home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 18:13:03 g00n Blogs Minimalistic 2020
I dag kl. 15:36:37 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
I går kl. 20:20:55 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
20 Dec 2025, 16:11 Brodtgaard Omklædning... Underlige ting
17 Dec 2025, 14:29 warmon Blogs #27 Youth to Gold
16 Dec 2025, 23:21 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
16 Dec 2025, 20:43 warmon Blogs [19] Mit AS Roma-event...
Antal Registrerede Brugere: 23194
  1 Bruger, 682 Gæster Online.

Nyeste Bruger: GoogleClassroo...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Arsenal tråden
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 300 301 [302] 303 304 ... 1043 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal tråden  (Læst 1314646 gange)
Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Sv: Arsenal tråden
« Svar #4515: 30 Dec 2008, 14:57 »

ManUtd83: Som første halvdel af sæsonen har vist, så gør det bestemt ikke noget at vi køber en ekstra fløj. Walcott har stadig et stykke tilbage af sin skade, og Nasri har været skadet den ene dag, og klar den næste. 3 kompetente fløje på holdet ville ikke gøre mig noget, så Nasri ville passe fint ind. Bevares, vi skal da bestemt også bruge en MC'er og gerne en DC'er også. Men når vi snakker om Arshavin, så er det mig lidt hip som hap. Jeg tror ikke at han ville passe ind på vores hold (tænk på hvad folk som Gallas og Persie ville synes om en spiller der brugere mere tid foran spejlet end på banen?), men hvis Wenger tror på ham, så gør jeg også.

Cesc og Kie: Læs min signatur. Man kan umuligt bedømme en spiller ud fra YouTube compilation klip. Jeg kan også tage nogle S4 kampe med min bror på mål og filme hans redninger og så lægge en compilation ud på YouTube der får ham til at se bedre ud end Almunia - Men det betyder ikke at han er det.

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Cesc
Gæst

« Svar #4516: 30 Dec 2008, 15:03 »

Vi snakker om en spiller som Arshavin, med alt det omtale han har fået, kan man vidst godt bruge YouTube som argument, hvert fald i den sammenhæng.

Han er en klassespiller og der findes flere 1000 klip med ham på YouTube, hvor han gør forskellige ting. Klassespiller.

ZhotLog
Gæst

« Svar #4517: 30 Dec 2008, 15:08 »

Men youtube siger så til gengæld intet om, hvorvidt en spiller som Arshavin kunne ødelægge (måske i Arsenals tilfælde blot forværre) harmonien i truppen. 

Mathié
Landsholdsspiller

« Svar #4518: 30 Dec 2008, 15:09 »

Jeg er helt enig med Hawk1nZ med hensyn til Arshavin. Jeg har fuld tiltro til Wenger, og jeg er sikker på at han ved hvad han gør, og hvis han tror at Arshavin ville passe ind, så ditto her. De fleste hold kører ud fra "max to divaer pr. hold", og hvis Gallas tager tilbage til Frankrig, som jeg håber på, så har vi en plads åben.
Mange folk siger, at Arshavin bare spillede et godt EM, men faktisk ikke kan noget specielt udover det han viste der. Men der er jeg meget uenig. Jeg synes at Arshavin er fremragende på den offensive midt, og virkelig kan sætte fut i vores angrebsspil, hvis vi købte ham. Han har de kvaliteter der skal til. Skud, pasning og overblik.

Gallas - nej tak, Arshavin - yes sir!

...og i øvrigt, ser det faktisk ud som om det går min vej: http://www.tipsbladet.dk/nyhed/england/agent-wenger-elsker-arshavin

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #4519: 30 Dec 2008, 15:17 »

Arshavin er ganske givet en udmærket spiller. Men der er altså MINDST 1 position der bør forstærkes, før vi overhovedet overvejer at gøre noget offensivt. En defensiv midtbanespiller kommer klart i første række, og personligt mener jeg at en central forsvarsspiller er 2. prioritet.

Jeg kan også tage nogle S4 kampe med min bror på mål og filme hans redninger og så lægge en compilation ud på YouTube der får ham til at se bedre ud end Almunia - Men det betyder ikke at han er det.

Der findes slet ikke bånd nok i verden til at filme alle mine redninger!

kie
Landsholdsspiller

« Svar #4520: 31 Dec 2008, 23:44 »

Hvad sigeri så drenge til at Wenger kunne finde på at købe Arteta fra Everton, jeg mener selv at det ville være godt, da han både kan spille kant og offensiv midtbane... Jeg mener det ville være godt vis Wenger vælger og køber ham... Smiley

http://www.sporten.dk/fodbold/england-premier-league-2008-2009/arsenal-har-kig-pa-arteta

United-styrer
Gæst

« Svar #4521: 01 Jan 2009, 14:58 »

Det er efter min mening helt klart en spiller, I kunne bruge. Spørgsmålet er bare, om ikke han minder for meget om Fabregas til at de vil kunne fungere sammen, når Cesc er tilbage?

Der har også floreret rygter om, at I skulle leje Anderson resten af sæsonen. Det har jeg dog svært ved at tro på.

PS: Det er godt nok svært at vænne sig til smilierne, når de har haft huer på i en måned.

kie
Landsholdsspiller

« Svar #4522: 01 Jan 2009, 15:20 »

Det er efter min mening helt klart en spiller, I kunne bruge. Spørgsmålet er bare, om ikke han minder for meget om Fabregas til at de vil kunne fungere sammen, når Cesc er tilbage?

Der har også floreret rygter om, at I skulle leje Anderson resten af sæsonen. Det har jeg dog svært ved at tro på.

PS: Det er godt nok svært at vænne sig til smilierne, når de har haft huer på i en måned.

Jeg er helt enig med dig at han er samme slagsspiller som Fabregas, men så er der bare det han kan også spille på kanten og der ville jeg håbe han bliver brugt når Fabregas kommer tilbage, det ville give mere bredte i truppen på midtbanen...

Angående det med Anderson så ville jeg anbefanle Wenger til at lade vær med at leje ham, da vi ikke skal have spiller for ÆRKERIVALERNE, så ville jeg meget heller have Arteta!! Smiley

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #4523: 01 Jan 2009, 15:24 »

En lejeaftale mellem to af big four klubberne er da vist heller aldrig set før. Ufatteligt så kreative de er i pressen.

Arteta har jeg kommenteret før, og nævner gerne igen at jeg ikke ville have noget imod at se ham i Arsenal.

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

kie
Landsholdsspiller

« Svar #4524: 01 Jan 2009, 16:00 »

Det må fandme ikke ske at vi Sælger Fabregas..
Jeg ville dog overvejer at sælge wenger vis vi får 250 mio for ham som der står i indlægget ..

Så skal vi hente Frank Rijkaard, det ville være kanont godt, efter min mening.. Smiley

http://www.sporten.dk/fodbold/england-premier-league-2008-2009/real-lokker-wenger-og-cesc

Mathié
Landsholdsspiller

« Svar #4525: 01 Jan 2009, 16:08 »

Det kan du godt skyde en hvid pind efter. Wenger tager aldrig til Real.

Han har lige udtalt til utallige aviser, at han går efter spillere i januar, så hvorfor skulle han dog tage til Real?

kie
Landsholdsspiller

« Svar #4526: 01 Jan 2009, 16:12 »

Det kan du godt skyde en hvid pind efter. Wenger tager aldrig til Real.

Han har lige udtalt til utallige aviser, at han går efter spillere i januar, så hvorfor skulle han dog tage til Real?

Det har du ret i..

Men det er jo også efter at sæsonen er færdig at Real Madrid, ville have Fabregas og Wenger

Men jeg mener bare at vi har brug for noget nyt blod i Arsenal også kunne det være Dejligt med Frank Rijkaard.. Smiley

Mathié
Landsholdsspiller

« Svar #4527: 01 Jan 2009, 16:22 »

Det har du ret i..

Men det er jo også efter at sæsonen er færdig at Real Madrid, ville have Fabregas og Wenger

Men jeg mener bare at vi har brug for noget nyt blod i Arsenal også kunne det være Dejligt med Frank Rijkaard.. Smiley

Når man tænker på hvor stærkt et hold vi har nu, og så man kigger på alderen, så er det jo indlysende, at det hold vi har nu, vil være endnu stærkere i næste sæson. Wenger er klar over, at hans hold måske ikke er så stærkt lige pt, men der ikke skal meget til; lidt rutine og en enkelt eller to nye spillere. Hvis vi fik det, tror jeg vi ville rulle i sæsonen 09/10!

verdenskrig
Manager

« Svar #4528: 01 Jan 2009, 16:27 »

Når man tænker på hvor stærkt et hold vi har nu, og så man kigger på alderen, så er det jo indlysende, at det hold vi har nu, vil være endnu stærkere i næste sæson. Wenger er klar over, at hans hold måske ikke er så stærkt lige pt, men der ikke skal meget til; lidt rutine og en enkelt eller to nye spillere. Hvis vi fik det, tror jeg vi ville rulle i sæsonen 09/10!

Kan godt være det er lidt irrelevant, og lidt fluekneppning, men faldt lige over det...

I sagde præcist det samme sidste år Rullende Øjne ?.. Det er bare ikke sket.. Hvad er det som får dig/jer til at tro at i er bedre næste år Smiley ?

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Mathié
Landsholdsspiller

« Svar #4529: 01 Jan 2009, 16:29 »

I sagde præcist det samme sidste år Rullende Øjne

Hvem? Jeg gjorde ikke...

Sider: 1 ... 300 301 [302] 303 304 ... 1043 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010