home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 18:13:03 g00n Blogs Minimalistic 2020
I dag kl. 15:36:37 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
I går kl. 20:20:55 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
20 Dec 2025, 16:11 Brodtgaard Omklædning... Underlige ting
17 Dec 2025, 14:29 warmon Blogs #27 Youth to Gold
16 Dec 2025, 23:21 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
16 Dec 2025, 20:43 warmon Blogs [19] Mit AS Roma-event...
Antal Registrerede Brugere: 23194
  1 Bruger, 682 Gæster Online.

Nyeste Bruger: GoogleClassroo...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Arsenal tråden
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 299 300 [301] 302 303 ... 1043 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal tråden  (Læst 1314643 gange)
Mathié
Landsholdsspiller

Sv: Arsenal tråden
« Svar #4500: 28 Dec 2008, 16:26 »

Når man husker, hvad Ade fik gule kort for mod Liverpool og det straffe linjevogteren dømte uden at være i en ordentlig position, så kan det pisse en af at se, hvad vores rivaler slipper afsted med.

http://uk.youtube.com/v/THBYL8T6Yxk

Rooney er et svin - æhh macarena!

EDIT: Indlæg nummer 4500. Thumbs Up
« Seneste Redigering: 28 Dec 2008, 16:36 af Mathié » Logged

vesperGT
Manager

« Svar #4501: 28 Dec 2008, 16:52 »

Så kommer jeg bare med indlæg nummer 4501.....

Ej, nu fører vi, bare vi kan holde den, så vi kan komme ud i 2009 med en sejr i hovedet Thumbs Up

Chakana
Manager

« Svar #4502: 28 Dec 2008, 16:58 »

Sådan Arsenal!

Dejligt med en sejr, det trængte vi til hurtigst muligt efter i fredags. Fatter dog absolut INTET af at Bendtner og Silvestre startede inde. Ramsey og Vela gjorde det flot, specielt Vela. Han holder utrolig flot på bolden og kan en masse på egen hånd! Ved ikke hvorfor Wenger ikke bruger ham noget oftere, forstår det ganske enkelt ikke! 3 point på kontoen, sådan! Thumbs Up

Arsenal Football Club

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #4503: 28 Dec 2008, 17:00 »

Når man husker, hvad Ade fik gule kort for mod Liverpool og det straffe linjevogteren dømte uden at være i en ordentlig position, så kan det pisse en af at se, hvad vores rivaler slipper afsted med.

Rooney lave en svinestreg?! Det kender hverken Stoke eller Aab noget til! Men det er vel ikk noget nyt at han slipper ustraffet for sådan noget..

Men lækre 3 point i dag - jeg orker ikke at skrive mere om det lige pt.

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

alek9000
Manager

« Svar #4504: 28 Dec 2008, 17:06 »

Rooney er et svin - æhh macarena!

EDIT: Indlæg nummer 4500. Thumbs Up
Ahhh. Tror ikke det er 4500 Shockeret

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #4505: 28 Dec 2008, 17:07 »

I Arsenal-tråden, jo.

alek9000
Manager

« Svar #4506: 28 Dec 2008, 17:08 »

Utroligt hvad den mand slipper for. Og helt ufatteligt at linjevogteren ikke så noget. Han må have lukket øjnene da det skete, for han står da lige foran det.

Men det er jo ikke noget nyt, at Rooney går uden om karantæner, der skulle have været der.

United-styrer
Gæst

« Svar #4507: 28 Dec 2008, 17:58 »

Utroligt hvad den mand slipper for. Og helt ufatteligt at linjevogteren ikke så noget. Han må have lukket øjnene da det skete, for han står da lige foran det.

Men det er jo ikke noget nyt, at Rooney går uden om karantæner, der skulle have været der.

Tja, han har før fået tre dages karantæne af FA for at blive udvist i en træningskamp, så det går ikke altid hans vej. Men ja, jeg er også forbløffet over, at linjedommeren kunne overse denne svinestreg. Han virker mentalt slidt for tiden, Rooney.

AFC
Gæst

« Svar #4508: 29 Dec 2008, 17:33 »

http://www.bold.dk/nyt/Yaya-Toure-afviser-Arsenal

Øv. Syntes ellers han kunne være meget passende enda at skaffe ham nu, nu når Cesc er ude.

Mathié
Landsholdsspiller

« Svar #4509: 29 Dec 2008, 17:50 »

Ja, han er klasse, og det ville være en fryd for øjet at se ham på den centrale midtbane, hos os!

kie
Landsholdsspiller

« Svar #4510: 30 Dec 2008, 14:23 »

Hvad siger i til at vi måske for købt Andrei Arshavin...

Jeg syntes ikke vi skal købe ham, da det ikke er i angrebet eller den offensive midtbane vi mangler...
http://www.sporten.dk/fodbold/england-premier-league-2008-2009/arshavin-taet-pa-arsenal

Vi skal heller købe en defensiv midtbanespiller til Fabgreas som Xabi Alonso...

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #4511: 30 Dec 2008, 14:27 »

In Arsene We Trust...

Når det er sagt, så er jeg delvist enig. Jeg tror at Asharvin ikke vil passe ind i klubben grundet hans attitude. Jeg tror dog godt at vi ville kunne bruge ham, da han kan fungere på begge fløje hvorefter Nasri kan blive lagt ind i playmakerrollen i stedet for Fabregas mens han er skadet, og samtidig kan Arshavin også give noget bredde når Fabregas kommer tilbage, så vi ikke kun har Nasri og Walcott til fløjen. Personlighedsmæssig t ville jeg være rigtig rigtig træt af ham, men rent spillestilsmæssigt vil han nok kunne passe fint ind.

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

ManUtd83
Manager

« Svar #4512: 30 Dec 2008, 14:32 »

Synes nu heller ikke han ville være den rigtige til Arsenal i deres situation. De har allerede meget kompetente fløje i Walcott og Nasri, så kan ikke se hvor han skulle passe ind. I øvrigt rygtes han jo til at være lidt af en primadonna - nok heller ikke lige det der skal til.

Den rigtige makker til Fabregas bør nok findes. Selvom det er så overdebatteret at det nærmest er en kliche synes jeg at Yaya Toure ville være en god spiller. Han har både teknikken og fysikken til Premier League, ville være en god partner til Fabregas, ville falde hurtigt til i truppen pga. Kolo og han størrelse kunne måske forhindre nogle af de mange mål Arsenal indkasserer på dødbolde. I øvrigt spiller han ikke vildt meget i Barca.

Men det er jo altid spændende når Wenger handler.

Cesc
Gæst

« Svar #4513: 30 Dec 2008, 14:36 »

Jeg tror nu godt at Wenger kan få styr på ham, hvorfor han helt sikkert bliver en af de største spillere i klubben i nyere tid. De ting han kan med bolden er der ikke mange som kan, måske Ronaldinho når han er i topform, men ellers er der ikke. Det er en suveræn fodboldspiller vi har med at gøre, og jeg forstår ikke hvorfor han ikke blev købt af nogen hold i sommers. En konge af fodbold kan man roligt kalde ham.

Har kigget mere og mere på ham i et par klip på YouTube, og han er jo så genial. Han er bedre end Nasri, Rosicky og Walcott, så jeg ser helt klart en god idé i at investere i ham. Han bliver publikums favorit meget hurtig, så ham skal vi glæde os til hvis Wenger får ham købt.

Han er mere rutineret end mange af vores andre spillere, hvilket i mine øjne og så er en pil opad. Go for it, Wenger!

Måske er Arshavin en offensiv spiltype, der ikke laver det helt store arbejde defensivt, men hvis han bare betaler tilbage i den offensive region kan jeg intet problem se i det. Han kan slå sukkerbolde som kun er Fàbregas værdig, og får vi Inler til klubben bliver vores midtbane skræmmende uden skader!

Arshavin er så uhyggelig! Inler og Arshavin så kan truppen hvert fald ikke forbedres meget mere. Yaya vil jo ikke til klubben, så ser gerne de to herre.

Nu glippede vi med Cristiano, så hvorfor ikke hente en spiller der kan de samme ting bare med mere rutine. Køb!

kie
Landsholdsspiller

« Svar #4514: 30 Dec 2008, 14:52 »

Vis Andrei Arshavin kan spille på fløjen så syntes jeg godt at vi kan bruge ham, jeg troede nemlig kun at han kunne spille Angriber og på den offensive midtbane.. Har lige set nogle klip med ham på Youtube.com og jeg er da godt nok imponeret over ham, men så er det store spørgsmål bare om han spille ligeså godt i Verdens bedste liga.. Men jeg må æde mine ord og sige at vi godt kan bruge ham...

Andrei Arshavin skal bare ikke regne med at vi kommer til at nygge spillet op omkring ham!!

Her er et FANTASTISK video klip med ham: http://www.youtube.com/v/IIRxxurh0xg

Sider: 1 ... 299 300 [301] 302 303 ... 1043 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010