home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 18:13:03 g00n Blogs Minimalistic 2020
I dag kl. 15:36:37 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
I går kl. 20:20:55 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
20 Dec 2025, 16:11 Brodtgaard Omklædning... Underlige ting
17 Dec 2025, 14:29 warmon Blogs #27 Youth to Gold
16 Dec 2025, 23:21 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
16 Dec 2025, 20:43 warmon Blogs [19] Mit AS Roma-event...
Antal Registrerede Brugere: 23194
  0 Brugere, 741 Gæster Online.

Nyeste Bruger: GoogleClassroo...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Arsenal tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 303 304 [305] 306 307 ... 1043 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal tråden  (Læst 1314577 gange)
AFC
Gæst

Sv: Arsenal tråden
« Svar #4560: 03 Jan 2009, 14:58 »

Var det så i Liga Cuppen vi røg ud til Burnley?

Og ja da. Vi skal klaske Plymouth.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #4561: 03 Jan 2009, 15:00 »

Ja, det var i liga cuppen at vores unge gutter blev slået af Burnley. Vi prioriterer vist FA Cuppen lidt højere i år, set i forhold til at det nok bliver vores eneste chance for en pokal.

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

FM2008
Reserveholdsspiller

« Svar #4562: 03 Jan 2009, 15:02 »

Tænk hvis Wenger og Fabregas ryger til Real Madrid ? Shockeret

alek9000
Manager

« Svar #4563: 03 Jan 2009, 15:03 »

Fm2008, hvad snakker du om?

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #4564: 03 Jan 2009, 15:05 »

Der har været rygter om at Wenger skulle skifte til Real og tage Fabregas med sig, til en samlet pris af 500mio. Det er der selvfølgelig ingen sandhed i, og Wenger har da også benægtet det.

Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

FM2008
Reserveholdsspiller

« Svar #4565: 03 Jan 2009, 15:05 »

hvor har wenger benegtet det.. Opstemt .. men godt at høre

alek9000
Manager

« Svar #4566: 03 Jan 2009, 15:06 »

Der har været rygter om at Wenger skulle skifte til Real og tage Fabregas med sig, til en samlet pris af 500mio. Det er der selvfølgelig ingen sandhed i, og Wenger har da også benægtet det.
Det må da være en 'gammel' nyhed, for Ramos blev da ansat for 2 uger siden eller sådan noget?

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #4567: 03 Jan 2009, 15:08 »

Wenger benægtede det til en pressekonference. Mener det var i går eller i forgårs. Mht. Ramos, så er der snak om at han kun skulle være midlertidig manager indtil sommeren, hvor Wenger (og Fabregas) så skulle træde til.

Szczesny
Manager

« Svar #4568: 03 Jan 2009, 15:08 »

På klubbens officielle hjemmeside, som så har spredt sig rundt på nettet. Her blandt andre: http://www.tribalfootball.com/arsenal-boss-wenger-dismisses-real-madrid-link-219940

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

Mathié
Landsholdsspiller

« Svar #4569: 03 Jan 2009, 18:41 »

Jeg ved ikke om det er blevet nævnt før, da det er fra igår, men det er lige nøjagtig sådan det skal gøres i 2009. Citat fra gunnerblog:

1. Find Cesc a partner.  With the Spaniard out for the next four months, central midfield is a bare stage, ready to receive auditionees for the permanent position of playing alongside the skipper.  Denilson has had a fair crack already, but seems to lack the defensive know-how neccessary.  Hopefully this transfer window will see another pretender arrive to have a crack at replacing the much-missed Mathieu Flamini.

2. Keep Van Persie fit.  So far, so good for Robin, who has played a fair few games and scored some very important goals - particularly against Chelsea and Liverpool.  If he could last through the calendar year it might provide him with the platform he needs to fulfill his undoubted talent.

3. Integrate Ramsey and Wilshere.  We have many talented youngsters at the club, but these two are a cut above.  Now 18 and 17 respectively, one would expect them to begin to make an impact on the first-team.  Whilst there is a need for older heads during our current ‘crisis’, the cream will always rise to the top, and one would expect 2009 to be a very big year for these two Young Guns.

4. Rehabilitate Eduardo.  For my money, the end of 2009 is realistically when Eduardo could be said to fully rehabilitated.  I doubt we’ll see him in the first-team for another month or so, and even then it’ll only be fleeting glimpses.  For him to overcome the psychological barriers his injury will have caused will take time, but if he can do so then we’ll have an excellent player on our hands once more.

5. Get rid of Gallas.  Yes, he’s a good player, but he’s a corrosive influence.  Whether it’s now or ideally in the Summer with a suitable replacement coming in, he has to go.

5. Shore up the defence.  Whether it’s a new centre-half or two, a new goalkeeper, or a different approach on the training ground, something needs to be down about our leaky defence.  I would suggest that Resolutions 1 and 5 might represent the first steps down that particular path.

6. Improve the squad.  We’ve been over this so many times, but like a tapeworm trapped inside Victoria Beckham, the squad is desperately thin.  The transfer window is now ajar, so hopefully Arsene is working on this one as we speak.

7. Qualify for the Champions League.  It’s not something we can guarantee, as we’re now reliant on Aston Villa slipping up.  And yet it goes without saying that it remains absolutely vital.

8. Win the FA Cup.  A little ambitious to think we can win anything at all this year, but then isn’t that the point of resolutions.  This is the football equivalent of, “Go running every morning”.  You know it’s unlikely to happen, but it’s a lovely thought nonetheless.

Some will be harder to keep than others, but they would all make 2009 an awful lot better than 2008.

Mathié
Landsholdsspiller

« Svar #4570: 05 Jan 2009, 16:38 »

Jeg synes, til dem der ikke har gjort det,  at i skal læse dagens indlæg på Gunnerblog, da det efterhånden mere og mere ligner et Arshavin indkøb.

JKJ
Gæst

« Svar #4571: 05 Jan 2009, 16:47 »

Jeg må indrømme at jeg altså synes det er et lidt underligt indkøb, imo er der altså andre steder på banen i har mere brug for forstærkning...

Nu er han jo så stadig væk ikke købt endnu, men hvis det sker mener jeg i har brugt en masse penge på forstærkning til den forkerte plads  Peace

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #4572: 05 Jan 2009, 16:54 »

Jeg er delvist enig... Vi kan godt bruge en mand som Arshavin eftersom Cesc er ude og han både kan spille fløj og i midten. Vi mangler spiller til DC og DMC, men vi mangler også en mand som Arshavin. Umiddelbart ligner han den første forstærkning, men forhåbentlig ikke den eneste. Jeg håber stadig på en DC'er i form af f.eks. Upson og så en DMC'er som jeg dog ikke tror kommer. Wenger virker til at være tilfreds med Denilson/Song/Diaby, så det er usansynligt at han køber en spiller til den plads - Desværre.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #4573: 05 Jan 2009, 18:51 »

Så er der gode nyheder!

Ikke transferrelateret, men trods alt et ungt kæmpetalent som vi har sikret os!

Jack Wilshere har skrevet under på en professionel kontrakt med klubben, eftersom han fyldte 17 år her d. 1. januar. Dejligt at vi har papir på Englands største fløj-talent.

ManUtd83
Manager

« Svar #4574: 05 Jan 2009, 18:58 »

Er han ikke bedst på midten, som hængende angriber eller midtbanespiller? Synes bare at de kvaliteter jeg har set i diverse Cup-kampe har ligget bedst til en central position. Han stikninger, snævre driblinger og fine spark tænker jeg her på.

Sider: 1 ... 303 304 [305] 306 307 ... 1043 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010