home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 18:13:03 g00n Blogs Minimalistic 2020
I dag kl. 15:36:37 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
I går kl. 20:20:55 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
20 Dec 2025, 16:11 Brodtgaard Omklædning... Underlige ting
17 Dec 2025, 14:29 warmon Blogs #27 Youth to Gold
16 Dec 2025, 23:21 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
16 Dec 2025, 20:43 warmon Blogs [19] Mit AS Roma-event...
Antal Registrerede Brugere: 23194
  1 Bruger, 682 Gæster Online.

Nyeste Bruger: GoogleClassroo...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Arsenal tråden
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 301 302 [303] 304 305 ... 1043 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal tråden  (Læst 1314646 gange)
Mathié
Landsholdsspiller

Sv: Arsenal tråden
« Svar #4530: 01 Jan 2009, 16:31 »

...og nu vi snakker transfer, så lad mig lige bringe denne triste nyhed på banen: http://www.sportenkort.dk/nyhed/87290/nyhedsmail/

verdenskrig
Manager

« Svar #4531: 01 Jan 2009, 17:55 »

Nej ikke dig, men den generelle flok af Arsenal fans... Så da du bragte det på banen, ville jeg høre dine argumenter for hvorfor du tror det, for sidste år skete det ikke Smiley

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #4532: 01 Jan 2009, 18:02 »

De unge spillere er blevet bedre, vi har bare mistet grundstøtterne på holdet. De unge er blevet bedre, og selvfølgelig udvikler de sig og bliver endnu bedre. Spørgsmålet er bare om de er gode nok individuelt for de er ikke gode nok til at løfte holdet sammen. Det kommer vi højest sansynligt til at se her efter januar hvor Wenger gerne skulle købe et par spillere til at støtte holdet - så må vi se om de rejser sig.

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

DimitarBerbatov
Gæst

« Svar #4533: 01 Jan 2009, 18:03 »

Det er fordi de tror at med så mange unge spillere så får de jo helt klart det bedste hold i PL om nogle år..
De kære Arsenalfans glemmer bare lige at de ANDRE HOLD også handler hver sommer og køber mindst ligeså gode spillere som I gør.. I køber dem bare billigt og en tidlig alder, vi andre køber dem på toppen hvad er forskellen ?? Styrkeforholdet er stadig tæt på status quo så jeg synes bare det med alderen og hvad der sker om 2-3 år er for sindssygt at spå om.. Hvem ved hvem Liverpool, United eller Chelsea køber næste år eller næste år igen..
Hvem ved om I kan holde på jeres unge talenter når de bliver gode, kan jo bare nævne Flamini .. Wink

verdenskrig
Manager

« Svar #4534: 01 Jan 2009, 18:34 »

Det er fordi de tror at med så mange unge spillere så får de jo helt klart det bedste hold i PL om nogle år..
De kære Arsenalfans glemmer bare lige at de ANDRE HOLD også handler hver sommer og køber mindst ligeså gode spillere som I gør.. I køber dem bare billigt og en tidlig alder, vi andre køber dem på toppen hvad er forskellen ?? Styrkeforholdet er stadig tæt på status quo så jeg synes bare det med alderen og hvad der sker om 2-3 år er for sindssygt at spå om.. Hvem ved hvem Liverpool, United eller Chelsea køber næste år eller næste år igen..
Hvem ved om I kan holde på jeres unge talenter når de bliver gode, kan jo bare nævne Flamini .. Wink

Kan ganske enkelt ikke være mere enig i det hele, så jeg vil prøve at vende "Arsenla teorien" om  Smiley

jeg tror ganske enkelt ikke i er en del af the big four om 5-10 år hvis denne strategi fortsætter... For hvert år der går, så vil de andre hold i toppen af pl, udvikle sig mere end Arsenal fordi vi køber de etablerede spillere, som holder et højt niveau over en hel sæson, mens jeres strategi slet ikke giver den ro, og stabilitet, som ethvert hold har brug for Smiley

Diverse Arsenal fans vil nok holde på at sidste år bevidner at denne teori ikke er sand.. Jeg er uenig, for når man har unge spillere kan man sagtens have en god sæson i ny og næ, hvor alt bare køre, og man ved per tradition at når et ungt hold får selvtillid så kan de køre alt over... Men i år ser vi så ulempen ved at have et ungt hold, og i forhold til de tre andre i the big four, mener jeg Arsenal kommer svækket ud af transfervinduet.. I har godt nok fået Nasri som er en klasse spillere, men tabet af Flamini, som kunne have været jeres defensive ankermand til hans lagde støvlerne på hylden er væk, og det har vist sig at svække jer markant... Wenger hentede ingen erstatning!.. Det ødelagde jeres sæson, og jeg har endnu ikke hørt om at i skulle være på vej til at få en ny def midt?

Jeg kan bare konkludere hvor langt vi(liverpool) var efter Arsenal for bare få år tilbage, hvad angår holdet... I var klasser over os på samtlige pladser, men fordi i er begyndt på denne strategi har vi simpelthen ikke bare indhentet jer, men også overhalet jer!,... I har samtidigt vist noget andet der symbolisere et ungt hold.. I formår at vinde de store kampe, fordi spillerne da lever på entusiasmen, men når det drejer sig om stabilitet i alle andre kampe, så svigter holdet ofte!

Så jeg kan slet ikke se hvordan Arsenal skulle have et så meget bedre hold end de andre i the big four om 5-10 år, for hvegang i køber et talent, køber vi en etableret spiller, så derfor rykker vi os hele tiden hurtigere end i gør, og derfor vil i få svære ved at blande jer i toppen.

Bare se i år Smiley..

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Juller
Landsholdsspiller

« Svar #4535: 01 Jan 2009, 19:31 »

Det kan du godt skyde en hvid pind efter. Wenger tager aldrig til Real.

Han har lige udtalt til utallige aviser, at han går efter spillere i januar, så hvorfor skulle han dog tage til Real?

Penge betyder så meget nu til dags, at jeg tror det kan lade sig gøre. Flere og flere er pengegriske og uden klubånd. (er dog nogle). Måske er Wenger også sådan en.

Mathié
Landsholdsspiller

« Svar #4536: 01 Jan 2009, 20:35 »

Sådan dér - lad os håbe det er rigtigt: http://www.sportenkort.dk/nyhed/87300/nyhedsmail/

alek9000
Manager

« Svar #4537: 01 Jan 2009, 20:44 »

Sådan dér - lad os håbe det er rigtigt: http://www.sportenkort.dk/nyhed/87300/nyhedsmail/
Den der Tutto avis lukker så meget lort ud, men mon ikke det er rigtigt den her gang.

kie
Landsholdsspiller

« Svar #4538: 01 Jan 2009, 20:48 »

Håber at det passer, men jeg ville stadigvæk heller have Arteta..
Men nu lader jeg se tiden an og ser hvad der sker på transfermarket... Smiley

Chakana
Manager

« Svar #4539: 01 Jan 2009, 22:16 »

Ved ikke rigtig hvad jeg skal synes om Arshavin handlen. Altså han spillede som jeg-ved-ikke-hvad under EM, men har vi hørt mere til ham siden? Hans alder er dog perfekt, dejligt at han ikke er 20 år, for det havde jo bare været en sædvanlig Wenger-deal. Han er 27 år og han kommer til at koste en hel del (175 mio. skyder jeg på). Men altså, han er en god spiller og har nogle fantastiske kreative og tekniske styrker. Jeg vil sige at han er velkommen, håber ikke at han er en diva længere, men Wenger har nok det hele i orden.

Zoran Tosic som blev rygtet til Man U, afviste kontrakttilbuddet fra dem, da de ikke gav ham en løn der var høj nok. Det har nu sat os, samt Man C, i forbindelse med ham. Han er kun 21-år, og jeg synes nok at vi har unge kanter, så synes ikke det ville være smart.

Arsenal Football Club

Mathié
Landsholdsspiller

« Svar #4540: 01 Jan 2009, 23:01 »

Den der Tutto avis lukker så meget lort ud, men mon ikke det er rigtigt den her gang.

Ja, lad os da håbe det!

Camus
Gæst

« Svar #4541: 02 Jan 2009, 11:15 »

http://www.sportenkort.dk/nyhed/87311/fodbold/wenger+m%e5+spare+p%e5+indk%f8b

Er jeg den eneste der finder dette udsagn temmelig forbløffende? Specielt taget i betragtning af Wengers fobrug eller mangel på samme, i gennem hans tid som Arsenal boss,..

Desuden tror jeg finanskrisen betydning i forhold til fodboldklubber er overvurderet. Det er jo netop i krise tider der er brug for teater til folket...

Og da Arsenal så vidt jeg ved heller ikke har nogen obskur forretningsmand der har formøblet formuen, ja så burde de da nok have en betragtelig sum at stille til Wengers rådighed..
« Seneste Redigering: 02 Jan 2009, 11:18 af Camus » Logged

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #4542: 02 Jan 2009, 12:16 »

Netop på grund af strukturen i Arsenal, så burde vi ikke være ramt af finanskrisen. Der er mange andre klubber der er desperate efter penge, men ikke Arsenal.

For lige at bygge videre på den, så har Kolo sagt at han gerne vil sælges, og der er spekulationer om at vi sælger ham til Man C for £10mio. En skam eftersom han altid har været symbolet på Arsenal. Altid fightende for holdet. Men hvis vi skulle af med ham, er der snak om at vi henter Upson i stedet, nu hvor West Ham er ramt hårdt af krisen.

Og så skulle det kun være et spørgsmål om dage før Arshavin bliver præsenteret i klubben.

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Badefar
Manager

« Svar #4543: 02 Jan 2009, 12:30 »

Selvom Upson har gjort det godt i West Ham og nok kan fås til spotpris håber jeg ikke at vi køber ham. Han har haft sin tid i Arsenal og man skal jo som bekendt ikke gå tilbage til en fuser Wink

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #4544: 02 Jan 2009, 15:06 »

Hvis vi kan få skibet Gallas afsted til Milan, og så få Kolo til at blive og samtidig hente Upson for pengene, så ville jeg være en lykkelig mand. Upson havde stort potentiale da han var i Arsenal, og han har jo udviklet sig præcist som vi forventede. Det er bare halvsvært at komme på holdet når man i forvejen har Adams, Bould og Keown, men mon ikke han ville være en stor forstærkning på vores nuværende hold? Jeg tror det.

Sider: 1 ... 301 302 [303] 304 305 ... 1043 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010