år og spiller fodbold og sagen er den at jeg gerne vil være lidt hurtigere. Jeg spiller back og kant men er mere den boldsikre type. Jeg har ikke ret meget speed i benene, og vil høre om der nogen der ved hvilke øvelser/maskiner der er bedst når jeg vil være hurtigere. Tak på forhånd Smiley

Mirlo
Juniorspiller
**

« Svar #783: 13 Mar 2013, 19:53 »

Hej drenge,

Long time no see.

Er der nogle af jer, der har et link til en side, der kunne sælge mig noget godt og billigt protein-pulver?
Jeg er ved at være træt af at købe mig fattig i centret.

Pft.

SkovGaards
Landsholdsspiller

« Svar #784: 13 Mar 2013, 20:03 »

Umiddelbart vil jeg anbefale Dymatizes Elite pulver. Kvalitet og smag er rigtig fin (i hvert fald i den normale chokoladevariant) - og prisen er samtidig i den billigere ende, dog uden at være decideret billig. Jeg køber typisk på Gymnordic, men det er vist udsolgt der lige pt. Dog har jeg set det mange steder på nettet.

Mirlo
Juniorspiller
**

« Svar #785: 13 Mar 2013, 21:30 »

Fedt. Tak. Det vil jeg kigge på. Prisen ser umiddelbart fornuftig nok ud.

Andre bud?

Skovby
Gæst

« Svar #786: 13 Mar 2013, 21:35 »

Der er jo også en side som bodylab.dk Smiley

Skovby
Gæst

« Svar #787: 19 Mar 2013, 18:02 »

Er der nogle øvelser som ligner bænkpres meget? Ville gerne have at det er nogle øvelser hvor man ikke behøver en spotter Smiley

Muffe?
Ynglingespiller

« Svar #788: 19 Mar 2013, 18:40 »

Bænkpres med håndvægte er vel det nærmeste, du kommer.

Nummer to er bare den første taber.

Batigol
Manager

« Svar #789: 19 Mar 2013, 19:00 »

Er der nogle øvelser som ligner bænkpres meget? Ville gerne have at det er nogle øvelser hvor man ikke behøver en spotter Smiley

Du kan altid tjekke denne side, hvis du er på udkig efter nye øvelser. Det giver i hvert fald et rigtig fint overblik, at det er delt ind som det er, hvor det er tydeligt hvilken muskelgruppe der bliver trænet.

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

mathiasnh
Førsteholdsspiller

« Svar #790: 19 Mar 2013, 20:28 »

Er der nogen, der kan anbefale et styrketræningsprogr am som - relativt - hurtigt skaber resultater? Både synligt og sådan så man kan mærke det  crazy

Neal Caffrey!

Matigol
Landsholdsspiller

« Svar #791: 19 Mar 2013, 20:33 »

Er der nogen, der kan anbefale et styrketræningsprogr am som - relativt - hurtigt skaber resultater? Både synligt og sådan så man kan mærke det  crazy

http://www.bodybuilding.dk/storre-muskler-back-to-basics-t42151.html

Det må vidst være dette. Rigtig mange, som bruger dette. Og hvis du sørger for at træne tungt og hyppigt, vil du rimelig hurtigt se resultater. Ikke at du vokser fem centimeter om armene på en måned. Men hvis du dedikere dig rimeligt, og følger programmet - går du ikke helt fejl i byen.

MoneyGang
Førsteholdsspiller

« Svar #792: 19 Mar 2013, 20:34 »

2split er godt for nybegynder da man har langt større frekvens.

mathiasnh
Førsteholdsspiller

« Svar #793: 19 Mar 2013, 20:35 »

http://www.bodybuilding.dk/storre-muskler-back-to-basics-t42151.html

Det må vidst være dette. Rigtig mange, som bruger dette. Og hvis du sørger for at træne tungt og hyppigt, vil du rimelig hurtigt se resultater. Ikke at du vokser fem centimeter om armene på en måned. Men hvis du dedikere dig rimeligt, og følger programmet - går du ikke helt fejl i byen.

Super, mange tak!  Thumbs Up

Er dette et du selv har stiftet bekendtskab med? Hvis ja, hvor hurtigt skaber det så synlige resultater? (Hvis man er dedikeret selvfølgelig)

Neal Caffrey!

Enzo
Manager

« Svar #794: 19 Mar 2013, 20:43 »

Nu skal jeg snart igang med at træne igen, efter en kortere pause på 4 uger, og jeg tænker lidt at jeg vil ligge i kalorieunderskud så jeg kan cutte lidt og blive lidt mere markeret til sommer.

Hvad tænker i andre om det? Smiley

Har tænkt at hopppe på back to basics  programmet og supplere med en masse cardio.

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

Sider: 1 ... 51 52 [53] 54 55 ... 71 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010